PlayStation 5: a teljes bemutató
Eddig 527 hozzászólás
sQr
2020. September 16.
Wednesday 22:05


“Mielőtt a PlayStation 5 elérhető válik az ünnepi időszakban, szerettünk volna még egy pillantást vetni azokra a nagyszerű játékokra, amelyek a PS5 premierjével elérhetővé válnak - valamint utána érkeznek!”

Olvasható Sid Shuman, a SIE tartalomfelelősének a rövid bejelentésében. A műsor az információk szerint megközelítőleg 40 perces lesz és a Worldwide Studios címei, valamint külsős partnerek megjelenései közül egyaránt láthatunk majd játékokat.

A PlayStation 5 Showcase műsorának vége, de a fenti lejátszóval közvetlenül visszanézhető.

Összesen: 528 [401-450]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11
Sep 16., Wednesday 20:43 #128

[10] Animejetix
Sep 16., Wednesday 20:19 #127
25 éve minden playstation 299, 399, 499, meg 599 volt... 60 gigás és 20 gigás ps3 között is volt 100 dollár difi, hát még egy meghajtó nélküli között. 499 és 599 kizárt lesz, így marad a 399 és 499, félmegoldás nem lehet, 50 vagy 100 nál több dollár eltérés is kizárt. És mivel a 2 gép ugyanaz, így nagyon olcsó se lehet... Kizárásos alapon maradt a 399 és 499...
Switch: SW-1679-1908-9474 / PSN: Miss_Elisabeth
[33] backstab
Sep 16., Wednesday 19:46 #126
És akkor most elmegyek aludni, mert holnap négykor kelek! Remélem, PS5 árra és időpontra ébredek majd...
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
Sep 16., Wednesday 19:16 #125
Válasz Wallace (#122) üzenetére
Be kell mennie, nem lehet, hogy mind a két MS gép olcsóbb!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[1] TUKOSZ
Sep 16., Wednesday 19:10 #124
Válasz zaz (#117) üzenetére
Day 1 veszem, mint te az X-et
[6] syabi01
Sep 16., Wednesday 18:43 #123
Válasz Patrick Bateman (#120) üzenetére
Szaki, a div2 említésével a magadreszerol be is áraztad a SHOWt
[11] Wallace
Sep 16., Wednesday 18:39 #122
Válasz 1corevoltHC (#85) üzenetére
Szerintem ma Sony bemegy az X ala arban.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
[6] syabi01
Sep 16., Wednesday 18:39 #121
Demon souls gameplay reveal plusz "sajnáljuk , hogy annak idején leszaroztuk, most még remaket csinálunk" edition bejelentés, elden ring gameplay plusz 3 évig konzol exkluzív (ez friss hír ), ár 399, 299 mert for the players
Sep 16., Wednesday 18:26 #120
Ha nem merulok nagyon bele a Division 2-ben a lovoldozesbe, es nem felejtem el, akkor jovok en is huhogni ma.
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
[10] Daniel San
Sep 16., Wednesday 18:24 #119
Válasz zaz (#117) üzenetére
22:15kor már az előrendelői gombot csapkodod. Belive me
[51] Dude
Sep 16., Wednesday 18:16 #118
Válasz zaz (#114) üzenetére
Remélem igazad lesz.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[73] zaz
Sep 16., Wednesday 10:05 #117
Válasz KiswechPS3 (#115) üzenetére
Nézni fogom ez biztos!
Aztán pár év múlva majd veszek egy digi gépet az exek miatt,ez is biztos.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[6] Gala
Sep 16., Wednesday 9:43 #116
Válasz Daniel San (#104) üzenetére
Azért erre nehéz azt mondani hogy sz@r...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[55] KiswechPS3
Sep 16., Wednesday 9:40 #115
Válasz zaz (#114) üzenetére
Adnám, de lehet hogy csak a Digital lesz annyi.

