Gambit! - jöhet még egy kis hazai?
Eddig 5 hozzászólás
mcmacko
2020. June 06.
Saturday 10:05


A budapesti XREAL Games (a Zero Caliber VR fejlesztői) és a 2ndGig érdekes bejelentést tett - friss VR cím készül, mégpedig a kooperatív akciójáték zsánerében. A Gambit!-ben 4 fő nyomulhat egyszerre, a helyszín pedig a Mad Max világára emlékeztető poszt-apokaliptikus világ lesz. Ami a poén, hogy a készítők a Left 4 Dead stílusára szeretnének építeni, ahol 4 zsoldos három fejezeten keresztül harcol majd egy zsíros megbízás keretein belül. A fejezetek három nagy térképet hoznak majd, ahol széles spektrumú poszt-apokaliptikus fegyverekkel akcióhzatunk majd.

Mire lehet még számítani? Rengeteg megnyitható cuccra, ebből fakadó vaskos újrajátszási faktorra, gyors tempóra, és akár egy- akár többjátékos módban is gyorsan elsajátítható játékmenetre. A programban VR deathmatch is helyet kap majd.

A Gambit! 2021-ben jelenik majd meg, ősszel pedig játékmenet bemutatót, és további részleteket is kapunk majd az alkotást illetően. Annyit sikerült még most kiszednünk a fejlesztőkből, hogy a játék Unreal alapokra építkezik, a játékmenet folyamatos FPS nézetet kínál majd teleport nélkül, a jelenlegi univerzumnak az állatmaszkok, és a steampunk-poszt apokaliptikus világ ellenére sincs köze a korábbi játékokban látott világokhoz. Magyarul egy teljesen friss szemléletben készült kalandot várhatunk a srácoktól.

Az XREAL egyébként sem mai gyerek a témában - az A-Tech Cybernetic 2017-ben jelent meg, a Zero Caliber VR pedig 2018 egyik legjobb eladásokkal bíró VR akciójátéka volt - az egyetelen, ami ráfeküdt a szingli/koop játékmenet kidolgozására. Az előbbi cím PSVR-on is játszható, az utóbbi a haramadik negyedévben jön a Playstation VR platformjára.

A 2ndGig csapata is ismerős lehet: az XREAL tulajdonában lévő csapat vezetője Theodore Reiker (Sine Mora), de a csapat részét képezi a Witcher 3-ban, Far Cry 5-ben és Cyberpunk 2077-ben is tevékeny Gelencsér Pete is! A csapat arra tette fel esküjét, hogy az úttörő indie szemléletet és a AAA minőséget VR szórakoztatásban is maximumra pörgessék.

Várjuk a további infókat, addig is álljon itt egy art a Particle Beam Studio-tól. Elmenne egy 1994-es 576 Kbyte címlapnak is, nemde?


[7] Doberman
Jun 11., Thursday 19:18 #5
Csak nekem van ettől a posztertől ólajtónyi 'már láttam valahol' érzésem?

Kívánom, hogy sikerüljön, de a VR csak tovább nehezíti.
Mintha 16 lenne kezedben és két lapot kell húznod a 21-hez.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
Jun 07., Sunday 12:49 #4
Válasz Necroman Mk2 (#3) üzenetére
Szerintem tévhit, hogy a független fejlesztők mindegyike előtt az a cél lebeg, hogy ők lesznek az új Rovio, a legtöbb inkább önmegvalósítani szeretne, tisztességes játékot csinálni és közben... minél inkább függetlennek maradni pl. anyagilag vagy a kreatív kontrollt tekintve.
Az XREAL azok után, hogy a Steam vr-toplistáján elég sokáig bérelt helye volt, szerintem a "próbálkozás" részen túl van már.
Jun 07., Sunday 12:23 #3
Válasz ZS0LTI (#2) üzenetére
Gondolom, most olyan a VR, mint 10-12 éve az okostelefonos mobiljáték: sokan próbálkoznak rá, mert mindenki azt reméli, hogy ő remekműve lesz az új platform "system" seller Angry Birdje. (A Beat Saber, bár népszerű, de nem ez a státusz.)
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[11] ZS0LTI
Jun 07., Sunday 11:23 #2
Az ezredforduló idején nagy Reiker-fan voltam: nagyon komoly cikkeket írt az 576 mindkét magazinjába. A Kbyte-ban volt egy editorial tőle, amiben kifejtette: bár a magyar gamer sajtó hajlamos örömünnepként kezelni egy magyar megjelenést, attól még, hogy magyar fejlesztésű egy játék, nem lesz automatikusan jó. Sajnos ez érvényes a szerzőre is; bár miután átkerült a “másik oldalra”, megcsinálta a “japán álmot” (kooperáció Suda51-gyel, mérsékelt nemzetközi siker), volt egy hatalmas kickstarter-bukása (már a címére sem emlékszem, egy Akira-design koppintás game volt; a magyar nyelvű bemutatkozó videó gondolom még a maroknyi külföldi érdeklődőt is elriasztotta), most meg itt egy semmitmondó teaser, még csak nem is sokat ígérő koncepció, nulla eredeti ötlettel (a maszkok, amellett hogy arra jók, hogy ne kelljen arcokat animálni, full Payday-koppintások), ráadásul egy nagyon nem elterjedt perifériára (mondjuk még az sem derül ki, pontosan mire), plusz egy gameplay bemutató ígérete őszre. Nem fogom tűkön ülve várni. With all due respect: Bassaiba.
[16] barnoca
Jun 07., Sunday 2:18 #1
Bassaiba?

http://www.youtube.com/user/barnoca26
Friss hírek

19 | Gamer365 Podcast 2020 június - The Last of Us 2 távSpeciál

Bár felvettük már pár napja, most már elérkezettnek látjuk az időt - valószínű te is a végére értél már a Last of Us 2-nek, ha a játék érdekelt, és rajtatartottad a szemed a megjelenésen. Spoileresen beszélgetünk az idei év egyik legizgalmasabb játékáról.

1019 | [Maradj otthon és nyerd meg!] SpongeBob SquarePants: BFBB (PC)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. SpongyaBob érkezik kettes dagállyal - egy PC kódot sorsolunk ki a játékból!

10 | The Last of Us Part II - innen indulj!

A Last of Us Part II az év talán egyik legjobban várt megjelenése, amelyet hihetetlen várakozás, felfordulás és fogadtatás övezett. Összeszedtük nektek egy helyre a legfontosabb tartalmainkat, ha a játékkal kapcsolatban szeretnél információhoz jutni, vagy a fórumtársakkal kibeszélni a látottakat.

pc,xbox1,ps4 0 | Sky Beneath: hivatalos bejelentés

Gravitációval játszó puzzle kaland a következő generációra is.

4 | Siklaránk az IDDQD Checkpoint podcastjében

Nem először, reméljük nem is utoljára.

9 | [NaconC] Test Drive Unlimited Solar Crown

Újraéled a népszerű autóverseny széria a KT Racing kezében.

pc,xbox1,ps4 3 | [NaconC] Werewolf: The Apocalypse

Az Eartblood első játékmenetet mutató villanásai is befutottak.

pc,xbox1,ps4 0 | [NaconC] Steelrising: bejelentés

A Spiders Studio legújabb projektre. A következő generációra.