A Fallout 3-at prezentálta a sajtó képviselőinek ma délelőtt Londonban a fejlesztésért felelős Bethesda vezetősége. Többek között szó esett arról, hogy a fejlesztési munkálatokat Xbox 360-on kezdték el, így a Microsoft konzolja tekinthető a vezető fejlesztési platformnak, valamint Pete Hines arról is szót ejtett, hogy PC-n, PS3-on és Xbox 360-on egyaránt 30 FPS elérése a cél játékmenet közben.
A Fallout 3 erős optimalizálás alatt áll, a tartalom szelektálása jelenleg is folyik, Hines elmondása szerint a játékelemeket szinte naponta változtatják és csapják hozzá a produktumhoz.
PC-s gépigények terén nagyjából hasonló követelményekre számíthatunk majd, mint az Oblivion 2006-os megjelenésénél, s ugyanúgy skálázhatjuk majd a játékot a rendelkezésre álló erőforrástól függően.
Az Oblivion példáját egyébként letölthető tartalom terén is követni kívánja a Bethesda, habár erről kiforrott koncepcióval egyelőre még nem rendelkeznek.