“A The Persistence új platformokra költöztetésének legfontosabb eleme az volt, hogy a játékmenet brutális természetét megőrizzük a virtuális valóság nélkül is. Az eredmény? A The Persistence az elejétől a végéig pattanásig feszült maradt és a procedurálisan generált környezet garantálja, hogy ne legyen két ugyanolyan végigjátszás és soha ne érezhesse biztonságban magát a játékos. ”
Nyilatkozta Graeme Ankers, a Firesprite Games alapítója. A The Persistence majd két év után kilép a PlayStation VR exkluzív tartalmak közül és megpróbál hasonló hatást elérni a sík képernyőkön is. A kíméletlen roguelike elemek, a procedurálisan generált űrhajó, a változatos fejlesztési rendszer és az asszimetrikus többjátékos opció valószínűleg szerez majd néhány új rajongót a stílus kedvelői közül.
A The Persitence 2020 május 21-től válik elérhetővé Xbox One, Switch és PC platformokra is. Utóbbi esetében természetesen az Oculus Rift, HTC Vive vagy Valve Index headseteink képességét is kihasználhatjuk, bár sajnos a mozgásérzékelős kontrollereket továbbra sem támogatja a játék.