Apple vs Epic: mégis hová tűnt a Fortnite?
Eddig 195 hozzászólás
sQr
2020. August 13.
Thursday 20:20


“A mai napon az Epic Games sajnálatos módon szembement az App Store irányelveivel. Ez minden fejlesztőre egyaránt vonatkozik és azért hoztuk létre, hogy a felhasználóinknak egy biztonságos környezetet biztosítsunk. Ennek következtében a Fortnite applikációjukat az áruház felületéről eltávolítottuk.”

Olvasható a szinte abszurdnak érződő nyilatkozat az Apple hivatalos közleményében. Hogy mégis mi történt? Az Epic Games ma egy szerveroldali frissítéssel saját belső IAP rendszert épített be a játékba, aminek segítségével közvetlenül tőlük lehetett V-bucks-ot vásárolni. A játékbeli valutákkal való kereskedésből tehát nem részesült az Apple, ami egyébként minden esetben 30%-ot jelent a platformholdernek. Az eset azonban valószínűleg abszolút tudatos provokáció volt, miután az Epic Games elnöke egyértelmű nemtetszését fejezte ki a Microsoft xCloud szolgáltatásának kiszorítása miatt a napokban. Ezt támasztja alá az is, hogy az Apple nyilatkozata után rögtön egy olyan több oldalas dokumentációt osztottak meg, amivel jogi útra kívánják terelni a kérdést. A lapok nem szűkölködnek az alábbihoz hasonló kijelentésekben:

“2020-ra az Apple pontosan azzá vált, ami ellen egykor létrejött: a behemóttá aki a teljes piacot az uralma alá akarja hajtani, kizárva a konkurenciát és elfojtva az innovációt. Az Apple ma nagyobb, erősebb, befolyásosabb és ártalmasabb mint az egykori monopolista riválisa.”

Ezek után a fenti “1984” (George Orwell / Michael Radford) ihletésű videó már nem is érződik annyira meglepőnek. Főleg az Apple híres Macintosh reklámja után. #FreeFortnite?

Összesen: 195 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
Aug 18., Tuesday 15:58 #195
Eszem ágában sincs védeni az Epicet,de az Apple talán a piac egyik legpatkányabb cége.Érdekes,hogy H. András nyomta az iphone reklámot,mint valami szektás,amíg volt benne érdekeltsége,de amikor megjelent az iphone x,valahogy már az volt a véleménye,hogy nem ér annyit.Szerintem az elmúlt pár évben amiben az Apple prémium volt az maximum az árazás.
Nekem ne mondja senki,hogy egy kerékkészlet,vagy 4 láb 120 ezerbe kerül!
[40] neuroflex
Aug 16., Sunday 23:21 #194
Válasz Wallace (#193) üzenetére
Azt a típust nem ismerem egyáltalán. Na,majd ránezek.
...retribution...
[11] Wallace
Aug 16., Sunday 22:52 #193
Válasz neuroflex (#191) üzenetére
Samsunggal nekem sajnos csak bajom volt. Ha droid telefont kéne vennem, valószínű hogy az új Pixel lenne a kiválasztott. Gyártó/OS ugyanonnan.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
[40] neuroflex
Aug 16., Sunday 22:40 #192
Ja és egy (sztem) erdekes infó.
Nem tudom,hogy a tavalyi és az idei felsőbb kategóriás Nokia-k milyenek lettek,de a Nokia 7 Plus,ami asszonynak van,vmi elképesztően jó teló.
Szép képeket lő,a hangja kellően jó és tiszta,gyors és atom stabil.
...retribution...
[40] neuroflex
Aug 16., Sunday 22:15 #191
Válasz Wallace (#189) üzenetére
Én nem fikázom az ios-t,de emlékeim szerint,akkor volt is erről hír meg balhé,hogy az apple lassította bizonyos típusok rendszer sebességét.
De a dual sim volt a legnagyobb hátránya.
Amúgy vannak szar android-ok is. Pl kaptam.cégtől dual simes ipari hulladék samsung-ot. (Mondjuk sztem a samu nem gyárt jó telókat,hiaba drága)
...retribution...
[7] 5241451
Aug 16., Sunday 22:02 #190
Válasz Doberman (#187) üzenetére
Nyilván lehetne tonnányi dolgot sorolni, ami nem tett jót az Apple megítélésének. Egy tipikus patkány vállalat, csakúgy mint az Epic, vagy a Google. Lehet versenyeztetni őket, hogy melyik jobban. Egy fogyasztó alapesetben érdekellentétben is áll az értékesítő féllel, előbbi célja minél kevesebbért többet/jobbat kapni, utóbbi célja pedig szintén hasonló, minél kevesebb energiabefektetéssel a lehető legtöbbet legombolni a fogyasztóról, aztán a piac és a marketing beárazza azt, hogy mi az a pont, amit mindkét fél elfogad.

