A THQ Red Faction: Guerilla oldalára felkerült egy komolyabb videó, ami azt hivatott bemutatni, hogy hogyan is működik a roppant részletes sérülési rendszer, az épületek nagy ellensége
A videó tanulsága szerint megvan az oka, hogy a grafikát némileg feláldozták a fizika oltárán, hiszen ebben a játékban a jelek szerint ténylegesen minden épület és minden objektum elpusztíthatónak igérkezik. Az egyik fejlesztő arról is beszél, hogy olyan jól sikerült a fizikai modell, hogy ha nem terveznek meg egy játékba kerülő épületet tényleges alapossággal, az magától összedől az alkotóelemek súlya alatt. A videó ERRE található, amint lesz stream változat, azt is bemutatjuk nektek.
MÉG TÖBB E3
Még nincs vége: ha lemaradtál a legfrissebb történésekről, akkor ezen a linken az idei E3-on szereplő játékok összes trailerét, videóját és képét megtalálod egy helyen!
[**[E3 2008 - A NAGY JÁTÉKLISTA]**](http://www.gamer365.hu/show-article.php?id=5580&news&E3%202008%20-%20akiket%20l%E1ttunk)