Sör bekészítve estére ?
/* Life runs on Code */
[73] zaz
Sep 16., Wednesday 9:03 #114
450 dodó! Figyeljétek meg!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[10] Daniel San
Sep 15., Tuesday 18:49 #113
Válasz Necroman Mk2 (#112) üzenetére
Persze, úgy értettem, hogy a bejelentést tartogatják későbbre
Mindenképpen jó lenne, ha a ps5-tel együtt elindulna a világon mindenhol a psnow.
Ami szerintem a visszafelekompatibilitás egyik fő pillére lesz.
Sep 15., Tuesday 18:39 #112
Válasz Daniel San (#110) üzenetére
Pedig az új konzollal együtt érdemes lenne, ha a konkurencia e téren utcahosszal vezet. Magyar szemszögből mindenképp.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[27] arpi0912
Sep 15., Tuesday 9:17 #111
Válasz Necroman Mk2 (#109) üzenetére
Az egy jó lépés lenne. Nem is értem miért nem terjesztették ki már rég a résztvevő országok listáját.
[10] Daniel San
Sep 15., Tuesday 9:09 #110
Válasz Necroman Mk2 (#109) üzenetére
Szerintem ezt majd később sütik el.
Sep 14., Monday 21:23 #109
Én ettől a bemutatótól az árak és dátumon kívül csak egy dolgot várok még: jelentsék be, hogy a Now elérhetővé válik több országban, köztük Magyarországon is.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[27] arpi0912
Sep 14., Monday 16:29 #108
Válasz Ákos23 (#106) üzenetére
Nem is ezzel a 10 millió felhasználóval lesz ez óriási biznisz az MS-nek, ezt ők is tudják. Kvázi még mindig a beetetési időszak tart. Majd ha elérik a 30-40 milliós bázist akkor lesz csak igazán nyereséges. Mondjuk lassan emelkednek a GP számok, azért mégis csak 3 év kellett nekik a 10 millió felhasználóhoz (illetve 1 év pc-n) pc + konzolon.
Sep 14., Monday 15:57 #107
Válasz Ákos23 (#106) üzenetére
Mennyibe kerül a spotify előfizud ?

4.99 ?

ez Ultimate 14.99 ?

40/3 = 13.3

Ez mondjuk pont arányos... de ki tudja mennyi előfizu van..

Csak a te számaid használva.
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[11] Ákos23
Sep 14., Monday 15:29 #106
Mindenki matekozik, de mondjuk én se értem teljesen 10 milliós bázisokkal, h lehet akkora nyereség. Akármilyen más szórakoztató iparban (zene, film) 40-50 millió elofizetonel mondják, h életképes és hosszú távon működőkepes. És mielőtt jönne vki, nem az ms ellen szól, mert ugyanúgy a psnow életképesseget se látom önmagaban.
[48] soliduss
Sep 14., Monday 15:25 #105
Válasz TUKOSZ (#103) üzenetére
igen... itt a pc lesz szerintem is a mérleg nyelve. Meg az ,hogy az eladott konzoloknál a 40-50% csatolási arányt ami a goldnál volt ha jól emlékszem fel tudják e magasabra tornászni.
[10] Daniel San
Sep 14., Monday 14:49 #104
Válasz soliduss (#102) üzenetére
Eközben az ördögnél készül a karácsonyi menü
KATT!
[1] TUKOSZ
Sep 14., Monday 14:26 #103
Válasz soliduss (#102) üzenetére
Aztán a folyamatos becsatlaközókat se felejtsd el, plusz ne csak a konzolban gondolkozz, mert PC-n is elérhető a gamepass, és ott ugye egy sokkal szélesebb réteg van megszólítva általa. Na, most megvan már a matek?
[48] soliduss
Sep 14., Monday 14:20 #102
Válasz Daniel San (#101) üzenetére
ha 1 embernél kijön a digi.... akkor millióknál is. Tegyél mögék 6 db 0 és úgy is kijön a matek.... és vond ki belőle azokat akik már 3 évre megvannak gamepassal.
[10] Daniel San
Sep 14., Monday 13:47 #101
Válasz soliduss (#82) üzenetére
Dehogynem gondolkozol kicsiben... 1 emberrel számolsz, nem milliókkal.
A 180 dodókat szorozd fel milliókkal, és nagy számokat fogsz látni. Ami az új gépekkel az év végére (új felhasználók) nagy százaléka (milliók)
újabb gamepass előfizetőket hoz.
Phil kapitány év végi bónusza is simán belefér
[29] lacapaca
Sep 14., Monday 13:04 #100
Válasz soliduss (#98) üzenetére
Nem "picit olyan", ezt õk határozottan kijelentették
Nekik mindegy min játszol a játékaikkal. Annyi történt csak, hogy ezt a zárt konzolos ökoszisztémát, amiben a gyártók eddig tök jól elvoltak, kinyitották. Persze gondolom nem mindenféle kényszer nélkül. Ha lett volna nekik is egy 100 millás felhasználói bázisuk, mint a Sony-nak, valószínüleg ellubickolnának még õk is a régi rendszer szerint.
Majd meglássuk mi sül ki belõle. Én nem aggódom. Ami nem müködik, az úgyis bukni fog.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:46 #99
Válasz soliduss (#98) üzenetére
Valakinek van infója ,hogy pl az ubisoft pass, EA pass mekkora forgalmat generál/generált? Olvasnék ebben a témában, mert míg az EA-ról mindig vannak infók, addig az ubisoftról alig lehet hallani... pont mint a stadiaról.
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:42 #98
Válasz lacapaca (#95) üzenetére
Én arra gondolok, hogy Day 1 bár bekerülnek pass-ban AAA játékok. Ha később kerülnek be abból jelenlegi állás szerint nincs hatással semmire.

