A Ubisoft látványosan hallgat, ha a Skull & Bones-ról van szó, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy a játékból utoljára a 2018-as E3 alatt láttunk érdemi mozgóképet. A játék az előzetes tervek szerint abban az évben meg is jelent volna, azonban ehelyett 3 éven át lett folyamatosan elcsúsztatva a premier dátuma.
A nemrég megtartott Ubisoft Forward keretében sem került elő a játék, a VGC-hez közeli források szerint ez pedig nem véletlen. Az oldal úgy értesült, hogy a Ubisoft alapjaiban kezdte újra a fejlesztést. Ennek része az is, hogy szakítanak az eredeti elképzeléseikkel és open world helyett egy szolgáltatásalapú játékot kapnánk történetekkel, küldetésekkel és karakterekkel, akik a közösségi cselekedetek alapján fejlődnének.
A fejlesztés vezetésében is változás történt, a kreatív igazgatói pozíciót Elisabeth Pellen vette át, miután a korábban ezt a posztot betöltő Justin Farren távozott a Ubisofttól.