“Örömmel jelentjük, hogy a Job Simulator mára több mint egy millió példányban kelt el - úgy is mondhatnánk: platinum lemezesek lettünk!”
Számolt be az Owlchemy Labs fejlesztőcsapata a hatalmas mérföldkőről. A Job Simulator nem újonc a VR világában. Ott volt a HTC Vive csomagban, együtt indult az Oculus Touch kiegészítőjével, majd a Playstation VR-ral, tavaly pedig az Oculus Quest premierjének zászlóshajója volt. Az egy milliós álomhatárt azonban eddig csak a Beat Saber-nek sikerült átlépni a kifejezetten virtuális valóságra fejlesztett címek közül - így például a Resident Evil 7 vagy a Skyrim nem számít bele. A csapat így folytatta sajtóközleményét:
“Rendkívül hálásak vagyunk a rajongóinknak, hogy hittek bennünk és a VR-ban. Ez a siker megmutatta, hogy ott van egy hatalmas közösség, hogyha jó játékot hozol létre, ami figyel arra, hogy “a VR mindenkié”. Lenyűgöz bennünket, hogy milyen messzire jutott a VR és izgatottak vagyunk a jövővel kapcsolatban amit együtt építhetünk.”
Az utóbbi időben egyre több VR fejlesztő szólal fel azzal kapcsolatban, hogy erre a területre készíteni exkluzív címeket gazdaságilag is kifizetődő lehet. A decemberben debütált Boneworks például egy hét alatt 3 millió dollár hasznot generált, míg ugyanebben az időszakban régebbi megjelenésként a SuperHOT VR az ünnepi 7 nap alatt 2 milliót hozott a fejlesztők zsebébe.