Starcraft: szellemjárás a múltból
Eddig 8 hozzászólás
ne5h
2020. February 17.
Monday 10:18


Mindig érdekes téma, amikor egy-egy fejlesztőcsapat valamilyen okból elkaszált fejlesztése évekkel később előkerül, mostani alanyunk a Starcraft: Ghost. A Blizzard 2002 és 2006 között dolgozott a Ghost alcímet viselő Starcraft játékon és ez lett volna a csapat első shootere, főszerepben Novával.

A Ghost végül sosem készült el, a játék pedig a feledés homályába merült, a hétvégén azonban előkerült egy korai verzió a játékból, a fenti videóban ez tekinthető meg.

Nem valószínű, hogy a Ghost valaha is visszatér, bár Mike Morhaime, a Blizzard társalapítója az egyik legnagyobb hibájának nevezte a játék törlésével kapcsolatos döntését.

[55] axl
Feb 20., Thursday 14:32 #8
Válasz helihobby (#7) üzenetére
Nem tudom, szerintem én még egy ennél is korábbi verzióból láthattam annak idején jeleneteket, de arra elég határozottan emlékszem, hogy finoman szólva már akkor sem taglózott le. Addigra túl voltam egy Hitman 2-n, Max Payne 2-n és Splinter Cell-en (többek között), azokhoz képest kinézetben is, animációkban is eléggé visszamaradottnak tűnt, azok a levegőben pörgő lőszercsomagok meg már akkor is szörnyen retro-nak számítottak. Mondom, az alapötletet továbbra is zseniálisnak tartom, de amit az elkészült játékból megmutattak az mind eléggé középszerűnek tűnt.
Minden játék szerepjáték
[18] helihobby
Feb 20., Thursday 10:08 #7
Én meg azt nem értem, hogy ennyire félkész még a játék vagy ennyire béna a játékos, hogy teljesen máshova céloz mint ahova kellene.. Fura. Amúgy ez a grafika mostani elkényeztetett szemmel nézve már annyira fapados, hogy be sem tudnál normálisan lőni, hogy melyik években jelenhetett volna meg. Kezdünk elkurvulni grafikailag.
Első magyar Neo-Geo forum: http://neo-geo.hu Szervizünk: http://f27szerviz.hu
Feb 18., Tuesday 22:22 #6
Válasz shearer (#4) üzenetére
HHáát, én inkább 2004-2005-öt mondanék nagyon maxnak, de igen, abban a korban még jó lett volna. Remélhetőleg ebből is lesz majd egy játszható béta, mint az Adventures-ből - amit én kivittem, és egészen jól szórakoztam rajta.

arpi0912: A Blizzardot mindig is a maximalizmus jellemezte (legalább is régebben biztosan...), és ha valamit nem láttak kiemelkedőnek, akkor azzal nem elégedtek meg. Úgy gondolom, hogy a Ghost is ennek esett áldozatul, illetve a 2006-2007-ben bekövetkezett generáció váltás miatt az újgépeken nem lett volna már elfogadható. (Meg ugye ott volt nekik a WoW.)
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[27] arpi0912
Feb 17., Monday 14:10 #5
Kíváncsi lennék mit nem láttak benne, vagy mi történhetett a fejlesztésnél hogy végül nem jelent meg. Emlékszem mennyire is tetszett a bemutató belőle.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[26] shearer
Feb 17., Monday 13:59 #4
Simán kiadhatták volna ezt 2006-07-ben. Jó, nem egy Gears1 színvonal, de hacsak nem totál béna játék (nem úgy tűnik), akkor a Blizzard és a Starcraft logó eladta volna. Akkor még kb. bármit. Szóval osztom Morhaime véleményét, hiba volt ezt lefújni.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
[48] soliduss
Feb 17., Monday 13:41 #3
Válasz mcmacko (#2) üzenetére
Az overwatchban 1:1-ben megvan Nova skinje Widowmakernek
Feb 17., Monday 12:29 #2
Durva jó ezeket látni. Nem lett volna ez rossz. A karaktermodell (- animáció) most is kinéz valahogy.
"This is our time to medicate..."
[55] axl
Feb 17., Monday 12:03 #1
Kb. mint a C&C: Renegade, ami az ismert univerzumon és a jó alapötleten túl sajnos egy meglehetősen gyenge lövölde volt. Eddig a Ghost-ból sem láttam semmi olyat (a szokásosan gyönyörű CGI trailer-en kívül), ami miatt azt mondhatnám, hogy kár érte. Maximum azért, hogy nem sikerült ennél többet kihozniuk a koncepcióból, de a fenti játék lelövését nem sajnálom. A WarCraft Adventures-ét már annál inkább (bár abból legalább kiszivárgott egy közel végleges verzió)...
Minden játék szerepjáték