Xbox: szeptembertől vár a felhő!
Eddig 65 hozzászólás
sQr
2020. August 04.
Tuesday 13:14


A Microsoft az előzetes információknak megfelelően hivatalosan is bejelentette, hogy jövő hónapban 22 országban indul el béta állapotban a "Project xCloud" a Game Pass Ultimate részeként. A számunkra kellemes meglepetés, hogy a szűk listában bizony Magyarország is szerepel, így hamarosan mi is kipróbálhatjuk a streaming jövőképet! Feltéve, hogy van egy android táblagép vagy telefon a háztartásunkban, mert az iOS támogatást csak későbbre ígérik.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, a streaming szolgáltatás további költségek terhe nélkül épül be a már meglévő Game Pass Ultimate előfizetésekbe, ahonnan közel 100 címet leszünk képesek már idén is egyetlen mobiltelefon segítségével működésre bírni. Többek között olyan játékokat, mint a:

+ Destiny 2
+ Forza Horizon 4
+ Grounded
+ Hellblade: Senua's Sacrifice
+ The Outer Worlds
+ Ori and the Will of the Wisps
+ Sea of Thieves: Anniversary Edition
+ Tell Me Why

A streming lehetőség a Game Pass Ultimate részeként szeptember 15-től válik elérhetővé!

Összesen: 65 [1-50]
1 | 2
[1] bakfitty
Aug 06., Thursday 5:27 #65
Válasz Tommy_Angelo (#64) üzenetére
Razer Kishi
Aug 05., Wednesday 22:49 #64
Amúgy a nyitó képen is látható mobil két oldalára csatolható Xboxos "gamepadnak" mi a neve?
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
Aug 05., Wednesday 22:47 #63
Érdekességképpen ki fogom próbálni. 1 hó Ultimate-et megér majd, aztán meglátjuk!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[27] arpi0912
Aug 05., Wednesday 21:20 #62
Válasz Doberman (#61) üzenetére
Azért holtelban jó, stabil és gyors wifit várni elég optimista gondolat. Nekem legalábbis nincsenek pozitív tapasztalataim etéren akár hazai, akár külföldi utat elevenítek fel.
[7] Doberman
Aug 05., Wednesday 17:18 #61
Válasz Stinger (#59) üzenetére
Szerintem eleve a wifi a lényeg, mivel már nagyon sok helyen van, ami alapvetően nem a komfort zónád. Elmész egy hotelba mert üzleti úton vagy este játszanál és van wifid, ami azért egy hotel szobában szokott lenni. Már mehet is a játék. A telefonod a konzol. A mindig nálad lévő Nintendo Switch, persze az alap teló nem olyan érzetet ad mint egy Switch, de a modern külső eszközökkel (lásd fentebbi kép) gyak. kapsz egyenértékben. Vagy tényleg a gyerek nézné a mesét, te meg játszanál otthon vagy wifin nyomod. Én simán látok benne fantáziát. Aki nagy gamer és nem csak kazuár, az fogja értékelni.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 16:28 #60
Válasz Stinger (#59) üzenetére
Köszi!
Dzsézon Tetem a Transplanter
Aug 05., Wednesday 15:49 #59
Válasz carville (#51) üzenetére
Kis félreértések vannak itt network szinten, tegyük tisztába:

"Gyorsan futtattam egy Ookla-s speedtestet Telenor 4G-n, 7,4% packet loss jött ki. Vagyis 60 képkockából átlagban 5 kukában végzi, vagy rosszabb esetben óriási lagot okoz mert a szerver újraküldi neked a csomagot."

Ez csak félig helyes. Valóban csomagvesztés áll fenn, de egy csomag nem egy képkocka, az csak egy néhány bájtos datagramm, amiből akár 1000 is alkothat egyetlen képkockát. A ping önmagában kevés ennek megítélésére, éppen ezért használjuk az RTT-t (round trip time), ami valójában a hálózat gyorsaságát jelenti (azaz, hogy az adott packet a küldő és a címzett között mennyi idő alatt járja meg ODA-VISSZA az utat (vissza: nyilván itt már csak az ACK csomag jön visszafelé). Nyilván ez csak TCP esetén igaz, UDP-nél nincs nyugta, azt viszont olyan applikációknál használják (pl. voip), ahol nem szükséges ugye feltétlen minden csomagnak megérkeznie).

