Az InFamous-ről már jó ideje tudjuk, hogy tetteink befolyásolják majd benne megítélésünket - innen a cím is -, most pedig végre képek formájában is szembesülhetünk ezzel.
Az IGN friss InFamous előzetese némi betekintést nyújt a Sucker Punch sandbox-akciójátéka által használt úgynevezett Karma-rendszerbe.
Hősünk megítélése folyamatosan változik a játék folyamán, ám hogy milyen irányba, az csak rajtunk múlik. Ha például segítünk az ellenfeleink által megtámadott járókelőkön, akkor karmánk pozitív irányba fog változni, ha viszont nem törődünk velük, és őket is felelőtlenül elintézzük, akkor épp ellenkező lesz a hatás. A megítélés Cole külsején is jól látható lesz, és az általa szórt villámok színe is ettől függően lesz kék, avagy piros. Összesen egyébként hét fokozat között egyensúlyozhatunk majd: a Guardian, Champion, és Hero rangok a jó, a Thug, Outlaw, és Infamous státuszok pedig a gonosz tettekkel érhetőek el.
A lenti galériában némi képes ízelítőt is kaphattok Cole ezidáig még nem igen látott gonosz énjéből. A PlayStation 3 exkluzív InFamous júniusban fog a boltokba kerülni.