De gondolkodjuk akkor számokban. A gamepass tulaj fizet évi 180 dodót... .ebben kap egy rakat címet... van ami bekerül és van ami ki.... de a first party címek bent maradanak. Ő miért vegyen meg egy friss címet amikor úgyis van egy rakat cím amit tolhat.... és itt most ne keverjük ide a nosztalgia faktoros psnow.t ő nem fog 60 dodót adni egy játékért... .vagy csak igen szűk keresztmetszetben.

Míg a sony és a nintendo piacán ha kell egy játék megveszed a 60 dodós áron és jól jár a fejlesztő és az platform holder is. majd amikor már csükken a népszerűsége akkor berakod ps+-ba és az adott hónapban a "reklámidőn" is csak 2 vagy 3 játék osztozik... .így nagyobb az esély egy szép kis dlc extra lóvére......

Értem ,hogy mit akar a gamepassal az Miki..... a Games with gold és akarja magasabb szintre emelni.... de ha csak egy újabb "service" lenne akkor nem lenne ekkora vonzereje. Itt az erő szerintem a first party day 1 és egyes third party címek day1 gamepass-ba való integrációjában van. Ez az ami magasan a többiek fölé emeli minőségben...de ugyan akkor nem nagyon lehet megmondtai, hogy mi lesz ennek a hosszú távú hatása az iparra és a piacra. Mert szerintem a Miki a pc-ekből szeretne egy nagy falatot kihasítani kvázi ott bevonzani azokat a játékosokat amelyekt a sony elhappolt vagy nem vettem ebben a genben X-et. De a pc-nek kell a gamepass? Siker lesz vagy mérsékelt siker? Ez az amit jelenleg még senki sem tud mit mondani. Valamint a pc-s piac két gigája a steam és az Epic store hogy fog erre reagálni? Picit olyan mintha a microsoft most össze szeretné mosni a konzol és a pc piacot egy nagy "szolgáltatás" alá....
[29] lacapaca
Sep 14., Monday 12:37 #97
Válasz soliduss (#94) üzenetére
Viszont a kínálata is kb. 3-szoros...
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
Sep 14., Monday 12:35 #96
Válasz soliduss (#93) üzenetére
Az árakat tekintve legyen így. : ) de én max a 499 et tudom elhinni azt is csak bejelentés után, aztán max kellemesen meglepődünk.

* tudom hogy nem ingyenes: csak erre válaszoltam: "ritkán ad first party címeket... nem hogy ingyen és bérmentve."
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[29] lacapaca
Sep 14., Monday 12:34 #95
Válasz soliduss (#91) üzenetére
Én ezt értem, de te az AAA játékfejlesztés kerékkötõjét látod benne, hogy ide bekerülnek azok a játékok is, amik amúgy a Ps Now-ban is hasonlóan ott vannak. Ott nem zavarnak, itt meg igen.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:31 #94
Válasz 1corevoltHC (#92) üzenetére
A psnow sem az.... 5 nap trial 9,99 dodó + tax ami kb 11-12 dodó ( persze ha nem Las vegasba reggelsz mert ott kevesebb, régi szép ps3 usa regisztrációs emlékek
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:29 #93
Válasz 1corevoltHC (#90) üzenetére
499 és 399 a tippek.... sők egyes "insiderek" még a 459/449 és a 399 sem tartják elképzeletlennek ps5 laucn árak tekintetében.

jogamertől is elnézést kértem mert "légből kapottnak" tűnt a 299 dodó ... mégis bejött.
Igyekszem korrekt lenni mindenkivel.... és megértem ,hogy néha túllövök a célon... de próbálom a teljes ipart szemlélni és a "elvadult sony fanboy" énemet háttérbe szorítani.

