Borderlands 3: nyári őrület
Eddig 8 hozzászólás
ne5h
2020. May 22.
Friday 08:22


A vége felé közeledik a Borderlands 3 legújabb időszakos eventje, a Revenge of the Cartels, a Gearbox azonban már most fölfedte, mire számíthatnak a játékosok a befejeztével. A The Borderlands Show legújabb adásában a csapat bejelentette, hogy közvetlenül az event után, június 4-én érkezik a játék legújabb endgame tartalma, a második takedown, a Takedown at the Guardian Breach. A névből könnyen kitalálhatóan ezúttal a titokzatos Guardian faj képviselőit kell ritkítanunk, miközben Tannis megbízását teljesítjük.

A következő hónap végén, egészen pontosan június 25-én pedig megérkezik a harmadik DLC, a Bounty of Blood: A Fistful of Redemption. A kiegészítőben Gehenna bolygójára kell utaznunk, ahol is Vestige városát meg megszabadítanunk a Devil Riders banda elnyomásától. A korábbi DLC-kkel ellentétben a Bounty of Blood leginkább az új karakterekre koncentrál, de nem lepődnénk meg, ha egy régi vault hunter is tiszteletét tenné.

May 22., Friday 12:25 #8
Válasz ne5h (#7) üzenetére
Nem felületes, legalábbis belekóstolgattam magasabb Mayhem szintekbe és konstatáltam, hogy azért, hogy ezen a szinten ugyanolyan érzés legyen lenyomni az ellenfeleket, mint 2-3 szinttel alacsonyabban, nem akarok farmolgatni meg ugyanazokat csinálni.

Igazából ugyanazokat a köröket futjuk, mert kábé mindketten mást látunk, mást élvezünk a játékban. Ezt én sem támadólag mondom, sőt, egész egyszerűen sajnálok annyi időt beleönteni bármibe.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
May 22., Friday 12:17 #7
Válasz theSickness (#5) üzenetére
Nem kell milliméterre lemásolni mások buildjét (én sem szoktam), már csak azért sem, mert pontosan ugyanazokat a perkeket ugyanazokra a tárgyakra összeszedni majdhogynem lehetetlen, de legalábbis baromi sok idő. Elég 2-3 jó alappontot kinézni (amire egyébként magadtól is rájönnél, ezzel csak időt spórolsz) és ahhoz igazítani a sajátodat.

Egyébként látszik, hogy felületes tapasztalat alapján írod ezt a buildekről (no offense), mivel a pajzsok védelmi értéke például nem skáláz a Mayhem szintekkel (vagyis minden pajzs Mayhem 0-snak számít), ezért magasabb szinten a több ezer %-nyi extra HP-val rendelkező mobok ugyanúgy ki tudnak fingatni, tök mindegy milyen builded van, szóval a küzdelem érzése mindig meglehet.

(Azt pedig tényleg csak zárójelben jegyzem meg, hogy ha számít a karakter, akkor semmi garancia nincs rá, hogy egy új Vault Hunterrel játszanál, ha eleve nem lenne szimpatikus.)
I am such a B.A.
May 22., Friday 12:11 #6
Itt annyival több infó van, hogy a DLC4-et Krieg-gel tízelték, és a pletykák szerint... a zavaros fejében játszódik?

KATT!
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
May 22., Friday 12:04 #5
Válasz ne5h (#4) üzenetére
Jól látod, nekem nincs meg az akaratom a buildekkel történő végtelen kísérletezésekre, és igen, nekem számít maga a karakter. Ezért soha nem leszek Moze-zal, mert egész egyszerűen nem vonz a figura, még az utolsó quest giver NPC-nek is több egyedi bája van, mint neki.

Ahogy belenéztem tematikus fórumokba, sok idő kikísérletezni egy jobb összeállítást, lesni meg nem akarok, mert az számomra megöli az egészet. Ha csak úgy tudok szipi-szupi, mindentverő karaktert összerakni, hogy mások mondják meg, hogyan csináljam, az nekem ugyanaz, mint Youtube guide-okból játszani. Elveszi a varázsát. Ráadásul értelmét sem látom egy félisten szintjén pusztító karakternek, jól érzem magam úgy, hogy keményen küzdenem kell.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
May 22., Friday 11:47 #4
Válasz theSickness (#3) üzenetére
Tekintve, hogy a lootrendszert alaposan megvariálták az anointmentekkel, valamint a tény, hogy a karaktereknek több action skillje van, gyakorlatilag a legnagyobb változatosságot hozta a sorozat történetében, abszolút érthető, hogy nem hoznak be új karaktert.

Nyilván ha nem farmolsz, hogy különböző buildeket összehozz, akkor kevésnek tűnik a négy alapkarakter, viszont én csak Amarával olyan változatosan tudok játszani, amit a Borderlands 2-ben 3 különböző karakterrel nem tudtam elérni.
I am such a B.A.
May 22., Friday 11:38 #3
Válasz ne5h (#2) üzenetére
Na ez nekem kimaradt. És sajnálom. Az első BL rész, amit rendesen követek tartalmakban, nagyot lökött volna rajta számomra egy új játszható karakter behozatala.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
May 22., Friday 11:34 #2
Válasz theSickness (#1) üzenetére
Nem, mivel ez már az alapjáték megjelenése előtt be lett jelentve.
I am such a B.A.
May 22., Friday 11:26 #1
És új játszható karaktert nem kapunk, mint a korábbi részek esetében?
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Friss hírek

0 | Gamer365 Podcast 2020 május - újratöltve

Távelérésből folytatjuk a podcast sorozatunkat. Olyan izgalmas témákat hoztunk megint, mint az Unreal 5 bemutató, és a hozzá tartozó jóslásaink. Emellett beszélünk egy kicsit a 2018-as God of Warról, az Uncharted 4-ről (ha már grafikai csúcsteljesítmény), szóba kerül a Ghost of Jucika, és a Snyder-vágás is.

777 | [Maradj otthon és nyerd meg!] UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe (PS4)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Öt darab twin stick lövölde jön a sorban!

xbox1 13 | Gamer365 Podcast - Inside Xbox kibeszélő

Gőzerővel robogunk a nyár felé, nagyokat nyújtózkodunk a kis karanténunkban, miközben kint süt a nap és csipognak az xbox-ok. Önjelölt ludofilharmónikus podkesztránk pedig ezen apropóból menten színpadra penderült, hogy megvizsgálja, miként zendülnek az első tónusok az új gépből.

ps4 1 | State of Play: The Last of Us Part II

Ismét masszív gameplay bemutatónak szentelve. 20 percben.

pc,xbox1,ps4 3 | Sherlock Holmes: Chapter One bejelentés

A detektív első lépései. A következő generációs konzolokon is.

ps4 6 | PS Plus: háborúba megyünk

Call of Duty: WWII a júniusi kínálat első darabja. Holnaptól tölthető!

ps4 16 | Ghost of Tsushima: útikönyv a szigethez!

pc,xbox1,ps4 1 | Wasteland 3: második fejlesztői napló

Középpontban a világ, a történet és a karakterek.