“A mai egy nagyon különleges nap a számomra. Több mint 30 év után úgy döntöttem, hogy felhagyok a videojátékok fejlesztésével, hogy teljesen a másik szenvedélyemnek hódolhassak: a vadonnak! A következő projektem a való világban lesz, egy vadállatok számára fenntartott menedékházban, amit az oktatásnak és a természet szeretetének szentelünk. Na meg... a vadon élő állatoknak.”
Olvasható Michel Ancel búcsúzó Instagram üzenetében. A legendás fejlesztőt az idősebb korosztálynak bizonyára nem kell bemutatni. 1989 óta munkálkodott az Ubisoft kötelékében - ekkor még csak 17 éves volt. 1995-ben a Rayman megalkotásával robbant be a köztudatba, de később dolgozott Peter Jackson King Kong adaptációján és segített megálmodni a Beyond Good and Evil univerzumát is. A francia legenda azonban az utóbbi években már nem adott ki játékot a kezei közül. A Wild 2014 óta van fejlesztés alatt szinte teljes hírzárlat mellett, míg a Beyond Good and Evil 2-t hivatalosan 2017-ben mutatták be. Utóbbiról búcsúüzenetében elmondta, hogy már egy ideje nem működik aktívan közre a fejlesztésben, mert a csapat önállóan is képes a projekt befejezésére - ehhez pedig minden a lehető legjobb úton halad.