Bár a PC-s közösségben nem aratott osztatlan sikert az Epic Games taktikája, a cég nemrég beszámolt róla, hogy rendkívül jövedelmező volt a számukra a különböző Epic Games Store exkluzív üzletek megkötése (ide értve az ideiglenesen exkluzív megjelenéseket is), ezért az idei évben is ezt a stratégiát viszik tovább.
A fejlesztő-kiadó megosztotta, hogy a külsős játékmegjelenések 251 millió dollárt termeltek a tavalyi évben. Tim Sweeney hozzátette, hogy ez az érték "60%-kal magasabb az előzetes elvárásoknál."
Steve Allison, az Epic Game Store vezérigazgatója elismerte, hogy a Store új megjelenéseinek 90%-a exkluzív. Ennek ellenére a cég az idei évben sem akar visszavenni ebből a tempóból, mivel állítása szerint az exkluzív címek hozták a legtöbb bevételt 2019-ben.
"Az exkluzív címek biztosítása az Epic-nek azt jelenti, hogy jelentősen támogathatjuk a fejlesztőket finanszírozással és marketingbefektetésekkel, tudva hogy ezek a törekvések új vásárlókat jelentenek a boltunk számára" - közölte Sweeney.