Ghost of Tsushima: útikönyv a szigethez!
Eddig 19 hozzászólás
Gamer365
2020. May 25.
Monday 13:05


A Sucker Punch Productions több interjút is vállalt a Ghost of Tsushima legutóbbi, 18 perces bemutatója óta, amiben számos kérdéses pontot tisztáztak és természetesen új információkat is elhintettek. Igyekszünk röviden összefoglalni a legfontosabbakat.

Tsushima szigete.

+ A Shadow of Colosus és a Zelda volt a fő inspirációs forrás.
+ A bemutatóban látható térképrészlet csak az oktató terület egy szeglete. A teljes sziget ennél sokkal-sokkal nagyobb.
+ Az ígéretek szerint viszont egyetlen pontja sem lesz üres. A fejlesztők fontosnak tartották, hogy a tartalomhoz igazítsák a méreteket. Hófödte hegycsúcsok, bambuszerdők, vízesések, végtelen füves rétek. Köztük pedig rengeteg érdekes karakter, különleges tárgy vagy izgalmas történet.
+ A kíváncsiságot mindig jutalmazzák! Ha látsz egy érdekes alakú fát, vagy furcsán formás követ, biztos lehetsz benne, hogy találsz majd valamit a közelében.
+ A sziget és minden lakója dinamikus szimulációban él és aránylag szabadon mozog, ami számos izgalmas szituációt létrehozhat. Például vadállatok támadását.
+ A szél az egyetlen navigációs eszköz, nem lesznek markerek.
+ A tárgyak csillogása enyhíthető az immerzió növeléséhez.
+ Az állatok útmutatók. Levadászásuknak nincs semmilyen szerepe.
+ A nehezebb páncélokban kevésbé leszünk agilisek.
+ A különböző ruházatok egy része a fő küldetésekhez kötött, de a melléktevékenységek és a felfedezés jutalma is lehet.
+ Rengeteg mellékküldetés és opcionális tartalom lesz a játékban, amelyek egy része kihat a szereplők viszonyára is.
+ A történet egyfajta antológia. Nem csupán Jin átalakulását meséli el, de számos egyéb szereplő életútját is a Mongol invázió ideje alatt.
+ Nem tudtak pontos számadatot mondani a játék hosszára.

Sár, vér és acél.

+ A fő fegyver végig a katana és az íj marad, de számos más harci eszköz és lopakodáshoz szükséges kellék is elérhető lesz.
+ A szamuráj és a szellem megközelítés nem válik élesen külön sem a történetben, sem a játékmenetben. Mindkettő Jin. Mindkettő mi vagyunk.
+ A bal alsó sarokban látható gömbök sora a Resolved Meter, ami minden sikeresen bevitt találattal nő és speciális képességekhez (mint a gyógyítás) használható. Erről részletesebben később szeretnének beszélni.
+ Több fajta pozíció is felvehető a küzdelemben, nem csak a bemutatóban látható kettő, ami elengedhetetlen a különböző ellenfelek legyőzéséhez.
+ A játék kihívásban gazdag. Bármelyik ellenfél képes néhány vágással végezni velünk. A fejlesztők éreztetni akarják a pengék erejét. A régi szamuráj filmek a követendő példa, ahol senki nem élt túl kettőnél több bevitt találatot.
+ Nagy szerepet kapnak a két fős összecsapások más neves kardforgatókkal. Az ő lépéseiknek, szokásaiknak, technikáiknak a kiismerése elengedhetetlen lesz ahhoz, hogy túléljünk egy ilyen harcot.

Ghost of Tsushima 2020 július 17-én jelenik meg kizárólag PlayStation 4-re.

[20] WarAdmir4L
May 26., Tuesday 14:14 #19
Válasz Laza (#16) üzenetére
Arra gondolsz hogy meguntam a szopast azt elkezdtem utemesen blokkolni ha kell, ha nem es kiakasztottam a bossok 90%at, fejlesztve meg minden Souls egyszeru.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[27] arpi0912
May 26., Tuesday 9:27 #18
Válasz theSickness (#17) üzenetére
Másra én se tudok gondolni.
May 26., Tuesday 8:47 #17
Válasz arpi0912 (#14) üzenetére
Akkor az organikus útmutatásra gondolhattak, vagy nem tudom.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[34] Laza
May 26., Tuesday 1:52 #16
Válasz kiső (#8) üzenetére
A nehézség mindig relatív ... a Dark Souls játékokra is mindig rásütötték, hogy nehéz, pedig szimplán csak tudni kellett játszani vele. Ehhez képest a Sekiro-ban kaptál egy full egyedi harcrendszert, amit még inkább ki kellett ismerni és tanulni.
Szerettem a Sekirot, de inkább a DS játékmenetre és az ezzel együtt járó nehézségre szavaznék
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[14] muerte
May 25., Monday 23:18 #15
Szerintem ez a generacio leg szebb jateka.
A latvanyvilag lenyügözö szamomra.
Ami nem ol meg az erosit
[27] arpi0912
May 25., Monday 21:05 #14
Válasz theSickness (#9) üzenetére
Gondolom ugyan arra gondolt mint a botw-nál. A sotc-ban is volt egy nagy helyszín és semmi más tájékozódás csak a kardod ami csak az irányt mutatta meg a bosshoz, az hogy hogy jutottál el oda rád volt bízva, és nem mindig volt egyértelmű emlékeim szerint.
[27] arpi0912
May 25., Monday 21:01 #13
Válasz kiső (#8) üzenetére
Én nem tudom elképzelni, hogy Sekiro vonalon mozogjon a nehézség. Open worlddel vegyítve szinte élvezhetetlen lenne. Plusz a multkori videó sem épp ezt mutatta a táboros harcnál még ha előrehaladott állapotban volt a karakter akor is.

A fentebb dolgok jól hangzanak, day 1 meglátjuk mit is jelent ez a nehézség a gyakorlatban.
[23] bandee23
May 25., Monday 18:33 #12
Válasz ne5h (#10) üzenetére
Na ez jó hír.
NNID: bandee23 3DS: 2552-2406-9956 Switch: SW-1593-2224-3235. PSN: kalmanlehocz
[9] Gergo89
May 25., Monday 17:13 #11
Kentvéjtelem, de nagyon!
May 25., Monday 16:47 #10
Válasz kiső (#8) üzenetére
Lesz a játékban választható nehézségi szint, szóval Sekirot legfeljebb akkor kapunk tőle, ha mi magunk akarjuk azt.
I am such a B.A.
May 25., Monday 16:23 #9
Az első pár pont alapján valóban a Breath of the Wild volt a múzsa, a Colossust valahogy nem érzem benne. A zöld mező?
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[36] kiső
May 25., Monday 16:09 #8
Válasz Hunk2 (#7) üzenetére
Fogalmam sincs milyen Got nehézsége. Ha megvettem, megtudom, de ha Sekiro szinvonalon mozog, az nem igazán jó dolog, azt elismerem, mert akkor sok ember dobja sutba a játékot. Ezt meg nem hiszem, hogy meglépik a Sony-nál.
[39] Hunk2
May 25., Monday 15:45 #7
Válasz kiső (#4) üzenetére
Gond itt nem avval hogy lemásolnak valamit egyedit alkotni szinte lehetetlen! Inkább a nehézséggel, minden játéknak nehéznek vagy szívassuk meg a játékost falhoz vágja a amit ép a kezébe tart kell lennie?
Nem hiszem.
"Élni és élni hagyni"
[36] kiső
May 25., Monday 15:45 #6
Negatívum a hatalmas térkép, ami, gondolom, még lovon sem lesz egyszerű bejárni.
Pozitívum, hogy nem lesznek hatalmas "idegyereszaki" keresztek, valamint a bokrok csillogása is kikapcsolható. Plusz nem kell halomra szecskázni a szerencsétlen állatokat municióért, meg nagyobb erszényért. Már ha igaz amit a skac nyilatkozott.
Ja, és a legjobb, hogy nem kell több tucatszor fejbe-mellbe-hasba szúrni az ellent, hogy padlót fogjon Az AC: O-ban már rosszul voltam tőle.
[46] multishoot
May 25., Monday 15:43 #5
Válasz Hunk2 (#3) üzenetére
Szerintem manapság már minden, ami nem FPS vagy autós az souls like, én pl.: több helyen olvastam ezt még a FFVII remake harcrendszerére is, amit nem is értek, hogy tudtak vele össszevetni.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[36] kiső
May 25., Monday 15:38 #4
Válasz Hunk2 (#3) üzenetére
Minden játékra rá lehet fogni, hogy valaminek a klónja, hiszen elég régi szakma ez, ezért elég nehéz "eddigmégsohanemlátott" anyagokat készíteni.
[39] Hunk2
May 25., Monday 15:34 #3
Akik eddig játszottak vele Souls LIke+Assasin Creed klónnak nevezik.
Nem tudom ez mennyire jó dolog, főleg Souls Like játékok nem épen tömeg termékek!
"Élni és élni hagyni"
[46] multishoot
May 25., Monday 15:32 #2
Akkor remélhetőleg csak a bemutatott demóban voltak ennyire debilek az ellenfelek, de azért kivárnék néhány tesztet és véleményt, mert nekem továbbra sem tűnik minden annyira tutinak.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[23] bandee23
May 25., Monday 15:31 #1
Inspirációs források miatt akkor ezt is meg kell vennem.
NNID: bandee23 3DS: 2552-2406-9956 Switch: SW-1593-2224-3235. PSN: kalmanlehocz
Friss hírek

19 | Gamer365 Podcast 2020 június - The Last of Us 2 távSpeciál

Bár felvettük már pár napja, most már elérkezettnek látjuk az időt - valószínű te is a végére értél már a Last of Us 2-nek, ha a játék érdekelt, és rajtatartottad a szemed a megjelenésen. Spoileresen beszélgetünk az idei év egyik legizgalmasabb játékáról.

1019 | [Maradj otthon és nyerd meg!] SpongeBob SquarePants: BFBB (PC)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. SpongyaBob érkezik kettes dagállyal - egy PC kódot sorsolunk ki a játékból!

10 | The Last of Us Part II - innen indulj!

A Last of Us Part II az év talán egyik legjobban várt megjelenése, amelyet hihetetlen várakozás, felfordulás és fogadtatás övezett. Összeszedtük nektek egy helyre a legfontosabb tartalmainkat, ha a játékkal kapcsolatban szeretnél információhoz jutni, vagy a fórumtársakkal kibeszélni a látottakat.

pc,xbox1,ps4 0 | Sky Beneath: hivatalos bejelentés

Gravitációval játszó puzzle kaland a következő generációra is.

3 | Siklaránk az IDDQD Checkpoint podcastjében

Nem először, reméljük nem is utoljára.

9 | [NaconC] Test Drive Unlimited Solar Crown

Újraéled a népszerű autóverseny széria a KT Racing kezében.

pc,xbox1,ps4 3 | [NaconC] Werewolf: The Apocalypse

Az Eartblood első játékmenetet mutató villanásai is befutottak.

pc,xbox1,ps4 0 | [NaconC] Steelrising: bejelentés

A Spiders Studio legújabb projektre. A következő generációra.