Nyilván neked nem való az iPhone, szerencsére tudsz helyette venni másikat, ahogy én is. Viszont dual simre van lehetőség, ha olyan szolgáltatónál vagy, amelyik támogatja az eSIM-et, Magyarország esetén talán még csak a Telekomnál van ilyen opció
[11] Wallace
Aug 16., Sunday 21:59 #189
Válasz neuroflex (#188) üzenetére
Persze, tudom. Akivel éppen beszélgetek a “másik oldalról”, annak biztosan tökéletesen működik az android és az iphone-jával voltak gondok. Ez mindig így szokott lenni. Viszont én nem is egyedi esetekről beszéltem hanem nagy általánosságban, és hogy százalékosan minek van nagyobb esélye. Ez így egy másik kategória szerintem.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
[40] neuroflex
Aug 16., Sunday 21:37 #188
Válasz Wallace (#184) üzenetére
Halkan jegyzem meg,hogy anno az Iphone SE-t azért is adtam el,mert elkezdett lassulni 2 év után (meg a dual sim hianya miatt) és az A2 Lite-om meg fém hátlapos (40ért telenortól).
...retribution...
[7] Doberman
Aug 16., Sunday 21:02 #187
Válasz 5241451 (#182) üzenetére
Ezek a viták partalanok, kinek mire van szüksége. Pl dual sim nincs IOs-nél, így sajnos a legutóbbi választási körömből kimaradt, pedig listás volt. Ez van. Az SE és az SE2 is tetszik/tetszett.

Az aksi botrány azért nem tett jót az Apple renomájának. Inkább visszább veszik a teljesítmény, szónélkül, az minden de nem korrekt. Ehhez nagy ideológia nem kell. Aki azt választotta, így járt. Az ég világon semmi igényem sincs arra, ha apple telom lenne, hogy ne tudjon pl egy droidos okos órával kommunikálni, és jelenleg pont fordítva igaz, kár, hogy droides teloval nem lehet az iwatchot összrakni. Ezt a szabasdágfokot egyszerűen nem vagyok képes feladni.

A szabad kombinálás lehetősége számomra alapvetés.

Sajnálom, hogy ennyire egymásnak tudnak esni az emberek emiatt. Nem kell meggyőzni, tudom miért jó, aztán, ha majd gyártanak olyan telefont amire szükségem van felkerülnek a listára. Csak azért mert menő, vagy trendi ilyet venni...., a tömeg arra megy amerre akar. Ilyen elven másnak sem kellene eszetosztani, hogy gagyi a droid. Más és kész.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
[25] Hwopapa
Aug 16., Sunday 20:20 #186
Válasz Ghz (#183) üzenetére
"Maradj a fos androidodnál meg a kínai műanyag fosaidnál és boldog maradsz. Mi maradunk a minőségi terméknél és a kényelmes ökoszisztémánál. Az meg szimplàn gáz, hogy te nézel le másokat mert arra költik a pénzüket amire akarják"

Valami kurvanagy képzavar van nálad, nem én kezdtem automatán fosozni az összes droidot, de ha a saját idézeted sem segít, ám legyen.

Az meg végképp nem tiszta, hogy neked abból hogy jön le az, hogy én lenézek másokat, amiért a drágább de nekik megfelelő készüléket választják? Tényleg ennyit értettél belőle? Segíts már értelmezni a saját kommentem, mert már én sem értem magam.

Igen, én is egyetértek 5241451 kommentjével, ugyanazt írtam, csak nem egy hét éves óvodás szintjén - hogy a párhuzamoddal éljek - ezért sem ért(H)etted
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[51] Dude
Aug 16., Sunday 20:10 #185
Válasz Wallace (#184) üzenetére
Attól függ milyen ökoszisztémában használod. Egyébként gyártónként érdemes nézni az Androidot, nem mint egész piac. Vannak gyártók, akiknél nagyon jó a droid és vannak akik egy közepes rendszert tudnak összekalapálni. Egyébként meglepő módon bugokkal találkozni mindkét rendszeren ugyan úgy előfordul.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[11] Wallace
Aug 16., Sunday 19:38 #184
Válasz Hwopapa (#181) üzenetére
Az éves, amerikai szervízmeghibásodási statisztikák alapján amik azt hivatottak mérni hogy sima, átlagos szervizekhez képest mennyivel több probléma jelentkezik egy-egy gyártónál, a Ford pont a lista végén kullog, az összes modelljét beleértve, már hosszú - hosszú évek óta.

Telefonoknál tényleg fölösleges negyedannyiba kerülő, gagyi xiaomi szarokat iphone-okhoz hasonlítani, flagship-et a flagship-pel van értelme, ahol fém+üveg van pariban a fém+üveggel. Itt már komolyan csak user experience és a setting fogja eldönteni hogy ki mit fog venni. Viszont szerinted hol van nagyobb esély kompatibilitásból eredő idegesítő szoftver problémákra, lassulásokra, egy olyan platformon ami zárt és ahol a hatdver/szoftver egy gyártó ideológiája mentén készül annyira optimalizálva amennyire ez fizikailag lehetséges, vagy ott ahol egy oprendszer négy különböző inkarnációja fut 28 létező, és különböző hardverrel párosítva? Százalékosan nézve a józan ész nem az utóbbi felé billenti a mérleg nyelvét szerintem.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
moderator Ghz
Aug 16., Sunday 18:53 #183
Válasz Hwopapa (#181) üzenetére
De megint te beszélsz baromságokat azáltal, hogy képtelen vagy felfogni amit írok. Ki mondta, hogy nem létezik acél/üveg android? Te kezdted el mint egy kis sértődött óvodás szajkozni, hogy az ios mindenben jobb mint az android. Ezt rajtad kívül senki sem állította. Kb 100 komment szól itt arról, hogy ki miért szereti a saját rendszerét és érdekes módon megtudtuk beszélni kulturáltan. Próbálj meg felnőni a szintünkhöz és a vörös köd helyett elolvasni amiket az emberek írnak. Maradj a fos androidodnál meg a kínai műanyag fosaidnál és boldog maradsz. Mi maradunk a minőségi terméknél és a kényelmes ökoszisztémánál. Az meg szimplàn gáz, hogy te nézel le másokat mert arra költik a pénzüket amire akarják. Itt lentebb meg 5241451 tökéletesen leírta amit én is gondolok. Próbáld meg elolvasni.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[7] 5241451
Aug 16., Sunday 18:42 #182
Válasz Doberman (#180) üzenetére
Igényfüggő. A Pocophone nagyon jó telefon abban az ársávban, és aki hajlamos arra, hogy felrakja a LineageOS-t, az ugyanúgy tud vele tervezni évekig. Viszont ez nem változtat azon, hogy a műanyag az simán lepattogzik, a kijelző IPS és nem AMOLED (előbbit mondjuk az Apple felsőbbrendűnek mondta, míg nem került iPhoneokba), melózni kell azért, hogy hosszú távon is friss rendszer legyen rajta, nincs vízállósági tanúsítvány. Persze az Apple sem vállal garanciát beázásra, de egyfajta biztonságérzetet mégiscsak ad.
A Poco egy fasza ár-érték arányú telefon, de van akit nem ez a szempont érdekel, és nem akar Androidot sem használni. Ehhez elég már csak az is, ha van rengeteg megvásárolt alkalmazásod az AppStoreban, és buknád őket egy váltással. Ez van, valakinek az iOS kell, valakinek pedig az Android. Eltérőek az igények. Az meg nem a mi dolgunk, hogy ki miért vásárol magának a saját pénzén, vagy hitelén telót.
Flagshipet pedig flagshippel érdemes összehasonlítani. Például iPhone 11 Pro vs. OnePlus 8 Pro vs. Google Pixel 4 és így tovább. Az iPhone SE-t pedig szintén a kategóriájával, például a Poco F2 Pro, OnePlus Nord, Xiaomi Mi 10 stb.
[25] Hwopapa
Aug 16., Sunday 18:42 #181
Válasz Ghz (#179) üzenetére
Az első kérdésedre a válasz igen, sőt. Nekem volt mindkét típusú telóm évekig, értem és tudom a pro/con-okat, nem csak faszságokat beszélek a "minőségről" meg a "üveg és acél"-ról.

A meghibásodási rátával dobálózni egy akkora piacon, amit felfogni is nehéz, megint egy hülyeség:
- Egy specifikus gyártót hasonlítasz egy operációs rendszerhez, amit használ boldog és boldogtalan gyártó, hullámzó minőségben. Ez olyan, mintha azt mondanám, hogy a Mustang egy szar, ezért az összes Ford egy szar autó, de bezzeg az Audi az kurvajó.
- Kifoghatsz mindenből jót és olyat, ami idő után elromlik, mert előfordul. Erre felhúzni egy "az apple kevésbé romlik el mint a 2 millió fajta különböző cég által gyártott android" érvet akkora baromság, amit maximum egy 20 éves ember nyilatkozik, de nem egy állítólag 38.