Szerdán minden kiderül.
Sep 14., Monday 12:26 #92
Válasz soliduss (#91) üzenetére
De a gamepass nem ingyenes Főnök. (csak gondoltam szólok)
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:25 #91
Válasz lacapaca (#88) üzenetére
Az összes First party cím jön gamepass-ban.... a sony még ps+-ban is nagyon ritkán ad first party címeket... nem hogy ingyen és bérmentve.

Ez azért szerintem elég nyomós érv és különbség nem?
Sep 14., Monday 12:25 #90
Válasz soliduss (#87) üzenetére
Nem kell - nekem az a jó ha olcsóbb ... bár ez a gen vicces szerintem a PS4 Pro drágább most, mint amikor megjelent... nem volt túl nagy áresés 7 év alatt, legalàbbis mint korábban.

Lehet 499 lesz, akkor drive nélkül egy 399 brutál lenne...
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
Sep 14., Monday 12:22 #89
Válasz soliduss (#87) üzenetére
Szerintem a PS4 / Xo - nal egyértelműen az ár döntött és a teljesítmény (+ kötelező kinect)

Olcsóbb , jobb teljesítmény ennyi...

360 után az MSFT jó/ jobb poziben volt, szal nem dönthettek az exkluzív játékok.

Ellenben 60 dolcsi Battlefield, Cod, Fifa olcsóbb gépen 1080P / drágább gépen 720P ...

Ki az a hülye aki nem elöbbit veszi, viszi
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[29] lacapaca
Sep 14., Monday 12:20 #88
Válasz soliduss (#86) üzenetére
Akkor Ms-nél mitõl lenne nagyobb a hatása? Kevesebb, és hasonló kínálattal tolja. Annyi a különbség, hogy õk a first party kínálatukat tolják be egybõl. Az meg már legyen az õ problémájuk, hogy ez mennyire éri meg nekik.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:16 #87
Válasz 1corevoltHC (#85) üzenetére
599 dollárt nem lesz a ps5 base gépe.... emlékezz a ps3 launchra. Még egyszer nem lesz olyan hülye a sony..

Ugyan annyiért fog menni mint az X... de ha nem másnap elnézést kérek tőled a hibás következtetésért.

A -2 terra flopp..... erre csak az alábbi videó a válaszom.
KATT!

A nyers erő nem minden.... a ps5 is jól áll powerrel és úgyis a játékok döntik el ki mit vesz nem az erő és a TF-ok... lásd Classic Xbox vs ps2..... Xbox one X vs Ps4 pro stb....
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:13 #86
Válasz lacapaca (#84) üzenetére
mert a ps nw már minimum 2-3 éve fut és semmi hatása sincs a piacra. De nem is kerül bele minden Sony ex first party cím.
Sep 14., Monday 12:10 #85
Válasz soliduss (#83) üzenetére
Jogos, jogos, mennyivel könnyebb dolga van a Sonynak aki megvárja a Nintendo bármelyik innovációját és siker esetén nyom egy sima copypaste-t. Vagy felül az Msft - felhőre

A kinect burtál siker volt 360on, egyértelműen a kötelező elemnél ment el (nyitó ár)
...

Ami most ahogy kinéz magasabbnak tűnik a Sonynál pár pill (kevesebb tudásra) - just trollin...

