“A PS3 időszakának második felében úgy döntöttünk, hogy a következő Ratchet & Clank játékunkat a lehető leglenyűgözőbbre formáljuk, eltávolodva a PS2 idején megszokott 60 képkockától. A játékmenet a 30 FPS köré lett teljesen átalakítva. Ezúttal azonban a játékosok dönthetnek, hogy a klasszikus 60 képkockát szeretnék látni mint a PS2 játékoknál, vagy a 30-at nagyobb felbontással, ahogy azt az új konzoloktól megszokhattuk.”
Nyilatkozta Mike Daly, a játék rendezője a Famitsu magazin kérdésére válaszolva. Az Insomniac Games bő egy évtized után tehát újra megadja a lehetőséget, hogy magasabb képfrissítés mellett élhessük át a Rift Apart kalandjait. Az biztos, hogy a játék natív 4K felbontást kínál 30 FPS módban, azt viszont egyelőre nem tudni, hogy mit kell beáldozni a képfrissítés oltárán - a fejlesztők még az optimalizálás korai fázisában vannak, de bizakodók.
A Ratchet & Clank: Rift Apart ahogy az a napokban kiderült, valamikor a PlayStation 5 “launch window” időszakában jelenik majd meg. Ez a gyakorlatban legtöbbször a konzol megjelenését követő 6 hónapot takarja.