A Nintendo alaposan belehúz a reklámok frontján: a Nintendo of Europe kiemelkedően nagy büdzséből gazdálkodik év végén - a Wii és az NDS promóciójába csorgatják a nagy pénzeket.
Lássuk például az Egyesült Kirányságot: a ködös Albionban 6.5 millió angol fontot költenek a november-decemberi időszakban, aztán újabb 4.5 milliót - az év elejétől márciusig bezárólag - és ez csak a Wii kampány.
A Nintendo DS sem marad ki a szórásból, a NoE a karácsonyi szezonban 6 millió fontos reklámkampánnyal támogatja meg a duálképernyős zsebkonzolt. A hírdetések szinte mindenhol (TV, mozi, plakátok...) futni fognak, és Nintendo reményei szerint a brit populáció mintegy 80 százalékát érik majd el. A 17 miliós (napi árfolyamon: kb. 6.7 milliárd jó magyar forint) kampány egyenes folyományaként remek Wii-premiert és az NDS eladások 1 milliós növekedését várja a Nintendo.