Cyberpunk 2077: mindenki játéka
Eddig 19 hozzászólás
liquid
2019. július 20.
szombat 15:18


Alvin Liu, aki a CD Projekt Red-nél az UI (a kezelőfelület) kialakításának egyik felelőse, a Wccftech-nek adott interjújában árult el részleteket a jövőre megjelenő Cyberpunk 2077-ről. Ezek szerint:

- Lesz hárdkór mód, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a játékos teljes egészében kikapcsolhatja a kezelőfelületet. Liu szerint ez igen nagy kihívást eredményez majd.

- Gondolnak ugyanakkor azokra is, akik nem szoktak sajátszemszögű akciójátékokkal játszani, és általában idegen tőlük az FPS lövöldözés, de a sztorira azért kíváncsiak. Őket speciális fegyverek fogják segíteni, Liu itt a Smart Gun-t említi meg, ami ugyan némileg lassabb, és gyengébb, mint a többi gyilkolóeszköz, de gyakorlatilag helyetted céloz.

[26] arpi0912
júl 23., kedd 9:38 #19
Válasz Hunk2 (#18) üzenetére
A 90-es években szerintem izzasztóbb volt, azóta minden inkább csak könnyül ahogy én látom. De egyébként igen azok a pályák/játékok amiket ilyen szerkesztőkben csinálnak azokban van kihívás dögivel.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] Hunk2
júl 23., kedd 0:29 #18
Válasz arpi0912 (#14) üzenetére
Pedig egy-két pálya elég izzasztó tud lenni.
Amit meg a Mario makerbe csinálnak az emberek le a kalappal, abban van kihívás dögivel. Bármelyik HC játék elbújhat.
"Élni és élni hagyni"
[14] grosy
júl 22., hétfő 22:23 #17
Válasz Vega (#16) üzenetére
Tutira csak ez lesz
júl 22., hétfő 14:32 #16
Válasz grosy (#9) üzenetére
Tutira lesz benne valami hackelős minijáték, amit elbír a Switch, majd 60 euroért azt talán kiadják rá
júl 22., hétfő 4:39 #15
Szerintem mára a játèkkèszítőknek kiforrott receptjeik vannak a nátékaik nehézségi fokainak a beállitására. Tény hogy egyesek nemes egyszerűséggel felhuzzák az ellenfelek életerejét , míg a tiedet kőmnyen sebezhetőre állitják , de vannak akik új , apró kis mehanikai változásokat vetnek be , pl az ellenség fedezékben van míg rácélzol vagy megkerülve támadnak stb.
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
[26] arpi0912
júl 21., vasárnap 23:29 #14
Válasz grosy (#3) üzenetére
Hát biztos nem a nintedós emberekre gondoltak, akiknek a Mario is hardcore játék.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
júl 21., vasárnap 17:12 #13
Válasz grosy (#3) üzenetére
Neked mi bajod ember...?
"You know I'm right, Morty, because I'm *burp* smarter than you."
júl 21., vasárnap 16:27 #12
Válasz grosy (#3) üzenetére
Vegyèl egy PS t ! Boldogabb ember leszel 😉
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
[45] multishoot
júl 21., vasárnap 16:10 #11
Válasz grosy (#9) üzenetére
Biztos.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[11] frg_dnl
júl 21., vasárnap 15:47 #10
AC Odyssey-t hasonló módon kezdtem el, minimális hud van csak a loot-ot látom és a küldes célját, sem életerő csíkok semmi egyéb mutató nincs bekapcsolva nightmare-en.
[14] grosy
júl 21., vasárnap 14:15 #9
Válasz multishoot (#8) üzenetére
Csak nehogy meglepődj
[45] multishoot
júl 21., vasárnap 13:11 #8
Válasz grosy (#3) üzenetére
Bezzeg ha jönne Switchre, hirtelen milyen jó is lenne, ugye?
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[22] Shifty Fox
júl 21., vasárnap 12:43 #7
Ha nem találkoztál, akkor te választod ki a játékokat roppant szerencsétlentül, mert ez már a Half Life-ban is így volt. Jók a Sony exek, de azért nehogy eljussunk már oda,hogy ők találták fel a spanyol viaszt (is).
GT: Shifty Fox | PSN ID: Shifty_The_Fox | Switch friend code: SW-6856-1226-1116 "One sword keeps another in the sheath."
[5] xanax
júl 21., vasárnap 12:25 #6
Válasz grosy (#3) üzenetére
Ezt nem nagyon tudom hova rakni.
Witcher 3 legnehezebb mód + ellenfél felkonvertálás mellett sem okoz különösebb kellemetlenséget, legfeljebb minimális odafigyelést. Sony ex címek általában tartalmaznak egy plusz hardcore módot (nagyon nagy plusz játékélményben nekem), ahol merőben megváltozik a játékkép és gondos taktika és ügyesség kell hozzá (GoW, Hzd, vagy akár Last of us). Nem csak életerőcsúszka húzással nehezedik, megváltozik az ellenfelek viselkedése, taktikája. Szerintem egyszer próbáld ki. Nagyon nem találkoztam multiplatform címeknél ilyennel, pedig örülnék neki.
[24] CeXzer
júl 21., vasárnap 10:25 #5
Válasz grosy (#3) üzenetére
Spider-man? Horizon? GoW? Ez egész jó videó lehetne, ahogy valaki nézéssel végigviszi a Bloodbornet
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[2] webex
júl 21., vasárnap 10:13 #4
Válasz grosy (#3) üzenetére
KATT!
[14] grosy
júl 21., vasárnap 10:01 #3
Gondolniuk kell a sony-exekhez szokott nézőkhöz...khmm..."játékosokhoz" is

[17] Insect
júl 21., vasárnap 7:16 #2
Ameddig megmarad a csontzene és patakvér nehézség nem nagyon érdekel az sem ha benne önmagát végigjátszó nehézségi fokozat, legalább a Polygon is írhat majd cikket róla
"Quotes on the internet are most times attributed wrong." Albert Einstein
[34] Laza
júl 20., szombat 23:27 #1
Úgy beszélnek róla, mintha most találták volna fel az FPS műfajt ...
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun