Borderlands 3: nyári őrület
Eddig 8 hozzászólás
ne5h
2020. May 22.
Friday 08:22


A vége felé közeledik a Borderlands 3 legújabb időszakos eventje, a Revenge of the Cartels, a Gearbox azonban már most fölfedte, mire számíthatnak a játékosok a befejeztével. A The Borderlands Show legújabb adásában a csapat bejelentette, hogy közvetlenül az event után, június 4-én érkezik a játék legújabb endgame tartalma, a második takedown, a Takedown at the Guardian Breach. A névből könnyen kitalálhatóan ezúttal a titokzatos Guardian faj képviselőit kell ritkítanunk, miközben Tannis megbízását teljesítjük.

A következő hónap végén, egészen pontosan június 25-én pedig megérkezik a harmadik DLC, a Bounty of Blood: A Fistful of Redemption. A kiegészítőben Gehenna bolygójára kell utaznunk, ahol is Vestige városát meg megszabadítanunk a Devil Riders banda elnyomásától. A korábbi DLC-kkel ellentétben a Bounty of Blood leginkább az új karakterekre koncentrál, de nem lepődnénk meg, ha egy régi vault hunter is tiszteletét tenné.

May 22., Friday 12:25 #8
Válasz ne5h (#7) üzenetére
Nem felületes, legalábbis belekóstolgattam magasabb Mayhem szintekbe és konstatáltam, hogy azért, hogy ezen a szinten ugyanolyan érzés legyen lenyomni az ellenfeleket, mint 2-3 szinttel alacsonyabban, nem akarok farmolgatni meg ugyanazokat csinálni.

Igazából ugyanazokat a köröket futjuk, mert kábé mindketten mást látunk, mást élvezünk a játékban. Ezt én sem támadólag mondom, sőt, egész egyszerűen sajnálok annyi időt beleönteni bármibe.
May 22., Friday 12:17 #7
Válasz theSickness (#5) üzenetére
Nem kell milliméterre lemásolni mások buildjét (én sem szoktam), már csak azért sem, mert pontosan ugyanazokat a perkeket ugyanazokra a tárgyakra összeszedni majdhogynem lehetetlen, de legalábbis baromi sok idő. Elég 2-3 jó alappontot kinézni (amire egyébként magadtól is rájönnél, ezzel csak időt spórolsz) és ahhoz igazítani a sajátodat.

Egyébként látszik, hogy felületes tapasztalat alapján írod ezt a buildekről (no offense), mivel a pajzsok védelmi értéke például nem skáláz a Mayhem szintekkel (vagyis minden pajzs Mayhem 0-snak számít), ezért magasabb szinten a több ezer %-nyi extra HP-val rendelkező mobok ugyanúgy ki tudnak fingatni, tök mindegy milyen builded van, szóval a küzdelem érzése mindig meglehet.

(Azt pedig tényleg csak zárójelben jegyzem meg, hogy ha számít a karakter, akkor semmi garancia nincs rá, hogy egy új Vault Hunterrel játszanál, ha eleve nem lenne szimpatikus.)
I am such a B.A.
May 22., Friday 12:11 #6
Itt annyival több infó van, hogy a DLC4-et Krieg-gel tízelték, és a pletykák szerint... a zavaros fejében játszódik?

KATT!
May 22., Friday 12:04 #5
Válasz ne5h (#4) üzenetére
Jól látod, nekem nincs meg az akaratom a buildekkel történő végtelen kísérletezésekre, és igen, nekem számít maga a karakter. Ezért soha nem leszek Moze-zal, mert egész egyszerűen nem vonz a figura, még az utolsó quest giver NPC-nek is több egyedi bája van, mint neki.

Ahogy belenéztem tematikus fórumokba, sok idő kikísérletezni egy jobb összeállítást, lesni meg nem akarok, mert az számomra megöli az egészet. Ha csak úgy tudok szipi-szupi, mindentverő karaktert összerakni, hogy mások mondják meg, hogyan csináljam, az nekem ugyanaz, mint Youtube guide-okból játszani. Elveszi a varázsát. Ráadásul értelmét sem látom egy félisten szintjén pusztító karakternek, jól érzem magam úgy, hogy keményen küzdenem kell.
May 22., Friday 11:47 #4
Válasz theSickness (#3) üzenetére
Tekintve, hogy a lootrendszert alaposan megvariálták az anointmentekkel, valamint a tény, hogy a karaktereknek több action skillje van, gyakorlatilag a legnagyobb változatosságot hozta a sorozat történetében, abszolút érthető, hogy nem hoznak be új karaktert.

Nyilván ha nem farmolsz, hogy különböző buildeket összehozz, akkor kevésnek tűnik a négy alapkarakter, viszont én csak Amarával olyan változatosan tudok játszani, amit a Borderlands 2-ben 3 különböző karakterrel nem tudtam elérni.
I am such a B.A.
May 22., Friday 11:38 #3
Válasz ne5h (#2) üzenetére
Na ez nekem kimaradt. És sajnálom. Az első BL rész, amit rendesen követek tartalmakban, nagyot lökött volna rajta számomra egy új játszható karakter behozatala.
May 22., Friday 11:34 #2
Válasz theSickness (#1) üzenetére
Nem, mivel ez már az alapjáték megjelenése előtt be lett jelentve.
I am such a B.A.
May 22., Friday 11:26 #1
És új játszható karaktert nem kapunk, mint a korábbi részek esetében?
Friss hírek

11 | Gamer365 podcast 2020 szeptember - jövőbe tekintve

Podcast a felhőből, ismét online nyomultunk podcastországban - sajnos a koronás még mindig felülírja élő találkozós terveinket. De ez maximum csak a hangminőségben mutatkozik meg, ismét izgalmas témákat hozunk, a nextgennel a főszerepben.

88 | [Nyerd meg!] Untitled Goose Game (SORSOLÁS)

Dupla gágogó - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Untitled Goose Game játékot, amelyet a szeptemberi frissítésnek köszönhetően kooperatívan is játszhattok! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

44 | [Nyerd meg!] Sayonara: Wild Hearts (SORSOLÁS!)

Dupla dinamit - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Sayonara: Wild Heartsot! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

2 | [Nézd velünk] The Game Awards 2020

Idén három helyszínről jelentkezik be majd élőben a díjátadó.

ps4 0 | Sackboy: A Big Adventure bemutató

Új mozgókép. Speciális kiadások. Információ morzsák.

pc,xbox1,ps4 0 | Az Assassin’s Creed Valhalla története

Eivor új otthont keres népe számára. De valami bújkál még a sötétben.

0 | Captain Sabertooth: újabb filmadaptáció

Kellemes hangulattal és egyszerű platforminggal.

xbox1 1 | Games with Gold: októberi négyes

Horror hónap múmiákkal, friss horrorral, csokival és csalással.