[GC] Bréking! A Sony-é az Insomniac!
Eddig 46 hozzászólás
ne5h
2019. augusztus 19.
hétfő 19:23


Bár voltak rá utaló jelek, mindenképpen meglepetés volt az Opening Night egy unalmasabb pillanatában bedobott bejelentés, miszerint a Sony belsős stúdió közé sorozta az Insomniac Games csapatát.

[27] arpi0912
aug 23., péntek 9:45 #46
Válasz Cell (#45) üzenetére
Én önmagában az öszi időszakot nézet, nem konkrétan hó elejét vagy végét. Mindenhol volt elég felhasználó, hogy el tudjon oszlani a felvevő bázis, nem véletlen hogy a legnagyobb címek is jó ha a felhasználó bázis 10-15%-át fedik csak le. A nagyok előtt kijönni még mindig jobb mint közben vagy utánuk.
Konkrétan az általad lentebb felsorolt címek mindegyike 1-1,5+ milliós eladást produkált ugyan ebben az időszakban xone platformon, akár csak az FH2, de még az új IP crew is 2x olyan jól fogyott mint az SO pedig az az FH2 ellenében igen erős versenytárs kapott a saját műfajában. Akárcsak a Titanfall ~1,5 milliós eladása új és one ex IP létére a Cod ellenében ebben az időszakban.
Sony oldalról picit nehezebb példát mondani, mert őszről inkább év elejére tették át a megjelenéseiket. De pl a Driveclub ugyan ebben az időszakban 2+ milliót produkált új IP létére pedig az aztán agyon lett szapulva a szaksajtóban (és nem faszául értékelve mint az SO). Az LBP 3 is idesorolható (pedig a 3. rész már közel se lett olyan fényes mint elődjei és mások is csinálták), mondjuk ez nem új IP.

Tehát nálam ez az érv rohadtul nem állja meg a helyét: "Az Xbox One egy precedens értékű szinten elkefélt, óriási kommunkációs és emiatt üzleti katasztrófa, így az a kevés vásárlója nem tudta megfelelő mértékben fogyasztani egyik játékokat sem". Ha egyik játékot se tudta megfelelő mértékben fogyasztani az xone tábor akkor a felsorolt játékoknál hogy jöttek ki ezek a 2-3-4-5x akkora eladások ugyan azon a platformon ugyan abban az időszakban? Elég bullshit érv ez, és nehezen is védhető. Az hogy szarul pozíciónálta a megjelenését az MS az igaz, de ettől függetlenül még fogyhatott volna sokkal jobban is az SO. De nem fogyott mert az xboxosok nem igazán az ilyen játékokat részesítik előnyben.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[10] Cell
aug 22., csütörtök 13:34 #45
Válasz arpi0912 (#44) üzenetére
Trollkodás nélkül: konkrétan milyen címekre gondolsz? És itt most főleg a generáció elejére és a One-ra koncentrálva. (Vagy az előző generáció elejére, amikor a PS3 ment döcögősen.)
[27] arpi0912
aug 22., csütörtök 12:30 #44
Válasz Cell (#40) üzenetére
Részben ez igaz, ugyan akkor egy kellően jó játék (amilyenre értékelték az SO-t) ha nem is több milliós példányban de sokkal több mennyiségben is el tud kelni ebben az időszakban mint 400k. Van ilyenre nem egy példa.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
aug 22., csütörtök 12:28 #43
Válasz theSickness (#42) üzenetére
Legyen inkább C .
Vegyük fel a listádra azt, hogy a boxos közösség kevésbé tudta befogadni ezt a stílust és hiába a jó értékelések senki se érezte hogy ezzel játszani szeretne. Azért elgondolkodhatnál azon is, hogy boxon általában milyenstílusú játékok iránt van kereslet. Segítek.. még véletlenül sem az SO-hoz hasonló játékok iránt.
A tipikusan Sony-s címet nem tudom honnan vetted, ilyenről szó se volt eddig. Valamit megint félreolvashattál. Ez után picit vicces a trollos utolsó mondatod. Vagy magadra érted?
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
aug 22., csütörtök 12:12 #42
Válasz arpi0912 (#39) üzenetére
Akkor latolgassunk esélyt! Mi a valószínűbb a Sunset Overdrive bukásának okaként?

a. A Sunset Overdrive tipikusan Sony-s cím és ezért elvből nem veszik.

b. Az Xbox One egy precedens értékű szinten elkefélt, óriási kommunkációs és emiatt üzleti katasztrófa, így az a kevés vásárlója nem tudta megfelelő mértékben fogyasztani egyik játékokat sem.

