MediEvil: aranyozott múltidézés
Eddig 13 hozzászólás
ne5h
2019. September 18.
Wednesday 10:14


Az Other Ocean csapata nemrég a Twitteren tette közzé - az ilyenkor szokásos Verbatim lemez képével -, hogy a MediEvil Remake munkálatai befejeződtek, a játék pedig aranylemezre került. Ez persze azt is jelenti, hogy Sir Daniel Fortesque menetrendszerűen befut az októberi premierre. A bejelentés mellé a néhány nappal ezelőtt befejeződött TGS-en rögzített új gameplay-t is mellékeljük.

A MediEvil október 25-én jelenik meg PS4-re.

[73] zaz
Sep 20., Friday 9:16 #13
Apple arcede ra tökéletes lenne....
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[2] Dwayne21n
Sep 19., Thursday 17:19 #12
Válasz Lacek92 (#11) üzenetére
Nekem sem voltam soha bajom az irányítással, kellemes ki nosztalgia lesz ez, kár hogy a 2.rész nem jön evvel együtt.
The jabroni beating, pie eating, trail blazing, eye brow raising, the best in the present, future and past, and if yall dont like me you can kiss the peoples ass!
[3] Lacek92
Sep 19., Thursday 16:28 #11
Azért itt elég jelentősen ront az összképen az a szerencsétlen flótás, aki ezt a gameplay-t "feljátszotta"... Komolyam, minden ellenfélnek megy neki, össze-vissza csapkod meg forgolódik, mint a szaró galamb

Nekem nagy kedvencem az eredeti, vagy 3x játszottam végig, és szerintem a kevéske platformrészt leszámítva teljesen jól irányítható volt. A mobok ellen leginkább a lassú körkörös ütés vált be, a dobófegyverek is teljesen használhatóak voltak, csak mindig irányba kellett fordulni. Ha csak annyit javítanak a kontrollon, mint a Crash remake esetében, biztos vagyok benne, mai mércével sem lesz gond az irányítással.
Sep 19., Thursday 12:11 #10
Kíváncsi vagyok, hogyan fogadja a közönség ezt a gameplayt. Anno sem volt igazán jó, a hangulat meg a körítés vitte el nagyon a hátán. És imádtam. Most szerintem mégsem lesz ez day one.

Elég hülye helyzet alakult ki azzal, hogy nem lehetett hozzányúlni. Egy reboot nagyobb munka lett volna, de talán szerencsésebb helyzet alakulhatott volna ki. Főleg mert Sir Daniel Fortesque azért nem annyira ismert és sokszor hasznát szereplő, mint Crash vagy Spyro.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
Sep 19., Thursday 11:33 #9
Látvány, design 4k-ban a mai kornak megfelelő erre nem lesz panasz. Az esetlen mozgás és a csalapálás hülyén néz ki, igaz az eredetiben is ilyen volt Sir Daniel. Nem tudom, hogy lehetett volna ezt jól modernizálni. Nem hiszem hogy jól állna neki egy souls féle ellenfél befogós és körüljárós rendszer.
[34] Laza
Sep 18., Wednesday 20:50 #8
Sajna a videón is látszik, hogy az eredeti idióta mozgását, irányítását áthozták, ami miatt nálam régen is nyögvenyelős volt.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
Sep 18., Wednesday 19:37 #7
Válasz DecoyOctopus (#5) üzenetére
Miért jelenne meg? A Crash és a Spyro nem a Sony-é, csak anno az ő gépükön indultak.
moderator sQr
Sep 18., Wednesday 18:51 #6
Válasz DecoyOctopus (#5) üzenetére
Ömm. Belsős Sony fejlesztőstúdió IP-járól beszélünk.
Twitter: sequeeer
Sep 18., Wednesday 18:32 #5
crash megjelenik switchre,spyro megjelenik,medievil nem? Wtf...
[16] skiz0
Sep 18., Wednesday 14:16 #4
Szerintem ez a kameranézet ma már nagyon nem jó tényleg, meg semmi lock-on, csak a levegőbe összevissza kardozás... hát nemtom, én próbálnám szeretni, de valahogy ez nekem így nem... :\ de maga a hangulata viszont rohadt jó, az nagyon tetszik, de ez a kamera meg a harc... ajjaj :\
PSN: mucsacso
moderator sQr
Sep 18., Wednesday 14:06 #3
Iszonyú kíváncsi vagyok rá. Az eredeti kimaradt, de az eddig látottak alapján ez sokkal rosszabbul öregedett, mint Spyro vagy Crash - talán mert ezt a műfajt nem felejtették el azóta sem. : /
Twitter: sequeeer
[36] kiső
Sep 18., Wednesday 14:05 #2
Válasz multishoot (#1) üzenetére
Detto.
Ráadásul többször is végigszaladtam rajta. Jó volt akkor, de már nem köt le, hiába van kicsinosítva. Ugyanígy voltam a Crash-el és a Spyro-val is.
[46] multishoot
Sep 18., Wednesday 13:54 #1
Az atmoszférája nagyon tetszik, de a játékmenet olyannyira PS1, hogy én már ezt így ebben a formában, nem tudnám élvezni.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
Friss hírek

793 | [Maradj otthon és nyerd meg!] SECRET NEIGHBOR (PC)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Most négyen nézhetnek át PC-n a szomszéd padlására!

20 | Gamer365 podcast 2020 május - újratöltve

Távelérésből folytatjuk a podcast sorozatunkat. Olyan izgalmas témákat hoztunk megint, mint az Unreal 5 bemutató, és a hozzá tartozó jóslásaink. Emellett beszélünk egy kicsit a 2018-as God of Warról, az Uncharted 4-ről (ha már grafikai csúcsteljesítmény), szóba kerül a Ghost of Jucika, és a Snyder-vágás is.

xbox1 13 | Gamer365 Podcast - Inside Xbox kibeszélő

Gőzerővel robogunk a nyár felé, nagyokat nyújtózkodunk a kis karanténunkban, miközben kint süt a nap és csipognak az xbox-ok. Önjelölt ludofilharmónikus podkesztránk pedig ezen apropóból menten színpadra penderült, hogy megvizsgálja, miként zendülnek az első tónusok az új gépből.

8 | Valorant: jöhet konzolokra is?

A Riot már kísérletezik a portolással.

25 | Bukdácsol Switchen az Outer Worlds

A Digital Foundry vitte pixelszámlálóba a játékot.

1 | Desperados III: mini-vadnyugat

Makettasztalon pörög a western-akció!

0 | SpongeBob: horda mód a felújított kiadásban

Traileren nézhetjük a friss multiplayer lehetőséget.

0 | The Fabled Woods: indie sétaszim az erdőből

A fejlesztők a Firewatch-ot emlegetik fő ihletként.