Tipp 499 USD Digital Only
599 USD Sima verza

Vélemény ?
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[29] lacapaca
Sep 14., Monday 12:03 #84
Válasz soliduss (#78) üzenetére
És akkor felhívnám neked is a figyelmed a Playstation Now szolgáltatásra. Több mint 700 játék szerepel benne, jó néhány olyannal is, ami pl. még a GamePass közelében sem volt, de amúgy meg egész nagy az átfedés.
Tök jó, hogy ennyire aggódsz az Ms jövõjéért, meg hogy a GP milyen hatással jár majd a játékfejlesztésre. De akkor a Sony oldaláról ez miért nem vetõdik fel?
Elõbb indult el ez náluk, mint az Ms-nél.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[48] soliduss
Sep 14., Monday 12:00 #83
Válasz 1corevoltHC (#81) üzenetére
nyilván vakon repülnek, nem szondázták be a történetet... arról híres az Msft


köhöm... mixer, kincect, alwaysonline..... de persze nem.... ők tuti nem
[48] soliduss
Sep 14., Monday 11:56 #82
Válasz Daniel San (#79) üzenetére
nem gondolkodom kicsiben...

De 15 dollár... az 1 évben mennyi? És ebből még fizetni kell a többi címet is akik belépnek a pass-ba.... + az EA-nak is csepegtetni kell. 1 ember 180 dollár fizet ha a havi gamepassban benne lesz.... az 3*60 dodós játék ára..... és nem fizet sem a goldért sem semmiért hisz ezzel letudsz mindent. de ebből a 180 dodóból fizetsz mindent.....

AAA Microsoft címet meg ki fog venni ha benne van day 1 a passban? Ha vesznek is tuti nem fogja hozni a Ghost of T 5-6 milliós eladását..... hisz felesleges pénzkidobás lenne. 60 dodóból ha nem first party a cég akkor tuti megtart 25-30 dollárt szemben a gamepass modeller.

Ezt anno a ps+ kapcsán is boncolgattuk, hogy nem tudja senki a számokat.... hogy mennyit osztanak vissza, de ha azt veszed a ps+-ban 2-3 vagy akár 1 éves játékokat is kapsz amelyek már túl vannak a launch windows és kvázi második reneszánszukat élve picit megfuttatják őket. Ott a Dlc hozza a lóvét. De ne felejtsd el ,hogy ott volt egy launch ahol felmarkolta 20-30 dodót (ki mennyit) a day 1 példányokért.

Na a gamepassban a first party címeknél ezt vond ki az egyenletből.

Értem én a modellt amire építenek....de ahogy sosem volt 100 millió X360 Goldba kötve ... mint ahogy ps+ sem volt sosem 45-50% nagyobb telítetséggel a jó fene tudja mi fog itt kifutni.

A ps now meg már évek óta van.... jó kis side szolgáltatás...amely reméljük "hivatalosan" is elérhető lesz nálunk is.... de se több se kevesebb.
Sep 14., Monday 11:49 #81
Válasz soliduss (#78) üzenetére
és persze a lényeg, ne aggódj ennyire

nyilván vakon repülnek, nem szondázták be a történetet... arról híres az Msft

illetve, de ez már elég összetett sztori lesz neked, attól, hogy a Sony - rekordot rekordra halmoz, nem azt jelenti, hogy az Xbox bukó sztori lenne...
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
Sep 14., Monday 11:46 #80
Válasz soliduss (#78) üzenetére
DLC-ék és egyéb szarok:

igen, dlc, lootbox (akár), Season Pass mindent érts bele...

*
Plusz kiesik a game a gamepassból, ha nem untad meg (esetleg megjött a kedved) meg lehet venni...
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[10] Daniel San
Sep 14., Monday 11:36 #79
Válasz soliduss (#75) üzenetére
Matekozz egy kicsit, de segítek (és bőven alászámolok)
Havi 15 dollár a gamepass, ha nem trükközik az ember, akkor bizony ennyi az ára. 1 vagy 2 millió (de lehet ez a szám 2x-3x több is) simán kifizeti ezt a havidíjat. Na számolgass csak.
Emellett van aki megveszi a játékot lemezesen vagy digitálisan + az akciók, kiegészítők meg minden földi jó. Az új gépekkel is aratni fognak hozzá jön sok új gp előfizető is.
Hidd el dől a lóvé rendesen, csak kicsiben gondolkozol, és feleslegesen izgulsz minden ms hír alatt.
Majd a sony is elindítja világszerte a psnow-ot; az aaa címei meg hozzák a szokásos minőséget.
Összesen: 528 [401-450]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11