Call of Duty: új bevetések
Eddig 13 hozzászólás
ne5h
2019. november 08.
péntek 10:37


Nem sokáig váratta az Infinity Ward a Call of Duty: Modern Warfare játékosait, a mai nappal érkezik a játék első frissítése, melyben 2 új pálya és egy új játékmód kerül a felhozatalba. A Shoot House a normál pályarotációba kerül be, míg a Krvnik Farmland kizarólag a Ground Warban lesz elérhető. Az újonnan érkező Hardpoint módban pedig egy Headquarters-hez hasonló pontfoglaló leosztást kapunk.

A tartalmi bővítés mellett a csapat a különböző finomhangolások és javítások felett sem megy el szó nélkül, így a frissítés ezekkel is készül.

[25] Hwopapa
nov 11., hétfő 20:02 #13
Válasz alf22 (#11) üzenetére
Nyilván nem magyarország a mérvadó az ilyen kimutatásoknál
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[26] Tom
nov 10., vasárnap 18:44 #12
Válasz alf22 (#11) üzenetére
Nagyobb bevételt produkál, mint maga a játék. Rengetegen veszik. 800 milkát termel actinak negyedévente. Nyilvánosak az üzleti jelentéseik, a legfrissebbek is és évekre visszamenőleg is. Bárki megnézheti. Nemcsak, hogy irgalmatlan mennyi pénzt termel, de ráadásul még növekedő tendenciát is mutat.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[28] alf22
nov 10., vasárnap 11:14 #11
Mikrotranznal van vmi adat mennyire sikeres codban? Csak mert anthem,destiny, fortniteban az a közös,higy van ertelme a skinnek. Fpsnel , plane codban hol? IWben még volt győztes csapat bemutatasa. Ww2ben lobbyban állás. Azota pár mp meccs előtti setalas. Meccs alatt meg lényegtelen.
Sztem túl van lihegve,hogy sokan vennének skint fpsben. Kétszer vettem skint (space marine, uncharted). Ott megérte. Itt minek?
[26] Tom
nov 09., szombat 11:15 #10
Amúgy ez a MW is tökéletes példa, hogyan cseszik szarrá a játékokat az mtx-el. Hogyan sikeres minden évben a CoD? Úgy, hogy új játékosokat céloznak meg minden egyes résszel. Miért? Mert a rommá fejt játékosok többsége egyszerűen lelép hisz elege lesz. Amit aw-tól kezdve csináltak bo4-ig az lesz itt is csak játékos garnitúrát váltanak most nagyüzemben. Kell az új player, hogy a februári mtx-et vegyék, most őket szoktatják, hogy kötődjenek. Minden változtatás a játékmenetben erről szól. Pl: Ki a fasz kérte, hogy megváltoztassák a minimapot. Ja senki. De az új játékos tapasztalatlan, a veteránok meg hasznos infót nyertek ki a minimapból, amivel szétbasznák az újakat, ezért lenerfelték. Miért labirintus elrendezésűek a pályák? Mert a korábbi layout struktúrát a tapasztalt játékosok már 1-2 meccs alatt felismerik és komfortosan mozognak benne a chokepontok könnyű és gyors felismerésével, ergo hamar szétbasznák a megfejésre váró új játékosokat, szóval nerfelni kellett. Miért húgy fos a spawnrendszer? Talán ezek a szakemberek, akik ezt csinálják az elmúlt 20 évben nem tudják hogyan kell rendes spawnrendszer heggeszteni? Faszt. Egy jó spawn rendszer könnyen kiismerhető a tapasztalt játékosoknak ergo azzal szétbasznák a megfejésre váró új purjákat. Millió safespottal tarkított pályák, használhatatlan minimap, szar megjósolhatatlan spawnrendszer, rusholók nerfelése mindenáron. Ezeket mind az új játékosok becsábítására csinálták. Lecserélik a játékos garnitúrát, megpróbálnak minél több új embert megszólítani, aztán jöhet az mtx a battlepassal decemberben ekkor még kozmetikai cuccokkal, majd mikor februárra már kellően kötődnek az új belépők a játékhoz, úgy mond beleinvesztálva érzik már magukat, akkor jön majd 110%-al a fejésük mtx teljes gőzzel.
De persze nem változtatja meg a játékokat és csak kozmetikai sok helyen az mtx rizsa újra és újra lenyomható a játékosok torkán, mert nem látják a fától az erdőt.
És még mindig
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[26] Tom
nov 09., szombat 10:49 #9
Válasz renz (#8) üzenetére
Ez nem a p2w-ről szól. Nincs p2w Anthem-ben sem, ott is kozmetikai a dolog. De korábban elképzelhetetlen volt, hogy egy looter shooterben ne legyen armor drop. Képzeld el mondjuk a Borderlandsot úgy, hogy a játék nem dob soha armort, csak fegyvert és képesség modokat, és még mellé minimális fabatkát, amivel a játék áruházában armort vehetsz, ami kinézetedet befolyásolja, amúgy a nélkül a kezdő lvl1es karaktered is tök ugyan úgy néz ki, mint a maxos endgame karid. És akkor televágják olyan technikákkal, hogy alig kapsz ilyen játékbeli fabatkát, amin 1-2 hónap grinddal 1 armort tudsz csak venni, hogy nyisd a pénztárcádat és rotálódik napi szinten az áruház, hogy úgy érezd azonnal kell, ami tetszik és próbál rávenni a fizetésre, mert mire begyűjtöd a fabatkát, addigra nem lesz elérhető a tetszetős armor. Na és akkor megkapod az Anthemet. És rengeteg játékban ilyen undorító mechanikák tömkelegei vannak, mert a sok gyökér széles vigyorral a buta fején kifizeti a játék árát még vagy 2x-3x ilyenekre, amik anno alapból a 60dodós játék részét képezték. Vagy egy másik példa a Destiny 2. Shadowkeep-ben 7 új armor, amiből 4 fizetős. 40 dodós kiegészítőben 3 armor settet tudsz csak kiszedni pénz és végtelen grind nélkül, mert a többit inkább eladják a hülyéknek 15 dollárért. Kijött most benne a Dungeon és nincs benne értelmes drop, a Moon patrol drop van ott is, hát vicc, csak mert a normális lootot el tudják adni storeban plusz pénzért. De ott is megfogták a jónépet azzal, hogy csak kozmetikai, de azt már nem veszik észre, hogy ugyan azokért a szar dropokért küzdenek a játékban csak mesterséges powerlvl szintet hajkúrászva belassított pinacle droppokkal, ha meg valami klassz jól kinéző új lootot is szeretne néha napján, akkor vagy megzápul a minimális droppu fabatka gyűjtésbe vagy nyitja a pénztárcát. Dehát kár is mérgelődni rajta. Amíg veszik, sőt mit veszik zabálják két pofára nagykanállal az mtx-et, addig maradni is fog. Ezeket a nagy kiadókat ma már az mtx tartja el. Nincs új ip, nincs új kreatív ötlet, azt nézik milyen multifos szolgáltatás játékot tervezhetnek csak az mtx kedvéért, mert az össz bevételük 60%-a ez ma már.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[57] renz
nov 09., szombat 10:29 #8
Válasz Tom (#7) üzenetére
A p2w más tészta, azokat messzire kerülöm.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[26] Tom
nov 09., szombat 10:26 #7
Válasz renz (#6) üzenetére
Sajnos nekünk sem jó, mert ma már úgy állítják be a játékokat, hogy teljes mértékben aládolgozzon az mtx-nek (lásd. pl: Anthem, ami egy olyan looter shooter, amiben nincsen armor drop, mert azt inkább eladják mtx-nek, és még napestig lehetne sorolni, mennyire tönkreteszi a játékokat, de sajnos megeszi a jónép a ez csak kozmetikai kifogást, mert nem látják mennyire befolyásolja ma már a játékok kialakítását ).
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[57] renz
nov 09., szombat 8:40 #6
Válasz Tom (#4) üzenetére
És milyen jó dolog is ez a magamfajta "öreg" játékosnak, akinek semmit sem számík a kozmetika. Overwatchban 430+ lootbox hever, mert még azt az időt is sajnálom rá, amíg kinyitom.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[32] backstab
nov 08., péntek 20:04 #5
A Shoot House simán a legjobb multiplayer pályája ennek a játéknak. Kicsi, pörgős, darálós, itt aztán nincs kempelés.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[26] Tom
nov 08., péntek 19:20 #4
Válasz soliduss (#1) üzenetére
Sajnos rengetegen borzasztó sokat költenek mtx-re. Cod-nál konkrétan többet termel már rég, mint az alapjáték és a DLC-k együtt. Ezért mérték most elhagyni a fizetős DLC-ket, mert így több vásárló lesz potenciálisan mtx-re. És sajnos abban van a nagy dohány. Kitermelt ebben a generációban a játékipar egy rakat függőt. Ez van 😞
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[28] alf22
nov 08., péntek 19:19 #3
Válasz soliduss (#1) üzenetére
Mert mindig az eladas az első szempont. Battle royal, ww2, black ops, modern warfare. Amire vagynak vagy igeny van azt teszik bele. Dlc sose volt sikeres hiába jott belőle penz. Valojaban necces volt berakja e azokat a pályákat a játék. Amit megvettem alig láttam. Ergo tobbet nem vettem egy dlct se. Ami meg ingyenes volt végleg vagy ideiglenesen azok meg pörögtek. Nem a rinyalas miatt vettek ki, hanem mert nem volt haszna és értelme. EA előbb rájött erre. Activision nehezebben hisz alap jatek eladassal nem volt gond sose.
[57] renz
nov 08., péntek 14:14 #2
Pécén 13 giga.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[48] soliduss
nov 08., péntek 12:15 #1
számomra még mindig hihetetlen, hogy a prénium... túlárazott Dlc korszakból ,hogy a francba vezetett az út az ingyenes tartalmakkal megtámogatott +1+2 évig tolt játékokig.

Persze tudom a skinek és a fegyver festésekken bejön majd a pénz... de én nem értem ,hogy áldoznak olyanokra az emberek.

Anno az új pályák és játékmódok adták el anno dlc-ket nem a skinek és fegyver festések... vicces, hogy a mai generáció játékosai pont fordítva gondolkodnak.