[Demo kibeszélő] Resident Evil 3
Eddig 58 hozzászólás
siklara
2020. March 19.
Thursday 08:30


Programajánlónk következik home office-ban töltött munkanap ebédszünetére: a mai napon megérkezett a Resident Evil 3 várva-várt demója, amelyet Xbox és PS4 felhasználók már most, Steamen keresztül a PC-sek pedig hamarosan letölthetnek.

A Capcom zombis, Jill Valentine-nal Nemesis elől futkosós túlélóhorrorjának remakelt változata április 3-án jelenik meg a fent említett három platformra. Addig is kommentekben jöhetnek az élmények, első benyomások!

Összesen: 58 [1-50]
1 | 2
[3] Fido4life
Mar 21., Saturday 22:57 #58
Válasz arpi0912 (#55) üzenetére
Igen, Jill valoban kommandos, szoval nala jobban ertheto hogy bedobja magat az ilyen helyzetekbe. En inkabb arra celoztam ahogy Carlossal beszelt, nagyon flegma modon 😅 RE2ben viszont nagyon hianyzott hogy Clairenek emberi reakcioi legyenek, nekem ugy tunt hogy abszolut nem razta meg ot a tortenesek, felderulten flortolget Leonnal es az egyik boss harc elott is beveti magat hogy "I got this" Criticsl Nobodynak youtube van egy videoja errol amiben jol megfogalmazza ezt.
Mar 21., Saturday 16:11 #57
Válasz arpi0912 (#53) üzenetére
HDR ??? Az nemtom' mi, én fekete-fehér Junoszty-on tolom!
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
Mar 21., Saturday 15:38 #56
Válasz arpi0912 (#55) üzenetére
Mit értetek nagyszájúság alatt ? Nekem sem Jill, sem Claire nem tűnt annak . Végül is furán venné ki magát, ha egy survivor-horroban minden sarkon összerezzennének. Ja, Jill egy kommandós, ahhoz képest igencsak szerény és visszafogott, nekem volt pár olyan női főnököm, akiknek ezerszer nagyobb pofájuk volt, pedig nem is kommandósok.
Szerintem mindkettő khm..." szerethető " karakter a maga módján.
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
[27] arpi0912
Mar 21., Saturday 8:45 #55
Válasz Fido4life (#54) üzenetére
Jill nagyszájuságának védelmére lehet hozni hogy ez neki már rutin munka a Resi 1 után. Plusz ő azért kommandós a sztori szerint. Clairenél a nagyszájúság picit nehezebben volt magyarázható már ha kell ezt. Na meg valamivel fel kellett dobni a dialógusokat is, a régiek lehet fucsák lettek volna ma már.
[3] Fido4life
Mar 21., Saturday 7:41 #54
Tegnap reggel fejeztem be a demot. Mivel monitoron jatszok, igy csak a fejhallgato az audio forrasom, es emiatt meg igy fenyes nappal is majd befostam amikor megjelent a Nemesis. Visszafutottam elole a hazba ahol a Shotgunt lehet megszerezni ès iszonyú hangulatos volt, ahogy megdermedve alltam celba veve az ajto agressziv csapkodasat, de vegul nem jott a Nemesis hanem csak egy mezei Zombi volt Ahogy a cutscenebol eszrevettem Jill nem lesz tul szimpatikus, meg nagyobb kepu lesz mint Claire, de ez mar a Resident Evillel jar hogy a fohosnok irrealisan magabiztosak egy zombiapokalipszis kozepen. A karakter modell nagyon tetszik, talan a boob job lehetett volna kisebb Nagyon nagyon tetszik az evade mechanika, vegre van realis eselyed elmenekulni a kinos helyzetekbol ez nagy plusz pont. Xbox One Xen ugy ereztem hogy a framerate picit darabos a metronal, viszont amikor nem figyeltem ra, gameplay kozben nem zavart, majd a Digital Foundry ezt majd ugyis publikalja. 30 perc alatt sikerult vegeznem a demoval, elhasznalva minden health itemet, koszogva, Nemesisel a nyomomba erkeztem el az utolso cutscenehez. Varom, csak legyen batorsagom is vegigvinni
[27] arpi0912
Mar 20., Friday 20:53 #53
Válasz kokesininja (#51) üzenetére
Plusz eltűntették a ködös filtert a képről ami számomra sokat elvett a Resi 2 látványából és végre a HDR is jól kalibrálható.
Mar 20., Friday 19:01 #52
Ja, amúgy ha az evade mozdulat tökéletes, akko a Nemesis-nél bejön egy bullet-time .
Így barimi könnyű lenyomni.
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
Mar 20., Friday 18:20 #51
Válasz Saila (#2) üzenetére
Szerintem nem lett csúnyább, sőt...nekem úgy tűnik, pofoztak az enginen, nincs az az idegesítő zaj néhány tükröződő felületen, ami a 2-ben itt-ott előfordult .
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
Mar 20., Friday 9:55 #50
Válasz Zargul (#49) üzenetére
Igen, az easy mód nálem is a végső megoldás, de azért én is remélem, hogy Nemesis felbukkanása, csak időszakos lesz .
A demo alapján azért annyira nem lesz kemény, szerintem kb. Mr.X szintű lesz .
Én elsőre lezúztam !
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
[10] Zargul
Mar 20., Friday 9:49 #49
Válasz kokesininja (#47) üzenetére
Persze, benne van hogy különbözhet de gyökeresen másra nem számitok, a lényeget nagyjábol ennyiböl is le lehet szürni: végtelen kergetözés egy elpusztithatatlan ellenfélel aminél az adja az item managementet hogy minél gazdaságosabban tudd lerázni magadrol. Persze ha scriptelt lesz annyira mint az originalban akkor rendben van. Easy nem játszik mert kell a kihivás de ez a nemesis inkább frusztrálo lesz mintsem érdekes akadály amit le kell gyürni.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
Mar 20., Friday 9:37 #48
Válasz Saila (#28) üzenetére
Az életén töpreng ?
Ez jó. Olyat én is szoktam, ha hozzámvágnak egy gránátot !
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
Mar 20., Friday 9:33 #47
Válasz Zargul (#43) üzenetére
Ne legyél benne biztos, hogy a végleges verzióban is pont ez fog történni, mint a demóban .
Szerintem ez már bőven a játék közepe lesz, addigra már párszor összefutott JIll Nemesissel . Talán már lesz addigra keményebb fegyver is Jillnél !
Plusz spórolni kell a gránátokkal is . Ja és az easy mód mindent megold !
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
Mar 20., Friday 9:30 #46
Na én is lezúztam, elsőre sikerült, pedig még a hud-ot is lekapcsoltam,szerintem baromi jó ! Félve ültem neki, de szerencsére minden Nemezissel kapcsolatos előítéletem eltűnt . Biztosan lesznek benne baromi nehéz részek, de ez így összességében, nem idegesítőbb, mint a 2 remake . Azt is lezúztam hard módban, de ennek szerintem easy lesz az első nekifutása .
A város hangulata nagyon adja, a gfx a " szokásos " és szerintem az escape-motion-nal sincs gond .
Szóval nekem bejött, lehet mégis első napos lesz !
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
[73] zaz
Mar 20., Friday 8:11 #45
Nekem is egyből lement a demó,nem a nehézsége ahanem az idegesítősége (van ilyen szó?) zavart.
Egyszer haltam meg,mert off screenről elkapott az a surmó. Addig sem voltam oda érte (robbanó hordó a képernyőn mindenkit megöl. LOL)de akkor mondtam ,hogy oké,majd olcsón.
Az is igaz ,hogy negatív előítéletekkel felvértezve mentem neki a demonak!
Mindenki másnak jó szórakozást hozzá,nekem ez egyszer bőven elég volt! (tavaly)
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
Mar 20., Friday 8:02 #44
Válasz multishoot (#35) üzenetére
Há ja, lehet, hogy a karakterek terén nagyot alkottak, de ettől még maga a játék ( Leon sztoriját leszámítva ) űber nagy calódás volt.
Chris-t még végigtoltam, de Sherry és a fiatal Wesker már egy kicsit sem érdekelt.
Leonnál éreztem azt, hogy kezd visszatérni a régi resik világa, de ott is végig csalódást okozott a játékmenet.
Ami viszont tetszett benne, az a harcrendszer.
Na jó, legyen egy közepes !
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
[10] Zargul
Mar 20., Friday 7:11 #43
Válasz Hwopapa (#41) üzenetére
Elsőre én is elhúztam mellette könnyedén de második kipörgetésnél nagyon zavaró volt. A gránát nem volt nálam de a shotgunt megszereztem, mondom azzal rendben leszek: közvetlen közelről két lövés a mellkasára és meg sem rezzen...WHAT? Elfutni is szinte lehetetlenség előle, visszahúz a csápjával, 700kmről eléd ugrik... És ugye ez csak a demo, szabadon szórhatod a lőszert. Plusz ugye a teljesben a tűz eltoltása után megint rád fog mászni, közvetlenül azután hogy leráztad magadról.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[5] Invisible
Mar 20., Friday 6:44 #42
Én is ugyanígy voltam vele, hogy na akkor biztosan nehéz. Szépen bejártam az elérhető területet (mondjuk a kis bábokat nem lőttem szét, mert "féltem", hogy nem lesz elég a lőszer), amikor minden megvolt, akkor vettem fel a locsolócsövet. Persze elsőre megpurcantam Nemesisnél, de másodikra gránáttal indítottam a találkozást és amíg kamillázott szépen elfutottam mellette kikerültem az utcára szabadult maradék zombikat és máris elértem a tűzcsapig.
Szuper volt! Nekem megfelel ez a minőség örülök, hogy ilyen módon újrázzák a játékot.
"Tu t'demandes qui j'suis ouais Un mec amer, non Juste la partie sombre du nique ta mère Sans"
[25] Hwopapa
Mar 20., Friday 3:30 #41
Egyből lenyomtam a demót, nagyjából 1x kellett backtrackelni.

A nemesistől nem tudom miért megy ennyire a fosás - konkrétan menekülsz előle és minden fain lesz. Minden sarkon van hordó, így nagyon lövöldözni sem kell.

A kedvem is elment tőle, mert nagyjából ez ugyanaz, mint amit láthattunk tavaly is - továbbá valamiért az XoneX verzió fordulásnál folyamatosan "rángatott" nálam - nem tudom hogy ez X specialitás és PS-en minden fasza, viszont elvette picit a kedvem.
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[41] ssj4vegita
Mar 19., Thursday 19:32 #40
Azt hittem itt a kommentek miatt, hogy majd mennyire nehéz lesz, de sz@rásig ad lőszert a demo, egyszer nem éreztem szorul helyzetben magam. Aki lenyomta a RE2 remake-et többször is, annak ez se lesz nehezebb, kb. ugyanaz a technika.
Egyedül a Nemesis volt, ami megszorongatott, instant halál volt az első találka. Igazi veszélyforrás. Ez nem olyan kis ártalmatlan, mint Mr. X. Nemesis már az elejétől olyan, mint amilyen a 2. végén volt Tyrant, felturbózva néhány extrával. Pontosan ilyennek kell ennek lennie. Fasza lesz ez
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az értelem el tud képzelni, azt el is tudja érni.
[6] syabi01
Mar 19., Thursday 18:44 #39
Válasz Saila (#22) üzenetére
Persze, csak annyit akartam érzékeltetni, hogy nagyon jól menedzselik a projekteket, ha ennyi -sztem- nagyon magas színvonalú játékot letudnak rakni az asztalra, egy generáción belül .
[2] FrY
Mar 19., Thursday 18:36 #38
LP 1-2 szeretnék következőnek és egy tisztességes folytatást az első két részre alapozva ..., köszöntem.

( RE6 és REORC (-_-)b )
I'll SHOW yoU The TRUTH!
Mar 19., Thursday 18:10 #37
Nagyon bejon ez a nyitottabb vilag, slungosabb lett a handgun hangja, a dodge is jo moka, meg pont hataron van. Lehetett volna tobb fele zambot meg belevinni. Meghozta a hangulatom.
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
[10] Zargul
Mar 19., Thursday 17:44 #36
Nem rossz de ez a Nemesis az egész játékon keresztül tényleg baromi idegesítő lesz. Első körben én egy "open world" szerü pálya designt képzeltem el de a demoban lévő területet keresztül kasul belehet járni, ha végig ilyen lesz akkor működhet a feeling (hálisten nem lett belőle lineáris csőjáték, amitől féltem). Viszont ez méginkább egy akciójátékra hajaz amit már a 2 remakenél sem vettem jó néven de ott még inkább emlékeztetett egy kalandjátékra. Viszont mivel a klasszikus részek közül nálam a 3 van leghátul így annyira nem zavar, egy leárazásnál jó vétel lesz.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[46] multishoot
Mar 19., Thursday 17:11 #35
Válasz kokesininja (#32) üzenetére
Szerintem neeem. Maga a játék az egy baromi nagy gagyiság volt, de grafikailag nagyon igényes volt. Pl.: tisztán emlékszem, hogy mennyire jól ki volt dolgozva, az ahogy a karakterek interakcióba léptek egymással vagy a tárgyakkal. Amikor Leon megfogott egy vascsövet és megfeszített vele egy ajtót, akkor nem úgy tűnt, mint ha valami "láthatatlan egymáson csúszás" lenne, hanem tényleg belefeszülne a rúd a kézbe és a résbe.

Lehetne nem szeretni, vagy nem szeretni a Resi 6-ot, de egyébként baromi jól nézett ki a maga korában.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
Mar 19., Thursday 16:34 #34
Válasz Saila (#28) üzenetére
Lehet, hogy csak PS4-exkluzív a dolog.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Mar 19., Thursday 16:21 #33
Válasz mcmacko (#30) üzenetére
Itt volt a nyelven hegyén, csak nem ugrott be a neve.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Mar 19., Thursday 16:16 #32
Válasz multishoot (#19) üzenetére
Igen, inkább "néha" jól néz ki, de akkor meg szaggat .
Pocsék munka volt minden szempontból .
Oly sok az ütni-való és oly kevés az idő!
Mar 19., Thursday 16:06 #31
Válasz mcmacko (#30) üzenetére
KATT!
"This is our time to medicate..."
Mar 19., Thursday 15:46 #30
Válasz multishoot (#13) üzenetére
Csodálatos MT Framework!
"This is our time to medicate..."
[14] laja x
Mar 19., Thursday 15:29 #29
Válasz Saila (#28) üzenetére
Rápróbálok, köszi az infót.
A szamuráj lét egyszerü: Szolgálj hogy tiszteljenek, és tisztelj hogy szolgáljanak! PS Vita / PS4 : LAJAX02 Xbox One: LAJA X Nintendo ID/PS3: LAJAX01
[4] Saila
Mar 19., Thursday 15:04 #28
Válasz laja x (#24) üzenetére
Ps4-en hatnak rá a hordók és az áram is. Rádobsz egy gránátot és fél percig csak az életén töpreng utána, el lehet futni előle simán. Ha harcolni akarsz, kergetőzni kell vele valami körül és a mellkasán a szerkezetet kell lőni máshol kb. sebezhetetlen.
psn id: asky84; xbl id: HunPotato84 nintendo id: HunPotato
[73] zaz
Mar 19., Thursday 15:03 #27
Válasz soliduss (#20) üzenetére
Az a 2. és az utána következő részek voltak! Meg is látszott rajtuk....
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[73] zaz
Mar 19., Thursday 15:02 #26
Válasz multishoot (#25) üzenetére
Magam sem értem!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[46] multishoot
Mar 19., Thursday 14:45 #25
Válasz zaz (#21) üzenetére
150 órát a RE6-ba??? Azt hogy? Egy OW játékba nem teszek annyit.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[14] laja x
Mar 19., Thursday 14:40 #24
Xbox One X tapasztalatok: A grafika rendben, HDR böszme. Nekem a célzás sebességét és a kamerát kellet lejjebb húznom. Túl gyors, és tengeri beteg lettem tőle. Jil kicsit olyan "meeeh" volt a képeken, de mozgásban teljesen rendben volt. A demo nekem túl nehéz volt. Mezei zombi 3 fejlövés + 1 ha már földön volt. Már ha eltalálod, és egyedül van. Pedig sokszor 2-3 jön. Mr X vagy Nemesis beveheti. És a fejlesztők is. A környezeti elemek nem hatnak rá (áram, robbanás), 3 shotgun fejes közelről meg sem kottyan neki. Nagyon gyors, a csápja kiakasztó. Egy oldalú a balhé, menekülés stresszes. A biztosítékot ott baxta ki, miután mindent ellövöldöztem rá, hülyére vert, befutottam a safe szobába, és utánam jött simán. Lazán kitörte a nyakam. Itt ki is kapcsoltam, mielőtt összetörök valamit. Röviden: kár érte. Túl nehéz.
A szamuráj lét egyszerü: Szolgálj hogy tiszteljenek, és tisztelj hogy szolgáljanak! PS Vita / PS4 : LAJAX02 Xbox One: LAJA X Nintendo ID/PS3: LAJAX01
[4] Saila
Mar 19., Thursday 14:36 #23
Nemesis kicsit furán néz ki szemeteszsákba csomagolva
psn id: asky84; xbl id: HunPotato84 nintendo id: HunPotato
[4] Saila
Mar 19., Thursday 14:33 #22
Válasz syabi01 (#15) üzenetére
Az első három készítőjének azért voltak jó játékai előző gen.-ben is
psn id: asky84; xbl id: HunPotato84 nintendo id: HunPotato
[73] zaz
Mar 19., Thursday 14:26 #21
Válasz multishoot (#19) üzenetére
Jaja! Érthetetlen de én bírtam! 150+ órát beletoltam eddig,pedig több ponton idegesítőbb volt,mint futkározni nemesis elől....
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[48] soliduss
Mar 19., Thursday 14:21 #20
Válasz multishoot (#17) üzenetére
de nem az usa cég tolta a capcom égisze alatt??

De mindegy is... anno ezt megbeszéltük kb 8-10 éve..... a lényeg ,hogy szárnyal újra a japán ipar..

Én itt nem konkrétak a capcomra gondoltam.... de extra hosszú volt a ps3/x360 generáció.
[46] multishoot
Mar 19., Thursday 14:13 #19
Válasz zaz (#18) üzenetére
A RE6 egy szar, de grafikailag egy álom volt (még most is jól néz ki).
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[73] zaz
Mar 19., Thursday 13:57 #18
Válasz soliduss (#7) üzenetére
?
Lost planet
Dragons Dogma
DMC4
Dead Rising
RE5
RE6 (ok ezt utálta mindenki)
Hirtelen ennyi.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[46] multishoot
Mar 19., Thursday 13:49 #17
Válasz soliduss (#14) üzenetére
Félelmetes magabiztossággal jelented ki azokat a téves infókat is, amikre egy pár másodperces kereséssel rá lehet találni.
De, a DR1 belsős Capcom munka...
KATT!
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[73] zaz
Mar 19., Thursday 13:40 #16
Beigazolódott!
Ehhez a játékhoz nekem nincs jelenleg hangulatom! Majd leértékelve,és akkor talán nem fog idegesíteni,hogy folyamatosan rohangászni kell egy tank irányítású karakterrel (a dodge csak arra jó hogy a kamera megzavarodjon), egy villámgyors fa**fej elől!
Egyszer ez még oké(?) volt tavaly a RE2 esetében de még egyszer ez engem már nem érdekel teljes áron.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[6] syabi01
Mar 19., Thursday 13:30 #15
Válasz soliduss (#7) üzenetére
Így van, de ha fel kell támadni akkor viszont így kell. Sekiro, Bloodborne, Dark Souls 3, DMC 5, Resik, Mhw...parádé plusz jön a ff7 remake. Odacsaptak az asztalra, ököllel.
[48] soliduss
Mar 19., Thursday 13:18 #14
Válasz multishoot (#13) üzenetére
A Dead Risingot nem japó csapat készítette.... a Resi 5 tényleg jó vplt... a lost planate 2 hagyjuk... ott az online volt használhatatlan.

Nézd nagy általánosságban írtam amit irtam. A ps3/x360 genben a japán kiadók és fejlesztők nem nagyon tudták megugrani amit meg kellett. Ebben az időszakban zárkóztak és hagyták le őket a nyugati csapatok.
[46] multishoot
Mar 19., Thursday 13:02 #13
Válasz soliduss (#10) üzenetére
Te azt írtad, hogy nem tudott programozni a Capcom az előző genben... mutatok néhány példát, hogy mennyire is bénák voltak technikai oldalon:

Dead Rising 2006! (X360): KATT!

Resident Evil 5 2009! (X360-PS3): KATT!

Lost Planet 2 2010! (X360-PS3): KATT!

"Nem tudtak programozni".
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[27] arpi0912
Mar 19., Thursday 12:39 #12
Válasz Lacek92 (#11) üzenetére
Azért abban az időben technikailag inkább álltak közelebb a ps2 színvonalhoz mint a nyugatihoz. Persze kivételek akadtak, de ők voltak a kisebbség.
[3] Lacek92
Mar 19., Thursday 12:33 #11
Válasz soliduss (#10) üzenetére
Valóban, de szerintem nem a technikai tudásukkal volt probléma, inkább azzal, hogy nem igazán tudtak jól reagálni a játékosok (széles rétegeinek) változó, vagy változónak gondolt igényeire. Én mondjuk összességében is úgy gondolom, hogy annak a kb. tucatnyi 10/10-es mesterműnek ellenére is az egy nem túl erős generáció volt.
[48] soliduss
Mar 19., Thursday 12:08 #10
Válasz multishoot (#9) üzenetére
A japán játékfejlesztés sötét koráról. Amikor megjelent a ps3/x360 akkor konkrétan alig toltak ki értelmes játékokat. Kiadták a sparknak és más kutyautő cégeknek a fejlesztéseket és elhibázott döntéseket hoztak a kiadók. A capcom is ludas volt ebben...

Majd a ps4 genben újra erőre kaptak. Rengeteg cikk volt anno erről a kotakun, hogy a japán cégek fejleszői pokolban voltak kb 10-12 éve.... amit erre a genben szépen kinőttek.
[46] multishoot
Mar 19., Thursday 11:42 #9
Válasz soliduss (#7) üzenetére
Te már megint miről beszélsz?
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
Összesen: 58 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

17 | Gamer365 Podcast 2020 május - újratöltve

Távelérésből folytatjuk a podcast sorozatunkat. Olyan izgalmas témákat hoztunk megint, mint az Unreal 5 bemutató, és a hozzá tartozó jóslásaink. Emellett beszélünk egy kicsit a 2018-as God of Warról, az Uncharted 4-ről (ha már grafikai csúcsteljesítmény), szóba kerül a Ghost of Jucika, és a Snyder-vágás is.

780 | [Maradj otthon és nyerd meg!] UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe (PS4)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Öt darab twin stick lövölde jön a sorban!

xbox1 13 | Gamer365 Podcast - Inside Xbox kibeszélő

Gőzerővel robogunk a nyár felé, nagyokat nyújtózkodunk a kis karanténunkban, miközben kint süt a nap és csipognak az xbox-ok. Önjelölt ludofilharmónikus podkesztránk pedig ezen apropóból menten színpadra penderült, hogy megvizsgálja, miként zendülnek az első tónusok az új gépből.

pc,xbox1,ps4,wiiu 2 | Visszatérhetünk Silent Hill városába!

A Dead by Daylight legújabb letölthető tartalmában...

0 | The Escapist Indie Showcase: bejelentés

Jöhet még 70 indie játék bemutatója a GOG közreműködésével?

5 | Summer of Gaming 2020: menetrend

A június rengeteg izgalmas bejelentést és új információt tartogat.

pc,ps4,wiiu 0 | Captain Tsubasa: megjelenési dátum

Nyár végén indul a hangulatos anime football bajnokság!

xbox1 16 | Games with Gold: júniusi kínálat

Kalózleány, kávés beszélgetés, ufók és magyar repülők.