Megvan Shawn Layden utódja
Eddig 2 hozzászólás
Gamer365
2019. november 07.
csütörtök 13:05


Tovább folytatódik a Sony Interactive Entertainment belső átszerveződése, hiszen Jim Rayen láthatóan globális szinten igyekszik újragondolni a PlayStation brand vezetését. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a 14 belsős csapatot irányító Worldwide Studios elnöki székét mától Hermen Hulst vette át, a Guerrilla Games holland társalapítója.

“Hermen európai, aki most az egyik legfontosabb területét fogja vezetni a PlayStation-nek. Azt hiszem mindenki izgatott, boldog és büszke lehet most az öreg kontinensen” - nyilatkozta Jim Ryan, az eredetileg japán illetőségű PlayStation jelenleg Amerikában székelő CEO-ja.

A napokban két további változás is történt a felsővezetésben. Gio Corsi hat évig egyengette a külsős partnerekhez kapcsolódó ügyeket, amit most rövid pihenéssel szakít meg, majd a játékipar egy másik szegletében igyekszik folytatni. “Köszönök mindent és éljen sokáig a Vita!” - írta búcsúzóul.

Új pozíciót vehetett át a mai nappal Shuhei Yoshida is, aki ezentúl a független fejlesztők játékait igyekszik majd a platformra csábítani. Ez talán egy elég erős válasz azokra az észrevételekre, miszerint a Sony az utóbbi időben feltűnően hanyagolta az indie scene támogatását.

[27] arpi0912
nov 07., csütörtök 21:08 #2
Én a kisebb költségvetésű egyedi tartalmaik közé sorolom a Concrete Geniet, Gravity Rusht, Medievil remaket, Wipeout reamke és az ehhez hasonló címeket. Ezek mondjuk nem indie címek szerintem és mikor bejött az indie kifejezés nem is az ilyen játékokra értették (igaz azóta szinte már minden indie ami nem közepes vagy nagy költségvetésű). De például én a Housemarque címeit se sorolnám kifejezetten az indiek közé.
Mondjuk az indie játékokkal így is dunát lehetne rekeszteni, én nem kérek többet belőlük mint amennyi van.

A hírhez is szólva, nem hiszem hogy rossz kezekben lesznek Hermen Hulsttal.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
nov 07., csütörtök 16:39 #1
Az MS tolja az indie-t ezerrel, a Switchre meg a siker miatt maguk tódulnak, de azért a Sony oldalán sem lehet panaszkodni, bár erősödniük kell a kisebb költségvetésű, egyedi tartalmakban.

Ha én ide sorolom a Concrete Genie-t, az mennyire helytálló? És így belegondolva korábban voltak jó indie exkluzívjaik (és most nem viccelődnék a Life of Black Tiger c. csodával). Stardust, Resogun, a teljes PixelJunk széria, Matterfall, Flow, Flower, The Journey, az az éneklő dundi gömböcös játék, satöbbi.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)