Azért azt lássuk már be, hogy a SO egy percre sem volt mainstream cím (cel-shaded szörnydarabolás Tony Hawk játékmenettel keverve...), és hát a One masszív sikertelensége sem igazán segítette az eladásokat, kábé minden fosul fogyott akkoriban emiatt. Azt meg, hogy "tipikusan Sony-s cím", vitatnám, azon kívül, hogy a fejlesztőcsapat nevét ismerhetik a rajongók és az ötletes fegyverarzenál került a játékba, gyakorlatilag SEMMI nem köti a csapat tipikusan PS-es munkáihoz.

Mondjuk ha mindenkép troll üzemmódban tolod, akár a falnak is beszélhetnék, ugye.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
aug 21., szerda 20:42 #41
Tőlem aztán. Egyik címük sem érdekelt soha, ezután sem fog.
Velük is csak többen vagyunk.
[10] Cell
aug 21., szerda 19:30 #40
Válasz arpi0912 (#39) üzenetére
Azért abban a tekintetben mégis csak rá lehetne fogni az MS balfaszkodását, hogy nagyon elbénázták a megjelenést.
Visszanézve ugyanis a játék október végén jelent meg. A Sony is tudja (már), hogy ilyenkorra időzíteni egy olyan exkluzívot, ami ráadásul egy teljesen új IP, kb. felér egy önparasztlengővel. Visszalapozva a naptárat, csak a Sunset megjelenését követő 1-2 hétben olyan címek jelentek meg akkor, mint a CoD: Advanced Warfare, az AC Unity, az általad is említett Halo: Master Chief Collection, Dragon Age Inquisiton, GTA V, Far Cry 4 stb.
És ezek mind-mind már bejáratott, ismert címek.

Ezt a játékot az MS-nek vagy 2015 elejére kellett volna időzítenie (ahogy pl. a Sony tette az Order-rel) vagy ha ragaszkodtak volna ehhez az időszakhoz, akkor legalább a hónap elejére (tudom, gyarlóság, de megint csak a Sony-ból kiindulva: Driveclub). Akkor lehet akár még 1 milliós tétel is összejött volna.
De tudom, utólag mindig okosabb az ember.
[27] arpi0912
aug 21., szerda 18:51 #39
Válasz theSickness (#37) üzenetére
Pont akkora csúsztatás mint az MS kezdeti balfaszkodására fogni azt hogy miért is nem fogy jól, egy amúgy tök fasza, jóra értékelt, élvezetes játék. Tudjuk, hogy mindent meg lehet magyarázni ebben a generációban az Ms kezdeti balfaszkodásávalm kár hogy ezt mégse lehet mindenre ráhúzni.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[41] Kuresz
aug 21., szerda 18:33 #38
Annak fenyeben, hogy lelottek a pokember filmeket, mar annyira nem is jo hir. Azaz jo, de azt nem ubereli. Egy pokember 2 ps5 bejelentes kellene meg a teljes oromhoz.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
aug 21., szerda 16:28 #37
Válasz arpi0912 (#26) üzenetére
Azért ez így finoman szólva is csúsztatás. Az időzítéssel volt a gond, merthogy az MS a premier előtt a pocsék kommunikációval keményen a földbe állította az egész konzolt, ezzel együtt természetesen a szoftveres eladásokat is. One-on is szépen fogyogat egy csomó játék. És igen, tudod ellenpéldának hozni azokat, amikor egy PS-en behjáratott sorozat sokkal rosszabbul fogy Xboxon. És a víz nedves, az ég meg kék.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[28] lacapaca
aug 21., szerda 14:23 #36
Ja, hogyha azokat vesszük ki...ennél azért árnyaltabb a kettő között a különbség
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[28] lacapaca
aug 21., szerda 14:11 #35
Válasz arpi0912 (#34) üzenetére
A Gears-ben nincs se ugrálás, se kombózás.
Pont azt írom, hogy ez nem box-os privilégium. Ez a játékstílus nem divatos. Mint ahogy már egy Dead Rising sem. A legtöbben csak ránéznek, és nem is tudják hová rakni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
aug 21., szerda 13:35 #34
Válasz lacapaca (#33) üzenetére
Ez is egy vélemény.
Hűen mutatja miért is nem jött létre egy második rész boxra, egyszerűen a boxosok nem az ilyen játékokat részesítik előnyben. (egyébként nem is értem, hisz ha a jellemzésedből kiveszem az ugrálást és kombózást megkapom a Gears , amit meg istenítenek)
Ha egyszer megjelenik ps-re, visszatérünk rá mennyire is vesz az érdektelenség homályába.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[28] lacapaca
aug 21., szerda 12:25 #33
Válasz arpi0912 (#32) üzenetére
Én anno Sunset-es gépet vettem, de szerintem nem játszottam vele 2 óránál többet Egy csúszkálós, ugrálós, kombózós, akció-dara, hent. Nem hinném, hogy akkora siker lett volna akár máshol. Tudtommal PC-n sem hasít.
Vannak ilyenek mindenhol. Olyan játékok amik ugyan lehetnek akár jók, de mégsem tudnak népszerűek lenni.
Én azért drukkolok egy Ps-es verziónak, hogy ott is az érdektelenség homályába vesszen
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
aug 21., szerda 11:26 #32
Válasz Cell (#30) üzenetére
Azért a felvetésed némileg árnyalja, hogy arról a generáció elejéről beszélünk ahol ment a sírás mert nincs rá játék. Ha a nincs rá játék közepette nem fogy jól egy amúgy tök fasza kis cím (miközben ugyan ebben az évben megjelent Halo: MCC, Titanfall, FH2 is jobban fogyott) ott én ezt inkább a felvevő piac más igényeivel magyaráznám elsősorban.
Szerintem ha most jelent volna meg se teljesített volna sokkal jobban, egyszerűen a boxosoknak nem az ilyen játék fekszik. Azt a 400 ezer példányt nehéz az Ms nem túl fényes megítélésével magyarázni.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[28] lacapaca
aug 21., szerda 11:09 #31
Válasz Cell (#30) üzenetére
Annyi emoji-val kezdtem, amennyivel tudtam
A kioktatással egyet értek, mert az az is volt
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[10] Cell
aug 21., szerda 10:43 #30
Válasz arpi0912 (#26) üzenetére
Azért a Sunset esetében tegyük hozzá, hogy a generáció legelején jelent meg, teljesen új IP-ként egy olyan platformra kizárólag, aminek az akkori megítélése nem volt túl....fényes. (Akkor még nagyban benne volt az emberek tudatában a kötelező Kinect, a használt játék bojkott és a drágább nyitóár.)
Ha az MS mostanra időzítette volna a játékot, valószínűleg sokkal eredményesebb lett volna anyagilag is.
De persze, valószínű, hogy nem csak a Spider-Man miatt olvasztották magukba a csapatot, hanem a több évtizedes eredményes üzleti kapcsolat miatt. Akár egy teljesen új IP-be is belevaghatnak, ahogy pl. a Sucker Punch is tette.

lacapaca: beismerem, sajna nem vagyok jó troll-szenzor, legalábbis ha valaki mindenféle emoji nélkül, totál fapofával elkezd belekötni a másikba, azt inkább veszem személyes támadásnak és kioktatásnak, mintsem trollkodásnak.
[28] lacapaca
aug 21., szerda 10:31 #29
Válasz Cell (#16) üzenetére
Nekem nem kell megmagyaráznod semmit sem.
"Troll mode ON" -ban felvetettél valamit, amire troll mode on-ban reagáltam.
Ha nem érted (márpedig láthatóan nem, ha meg akarod magyarázni hol nem kéne leragadnom, meg mit nem értek) semmi értelme belefolynod egy ilyenbe.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[35] savoo
aug 21., szerda 10:25 #28
Válasz Sonny (#27) üzenetére
Igen-igen hülye vagyok, már este volt.. :p
"I have no memory. Every day is a new day because I don’t remember the day before. Every minute is like the first minute of my life."
[4] Sonny
aug 21., szerda 10:08 #27
Válasz savoo (#22) üzenetére
Hello
Itt azt írják hogy pont a Sonynál maradnak a jogok és a marvel szált ki mert nem tudtak megegyezni.
KATT!
[27] arpi0912
aug 21., szerda 9:16 #26
Válasz theSickness (#19) üzenetére
Pont az xo-s SO-val jött rá szerintem az Insomniac, hogy nem az xbox az a platform ahol értékelik az ő munkájukat. Az a 400 ezer eladott SO példány méltánytalanul kevés, főleg hogy maga a játék szerintem hozza a szokásos Insomniac minőséget és feelinget.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
aug 21., szerda 9:14 #25
Válasz Cell (#24) üzenetére
Én úgy tudom, hogy csak a filmes jogokról mondott le a Sony, a játékot ez nem kéne hogy érintse.
De ha igen akkor is van mihez nyulnia az Insomniacnak, Resitance trilógia felújítása/új rész, új Ratchet, a lentebb tárgyalt SO-val még egy kört futni ps paltformon, esetleg valami új IP.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[10] Cell
aug 21., szerda 7:39 #24
Válasz savoo (#22) üzenetére
Nem nagyon olvastam ennek utána anno, de azt mondod, hogy a filmes deal a játék jogaira is kiterjed?
[18] Plasma
aug 21., szerda 0:21 #23
Szerintem ezzel mindenki jól jár, az Insomniac főleg a Sony égisze alatt tudott maradandót alkotni (nekem például a Sunset Overdrive egy abszolút semmilyen játék volt, pedig akartam szeretni).
[35] savoo
aug 20., kedd 23:47 #22
Válasz Cell (#21) üzenetére
Hát, Pókember már biztos nem. KATT!
"I have no memory. Every day is a new day because I don’t remember the day before. Every minute is like the first minute of my life."
[10] Cell
aug 20., kedd 18:49 #21
Válasz Necroman Mk2 (#20) üzenetére
A Sunset jogai ha jól tudom, az Insomniac-nál maradtak, így elméletileg semmi akadálya egy esetleges folytatásnak és/vagy akár egy Remastered kiadásnak PS5-ön.
De a Pókember sikerét elnézve (ezen év júliusáig majdnem 14 millió eladás), szerintem elég nyilvánvaló, hogy mi lesz a csapat következő projektje.
(Bár zárójelben megjegyzem, nem tudom, hogy végződött a Spider-Man és hogy hogyan tudják folytatni a sztorit.)
aug 20., kedd 17:48 #20
Vajon ennek hatására a Sunset Overdrive meg az Edge of Nowhere is meg fog jelenni PS-re, utóbbi természetesen PSVR-ra? Van rá sansz, bár az is egy jó kérdés, hogy az SO lekerül-e majd a Xboxról.

#17 theSickness: +1
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
aug 20., kedd 17:15 #19
Válasz soliduss (#18) üzenetére
Itt jön ki igazán, hogy a minőség és az anyagi siker nem jár kéz-a-kézben. Szerintem a Pókember egy faszán összerakott, minőségi, de feleslegesen túlértékelt játék volt, a Sunset Overdrive meg minimum egy közepesebb sikert megérdemelt volna, legalábbis szerintem még mindig a generáció egyik legélvezetesebb feelgood játéka. Ha jönne egy PS4-es SO újrakiadás, azt is venném, hogy támogassam az esetleges folytatást.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[48] soliduss
aug 20., kedd 16:33 #18
Válasz arpi0912 (#10) üzenetére
Volt egy EA-nak kézsített kémes játék ( öljetek meg de nem ugrik be a neve) és volt a nagyot hasalt Sunset overdrive... majd néma csend.... és egy Rachet reboot és egy Spiderman után szerintem újra előhúzták a csekk füzetet Ted pricenak.... ő meg gondolom kibaszott jó dealt tolt. Kivásárolta a sony.... és maradt főnök
aug 20., kedd 13:19 #17
Nekem aztán csot mindegy, minden konzolon van és lesz lehetőslgem játszani. Viszont ezek szerint a Sony is elkezdte kicsit bebiztosítani magát. Okos lépés.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[10] Cell
aug 20., kedd 12:18 #16
Válasz lacapaca (#15) üzenetére
Mint írtam, talán nem a szavak szintjén kéne leragadnod és akkor lehet értenéd, hogy mire céloztam tegnap éjfélkor.

Mert ha nem is tartja nagy csapatnak a QD-t vagy annak játékait, az elsők között volt, aki kategorikusan kijelentette, hogy (és most csak a te kedvedért) a QD kiszakadásával a Sony "kezdi elveszíteni az exkluzív stúdióit, várhatóan egyre többen fogják otthagyni őket".

Erre most jött ez a hír és erre értettem azt, hogy kíváncsi lennék, na vajon erre mit reagálna ezen kijelentése után.

Értékelem és nagyra becsülöm azt, ha valaki precíz, azt viszont nem igazán, ha emiatt viszont nem látja a fától az erdőt.
És ezzel én kiszálltam, mert se időm, se kedvem, se energiám a szavakon lovagolni továbbá.
[28] lacapaca
aug 20., kedd 11:41 #15
Válasz Cell (#8) üzenetére
A "mintha valaki" és a "valaki mintha" között lényeges értelmezésbeli különbségek vannak.
Linkeltél valamit, amibõl kiderül, hogy nincs olyan valaki, aki azt írta volna, amit te.
Aki ismeri grosy megnyilvánulásait, azt tudja, hogy leszáradna a keze, ha a QD-et jó stúdiónak nevezné, úgyhogy teljes joggal javítana ki, vagy ignorálja a megjegyzésed.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
aug 20., kedd 11:17 #14
A cím helyesen: a Sony-é lettek az Insomniac.
let the sun never blind your eyes
[5] Adamska
aug 20., kedd 11:13 #13
Válasz lacapaca (#4) üzenetére
még kettő? egy fél sem volt. bármennyire szeretném szeretni és játszani, elvégre kedvenc marvel karakter, baromi unalmas, 3-4 óra játék után. és lehet sokat mondtam. arkham 1-2ben ez pl sosem volt gond.
[41] Kuresz
aug 20., kedd 11:04 #12
Jo hir!
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[27] arpi0912
aug 20., kedd 9:27 #11
Válasz Lacek92 (#9) üzenetére
Főleg hogy a QD nem megy még mindig sehova, mert nincs honnan.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
aug 20., kedd 9:26 #10
Ez nem kis meglepetés mégha voltak is pletykák róla, főleg hogy sokszor próbálta már a Sony belsős csapattá tenni az Insomniacot de sikertelenül. Mondjuk a kevésbé sikeres multiplatform és az eléggé sikertelen boxos kitérő után már tudják mely az a platform ahol leginkább értékelik őket.
Azon kevés csapat egyike akik 3rd party létükre képesek voltak mindig is 1st aprty minőséget szállítani, most ezt folytathatják tovább 1st partyként.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[2] Lacek92
aug 20., kedd 8:36 #9
Quantic Dream megy, Insomniac jön, szerintem ezzel jól járt a Sony. Ja igen, Mr. Bullshitgenerátor reakcióját én is türelmetlenül várom
[10] Cell
aug 20., kedd 8:27 #8
Válasz lacapaca (#6) üzenetére
Nem mondtam azt, hogy szó szerint idéztem, sőt, direkt kiírtam, hogy "mintha".

De ha már itt tartunk: 49266-os komment.

KATT!
[16] eandre
aug 20., kedd 0:14 #7
Na ki lesz a kövi?
[28] lacapaca
aug 19., hétfő 23:57 #6
Válasz Cell (#5) üzenetére
Szerintem azt, hogy tanulj meg helyesen idézni
Én legalábbis kétlem, hogy pont a QD esetén használta volna a jobbnál jobb stúdió kifejezést, miközben pont az ő játékaik feszegetik a legjobban a cinematic experience fogalmát
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[10] Cell
aug 19., hétfő 23:26 #5
Üzletileg nagyon jó lépés, főleg, hogy a következő év(tized)ekben mindennél nagyobb jelentősége lesz az exkluzív tartalmaknak mind a filmek, mind a videojátékok világában.

Troll mode ON: mintha valaki anno a Quantic Dream esetén azt írta volna, hogy ezzel szépen lassan kezd lejtmenetbe menni a Sony, sorra veszíti el a jobbnál jobb stúdiókat stb. Kíváncsi lennék, az illető mit reagálna most erre a hírre.
[28] lacapaca
aug 19., hétfő 23:06 #4
Még kb. 2 Pókember játék bennük van. Azokkal a következő generációt ki is húzzák.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[16] Zangpo
aug 19., hétfő 22:44 #3
Szuper. Jó csapat.
"Egyesek olykor azzal gyakorolnak ránk nagy hatást, hogy mondanak valamit. Mások azzal, hogy csendben maradnak." XIV. Dalai Láma /PSN ID:Zangpo/
aug 19., hétfő 22:15 #2
Póki után ez tök okos lépés!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[32] sQr
aug 19., hétfő 21:32 #1
Welcome home. ^^,

A 14. belsős csapata lett a Playstation WWS-nek ezzel. Eddig is szoros volt a kapcsolat, de így került minden a helyére. Azért érdekes, hogy a generációt még Xbox exkluzívval kezdték, majd PCVR only játékot csináltak és persze Pókival lengtek vissza a Playstation családhoz.
Twitter: sequeeer | PSN / XBL: Kérdezd!
Friss hírek

1056 | [Nyerd meg!] Játékeső - Control (PS4)

Bár a nyárnak hivatalosan vége, még van pár finomság, amit kipörgetünk, pláne amíg süt a nap. Az őszt amúgy is ez a cím indította be, szóval pont jó lehet szezonkezdésnek egy PS4-es Control! Elnéznétek a szürreális irodaházba? Nosza, gyertek játszani!

12 | [GC] Gamescom 2019: mindent egy helyen

A csapatunk már Kölnben, kollektív testünk készenlétben - a Gamescom 2019 itt van a nyakunkon, mi pedig egy helyre gyűjtöttük számotokra a legfontosabb információkat a rendezvényről. Tartsatok velünk a heti utazáson, ahol a játékvilág jelene és jövője is bemutatkozik!

3 | Gamer365 podcast GC2019 #4

Minden jónak vége szakad egyszer, így most (számunkra legalább is) az idei Gamescom végére is pont került. Az utolsó nap ettől függetlenül igazén remek volt, hiszen olyan játékokat láttunk / próbáltunk, mint az Outer Worlds, az FF7 Remake, a Doom Eternal, a Call of Duty MW, vagy a Ghost Recon Breakpoint.

2 | Új Mega Man játék készül!

A sorozat producere úgy döntött, egy interjúban bekonfirmálja

3 | Gears 5 launch party

Nyereményekkel és jófajta hamburgerekkel megtámogatott kilövési party ma este!

5 | The Surge 2: az aprítás miértjei

A legújabb előzetes a történetre fókuszál.

3 | Devil's Hunt: az ördög ügyvédje

Friss látnivaló a pokoli démonzúzásból.

ps4 4 | [TGS] Final Fantasy VII Remake gameplay-duó

Ha nem lenne elég a Remake-ből.