Beindult a Nintendo Wii reklám-hadjárata a japán televízorokban: a múlt heti első darabot tegnap újabb négy klip követte. A reklámok a jelek szerint a minimál-megközelítést laklamazzák: rövidek, a játékokból (egyelőre) nem mutatnak semmit, hanem teljes egészében a kontrollerre, és annak használatára koncentrálnak - a Nintendo a játékos akció mutogatása előtt gyaníthatóan jól meg akarja magyarázni a jónépnek, hogy miért is kell hadonászni. A klippek a Nintendo weboldalán tekinthetők meg, mind az öt darab:
Simon the Sorcerer Origins
A 90-es évek nagyszájú tini varázslója egy előzménytörténetben tér vissza, hogy a régi rajongók mellett újakat szerezzen magának. A Simon the Sorcerer Origins mögött álló csapat nem csak a régóta tetszhalott állapotú sorozatot támasztotta fel, de az újonnan érkezők számára is egy szórakoztató kalandot tett le az asztalra.