Attól, hogy van minimális packet loss (ez még bérelt vonalon is előfordul, hogy pl. 1000 db 1500 byte-os csomagból 1-1 elveszik, ezt pedig okozhatja limitáció vagy korlátozás is, amikor is a router pl. a QoS ruleset miatt el-eldobál csomagokat), az még nem jelenti egyenes úton a frame/s kiesést. + a folytonosság a kódektől is függ. A kiderült információk szerint az xCloud-nál alkalmazott kodek egészen speciális tömörítési és hálózatoptimalizálási frame-t tartalmaz, amely még egy gyengébb-lassúbb, de stabil kapcsolat esetén is képes reccenésmentes képet produkálni, sőt: képes magát optimalizálni a változó környezethez (átviteli sebesség / RTT változás). Az MS xCloud kodekjében nem elhanyagolható az sem, hogy képes prediktíven megjósolni a következő várható adatfolyamot, így valamennyire tudja korrigálni az adatokat, ha elveszik 1-1 csomag).

Mindazonáltal: ez alapvetően tényleg klasszikus lakossági internetszolgáltatásra lett kitalálva (hogy aztán a CE oldalon hogyan viszed tovább - wifin, vagy egyéb módon, az már mind1) - az 5G pedig NEM arra van kitalálva, hogy ott mindenki hiperszuper szélessávon kommunikáljon (az 5G alapvetően adott környezetben, NAGYON SOK, de minimális forgalmat bonyolító IoT-alapú eszköz folyamatos üzemeltetését biztosítja). Ennél sokkal izgalmasabb és nextgenebb terület maga a WiFI 6, de ez már egy másik történet.

röviden: nem célszerű mobilnetes xcloudra lőni első körben, ahhoz a szolgáltatóknak is le kell tenniük a magukét - kivéve, ha valami nagyon übercellázott helyen tartózkodsz, ahol mindig stabil a mobilneted. (és itt mondom: számíthatunk előbb-utóbb valszeg szolgáltatói előfizetői csomagtípusra is, amelyben ez pénzmagért cserébe korlátlan lesz)
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[27] Sunfi3lds
Aug 05., Wednesday 13:25 #58
Válasz soliduss (#57) üzenetére
Micsoda perverzió hallatlan !!!!
Sic Parvis Magna
[48] soliduss
Aug 05., Wednesday 11:58 #57
Válasz soliduss (#56) üzenetére
...és a ps4 joyal fogom tolni
[48] soliduss
Aug 05., Wednesday 11:55 #56
Nekem ez ideális választás lesz. Veszek 1 hónap pass-t és imán letolom amit kihagytam. Eddig Halo 5 , Gears 4 és 5... majd lemondom.
[37] carville
Aug 05., Wednesday 11:09 #55
Válasz zsozsa (#52) üzenetére
Az mondjuk megint más, ha beéred útközben a zabkása minőséggel mert van otthon egy Xboxod, én az Xbox helyettesítő szeméből néztem, így nekem az otthoni 1080p@60FPS gaming élmény az elvárás is.

De amit leírtam attól még fennáll, mobilinternet nem stabil minőséget ad, emiatt nem tudom ajánlani. Önmagában az, hogy valakinek, valahol, valamikor, valamilyen eszközzel ment, nem jelenti azt, hogy másnak, máshol, máskor, másik eszközzel is hasonló minőséget produkál. És akkor még mindig ott van az, kinek mi az a minőség romlás, amit még hajlandó lenyelni.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[1] bakfitty
Aug 05., Wednesday 10:54 #54
Azért vannak otthonra is lehetőségek. Képzeld el, hogy van egy konzolotok meg van egy kósza tablet. Innentől pl egy Sea of Thieves coop simán megoldható, használva az otthoni wifit. (De lehet ugyanez Destiny 2 is, vagy bármi más.)
[6] Gala
Aug 05., Wednesday 10:53 #53
Válasz bakfitty (#48) üzenetére
Köszi a linket, jó cuccok!
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 10:32 #52
Válasz carville (#51) üzenetére
Sok értelme így nem lenne. Ha úgyis otthon vagyok, akkor konzol és nagy tv. De lásd a 47-es kommentet...
Dzsézon Tetem a Transplanter
[37] carville
Aug 05., Wednesday 10:06 #51
Válasz zsozsa (#30) üzenetére
Köszönöm a kérdésedet, a mobilnetet inkább felejtsed is el.

Nem a mobilnet letöltési sebessége az igazi probléma, amiből amúgy a 4G-nek is elméletileg hoznia kell a FullHD-hoz szükséges minimumot, hanem az összes többivel, amin az 5G se fog szerintem segíteni.
Levegőben terjeszteni az internetet egyszerűen nem egy stabil minőséget hozó élmény, és minél többet megy a levegőben annál kevésbé lesz az. játék streameléshez viszont sokkal fontosabb a stabil kapcsolat, mint a gyors.
Gyorsan futtattam egy Ookla-s speedtestet Telenor 4G-n, 7,4% packet loss jött ki. Vagyis 60 képkockából átlagban 5 kukában végzi, vagy rosszabb esetben óriási lagot okoz mert a szerver újraküldi neked a csomagot.
És a feltöltési sebesség is 0,5-1,5 Mbps közt mozgott, amit megint csak úgy lehet lefordítani egyszer talán időben elküldi az inputjaidat, következő pillanatban meg nem fogja.
Otthon Wifiről ugyanazon szobában meg a packet loss 0%. És a feltöltési sebesség is 22 Mbps, amit stabilan hoz. Na innen lehet egyre távolabb menni, hogy folyamatosan romoljon a kapcsolat stabilitása. Mobilnetnél pedig eleve kilométerekre vagy egy toronytól. Ezen az 5G annyit segít, hogy a technológiából adódóan eleve rövidebb távon működik, emiatt sűrűbben teszik le a tornyokat, és emiatt nagyobb eséllyel leszel közelebb egy 5G toronyhoz, mint egy 4G toronyhoz.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[8] Charun
Aug 05., Wednesday 9:58 #50
KATT!

Gondolom azért páran látnak ebben egy kis iróniát!
Live:MaGor72HUN PSN:MaGor72HUN
[1] bakfitty
Aug 05., Wednesday 9:43 #49
Válasz zsozsa (#44) üzenetére
Ó, én azért ebben nem lennék ám annyira biztos!
KATT!
[1] bakfitty
Aug 05., Wednesday 9:37 #48
Válasz Gala (#40) üzenetére
Tegnap bemutattak néhány "hivatalos" kiegészítőt is, lehet ezekből érdemes választani. Van itt a méregdrága bölcsőtől kezdve a párezres felcsatolós bigyóig mindenféle.
KATT!
Aug 05., Wednesday 9:37 #47
Válasz zsozsa (#45) üzenetére
4g, divison 2 szinte hibátlanul
PSN ID: Tyrant_HUN, XBOX Live Gamertag: TyrantHUN
[11] Űrdongó
Aug 05., Wednesday 9:37 #46
Válasz zsozsa (#44) üzenetére
Igen a videóból egyértelmű, hogy Bluetooth-os kontrollerekkel nyomják. Én kicsit sajnálom, hogy az érintőképernyős mókát lehagyják. (A legnagyobb casual réteg már mobilokon van.) Mekkorát szólna a mobilos gamepass.
Játszani tudni kell. :)
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 9:34 #45
Válasz tyrant1971 (#42) üzenetére
4g-ről? És hogy ment?
Dzsézon Tetem a Transplanter
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 9:32 #44
Válasz Kuresz (#33) üzenetére
Ja mondjuk szerintem te tévedésben vagy. A játékok nem lesznek átírva érintőképernyőre. A Halo Warssal is továbbra is kontival játszhatsz!
Dzsézon Tetem a Transplanter
[6] Gala
Aug 05., Wednesday 9:31 #43
Válasz Űrdongó (#39) üzenetére
Én meg felrakok egy kábeldobot a kocsi tetejére, hogy amíg leérünk a Balcsira, had szórakozzon a gyerek! Legalább könnyebben hazatalálunk!
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
Aug 05., Wednesday 9:29 #42
Válasz zsozsa (#30) üzenetére
Kb 3 óra játék 16G-t vitt el nekem
PSN ID: Tyrant_HUN, XBOX Live Gamertag: TyrantHUN
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 9:29 #41
Válasz Gala (#36) üzenetére
Már amelyik cég biztosít wifit. Állami szférában nem jellemző... ☹️
Dzsézon Tetem a Transplanter
[6] Gala
Aug 05., Wednesday 9:28 #40
Aki már tolja, tud ajánlani olyan megbízható, jó minőségű kiegészítőt ami a XO kontit és egy iPhoneX méretű telefont összehoz? Rengeteg sz@rt látok az E-Bay-en, olyan kellene amivel van gyakorlati tapasztalat is.
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[11] Űrdongó
Aug 05., Wednesday 9:28 #39
Válasz Gala (#36) üzenetére
Jöhetnek az ethernet-es átalakítók mobilra. Ezután nem töltőkábelekkel fogunk szaladgálni...XD
Játszani tudni kell. :)
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 9:26 #38
Válasz Kuresz (#33) üzenetére
Videót nézd már meg! Ki játszik fps-t érintőképernyőn? Egyébként meg rohadt sokan, akik eddig is leginkább mobilon játszottak. De tps-t is. Irányítás szempontjából egykutya. Fortnite-ot milliószám játszák mobilon.
Dzsézon Tetem a Transplanter
[48] soliduss
Aug 05., Wednesday 9:26 #37
Válasz bakfitty (#34) üzenetére
akkor sajnos kimarad. Van android eszköz is a háztartásban csak azt a gyerek kannibalizálják.

Azt hittem a pc-s app alap.... akkor pénztárca visszazár
[6] Gala
Aug 05., Wednesday 9:26 #36
Válasz zsozsa (#30) üzenetére
Ebből céges wifihasználat lesz...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[11] Űrdongó
Aug 05., Wednesday 9:23 #35
Válasz Kuresz (#33) üzenetére
Lehet meglepődsz, de egy mechanikisan működő kontrollerrel brutál jókat lehet multizni mobilokon (PubG, COD)
Ahol a két hüvelykujjad a képernyő területére esik, a ravaszokkal a képernyő tetejét érheted el...jobb az irányíthatósága így egy mobilos FPS-nek mint egy konzolosnak. Vagyis inkább precízebb....szokni kell kicsit, de egy minôségi kontroller házzal, kényelemre X-Box, élményre meg már PC szint kb.
Ezért a HALO-kra nagyon kivi vagyok.
Játszani tudni kell. :)
[1] bakfitty
Aug 05., Wednesday 9:04 #34
Válasz soliduss (#32) üzenetére
Előbb-utóbb. Egyelőre csak android.
[41] Kuresz
Aug 05., Wednesday 8:59 #33
A halo wars-t tuti kiprobalom majd telon (mar ha ez is benne van a tobb, mint 100 cimben). Fps-t nem ertem, hogy ki es milyen indittatasbol jatszana erintokepernyon.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[48] soliduss
Aug 05., Wednesday 8:52 #32
Az app pc-n is jön gondolom?
[48] soliduss
Aug 05., Wednesday 8:51 #31
Válasz sQr (#5) üzenetére
Na akkor erre befizetünk. Thx a listát.
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 6:44 #30
Válasz samus101 (#14) üzenetére
Valóban jó lenne tudni, hogy milyen hálózat kell neki. Ha 4g is elég lenne, nekem még továbbra is gond, hogy nincs korlátlan mobilnetem, márpedig 10 gigát szerintem pikk-pakk elfogyaszt. És ennyim van...
Dzsézon Tetem a Transplanter
[48] zsozsa
Aug 05., Wednesday 6:35 #29
Válasz sQr (#22) üzenetére
Nem kellene, de valamiért mindig ezt próbálod erőltetni, persze finom kis rejtett tüskékkel, amiből mindig az X, vagy MS kap. Nyilván mindenkinek megvan a preferenciája, csak ne hidd, hogy senkinek nem tűnik fel.
Dzsézon Tetem a Transplanter
Aug 05., Wednesday 0:30 #28
Válasz theSickness (#27) üzenetére
Hozzátenném, hogy az Elite mellett minden, de minden bóvlinak tűnik, a professzionális hozzáállás itt mutatkozik meg a legjobban. Mondjuk minden idők talán legergonómikusabb kontrollere továbbra is a Wavebird, de az Elite nagyon közel áll hozzá és ehhez tényleg finomítgatásokon keresztül vezet az út (a rezgő feedbacktől kezdve a thumbstickek ellenállás vezérlésén át a markolatig) . Mindent is bele lehet pakolni egy kontrollerbe, kérdés indokolt-e és tényleg hozzáad-e vmi sűrűn támogatott feature-t. Lehet a hosszú ujjaim miatt, de eddig egyetlen DS/Sixaxis/akarmilyen kontroller sem feküdt annyira a kezemnek, mint a sz@rrá variálható/tuningolható Elite - és ez velem jön a következő generációba is

