A Deep Shadows megirigyelte a Far Cry és Just Cause karibi környezetét - a White Gold szintén a szigetvilágban játszódik. A Boiling Point mögött álló fejlesztőcsapat nem kívánja elkövetni az előző játékuknál felmerülő hibákat: a BP megjelenésekor keményen bugos volt, a gépigény pedig az egekben tanyázott - most a “közepes” konfigurációkat célozzák, lehetőleg bugok nélkül.
Sztori? Az még titok, számtalan kisebb-nagyobb trópusi szigetet látogathatunk meg, a pár pálmafás homokbuckáktól a masszív, több várost felvonultató területekig. A szigetvilág politikai berendezkedése leginkább a Kolumbiában jelenleg uralkodó állapotokra fog hasonlítani (azaz jó kaotikus lesz). A címből sejthető, hogy miért is megy a harc: a Fehér Arany nem homok, és nem is cukor...
A White Gold alatt dübörgő grafikus motor, a Vital Engine 3 nekifutásból támogatja a 3.0-ás shadereket, raklapnyi post-process effektet (pl. motion blur), plusz alaposan rombolható környezetet és rongybaba-fizikát mondhat magáénak. A szerepjáték-elemek a komplex(ebb) párbeszédekben, és a Fallout-ból már ismert perk (képesség) szisztéma aktív használatában köszönnek vissza. Rengeteg járművet használhatunk majd, ezek viselkedésére / fizikájára külön figyelmet fordítanak a fiúk. A Gameguru Mania által készített fejlesztői interjúban további részleteket is megismerhet az érdeklődő. Tervezett megjelenés: 2007 utolsó negyedéve. Képek a galériában: