Rainbow Six Siege: generációs küldetés
Eddig 20 hozzászólás
ne5h
2020. February 17.
Monday 10:24


Bár a Ubisoft az utóbbi időben több játéka kapcsán is céltáblája volt különféle kritikáknak, a Rainbow Six Siege támogatása töretlen a cég részéről, ezt pedig egy biztos felhasználóbázis meg is hálálja. Ennek köszönhető, hogy az ötödik szezonját kezdő játék PS5-re és Xbox Series X-re is meg fog jelenni, méghozzá a konzolok érkezésének napján, továbbá a cross-play-t is támogatni fogja a generációk között.

Leroy Athanassof rendező úgy fogalmazott, hogy ők készen fognak állni az első napos megjelenésre, a döntés a Microsoft és a Sony részéről kérdéses.

"Annyit mondhatok, hogy mi ott leszünk [a konzolokon] a megjelenéstől. Amikor az új konzolok megjelennek, de ez rajtuk áll, hogy beleegyezzenek. A Siege részéről a mi célunk, hogy már megjelenéskor leérhető legyen."

Ezen kívül megerősítette, hogy az új konzolok tulajdonosai együtt játszhatnak a meglévő játékosbázissal az azonos konzolcsaládon belül. Továbbá megosztotta, hogy a konzolok közötti cross-play csak idő kérdése.

"Szeretnénk a teljes cross-play-t - Xbox és PlayStation játékosok közötti matchmakinggel. Kész vagyunk a támogatására. És remélhetőleg meg is fog történni, mert ahogy mondtam, ez egy általános lépés az iparban és nincs semmi, ami megakadályozhatja. Csak idő kérdése, hogy megtörténjen."

Az ötödik évét taposó Siege legújabb szezonja, az Operation Void Edge nemrég mutatkozott be és neki köszönhetően érkezik a játék 53. és 54. karaktere, a támadó Iana és a defenzív Oryx (utóbbi esetében nem lepődnék meg, ha a Bungie nem hagyná szó nélkül a karakter nevét).

[41] Kuresz
Feb 18., Tuesday 20:03 #20
Miért is csinálnának siege 2-t, ha 452 bőrt még le tudnak szedni róla. Oké, itt a pályaismeret az alap, de az első részt is be kellett tanulni.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[55] axl
Feb 18., Tuesday 13:22 #19
Válasz arpi0912 (#18) üzenetére
Szerintem azok számára, akik hobbi-szinten játszanak (értsd: önmaguk szórakoztatására és nem keresnek pénzt vele), sosem lesz ez annyira meghatározó tényező, hogy komolyan számolni kelljen vele. Ez az a különbség, ami markánsan nem fog megjelenni az elért eredményekben, mivel tizedmásodperces reflexei a vadászpilótáknak vannak, nem az átlag játékosoknak. (Egyébként ennyi erővel az is előnyben van, aki nagyobb tévén játszik, mivel ott sokkal könnyebben észrevehető minden.)

Hogy gyakorlati példát is hozzak: a laptopom szenved azzal, hogy a Dota 2-t 30 FPS-sel meghajtsa alacsony grafikai részletesség mellett (de nagyobb történéseknél inkább konvergál a 20 felé), mégsem különbözik a győzelmi arányom az átlagtól. Lehet mindenféle számokkal dobálózni, de a nap végén a tényleges játéktudás fog számítani az esetek döntő többségében, és nem a technológiai háttér (amennyiben legalább a minimális feltételek adottak a játék futtatására).
Minden játék szerepjáték
[27] arpi0912
Feb 18., Tuesday 13:09 #18
Válasz axl (#11) üzenetére
Hát ha mindkettőn 60 fps, vagy ugyan annyi akkor biztos nincs. Főleg hogy ahogy emlékszek erre a játékra azért semmi olyan nem volt benne amiért annyira rosszul futna a régi gépeken. Na de az új gépek szerintem sokkal erősebbek lesznek, és ha tegyük fel azok verziója támogatni fogja a 120 fps-t (ami persze csak feltételezés) akkor az már érezhető előnyt jelentene nekik. Ilyenre gondoltam.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
Feb 18., Tuesday 12:58 #17
Válasz axl (#10) üzenetére
Óóh, akkor én értettem félre. A kommented többi részével egyébként teljesen egyetértek. Főleg a git gud résszel.
I am such a B.A.
[46] multishoot
Feb 18., Tuesday 12:57 #16
Válasz bence91 (#15) üzenetére
Azért még a szórásra kíváncsi leszek, de a gránátvető az nagy áldás, végre egy jó kis counter a rohadt pajzsos operátorokra. Pont ezért tetszik az új védő is, ezekre már égetően nagy szükség volt (nem hiába bannolják folyamatosan Blitz-et).
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[1] bence91
Feb 18., Tuesday 12:52 #15
Válasz multishoot (#14) üzenetére
Igen nagyon úgy tűnik
KATT!
twitter: bence91 | psn: barsibence
[46] multishoot
Feb 18., Tuesday 12:44 #14
Válasz axl (#11) üzenetére
Multiban nincs, ott egységesen lock-olt 30 vagy 60 FPS-re minden játék/platform.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[46] multishoot
Feb 18., Tuesday 12:43 #13
Válasz axl (#10) üzenetére
Így-így.

Itt pedig vannak olyan életunt kis férgek is, akik belépnek, lelőnek, majd kilépnek, így a felállás egyből onnan indul, hogy 3v5, miközben ugye perceket kell várni az új körre, ami eleve olyan hátrányból indul, hogy széteshet az egész meccs. Sokszor képesek azért tk-zni, mert elviszed a kedvenc opsijukat... vagy esetleg nem hozol le egy aszimmetrikus kört... de jár néha a baráti golyó egy "rosszul" elhelyezett védfal miatt is. Na, toxikusabb társaság, sajnos kevesebb van, mint a R6S-é, hiába szigorítják folyamatosan a dolgokat.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[46] multishoot
Feb 18., Tuesday 12:37 #12
Válasz bence91 (#8) üzenetére
Arra nagyon kíváncsi vagyok, a pletykák szerint már szinte fordulni fog a kocka, és az általam olvasottak alapján kvázi op lesz a vége.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[55] axl
Feb 18., Tuesday 12:23 #11
Válasz arpi0912 (#3) üzenetére
Miért, a PS4 Pro / XOX és az alapgépek között nincs már most is efféle diszparitás?
Minden játék szerepjáték
[55] axl
Feb 18., Tuesday 12:22 #10
Válasz ne5h (#9) üzenetére
A "team kill" az, amikor a saját csapattársad gyilkol meg, legalábbis az én szótáram szerint. Azon amúgy mindig nevetnem kell, amikor egy csapatjátékban valaki amiatt picsog, hogy az ellenfél koordináltan játszik, miközben ő fejetlen csirkeként egyedül szalad a vágóhídra. Úgy kell neki, git gud!
Minden játék szerepjáték
Feb 18., Tuesday 10:44 #9
Válasz multishoot (#7) üzenetére
Mondjuk team shotolni mi is szoktunk, de nem azért, mert ezzel akarunk másokat hergelni, hanem mert számomra egyértelmű, hogy ha a társamat lövik, akkor besegítek neki, ettől csapatjáték a csapatjáték. Nem direktbe megyünk 3-an egy ellenfélre, de ha valaki elkezd lőni minket, akkor nyilván próbáljuk minél előbb elintézni.
I am such a B.A.
[1] bence91
Feb 18., Tuesday 9:35 #8
Válasz multishoot (#6) üzenetére
Majd a Tachanka rework mindenért kárpótol
twitter: bence91 | psn: barsibence
[46] multishoot
Feb 18., Tuesday 9:21 #7
Válasz ne5h (#5) üzenetére
Ezt nyugodtan szorozd meg kettővel, a sok team killes kis köcsög miatt.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[46] multishoot
Feb 18., Tuesday 9:20 #6
Válasz bence91 (#4) üzenetére
Randomokkal tényleg egy kínszenvedés (quick matchbe nem is érdemes belépni így), de szerencsére, többnyire van csapat, akikkel tudom tolni... Viszont ma olvastam, hogy Lesiont nerfelik, pedig a kedvenc védőm volt... kegyetlen a Ubi.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
Feb 18., Tuesday 8:54 #5
"a random csapattársak a legrosszabbak" - ez nagyjából akármelyik multiplayer játékra ráhúzható, én jelenleg az Apexban szenvedek emiatt.
I am such a B.A.
[1] bence91
Feb 18., Tuesday 8:38 #4
Válasz multishoot (#2) üzenetére
Szintén Mondjuk kezdek kicsit kiégni tőle, főleg ha túl sokat egyedül nyomom (a random csapattársak a legrosszabbak), de valahogy mindig visszatérek hozzá.
twitter: bence91 | psn: barsibence
[27] arpi0912
Feb 18., Tuesday 8:17 #3
Az a rész picit érdekesen hangzik, hogy a mostani és az új gépek tulajai is együtt fognak játszani. Persze érthető hisz a BC-t rebesgetik mindenhol, de akkor az új gépeken semmi extra nem lesz? Pl. nagyobb fps vagy bármi amitől előnyben lennének az erősebb gépeken játszók?
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[46] multishoot
Feb 17., Monday 17:19 #2
Szuper, én többnyire csak ezzel játszok.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[48] soliduss
Feb 17., Monday 15:29 #1
Ha visszafele kompatibilitás lesz akkor mi a probléma? Oké a crossgen játék az mindig kényes téma sanyinál... de a többbit nem értem.