Itt konkrét szelekciókat szabadna maximum megvitatni, ellenkező esetben akkora baromságokat talál az ember kijelenteni, mint amit te is tettél lentebb, hiszen lövésed nincsen a TELJES androidos phonekínálatról, amiknél bőven akadnak üveg és fémvázas készülékek. (Amik egyébként szintén a vásárlás után sok embernél egyből műanyag burkolatú, sarokvédős, bumszli tokokba vándorolnak, mert az emberek bénák és félnek hogy leejtik. Tehát nagyon sok értelme van pont ezt a "premium" feature-t felhozni, hiszen ez aztán kurvára egy olyan dolog, ami ratifikálja a több százezer kiadását - amit nagyjából a kibontás és az utána tokba költözés közbeni 10 percben fogsz "érezni")

De kérlek, érvelj még miért jobb az Apple MINDEN androidos telefonnál. Évek óta várom, hogy valaki végre meg tudjon győzni, hogy megértsem azt, hogy a preferencián kívül vajon milyen észérvek játszanak szerepet egy vásárlásnál (segítek, a "szerintem" és a "prémium" nem észérvek)
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[7] Doberman
Aug 16., Sunday 18:15 #180
Válasz Ghz (#179) üzenetére
Egy jól kiválasztott androidos telefonnal meglehet csinálni a 4 éves ciklust, pont úgy ahogy te írod, és igen pont 110E ft ba kerül, nekem eddig lekopogom sikerült. Ez az én pédám, de pl anyukámnak az új iphone SE2 ajánlottam, mert nem kell rajta gondolkodni, menni fog és kész. Igen, jó dolog ez a megközelítés és még a pénzt is megéri. Viszont, aki a szoftverekhez egy kicsit ért, tud pl egy windowst napi szinten használni, telepíteni stb annak egy droid se jelent nagy gondot. ( ide pont mutter szintén jó példa mert neki a PC is sok, nem ért hozzá). Az roppant mód ellenszenves, hogy 1 év gari van az Apple termékekre ( az árához képest), és nem az hogynem engedhetem meg magamnak, hanem ha bármi történik vele, akkor nincs kedvem megint 400E-t kiadni érte. Egy 100E-s telonál nem kapok szívrohamot ha megcsúszik a kezemben (mondjuk, de). Vigyázni kell rájuk amúgy tök mindegy melyik márkát veszed.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
moderator Ghz
Aug 16., Sunday 17:44 #179
Válasz Hwopapa (#178) üzenetére
Tehát 110 ezer forintból acélból és üvegből formázott androidos telefont kapok aminek szintén kiváló a kamerája és évekig megmarad a sebessége is mi? Ezt a negyedannyiba kerülő telefon annyit tud mint a 400 ezres csak és kizárólag azok az android szektás agymosott barmok hajtogatják akik még sosem fogtak iphone-t a kezükben vagy használtak apple ökoszisztémát vagy túl sügérek, hogy rendesen tudják használni hiszen pont az android szekta kántálja, hogy micsoda egyszerű és primitív az ios.

Nevetségesek ezek az összehasonlító videók ahol szépen ferdítik a tényeket hiszen nem azt fizeted ki, hogy két app gyorsabban indul, hanem hogy egy tökéletesen működő megbízható telefont kapsz évekig. Rengeteg meghibásodás van apple oldalon is de még mindig kevesebb mint a fogyó eszközöknek szánt 50 ezres androidoknál. Szóval mégegyszer utoljára : a stock android egy szuper jó történet, használja aki szereti. A flagship androidok bőven parriban vannak a csúcs iphoneokkal, sőt! Viszont azok a kijelentések, hogy 110 ezerert pontosan azt kapod mint 400ért az nettó hazugság és ön ámítás.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[25] Hwopapa
Aug 16., Sunday 17:29 #178
Válasz Ghz (#174) üzenetére
"Az ugyanolyan képességű telefon maximum sebességben (egy ideig) és kamerában lehet igaz, minden másban egy silányabb minőségű terméket kapsz, hiszen műanyagból van nem minőségi alapanyagokból."

"Ettől függetlenül az Apple-nél megfizeted azt, hogy amikor kézbe fogod a telefont akkor az olyan minőség, hogy boldogan csettintesz egyet, HA ez neked egyáltalán számít és/vagy szempont. Ez egy fröccsentett kínai cuccnál nem lesz meg soha."

A fenti idézetek alapján vagy soha életedben nem fogtál még a kezedbe normális nem-apple telefont, vagy szektás vagy. Ezeket a faszságokat, minthogy "premium feel" meg "ne hasonlítsuk össze" pont azok az agymosott barmok hajtogatják, akik legitimizálni akarják a többszázezres vásárlásaikat, ellenben a szaros androiddal, mert ott milyen lassú, milyen szar kamera, milyen sok malware van. Hirtelen minden apple tulaj hosszú távra tervez, mi? Hagyjuk már.

grosy linkje teljesen a fején találta a szöget, ferdíted a tényeket és pár negatív tapasztalatra alapozol vs a soha-el-nem-romló almával. Guess what, nekem volt 3 almám és annyit szoptam velük, hogy soha nem vennék újat.

Azon meg biztosan nagyon csodálkoznál, ha látnád, hogy más gyártók is használnak "fémet és üveget" a telefonjaikban, nem csak a magasságos apple.
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[40] neuroflex
Aug 16., Sunday 14:33 #177
Válasz Ghz (#176) üzenetére
Ez igaz,de akit ezek nem érdekelnek,annak ez nem számit.
Pl az ismerőseim 99%-a nem játszik telön,nem érdekli őket a fícsőr és app-ok közül se kell sok.
...retribution...
moderator Ghz
Aug 16., Sunday 14:15 #176
Válasz neuroflex (#175) üzenetére
Persze, nem megy tönkre viszont nem kapod meg az új funkciókat/ficsöröket és belefuthatsz abba, hogy egy app vagy játék nem támogatja a 3 éves telefonodat.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[40] neuroflex
Aug 16., Sunday 13:51 #175
Válasz Ghz (#174) üzenetére
Az,hogy nem jön rá.mondjul az android 10,mert 9nél megáll,az nem elengedés. Ugyanúgy tudod használni mindenre továbbra is.
Pl van ismerős,akinek még 7es android fut a telóján és működik a dolog.
...retribution...
moderator Ghz
Aug 16., Sunday 13:36 #174
Válasz ProEvoFan (#158) üzenetére
Egyértek veled és sosem mondtam, hogy egy átlagfelhasználónak szüksége van egy mondjuk 80ezer forintnál drágább telefonra. Tudjuk, hogy nincs. De én azzal nem értek egyet, amikor összeségében egyenértékűnek tekintünk egy 100ezres telefont egy 400ezressel, holott azok köszönő viszonyban sincsenek egymással. Teljesen abszurd az Apple árazása, szerintem a világon nincs olyan telefon ami 2kilónál többet érne. Ettől függetlenül az Apple-nél megfizeted azt, hogy amikor kézbe fogod a telefont akkor az olyan minőség, hogy boldogan csettintesz egyet, HA ez neked egyáltalán számít és/vagy szempont. Ez egy fröccsentett kínai cuccnál nem lesz meg soha. De ez nem degradálja le az értéküket, hiszen kiváló telefonok vannak abban a kategóriában is csak felejtsük el, hogy egyenrangúak lennének a flagshipekkel. Valamint engem még mindig zavar, hogy 1-2 év után elengedik (általában) ezeket a telefonokat, a 2011-ben vásárolt 4s-emet anyám vígan használja telefonálásra/facetimre és netezgetésre. 9 év alatt összesen 15 ezret költöttem rá, a home gomb meg a némitó gomb adta meg magát. Feleségem az 5 éves 6s-t is simán használja, gyors mint a villám és a legfrissebb ios fut rajta.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[24] CeXzer
Aug 16., Sunday 12:44 #173
Válasz Ákos23 (#172) üzenetére
Nem tudom, nem találok adatokat, csak ilyen tippeket, hogy 15 millió aktív android user, 11 millió aktív iOS user és összesen 350 millió user, de ez nem tűnik túl pontosnak. Vagy van egy játékosszámláló oldal, ami szintén nem túl pontos, aszerint per pillanat közel 6 millióan játszanak vele, a rekord meg 8.3 millió volt. Ha most nincs ios játékos, akkor nem sokan vannak ezek alapján. De ezek annyira megbízhatatlan számok, hogy maradok annál, hogy nem tudom, az epic meg úgy tűnik nem akarja elmondani.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[11] Ákos23
Aug 16., Sunday 12:33 #172
Válasz CeXzer (#171) üzenetére
Fortnitot többen nyomják mobilon, plusz több tanulmány szerint is mobilon többet költenek mikrotranzakciora mint konzolon, mert ugye a régi motoros konzolosok nagy része online multit se nyom míg mobilon nagyobb részt fiatalok játszanak.
[24] CeXzer
Aug 16., Sunday 12:30 #171
Válasz Ákos23 (#168) üzenetére
Viszont mekkora a játékosbázis? Nehezen tudom elképzelni, hogy egy tps-t touchscreenen játsszanak a legtöbben. Szerintem pont fordítva lehet, beáldozták a kisebb bevételt, a nagyobbat azért nem merik. Pedig ha nem csak a pénzről szólna, hanem ideológiai meggyőződésük lenne, akkor minden platformra, ahol ilyesmi összeget kell fizetniük, egyszerre nyomták volna ki ugyanazt a frissítést. Mondjuk ez akkor is igaz, ha konzolon van kevesebb játékos, csak akkor még kevésbé érthető. (Hacsak konzolon mondjuk csak 3%-ot fizetnek, vagy in game purchase után semmit, akkor érthető egyedül).
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[61] Invi
Aug 16., Sunday 12:29 #170
Válasz Ákos23 (#169) üzenetére
En orulok, hogy storen kivul nem tudja megoldani, ha meg tudna akkor meg tudnak oldani a malwarek is meg egyeb sok szar.
[11] Ákos23
Aug 16., Sunday 12:28 #169
Válasz Invi (#167) üzenetére
Az epicet nem is zavarna, ha így meg tudná csinálni iosra is, de ott nem tudja.
[11] Ákos23
Aug 16., Sunday 12:26 #168
Válasz CeXzer (#163) üzenetére
Konzolon nem uy gond nekik, azt vegyük figyelembe, h konzolok összesen van 200 millió míg ios meg android telefon cirka 3 milliárd, a játékipar bevételeinek nagyobb része már mobilról jön, gondolom jóval nagyobb kiesés nekik az ios 30% mint az ms.
[61] Invi
Aug 16., Sunday 12:26 #167
Válasz Ákos23 (#166) üzenetére
Oh, akkor ezert van ennyi malware is. Ezek szerint nem kell a platformholdernek alairni az appot. Valamit valamiert.
[11] Ákos23
Aug 16., Sunday 12:24 #166
Válasz Invi (#164) üzenetére
Androidra rendesen le tudod tölteni az epic oldaláról most is semmit nem kell állítani.
[61] Invi
Aug 16., Sunday 12:12 #165
Válasz CeXzer (#163) üzenetére
Hat innen sem az epic vette le. De ga megprobaljak megkerulni a konzolos storeokat es mashonnan lehet majd passokat venni onnan is kivagjak majd siman. Meg is erdemlik, ismertek a szabalyokat, mindenkire ezek vonatkoznak
[61] Invi
Aug 16., Sunday 12:10 #164
Válasz Ákos23 (#162) üzenetére
Belso vedelmet megkerulve androidra fel rudod tenni rootolva, ios-re meg jailbrakelve (ami azert bonyolultabb). Egyik ilyen megoldast sem tartom helyesnek technikailag, mutatja is a karos kodok szamanak megoszlasa platformonkent, hogy mennyire “jo” hatasa is tud lenni a kulso app telepitesnek.

Szoval a “rahackeles” az jogilag nem a telepitheto kategoria illetve nem valtoztat azon, hogy minden storebol kivagtak mint macskat szarni. Ugye konzolon sem tudnak mit tenni csak vergodni, mert nincs kulso store. Tudtak hogy ez ezzel jar es a vilag penze van belole a zsebukben
[24] CeXzer
Aug 16., Sunday 12:10 #163
Válasz Invi (#160) üzenetére
Én azt várom, hogy mikor kerül le az Xbox és a Playstation storebol meg a Switchrol is. Nincsenek pontos információIm, de amennyire tudom, ott ugyanilyen százalékok vannak (javítsatok ki, ha nem, érdekelne), szóval ez milyen szabadságharc, hogy csak a 2 elnyomó ellen harcolnak, a többiek meg nyomhatnak nyugodtan továbbra is el?
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[11] Ákos23
Aug 16., Sunday 12:06 #162
Válasz Invi (#160) üzenetére
Play storebol lekerult, de androidra fel lehet rakni play store nélkül is, a fő gond az iosal, h ott külső appot egyáltalán nem tudsz fel rakni míg androidra igen és akkor a Googlenak se kell adni a 30%-ot.
[24] CeXzer
Aug 16., Sunday 12:03 #161
Válasz ProEvoFan (#158) üzenetére
Ok, de ő pont ezt mondta. A mekiben is valami hús van a hambiban meg fincsi is alapvetően, de sokan nem értenének egyet, hogy egy jófajta marhahúsnak egyenértékű. Sokaknak pedig mindegy, azt is szeretik. Sok szempontból van igazságos, de neki is, mikor azt mondja, hogy egy műanyag telefon nem ugyanaz az érték, mint egy jó minőségű anyagokból összerakott. Vagy vegyük az órákat. Egy 10000 forintos műanyag is tudja sokszor ugyanazt, mint egy 1000000 forintos arany-gyémánt, mittom én mi. Mégsem ugyanaz az értek. Persze itt már luxuskiadasrol beszélünk, és én pl pont nem vagyok az a fajta ember, aki ék ilyen dolgok csöppet is számítanánakk de azt nem tudom letagadni, hogy nem ugyanaz az értek.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[61] Invi
Aug 16., Sunday 12:01 #160
Update nincs, hogy a playstore-bol is lekerult? Nem lehet hogy nem mindenki hulye csak az epic? 😬
[40] neuroflex
Aug 16., Sunday 11:46 #159
Válasz ProEvoFan (#158) üzenetére
A Note 9 Pro mozgatja a fantáziám,holott az A2 Lite is hibátlan meg mindig.
...retribution...
[6] ProEvoFan
Aug 16., Sunday 9:04 #158
Válasz Ghz (#116) üzenetére
Semmi értelme belemenni, de azért leírom azt a pár olcsóbb telefonok listáját, aminek használata simán felér a drágább telefonokkal...a pszichológiai részét leszámítva....
Xiaomi mi note 10 lite...
Xiaomi redmi note 9 pro...
...stb
150-200ezer közötti ársávról nem is beszélve...
Egy átlagfelhasználónak ezek a telefonok hozzák azt, amit a méregdrága apple vagy androidos készülékek.. Vállalható kamera, semmivel sem lassabban betöltö youtube ill bármelyik közösségi alkalmazás használata, kibaszott nagy aksi...stb. Ezek mint minőségű összeszerelt telefonok.Nem fém, nem vas? Baszki, tokban hordós, észre sem veszed a minőségi műanyag vs fém/vas mivoltát... Erre a felismerésre egyre több ismerősöm is rájött, már nem is vesznek csúcs mobilt, mert minek, nem használja ki.
Két év múlva nem ér semmit?Ugyan...ez nem igaz, de ha mégis, akkor vesz egy újat ugyanebből a 100ezres kategóriából...
"Most ki játszik? DJ 3-tól 6-ig. De meddig?7-ig. Hogyhogy? Volt egy kis csúszás."
[7] 5241451
Aug 16., Sunday 6:10 #157
Lazán kapcsolódik: A Telegram kb. két hete antitröszt pert indított az Apple ellen az EU-ban, ahol még lehet is esélyük nyerni, mert ha valamiben nem teljesen inkompetens az EU, akkor az például a versenyfelügyelet.
Pavel Durov, a Telegram alapítója írt is egy blogbejegyzést, „7 Myths Apple Is Using to Justify Their 30% Tax on Apps”.
KATT!
Remélem, hogy az EU tökös lesz, és kötelezik majd az Applet arra, hogy engedélyezzék külsős alkalmazások, és így disztribúciós felületek telepítését.
[11] Wallace
Aug 16., Sunday 0:43 #156
Válasz Ghz (#149) üzenetére
Dettó ugyanez nálam is. Így pofon egyszerű egy telefon / mac / ipad csere.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
[11] Ákos23
Aug 15., Saturday 23:48 #155
Válasz CeXzer (#154) üzenetére
Szerintem megcsinálhattak volna viszont nem hiszem, h komoly eredménye lett volna, nekik az kellett, h balhe legyen belőle és figyeljenek fel az egészre ami egyszerű figyelmeztető üzenettel eléggé nehézkes.
[24] CeXzer
Aug 15., Saturday 23:09 #154
Egyébként nem csinálhatta volna az epic azt, hogy ahelyett, hogy felajánl két opciót, hogy apple store price meg epic store price, ezt úgy teszi meg, hogy a második opció-nál egy áthúzott gomb van csak és alatta unavailable felirat, alatta pedig kis betűkkel magyarázat, hogy az apple nem engedi, hogy direkt árusítsunk neked?
Vagy csak a régi gomb marad, de a leírás az, hogy, hogy mittudom én, ár: x eur + apple jutalék: X*0,3 eur = Y eur?