Működni fog az usb-s pc donglekkal és párosítható az androiddal is, így by default xCloud kompatibilis
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
Aug 04., Tuesday 22:51 #27
Válasz sQr (#26) üzenetére
Most én is elemezgessem burokban a félmondataid? Tényleg ez a nívó?

Szerintem értetted te a lényeget. Lehet furcsának titulálni a SNES-es párhuzamot, miközben már a a '90-es években is teljesen egyértelmű volt, meg lehet elkenni azt, hogy a haptikus rezgés nem új funkció, hanem újfajta feedback, azért amellett nem lehet elmenni, hogy egyetlen olyan fícsört sem pakolt bele a kontrollereibe a Sony, ami határozottan megváltoztatta volna a kontrollerek funkcióit és vele a piacot. És igen, a DS4 tudja mindazt input szinten, amit a DualSense. Rosszul mondom?

Vagy ha szerinted az forradalom, hogy zombik suttognak negyedóránként a kezedbe, visszatükröződik a tévén a light bar és hogy pengethetsz párat a TLoU2-ben, akkor oké, de azért ne már. Hoznak pár jópofa pillanatot és ennyi. Sokkal inkább tesznek jót ezek az apróságok a marketingnek, mint lennének akár csak egy hangyányit jelentősek a gyakorlatban, ebben azért csak egyetérthetünk.

Ez nem a Sony ellen szól, az MS tényleg csak finomítgat, gyakorlatilag a Nintendo az egyetlen innovátor ebben a bizniszben és nekik is kábé tízből egyszer jön be a dolog.
moderator sQr
Aug 04., Tuesday 22:34 #26
Válasz theSickness (#25) üzenetére
“Mondjuk gonosz leszek: könnyű a Microsoftnak, aki a harmadik generációra is átviszi ugyanazt a kontrollert minimális változtatásokkal. A Sony legalább innovatív próbál lenni. Meglátjuk mennyire sikerül neki.”

Erre felvázoltad a trendek változását a platformon belül, miközben egy félmondattal kitértél arra, hogy a másik oldalt is volt hasonló kihasználatlan funkció. Máshol meg még több. Ismételten kioktattál az objektivitásról. Leírtad a saját tapasztalataidat a DS4 kontroller haszontalannak vélt funkcióiról. Húztál egy furcsa párhuzamot az SNES kontrollerrel. Majd visszautaltál arra, hogy a PS5 nem lesz kompatibilis a régi perifériával, pedig szerinted semmi új funkciója nincs.

Értem. : ]
Twitter: sequeeer
Aug 04., Tuesday 22:20 #25
Válasz sQr (#22) üzenetére
Annyit gondolnék, hogy talán képes vagy felismerni, hogy a DS4 körüli bullshit is... nos, bullshit volt. Néhány generációnyi kontrolleres mellébeszélés után nem hinném, hogy bármelyik gyártónak lehetne érdemben hinni.

Az, hogy valamiféle kritikaként szokás felhozni egy ellenérv esetében, hogy sokat írt az illető, még mindig nem tudom mire vélni.
moderator sQr
Aug 04., Tuesday 22:03 #24
Válasz Charun (#23) üzenetére
A DualShock hatalmas előrelépés volt. Utólag nem is értem hogy voltam képes az elődöt normálisan használni. De abszolút igazad van a thumbstickekkel kapcsolatban, én is szomorúan konstatáltam, hogy ez nem fog változni. Tudom, hogy valaki ezt a kialakítást preferálja, de én inkább a mélyedéssel rendelkezőt. A régebbi kontrolleremen éppen ezért első naptól van is gumiborítás, de az újat nélküle használom - és igazából nem zavar. Mivel szinte minden nap van a kezemben DualShock 4, Xbox One és Switch Pro Controller is, valahogy fel sem tűnik. Régebben például a szimmetrikus kialakítást is egyértelműen preferáltam, de mára ezt sem hangoztatnám feltétlenül. Nem számít igazán.
Twitter: sequeeer
[8] Charun
Aug 04., Tuesday 21:56 #23
Válasz sQr (#20) üzenetére
Tudom. A válasz is az akart lenni. De az igazság hogy bármennyire is szerettem a PS4-et a DS4-et nem tudtam megszeretni. Nem, nem volt rossz, sőt a DS3 után nagy előrelépés. Számomra a thumbstick-ek anyaga és kialakítása problémás volt mivel nem volt semmilyen vékony pereme ezért az újjam állandóan csúszott rajta. Először sapkát raktam rá majd rövid kutatómunka után kiderült hogy a XO kontrollerének thumbstick-je teljesen csereszabatos vele. Így lett DS4 kontrollerem XO kontroller thumbstick-el. De azért ne feledkezzünk meg a 800mAh-s akksi gyenge üzemidejéről (5-6 óra) és a kontrolleren lévő jack aljzat gyenge hangminőségéről(XO-hoz képest) sem. Egy ismerősöm átlagosnál nagyobb kézmérettel állandóan a méretére(kontroller) is panaszkodott Szóval az $ becsületére legyen mondva legalább kitartóan próbálkoznak. Bár ahogy a képeket elnéztem a DS5 thumbstick maradt a régi
Live:MaGor72HUN PSN:MaGor72HUN
moderator sQr
Aug 04., Tuesday 21:52 #22
Válasz theSickness (#21) üzenetére
Nem tudtam, hogy a véleményemet objektívnek kellene beállítanom bárki számára. Bár azt sem látom igazán, hogy ez a “wall of text” most pontosan mire próbált érdemben reagálni.
Twitter: sequeeer
Aug 04., Tuesday 21:38 #21
Válasz sQr (#12) üzenetére
Ugye mikor mit innoválnak. Most a legnagyobb buzzword a haptikus rezgés, az előző gen elején meg elegánsan lefelejtették a kontrollerről a simát, mondván "nem igénylik a játékosok". A One külön rezgő ravaszai (amit szntén csesztek kihasználni) nem voltak fontosak, most hirtelen izgalmas lett, hogy "érezz mindent". A touchpad meg a legfeleslegesebb dolog, ami valaha kontrollerre került. Oké, az N64-es kiegészítőket most hagyjuk.

Értem én, hogy van preferenciád, na de azért objektíven is legalább óvatosnak kéne lenned ezekkel az eszmefuttatásokkal. Elvileg a DS4-es touchpad, a light bar és a hangszórócska is reformokat kellett volna hozzanak a PS4-generációban, amiből nekem annyi jött át, hogy középen van egy ormótlan nagy felesleges téglalap, a light bar dimmelhetőségét ki kellett könyörögni a Sonytól, a hangszóró meg susmorgott párat a Shadow of War meg a Zombie Army Trilogy alatt.

Szóval ha az a hatalmas forradalom, hogy az eredetileg a SNES-ről lekopírozott layoutra ráaggatnak teljesen haszontalan funkciókat, akkor kösz, de én nem igényelném inkább az innovációt.

Annak fényében pedig, hogy funkcióiban nem marad el a DS4 a DualSense-től (tényleg, mi lett a megalomán capslock írásmóddal?), egyértelműen üzleti döntésről beszélhetünk.
moderator sQr
Aug 04., Tuesday 21:38 #20
Válasz Charun (#18) üzenetére
Első körben: ugye tudod, hogy ez csak vicces csipkelődés volt?
Másodszor: Igen, konkrétan abban a generációban magasan a legjobb kontrollert csinálták meg. Csak azóta eltelt 15 év. Nem akkora probléma, ha megpróbálunk fejlődni ezen a téren is. Maximum a végén szembesül vele a gyártó, hogy nincs rá szükség.

Az Xbox One “impulse triggers” funkciójára például emlékszik valaki? Furcsa, hogy nem lett felemlegetve a DualShock szörnyen kihasználatlan “tapipadja” mellett. : ]
Twitter: sequeeer
[7] samus101
Aug 04., Tuesday 21:27 #19
Válasz Charun (#18) üzenetére
A Duke-ot sokan elfelejtik... Az volt az első.
"Reach out and touch faith!"
[8] Charun
Aug 04., Tuesday 21:24 #18
Válasz sQr (#12) üzenetére
" könnyű a Microsoftnak, aki a harmadik generációra is átviszi ugyanazt a kontrollert minimális változtatásokkal."
Talán azért mert már elsőre is csinált egy normálisat?
Live:MaGor72HUN PSN:MaGor72HUN
[12] nonkeat
Aug 04., Tuesday 19:48 #17
Hihetetlen h még ez is bele fér egy pass-ba...
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat
[37] carville
Aug 04., Tuesday 18:41 #16
Szeptemberben felpakolom Nvidia Shieldre, 90% hogy működni fog, a maradék 10%-ban meg majd értetlenül széttárom a karjaimat.
Azt gondoltam PC-ről is elérhető lesz, ha kizárólag Androidról van most még szó, akkor ez tényleg csak a szárnypróbálgatás újabb állomása.
Amiatt bosszúskodom, ahogy az Nvidiával elbántak a kiadók, harmadannyiért nobrainer a streamelésért fizetni, havi 15 euróért inkább csak néhány kötelező pótolni valóért vagyok hajlandó eseti jelleggel befizetni.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
Összesen: 65 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

11 | Gamer365 podcast 2020 szeptember - jövőbe tekintve

Podcast a felhőből, ismét online nyomultunk podcastországban - sajnos a koronás még mindig felülírja élő találkozós terveinket. De ez maximum csak a hangminőségben mutatkozik meg, ismét izgalmas témákat hozunk, a nextgennel a főszerepben.

88 | [Nyerd meg!] Untitled Goose Game (SORSOLÁS)

Dupla gágogó - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Untitled Goose Game játékot, amelyet a szeptemberi frissítésnek köszönhetően kooperatívan is játszhattok! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

44 | [Nyerd meg!] Sayonara: Wild Hearts (SORSOLÁS!)

Dupla dinamit - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Sayonara: Wild Heartsot! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

pc,ps4 0 | Panzer Dragoon: Remake PS4-re is!

A sárkányok kitörtek a hibrid konzolból. Nagyobb képernyőre vágynak!

pc,xbox1 0 | The Medium: hol ér véget a valóság?

Az új mozgókép elejt néhány információt a játék hátteréről.

pc 0 | Baldur’s Gate III: egy hét múlva próbakör

Apróbb csúszást követően érkezik a korai hozzáférésű változat.

pc,xbox1,ps4,wiiu 0 | Ghostrunner: Switch változat érkezik!

A Nintendo hibrid konzolján is támad hamarosan a cyber nindzsa.

pc,xbox1,ps4 0 | No Man’s Sky: Origins megjelenés

Elérte a 3.0-ás verziószámot a Hello Games projektje.