Amíg az AMD megoldásaitól zeng a net népe az újgenerációs konzolok kapcsán, addig az NVidia sem pihent a babérjain. Lássuk a friss prezentációkat a GPU-ászoktól.
A DLSS2.0 például a következő lépés lehet az Anti-Aliasing megoldások továbbgondolására. A DLSS lényege, hogy AI által hajtott gépi tanuló rendszer elemzi a képet, így alacsonyabb felbontáson renderelhető a kép, majd az AI felskálázza, például a 1080p-s képet 4K környékére. Az eredmény élesebb kép, artifact mentes látvány és jóval magasabb FPS szám. A DLSS2.0 például a két nap múlva megjelenő Control update-ben megtekinthető RTX képes GPU-val.
A DX12 API Ultimate megoldásai is frissülnek-fejlődnek, a Next-Genre készülve, a közelmúlt megoldásait egybegyúrva. Az RTX mellett a mesh-shading is fókuszt kap, ami az egyes tereptárgyak újrahálózását javítja, optimalizálja. A Variable Rate Shading a renderelésre váró pixelek számát optimalizálja, a Sampler Feedback szintén a renderelési teher lazításán fáradozik. Beszéljen helyettünk itt is a fenti videó.