Ezzel az üzenet ugyanúgy meglett volna, a felhasználó minden vásárlásnál találkozik vele, azt nem tudom, megsértették volna e a feltételeket ezzel is, vagy sem, de ha igen, akkor mégis máshogy néz ki, hogy az apple nem engedi tájékoztatni a usereket, hogy mire megy a pénzük, mint ami így történt, hogy az Epic ágyútölteléknek használta a játékosait. Akkor még én is azt mondom, ha az apple kirakja őket, hogy nem korrekt, joga van tudni mindenkinek miért fizet.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[11] Ákos23
Aug 15., Saturday 23:00 #153
Mondjuk androidra van Apple music amiben appon belüli vásárlás van, szóval az Apple amit a saját rendszereben nem enged meg külsős rendszeren azért használják, ha nekik jelent plusz hasznot.
[24] CeXzer
Aug 15., Saturday 22:27 #152
Válasz theSickness (#136) üzenetére
Ja, ez tök gáz. Nincs már jack dugó sem, csak blutooth meg egyelőre lightning, Én beletörődtem, a legtöbbször bluetooth, B opciónak meg egy fiio füles erősítő, csak azt nem mindig van kedvem hurcolászni, meg iphoneal nem is az igazi. Így telefonon max elviselhető minőségben hallgatok zenét, rendesen meg itthon. De ez tök szomorú, pedig régen az apple ráadásul ebben jó volt, de most egy picit nagyobb aksi meg a 100e pénzért eladható airpods fontosabb. .
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[24] CeXzer
Aug 15., Saturday 22:19 #151
Válasz neuroflex (#131) üzenetére
De én pont ezt mondom, mindenkinek más igényei vannak, így azt használ, ami azokat kielégíti. Ezt írom 2 napja.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[40] neuroflex
Aug 15., Saturday 22:10 #150
Válasz Ghz (#149) üzenetére
Na,akkor ez a különbség. Én a képeimet sose tenném fel egy szerverre.
Zene az legyen ott nálam a sajátom,ami jobb minőség,mint a stream (bar Tidal eléggé jónak tűnik,csak az se éri meg nekem).
Filmet meg alapból nem kis képenyőn és pláne nem stream-elve. Nem ugyanaz,mint rendes minőségben magy tv-n.
...retribution...
moderator Ghz
Aug 15., Saturday 22:05 #149
Válasz neuroflex (#148) üzenetére
Ja csak lehetőségként említettem. Nekem minden felhőben van, képek, teló teljes backupja, zenét, filmeket streamelem ezért nincs szükségem a pc-re az ilyesmihez hálisten
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[40] neuroflex
Aug 15., Saturday 22:00 #148
Válasz Ghz (#147) üzenetére
Te írtad :
Van már file rendszer ios-en, 5 éve nem kötöttem legalább pc-re a telót, böngészőben megnyitom a file rendszert, oda húzom ami kell és szinkronizálja a telómra.

Ha az itunes-ra gondoltál,azt ismerem. Az pont egy külső program hozzá,ami androidhoz nem kell.

Vagy ez vmi felhő alapú cucc lenne? Mert azz se szeretem. A Google drive is egyből uninstall nálam.

Amúgy visszaterve faterod dolgára :
Igen,új telónál értelemszerűen vissza kell tenni az app-okat,amiket használni akarsz vagy addig használtál és kell megint. De ahhoz is csak be kell lépni a play áruházba és a saját alkalmazasok menü alatt megnyomni az install gombot. Aztán szépen felpakolja egymás után.
Ios-en sok dolog alapból rajta van,tudom. De én annak pl a felét se használtam és amit meg igen,azt ugyanúgy le kellett töltenem.
...retribution...
moderator Ghz
Aug 15., Saturday 20:46 #147
Válasz neuroflex (#146) üzenetére
Csak az iTunes-ról tudok de mit kéne amúgy szinkronizálni?
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[40] neuroflex
Aug 15., Saturday 20:44 #146
Válasz Ghz (#137) üzenetére
Én pc-n is rühellem aznilyen cuccokat (total commander és tarsai). Az intéző nekem jobb.
De van olyan progi.pc-re,ami ios-re szinkronizál?
...retribution...
Összesen: 195 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
Friss hírek

11 | Gamer365 podcast 2020 szeptember - jövőbe tekintve

Podcast a felhőből, ismét online nyomultunk podcastországban - sajnos a koronás még mindig felülírja élő találkozós terveinket. De ez maximum csak a hangminőségben mutatkozik meg, ismét izgalmas témákat hozunk, a nextgennel a főszerepben.

88 | [Nyerd meg!] Untitled Goose Game (SORSOLÁS)

Dupla gágogó - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Untitled Goose Game játékot, amelyet a szeptemberi frissítésnek köszönhetően kooperatívan is játszhattok! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

44 | [Nyerd meg!] Sayonara: Wild Hearts (SORSOLÁS!)

Dupla dinamit - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Sayonara: Wild Heartsot! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

xbox1 0 | Bright Memory: előzmény Series X|S-re!

A Series modellcsalád premierjére érkezik az Infinite előzménye.

0 | Animal Crossing: őszi buli horrorföldjén

Halloween, töklámpások, kosztümök!

xbox1,ps4 2 | Quantum Error: Xbox platformokra is

A Monad Kvantum Kutató Intézetbe Series X|S-en is beléphetünk.

9 | Yakuza: Like a Dragon: tavaszi befutó

Kiderült a PS5 port megjelenési dátuma.

8 | Bethesda: az EA is lehetett volna a tulaj

Nem a Microsoft volt az egyetlen érdeklődő a ZeniMax iránt.