"Köszönjük! Annyira hálásak vagyunk, hogy megmutathattuk mennyire furcsa és egyedi lehet egy játék a virtuális valóságban. Hét évvel ezelőtt egy aprócska Game Jam próbálkozással indultunk el, ahonnan az út hosszú és tekervényes volt. Láttuk a headset prototípusokat, amiket régi telefonok alkatrészeiből eszkábáltak össze egy garázsban. Láttuk a lufiként egyre nagyobbra fújt elvárásokat, majd annak kidurranását. Az éveken át hangoztatott csalódottságot. De tavaly láthattunk egy 400 dolláros headsetet is, ami maga mögé utasította eladásokban a 2500 dolláros megoldásokat. Mert az elmúlt évek alatt azért a VR szépen lassan, kitartóan és csöndesen növekedett, miközben egyre több ember ugrott át a valóságból a virtuális világba."
Írta hivatalos blogbejegyzésében a SUPERHOT Team. Az elérzékenyült fejlesztők visszaemlékezései pedig nem véletlenül törtek a felszínre, hiszen a Superhot VR pár napja átlépte a kétmillió eladott példányt! Ezt a mérföldkövet eddig csak a Beat Saber-nek sikerült elérnie. Az iparág virtuális valósággal foglalkozó szegletének folyamatos növekedését jól mutatja, hogy míg az első millióhoz 2 és fél évre volt szüksége a játéknak, addig ezt a számot most kevesebb mint fele annyi idő alatt duplázta meg. A hirtelen megnövekedett keresletben jelentős szerepet játszik az Oculus Quest megjelenése, amin mindössze néhány hónap alatt közel háromszor annyi példányt értékesítettek, mint az anyaplatformnak számító Rift-en.
Kedvet kaptál a lassítva feléd suhanó töltényekhez? A Superhot VR a mai naptól kedvezménnyel vásárolható meg minden platformon!