A 399 dolláros modell bevezetése csupán az első lépésnek bizonyult a PlayStation 3 népszerűsítése érdekében, kiderült ugyanis, hogy a Sony az ünnepi szezon alatt komoly reklámkampánnyal próbálja meg segíteni konzolgépét az Egyesült Államokban.
A Sony marketingese, Peter Dille elmondta, hogy a tavalyi "Fehér Szobás" reklámok a visszajelzések alapján túlságosan provokatívra, illetve a PS3 erejére koncentrálóra sikeredtek, így ezúttal némileg más irányból próbálják megközelíteni a dolgot. A hangsúly ezúttal nem a masina erején lesz, hanem sokkal inkább a szórakozás kerül a középpontba.
"A játékok itt vannak, az ár immáron 399 dollár, mindezt pedig tisztán és érthetően szeretnénk közölni" - mondta Peter Dille.
Az első két reklám már meg is érkezett: az első, fél perc hosszúságú a PlayStation 3 exkluzív játékaira (bizony, nem túl gyakori jelenség, hogy a Sony ténylegesen a játékait mutatja filmecskéiben), valamint az új árcédulára koncentrál, a második, egy perces reklámban pedig emellett a gép egyéb képességei is fókuszba kerülnek. Egészen jó darabokról van egyébként szó, így mindenképpen érdemes megnézni őket - hajrá: