[TGS] Death Stranding: masszív bemutató jön
Eddig 27 hozzászólás
ne5h
2019. September 10.
Tuesday 20:31


A napokon belül kezdődő Tokyo Game Show egyik kiemelt képviselője lesz Hideo Kojima legújabb játéka, a Death Stranding, a rendező pedig nemrég megosztotta, hogy egy kellően tartalmas, 49 perces videóval készül az expóra. Ez erőteljesen ellentmond a korábbi, meglehetősen szűkre szabott látnivalóknak, mi pedig csak reménykedünk benne, hogy ennek a közel egy órás anyagnak köszönhetően végre mindenki számára egyértelmű lesz, mire is számítsunk november elején.

A Death Stranding november 8-án jelenik meg PS4-re.

[55] KiswechPS3
Sep 11., Wednesday 15:43 #27
Válasz ne5h (#23) üzenetére
Ilyenkor jon jol az exoskeleton
/* Life runs on Code */
Sep 11., Wednesday 15:31 #26
Válasz theSickness (#25) üzenetére
nyomástól mentes
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Sep 11., Wednesday 15:19 #25
Válasz Wakka (#21) üzenetére
Igen, én is abban bízok, hogy ez most az MGS-es rajongói nyomástól és talán jóval kisebb kiadói kényszer mellett készülő játék. Majd kiderül.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Sep 11., Wednesday 15:17 #24
Válasz multishoot (#20) üzenetére
Igen.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Sep 11., Wednesday 14:48 #23
Válasz KiswechPS3 (#22) üzenetére
Aki azért pusztakézzel intézi el az ellenfeleit, miközben a hátán egy Zanussi hűtővel egyensúlyozik.
I am such a B.A.
[55] KiswechPS3
Sep 11., Wednesday 14:43 #22
Válasz arpi0912 (#16) üzenetére
Samnek nincs katonai/elit hattere, ezt Kojima mar tavaly elott elmondta egy interjuban. Ebben is ujat akart, az MGS-tol elterot, hogy nem egy mindenre kikepzett terminatort/host fogsz iranyitani, hanem egy "hetkoznapi" embert.
/* Life runs on Code */
[3] Wakka
Sep 11., Wednesday 14:42 #21
Válasz theSickness (#19) üzenetére
az alternatív történelmi dolgokat betudom művészi szabadságnak és hatásmechanizumusnak, de a "saját magára veretést" nincs mivel magyarázni.

azért is bízok ebben a game-ben mert végre elszakad a mgs békjójától és van remény arra hogy resetelje a korábbi game-ek miatti elvárásokat és tendenciáit habár a reklámkampány körüli atmoszféra valóban nem kedvez a jobb megítélésnek habár én kifejezetten élvezem hogy nem rágják az ember szájába hogy konkrétan mi várható tőle, habár ezzel a majdnem 1 órás új videóval valszeg pont annek fognak aláaknázni amit eddig építkeztek, de majd meglátjuk.
[46] multishoot
Sep 11., Wednesday 14:39 #20
Válasz theSickness (#13) üzenetére
Végigjátszottad a TPP-t?
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
Sep 11., Wednesday 14:27 #19
Válasz Wakka (#17) üzenetére
Tarantino amúgy remek példa. A mostani filmjét én a maga módján élveztem, de azt az ömlengést és imádatot, amit kap, furcsállom egy kicsit, és abban biztos vagyok, hogy ha ugyanezt a filmet kapja a közönség egy noname embertől, akkor a kutya nem beszél róla. Ráadásul én a hatalmas egójának tudom be, hogy most már másodjára nyúl megtörtént eseményekhez úgy, hogy megváltoztatja azokat. Mert neki lehet, mert megteheti.

Mindezt csak azért írtam le, mert szinte tökéletes a párhuzam kettejük között: sokra tartott csodagyerekek, akik már azt és úgy csinálnak, amit és ahogyan akarnak, és közben teljesen feleslegesen és érdemtelenül is piedesztálra emelik őket. Lásd mondjuk a Phantom Pain estét, amikor is Kojima a szent, a Konami meg a szar, miközben kiviláglik a játékból, hogy ez bizony Kojima hibája volt nagyrészt.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Sep 11., Wednesday 14:21 #18
Válasz arpi0912 (#16) üzenetére
Alapszintű lopakodósdi lesz a játékban, azt láthattuk, a körítésből szintén arra tippelnék, hogy a konfrontálódások tekintetében ez is lesz a fő motívum a játékmenetben. Ami aggasztó, hogy ennél többet nem tudni a játék megjelenése előtt két hónappal, de közben elvárják, hogy vakon bízz meg a faszi munkájában és rendeld elő a játékot, miközben nekem legalábbis két félig-meddig csalódást is szállított a két utolsó MGS képében.

Szóval igaz, meglátjuk. A magam részéről tudatosan szkeptikus vagyok, innen szinte már csak pozitívan csalódhatok.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[3] Wakka
Sep 11., Wednesday 14:18 #17
Válasz theSickness (#15) üzenetére
értem a problémát, hasonlóan érzek Tarantino utóbbi pár filmjével is, hogy már az alkotó valami kontroll nélkül nagyon elment egy olyan irányba, amibe csak neki jó ha megy, a közönségének nem annyira... :,>
de azért akkor is túlzásnak érzem a fikázók számát és jellegét. mintha ennek a game-nek a létezése tenné tönkre az amúgy tökéletes életüket.
az meg hogy nem érti a saját játékát remélem inkább arra vonatkozik, hogy a produktum már olyan éteri szintre emelkedett ahol már saját életet él [mint amikor az írók karakterei "maguktól írják" a történetet és nem az előre meghatározott sztorivonal megy előre a regény írása közben] és nem arra hogy egy nagy direkció nélküli katyvasz szar lesz a végeremény.
[27] arpi0912
Sep 11., Wednesday 14:04 #16
Válasz theSickness (#13) üzenetére
Hátha a TGS-es 49 perces videó gameplay lesz, és valamelyest közelebb kerülünk a megfejtéshez.
Mondjuk én nem emlékszek a DS-nél olyanról, hogy pontosan mi a háttértörténete Sam karakterének (akár még katona is lehet), de lehet csak én siklottam el felette. Bár én kétlem, hogy a rambó stílust kéne érvényesíteni ebben a játékban az eddig infók alapján. Én ilyen inkább ne konfrontálódj mert megszívod, és helyette találj alternatív megoldást a helyzet megoldására/megkerülésére játékmenetet tudok ehhez elképzelni főként.
Sep 11., Wednesday 14:01 #15
Válasz Wakka (#14) üzenetére
Oké, de Kojima az MGS trilógiával megmutatta, hogyan lehet elegánsan egyensúlyozni a filmszerűség és a játékélmény között. Kojima esetében azóta vagy jól lakik a kecske, vagy megmarad a káposzta, de egyszerre a kettő már nem ment neki.

Talán ott a baj, hogy azt várjuk sokan, hogy azt a gyönyörű egyensúlyt kapjuk meg az új játékától is. Talán erről szólnak ezek a negatív kommentek. És az sem segít, amikor Kojima lenyilatkozza, miszerint "még ő sem igazán érti a játékát".
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[3] Wakka
Sep 11., Wednesday 13:21 #14
heh, az alábbi pontok miatt játszanék inkább egy mgs 2-3-4-gyel ps4-en vagy pc-n mintegy V-tel, de valahogy konamiéknak nem kell a pénzem... : \

alig várom a sok "köcsög túlhájpolt kodzsima, hujjon má el" embernek a reakcióját a 49 perces videó után amiben kifejtik hogy még mindig nem tudni hogy mi a szar a sztori vagy mit kell benne csinálni... :,D

én a 0 gameplay-jel megáldott policenauts-szal és snatcher-rel is jól elvoltam, ha ugrálni vagy lőni akarok akkor nem egy sztoriorientált game-en kérem számon azt.
Sep 11., Wednesday 12:56 #13
Válasz arpi0912 (#10) üzenetére
A Phantom Painben az is benne volt, hogy Boss azért egy szarrá képzett katona volt, Kojima meg ilyen szempontból következetes embernek tűnik, így nem hinném, hogy mélységben, lehetőségek tekintetében a DS akár csak megközelítené.

