Assassin's Creed problémák
Kapcsolódó játék: Assassin's Creed (x360)
Eddig 151 hozzászólás
drag
2007. október 14.
vasárnap 10:42
Kisebb-nagyobb problémák ütötték fel a fejüket a Ubisoft Montreal-nál az ígéretes Assassin's Creed végső munkálatai közben, mindkét konzolos verzió esetében.

A játék kreatív direktora, Patrice Desilets elmondta, hogy jelenleg két komoly kihívással is szemben találták magukat.

Altair technikai korlátokba ütközött
Az Xbox 360 verzió esetében a DVD formátum korlátai okoznak gondokat, jelenleg ugyanis azon munkálkodnak, hogy valahogyan sikerüljön rápasszírozniuk a lemezre az összes adatot, az öt különböző nyelvvel együtt - a Blu-ray esetében értelemszerűen nem voltak hasonló problémáik. Utóbbi azonban nem jelenti azt, hogy minden rendben van a PlayStation 3 változat körül: itt első sorban a memóriakezeléssel kűzdenek, amely teljesen különböző a két masina esetében, és úgy tűnik, hogy a hármas Játékállomás esetében nehezebb dolguk akad a fejlesztőknek.

Mindezek ellenére Desilets megnyugtatott mindenkit: a két verzió között nem lesznek különbségek, és elmondta, hogy mind a Microsoft, mind a Sony segíti őket abban, hogy mihamarabb megoldódjanak a fenti problémák, még a novemberben esedékes megjelenés előtt.

Összesen: 151 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
[6]
dec 27., csütörtök 23:09 #151
Válasz Sz-a-bika (#149) üzenetére
Te egy seggfej vagy.
Nem vagyok ártatlan s nem vagyok pártatlan, de nem vagyok célpont, hogy tört láss a hátamban! ----->www.xboxhq.hu
[24] stimpy.
okt 17., szerda 22:32 #150
Válasz Sz-a-bika (#149) üzenetére
Én meg pont fordítva gondolom.
Thru the darkness of Future Past the magician longs to see one chants out between two worlds Fire - walk with me.I'll catch you with my deathbag!You may think i'm gone insane.But i promise:I WILL KILL AGAIN!!
[2] Sz-a-bika
okt 17., szerda 16:13 #149
Ezért kell pcre fejleszteni és nem konzolokra >)
www.granturismofever.hu
okt 15., hétfő 22:20 #148
Válasz Lord Piccolo (#146) üzenetére
De most komolyan, ez mekkora ötlet!!! Megveszed az alap játékot angol szinkronnal, ha pedig van hozzá a te nyelveden szinkron, ingyen leszipkázhatod a Live-ról, ill. a PSN-ről!
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[8] Xinaf
okt 15., hétfő 20:42 #147
Remélem nem késik...
okt 15., hétfő 19:02 #146
Alap az angol, ha más kell töltsd le!
okt 15., hétfő 19:02 #145
Állandóan ezekkel a szinkronokkal vacakolnak ahelyett, hogy letölthetővé tennék!
[36] kiső
okt 15., hétfő 15:38 #144
Válasz renz (#120) üzenetére
KÜLÖNBSÉGET.
[21] soniq
okt 15., hétfő 15:33 #143
Válasz DanielT (#142) üzenetére
Nem mennék bele...
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
[6] DanielT
okt 15., hétfő 15:30 #142
Válasz soniq (#139) üzenetére
Sőt? Mi sőt?
Gyüjteményem, eladó játékaim nézd meg a jatekaim.hu oldalon.
okt 15., hétfő 15:28 #141
Válasz soniq (#139) üzenetére
Még jó hogy az assassin's ról szól a hír....
[6] DanielT
okt 15., hétfő 15:28 #140
Válasz soniq (#138) üzenetére
Igen, ezen már mosolyogtam egy jót, kezdi azzal, hogy meglepően egyformák, de amikor a textúrák, fények és a felbontás jön szóba, tehát GYAKORLATILAG MINDEN ami a grafikát meghatározza, ott a PS3 a király. Nehéz ezt elhinni egy fos COD3 PS3 verzió után, ami eszméletlenül nézett ki 360-on. Meg-lás-suk!
Gyüjteményem, eladó játékaim nézd meg a jatekaim.hu oldalon.
[21] soniq
okt 15., hétfő 15:25 #139
Válasz DanielT (#136) üzenetére
Nekem is, sőt...
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
[21] soniq
okt 15., hétfő 15:24 #138
Válasz DanielT (#136) üzenetére
Csak 1-et, igérem nem lesz több...
KATT!
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
okt 15., hétfő 15:23 #137
Válasz soniq (#131) üzenetére
Az ilyen emberkéket szoktam legyintéssel elintézni...na mindegy,képzelj már a cell mellé egy voodoo 2-t,milyen lesz a grafika?Nyers számítási teljesítmény,polygon,meg egy kis szerencse,mi? Btw a 10MB embedded RAM nem mond semmit?Lásd:"
és ugye konkrétan 10mb-tal több grafikus memória is talállható a 360-ban."
Blade of the Darkmoon Xbox Live:williamsHUNGARY,PSN ID: xXwilliamsXx73
[6] DanielT
okt 15., hétfő 15:16 #136
Válasz soniq (#134) üzenetére
Szerencsére mindent van alkalmam elsőkézből megtapasztalni minden gépen, úgyhogy mint mindig, most is akkor osztom majd az észt, ha megtörtént a kipróbálás.
Gyüjteményem, eladó játékaim nézd meg a jatekaim.hu oldalon.
okt 15., hétfő 15:11 #135
Válasz DanielT (#132) üzenetére
igen eddig nem jellemzőek a sony javára ezek a multis megjelenések
[21] soniq
okt 15., hétfő 15:11 #134
Válasz DanielT (#132) üzenetére
Nem szeretnek linkelgetni (pedig tudnek boven) mert betamadnak. A lenyeg, hogy maguk a fejlesztok kijelentesei alapjan ez jon le. Biztos hazudnak
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
okt 15., hétfő 15:10 #133
Válasz soniq (#131) üzenetére
Sztem a játékosok többsége pont leszarja, hogy a ps3 erősebb, főleg akkor ha a multis címek nagytöbbsége szeb lett 360-on! Hagyjuk ezt a vitát...lényeg, hogy várjuk a megjelenést mind ps3-ra mind 360-ra
[6] DanielT
okt 15., hétfő 15:08 #132
Válasz soniq (#125) üzenetére
Várjunk még azzal, hogy melyik gépen szebb a COD 4...
Gyüjteményem, eladó játékaim nézd meg a jatekaim.hu oldalon.
[21] soniq
okt 15., hétfő 15:01 #131
Válasz xXwilliamsXx (#129) üzenetére
Koszi, nem kell kioktatni! Hidd el nem ma reggel tanultam a szakmat. Nyers szamitasi teljesitmeny, polygon ez a 3D alapja. Ebben sokkal izmosabb a PS3! Ez is, TENY! PS3 256/256ram X360 512ram ??? Nem szeretnek vitazni, csak azt szerettem volna mondani az elozo hozzaszolasomba, hogy minden a fejlesztokon mulik.
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
okt 15., hétfő 14:48 #130
Egyébként meg kissé uncsi már ez a "erősebb nem erősebb" téma,ehhez hasonló viták már lefutottak két éve is...
Blade of the Darkmoon Xbox Live:williamsHUNGARY,PSN ID: xXwilliamsXx73
okt 15., hétfő 14:47 #129
Válasz soniq (#125) üzenetére
"Ez lenne a normalis, hogy egy nagyobb teljesitmenyu konzolon jobban fes en a jatek."

Igen,az lenne a normális,csakhogy itt bizony inkább papíron erősebb a ps3,és ott is csak a CPU-terén.Mert ugye nem titkolt tény(ezt is rengeteg fejlesztő leírta már),hogy a xenos erősebb és flexibilisebb is,mint az rsx,és ugye konkrétan 10mb-tal több grafikus memória is talállható a 360-ban...
Blade of the Darkmoon Xbox Live:williamsHUNGARY,PSN ID: xXwilliamsXx73
[34] Laza
okt 15., hétfő 14:40 #128
Ez a resze mar egyszeru uzletpolitika
Mert ugye konzolra tobben megveszik az eredetit, es lehet hogy Pistike, ha kijon egyszerre konzolra meg PC-re is, inkabb leszipkazza az utobbira

Szerk: de aztan az is lehet, hogy PC-n meg a GF3-ra optimalizalassal szenvednek
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[24] stimpy.
okt 15., hétfő 14:34 #127
Az is érdekes,hogy a konzolos verzíókkal van a probléma,mégis a PC-s késik.Ez csak nekem furcsa?
Thru the darkness of Future Past the magician longs to see one chants out between two worlds Fire - walk with me.I'll catch you with my deathbag!You may think i'm gone insane.But i promise:I WILL KILL AGAIN!!
[21] soniq
okt 15., hétfő 14:30 #126
Válasz Laza (#124) üzenetére
Van egy hatalmas gond a PS3-al! Hiaba a rohadt eros nyers szamitasi ero ha egyetlen megszokott kodot sem ismer, nincs direkX tehat vagy ujra irjak a kodokat vagy emulalnak, vagy butitanak. A Cell aszimetrikus felepitese is gond a fejlesztoknek, kulon kell magonken leprogramozni a CPU-t, stb... Akkor lesz itt dinom-danom ha melyebben bele nyulnak a HW-ba. Ami nincs is messze... A COD4 fejlesztesenel rajottek valami okosagra amivel jobban munkara tudtak sarkalni a Cell-t.
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
[21] soniq
okt 15., hétfő 14:21 #125
Birom, hogy egyes fejlesztoknek sikerul "ezzel a nehehzkes memoriaval" is normalisan dolgozni. Mint a hamarosan megjeleno COD4, amit nem titkoltan leirtak a fejlesztok, hogy a PS3 verzio jobb let (grafikailag) mint X360-as tarsa. Ezt nem azert irtam, hogy megint kezdodjon egy ertelmetlen vita, hanem, hogy a fejlesztok kozt van nemi kulonbseg. Ki (kik) mennyire erti a dolgat. Ez lenne a normalis, hogy egy nagyobb teljesitmenyu konzolon jobban fes en a jatek. Viszont ez nem ilyen egyszeru, teny, hogy a PS3 sokkal nehezebben kezelheto hardware, tobb tudast es idot kell forditani a munkalatokra, az ido meg penz mint tudjuk. Az egesz Assassin hir rejtett marketing (szerintem) hogy beszeljunk a jatekrol. Mindjart itt a november, eleg vicces lenne ha most jonnenek ilyen gyerek hibak
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
[34] Laza
okt 15., hétfő 14:18 #124
Válasz DanielT (#111) üzenetére
Majd meglatjuk mi lesz a vege ezeknek a 'butitasoknak'. Eddig meg seholsem derult ki egyertelmuen, hogy a hw miatt van, es hogy ennyit tud a masina.

Inkabb a ket platform kozotti kulonbseg, es ebbol adodo sok-sok plusz munkanak tudhatoak ezek be. Magyaran szarnak ra, hogy rendesen meg legyen csinalva.
Pl nekem ne mondja senki, hogy a Drift, vagy pl anno a Spider Man jatek annyira megabrutal volt, hogy butitani kellett volna a PS3 verziot.
Ugyanez volt anno PS2-nel is, aztan mikor megtanultak rendesen hasznalni a gepet, akkor jottek az isteni jatekok

Ugyhogy szerintem egyenlore ezek miatt csak a lusta kodereket lehet/kell anyazni
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[10] bagman
okt 15., hétfő 14:18 #123
Válasz stimpy. (#121) üzenetére
Torrenten (tudom, tudom...). DCP 10-11-07
[21] soniq
okt 15., hétfő 14:00 #122
Válasz gabriel guess (#119) üzenetére
Kellett beszolni mi?
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
[24] stimpy.
okt 15., hétfő 13:59 #121
Válasz bagman (#98) üzenetére
Hol láttad azt a képregényt? -O
Thru the darkness of Future Past the magician longs to see one chants out between two worlds Fire - walk with me.I'll catch you with my deathbag!You may think i'm gone insane.But i promise:I WILL KILL AGAIN!!
[57] renz
okt 15., hétfő 13:54 #120
Válasz kiső (#113) üzenetére
JELENTŐS különbséget?
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
okt 15., hétfő 13:35 #119
Válasz soniq (#116) üzenetére
tudjuk soniq...ps3 mindent visz...pff
[24] stimpy.
okt 15., hétfő 13:34 #118
Válasz tomix23 (#97) üzenetére
Kábé ezerszer leírtuam,hogy ennél a játéknál miért nem megoldható a 2DVD.
Thru the darkness of Future Past the magician longs to see one chants out between two worlds Fire - walk with me.I'll catch you with my deathbag!You may think i'm gone insane.But i promise:I WILL KILL AGAIN!!
okt 15., hétfő 13:33 #117
Nekem tök mind1 hogy paszírozzák rá a dvd-re, de kapkodják magukat, mert ez a játék nagyon kell!! Remélem a novemberi megjelenést tudják teljesíteni...
[21] soniq
okt 15., hétfő 13:30 #116
Válasz aabyssx (#115) üzenetére
Gondolom ezt a hülyeséget te sem gondolod komolyan? Nem kell semmit butítani, csak némileg többet kell dolgozni!
www.mta-racing.com PSN ID: sodji XBL ID: sodji www.sbkm.hu
[5] aabyssx
okt 15., hétfő 13:23 #115
> itt első sorban a memóriakezeléssel kűzdenek, amely teljesen különböző a két masina esetében

= le kell butítani pár nagyobb textúrát a PS3 verzióban, hogy beleférjünk a rugalmatlanabbul kezelhető memóriába is.
www.youtube.com/aabyssx
[34] Laza
okt 15., hétfő 13:06 #114
Válasz DanielT (#108) üzenetére
Mondjuk szerintem az Oblivion PS3-on nem azert jobb, mert barmilyen grafikai valtozason is ment at, hanem azert, mert nincsen fel percenkent 'loading' felirat
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[36] kiső
okt 15., hétfő 12:57 #113
Válasz renz (#110) üzenetére
Én látok különbséget.De hogy melyik a jobb vagy rosszabb,azt DanielT-n kívül nincs ember aki megmondja.
[50] Dude
okt 15., hétfő 12:19 #112
Szemetek vagytok, mert még van egy Fight Night is.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[6] DanielT
okt 15., hétfő 12:04 #111
Válasz renz (#110) üzenetére
"it's definitely a downgrade"

Itt is írják. Pontosan ismerem mindkét verziót.
Gyüjteményem, eladó játékaim nézd meg a jatekaim.hu oldalon.
[57] renz
okt 15., hétfő 11:57 #110
KATT!
Ember legyen a talpán, aki vagy az egyik, vagy a másik oldalon JELENTŐS különbséget talál.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[6] DanielT
okt 15., hétfő 11:26 #109
Válasz DanielT (#108) üzenetére
Ugyanis a jobb a framerate a Dirt -ban PS3 -on, nem azt jelenti, hogy szebb a játék. Jobban fut, mert több idejük volt és több kompromisszumot kötöttek érte.
Gyüjteményem, eladó játékaim nézd meg a jatekaim.hu oldalon.
[6] DanielT
okt 15., hétfő 11:15 #108
Válasz konzolcowboy (#104) üzenetére
LOL!!! EZEK MIND!

Nos. Az Oblivion és a Dirt is fél évvel jött ki a 360-as verzió után. A PS3 -as Oblivionban nincs élsimítás, míg a 360-on 4X-es van rajta. Egy pár helyen nagyobb felbontású textúrák vannak a PS3-on. HŰHA!

A Dirt pedig tereptárgyakban, látótávban, kocsitextúrában, felületekben is BUTÍTOTT a PS3 verzióban.
Gyüjteményem, eladó játékaim nézd meg a jatekaim.hu oldalon.
okt 15., hétfő 10:43 #107
Amúgy meg felesleges műbalhé,úgyis megoldják
Blade of the Darkmoon Xbox Live:williamsHUNGARY,PSN ID: xXwilliamsXx73
okt 15., hétfő 10:16 #106
Válasz konzolcowboy (#104) üzenetére
"Nézd meg az Oblivion IV-et, a Dirt-et stb. ezek mind szebbek PS3-on."

LOL,két játék,amik kb hónapokkal később jöttek ki.A többi 30-at,ami 360-on szebb,miért nem veszed számításba?
Blade of the Darkmoon Xbox Live:williamsHUNGARY,PSN ID: xXwilliamsXx73
[19] csoos
okt 15., hétfő 9:32 #105
Válasz Foxhound (#102) üzenetére
Lehet, bar nem ezt kerdeztem ...
PSN ID: CyberHunter "Ceux qui ont de la chance ne croient pas au hasard"
okt 15., hétfő 9:27 #104
Válasz Foxhound (#103) üzenetére
Nézd meg az Oblivion IV-et, a Dirt-et stb. ezek mind szebbek PS3-on. Elárulom neked, hogy a jelenlegi Nexgen játékok kb. 70-100 MB-ot fogyasztanak a grafikus memóriából és hol van még ehhez a 256 MB. Messze van még az az idő, amikor kevés lesz a grafikus memória.
[10] Foxhound
okt 15., hétfő 9:16 #103
Többek közt ezért van az, hogy a multicimek gyengébbek. Talán az év vége felé megjelenő produktumokban már a fejlesztők áthidalják ezt és nem lesznek külömbségek, sőt talán jobban is fognak kinézni a cuccok. Talán a COD4 már ilyen lesz...
[10] Foxhound
okt 15., hétfő 9:13 #102
Válasz csoos (#100) üzenetére
Alapból kevesebb memó áll rendelkezésre a PS3 esetében mert az OS többet eszik mint a 360 rendszere.
Összesen: 151 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
Assassin's Creed adatlap
18 év felettieknek Felnőtteknek
Kiadó: Ubi Soft
Fejlesztő: Ubi Soft
Megjelenés: 2007. nov 16.
Kategória: Akció
Online játékmód: Nincs

A szerkesztőség értékelése:
8,9
Ami tetszett
Bámulatos látvány
Lebilincselő hangulat
Ami nem tetszett
Unásig ismétlődő feladatok
Olvasói értékelés: 13,9 (114 szavazat)
Ugyanez a játék más platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

63 | Assassin's Creed - teszt

Teli voltunk ígéretekkel. Egy élő, lélegző világ, egy egyszerű, mégis látványos harcrendszer, nem utolsó sorban pedig egy lebilincselő történet. A kérdés pedig maradt: Lehet az ilyen elvárásoknak megfelelni? A válasz, mint mindig nem egy egyszerű igen, vagy nem.

6 | Assassin's Creed: még nincs vége

Arra természetesen számítani lehetett, hogy az Assassin's Creed üzleti sikerei biztosítékot jelentenek a folytatások számára - most végre a Ubisoft is megerősítette mindezt.

18 | Assassin's Creed sikerek

Alig egy hete, hogy boltokba került az Assassin's Creed, a játék máris komoly eladási adatokkal büszkélkedhet - derül ki a Ubisoft legfrissebb üzleti jelentéséből.

42 | Assassin's Creed látnivalók

Szerencsére már nyakunkon van a borzasztóan ígéretes Assassin's Creed megjelenése - álljon itt még a megjelenés előtt egy végső képadag a játékról.

38 | Assassin's Creed: az utolsó trailer

A középkori bérgyilkos itt toporog az ajtóban, és azt várja, hogy beengedjük: a Ubisoft fellőtte a megjelenést megelőző utolsó trailert az Assassins's Creed-ből. Lágy zene, látványos akció.

151 | Assassin's Creed problémák

Kisebb-nagyobb problémák ütötték fel a fejüket a Ubisoft Montreal-nál az ígéretes Assassin's Creed végső munkálatai közben, mindkét konzolos verzió esetében.

16 | [GC] Assassin's Creed - kikötői látkép

Hét darab új screenshot érkezett a Games Convention-ről a Ubisoft montreal-i stúdiójának sokak által várt multiplatform fejlesztéséről, az Assassin's Creed-ről.

36 | [E3] Assassin's Creed demonstráció

A Microsoft konferencián egy egészen hosszú és kommentált jelenetet láthattunk, mely teljesen ingame volt - ez következik most, üldözéssel, gyilkolászással és sok-sok ugrándozással.

33 | Assassins Creed négyesfogat

Halálugrás a szénakazalba

15 | Assassin's Creed trailer

Látványos ingame kedvcsináló.

29 | Assassin's Creed: a sztori

Kezd oszlani a homály az Assassin's Creed körül: az Ubisoft fejlesztői videónaplója a játék háttértörténetével, hősünk céljaival, a helyszenekkel, és mögöttes tartalommal foglalkozik. A jelek szerint a sztori jóval komplexebb, mint amilyennek elsőre tűnt...

18 | Assassin's Creed duplázás

A látszat néha csal.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába