Multiplatform fejlesztő lesz a Quantic Dream
Eddig 8 hozzászólás
ne5h
2019. August 13.
Tuesday 07:59


"A Quantic Dream többé nem exkluzív egyik platformhoz sem. Tehát igen, hacsak nem lesz valamilyen exkluzív szerződés egy-egy játékkal kapcsolatban, minden játékunk megjelenik minden platformra" - olvasható David Cage közleményében.

A stúdió 12 évnyi közös munka után döntött úgy, hogy a jövőben nem kizárólag a PlayStation konzoljaira akar feljeszteni. A döntésben nagy szerepet játszott a NetEase januári részvényfelvásárlása, mely lehetővé tette, hogy a stúdió dolgozói létszáma megnövekedjen és a saját játékainak kiadójává váljon.

Ennek eredménye a csapat utolsó három játékának - a Heavy Rain, Beyond: Two Souls és Detroit: Become Human hármasnak - PC-s megjelenése. Ezzel kapcsolatban Cage megosztotta, hogy nem puszta protolásról volt szó, a stúdió komolyan foglalkozott vele, hogy a lehető legtökéletesebben optimalizálják az új platformra a címeket.

[27] arpi0912
Aug 16., Friday 10:03 #8
Válasz theSickness (#5) üzenetére
Mondjuk a középfos értékelések jelző elég meredek a Detroitra. Vagy már a 7-8 pontos értékelések is középfosnak számítanak manapság.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
Aug 16., Friday 10:01 #7
Válasz SolidMetal (#6) üzenetére
Így van, de próbálják ki ezt is aztán majd meglátják. Az Insomniacnak se jött be előbb az EA-s multiplatform fejlesztés és az MS-el közös ex projekt se annyira mint remélték. Csak úgy mint az Insmoniacnak úgy a QD-nek is a legnagyobb rajongó tábora a Sony gépein van.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[21] SolidMetal
Aug 14., Wednesday 11:49 #6
Válasz theSickness (#5) üzenetére
Én is így gondolom, ebben az esetben a multiplatformosodás nem fog nagyobb számokat hozni. Ráadásul elég necces játék a sok éves fejlesztési ciklus és nagy költségvetés, ha az ember rétegjátékot fejleszt. Drukkolok, hogy ne legyen csőd a következő projekt után, de féltem őket.
Random Kierkegaard idézet #667
Aug 13., Tuesday 18:11 #5
A Sony egyplatformos marketing-hátszelével szerintem nem tudják azokat a számokat hozni. A Detroit még a középfos értékelések ellenére is nagyot ment, amit nagyon máshogy nem lehet indokolni. Ezzel csak azt mondom, hogy azért jó volt nekik a Sonyval.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
Aug 13., Tuesday 15:21 #4
Próbálják ki magukat, a fejlesztők úgyis mindig az ilyen kihívásokat keresik. De nem lennék meglepve hogy ha azt az utat járnák be mint az Insomniac.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
Aug 13., Tuesday 15:06 #3
Ideje lenne most már játékot készíteni.
Néhány év aztán szépen lehúzzák a rolót.
Aug 13., Tuesday 12:57 #2
Daví Kozsé.
"This is our time to medicate..."
Aug 13., Tuesday 10:14 #1
Arigatou grosy.
I am such a B.A.