Mivel nem tudunk szinte semmit a játékról, így ez persze csak vad tippelgetés.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Sep 11., Wednesday 12:55 #12
Nyilván kíváncsi vagyok rá, de leginkább a gameplay érdekelne. Az előbb csak vicceltem ugyan, de tényleg remélem, hogy nem a világ meg a sztori bemutatása lesz a fókuszban, mert annak sok értelmét nem látom, főleg ha neadjisten többünknek igaza lesz és ez egyfajta bizarr sétaszimként amúgy is a körítésről szól majd a játék.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Sep 11., Wednesday 12:52 #11
Hosszra mint egy sorozat-epizód. Talán annyi gameplay is lesz benne.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
Sep 11., Wednesday 9:22 #10
Egyetértek veletek MGS 5-ben, én is így gondolom. Gameplay fasza, többi harmat gyenge egy MGS-hez képest, az önismétlő, fantáziátlan küldetések meg ritka nagy pofátlanság volt.
De ha csak megközelíti a játszhatóság itt az MGS 5-öt akkor nekem egy rossz szavam se lesz (persze majd elválik reméljük a TGS-en), mert ott is a játszhatóság miatt raktam bele 80+ órát.
[5] Rovik
Sep 11., Wednesday 8:37 #9
Válasz arpi0912 (#7) üzenetére
Ezt aláírom csak itt meg pont a gameplay harmatos fos amit eddig mutattak.
Mgs V gameplay mechanika valóban ütött. Csak az egészet hazavágta a dögvész önismétlés, a gyér sztorivezetés, a vontatottság...
[36] kiső
Sep 11., Wednesday 8:31 #8
Válasz arpi0912 (#7) üzenetére
Hiába volt nagy szabadság, ha az óriási területen eltörpült a történet, a karakterek, a kiemelt harcok, és a környezet. A játszhatóság az példás volt, ez tény. De a többi....
[27] arpi0912
Sep 11., Wednesday 8:27 #7
Válasz Rovik (#6) üzenetére
Azért ha gameplayben olyan erős lesz mint az MGS 5 volt, annak sokan örülnének, mert eddig sokan pont a gameplayt hiányolják. Az MGS 5 gameplayben nagyon erős volt, óriási szabadságot adott az ember kezébe, még ha sokan ezzel nem is tudtak élni és mindent ugyan úgy oldottak meg.
[5] Rovik
Sep 11., Wednesday 8:16 #6
Érdeklódve várom mert amit eddig mutattak az egy nulla ami gyon van sztárolva Kojima miatt... Remélhetőleg most nem azt kell megtapsolni hogy Normannel hugyozhatunk..
Bár még így is félő lesz, az MGS V-öt is be tudta mutatni brutálisan hosszú perceken át, aztán a valóság egy erő középszar lett borzalmas unalmas repetitív menetben...
Remélem bebizonyítja hogy az MGS V csak egy hiba volt, de az eddig látottak alapján....
Sep 11., Wednesday 5:51 #5
Válasz sikesdizsolt (#4) üzenetére
Tévedés, a Decima engine-t használták, ami a Guerrilla Games munkája.
I am such a B.A.
Sep 11., Wednesday 3:53 #4
Ez a játèk a fox engine val lett felèpitve ha jól tudom . De az nem a konami tulajdona volt?
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
[55] KiswechPS3
Sep 10., Tuesday 23:52 #3
Mar ket honap sincs a megjelenesig dudek!
/* Life runs on Code */
[39] Hunk2
Sep 10., Tuesday 23:15 #2
Tudom mi lesz a játék!
Az A pontból eljutni B pontba hol megnyomunk egy gombot és világbéke a többi része nem érdekes!
"Élni és élni hagyni"
Sep 10., Tuesday 23:09 #1
Gyühet, my body is ready, Hideo!
And since you asked: no. It's massive.
Friss hírek

1086 | [Maradj otthon és nyerd meg!] West of Dead (PS4)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Ron Pearlman jön, és lekapja az arcodat! West of Dead - PS4!

31 | Gamer365 Podcast 2020 június - The Last of Us 2 távSpeciál

Bár felvettük már pár napja, most már elérkezettnek látjuk az időt - valószínű te is a végére értél már a Last of Us 2-nek, ha a játék érdekelt, és rajtatartottad a szemed a megjelenésen. Spoileresen beszélgetünk az idei év egyik legizgalmasabb játékáról.

10 | The Last of Us Part II - innen indulj!

A Last of Us Part II az év talán egyik legjobban várt megjelenése, amelyet hihetetlen várakozás, felfordulás és fogadtatás övezett. Összeszedtük nektek egy helyre a legfontosabb tartalmainkat, ha a játékkal kapcsolatban szeretnél információhoz jutni, vagy a fórumtársakkal kibeszélni a látottakat.

1 | Journey of the Broken Circle: szerelmi bánat

Narratív platformer, szívfacsaró sztorival.

0 | Tears of Avia: manga-taktika

Stratégiai RPG a láthatáron - szeptemberi megjelenéssel.

0 | NBA 2K21: ilyen lesz a játékmenet

Mike Wang, a 2K játékmenet direktora nyilatkozott a megoldásaikról.

mob 95 | Apple vs Epic: mégis hová tűnt a Fortnite?

Úgy látszik nincsen kivételezés, ha a cupertinói óriásról van szó.

ps4 6 | Hitman Virtual Reality: fejlesztői napló

Néhány új gameplay jelenettel és rendkívül lelkes fejlesztőkkel.