Forza 7: itt a vége?
Eddig 17 hozzászólás
mcmacko
2019. július 06.
szombat 09:39


Befejeződik a Forza Motorsport 7 támogatása az augusztusi frissítés után. A Turn 10 két évig tolta a tartalmat a Forza sorozat legutolsó komoly epizódjába. A sok frissítés után a Forza 7 elég sokat változott: a Forza Race Regulations szabályzásoknak köszönhetően olyan büntetőrendszer jött be a játékba, ami alaposan felforgatta az addigi megszokásokat. Májusban amúgy a közösség kapott egy IndyCar frissítést, az elmúlt szezonok rengeteg extra autójáról nem is beszélve.

Ami most jön, az valószínű a nyolcas Forza, amit a csapat feltehetően a Scarlett 2020 karácsonyi szezonjára időzít majd. Várjuk az első híreket a játéksorozat folytatásáról, addig pedig várjuk ki az utolsó nagy updatet, és adott esetben ugorjunk be mókázni a Horizon negyedik részébe, ami az utóbbi évek legjobb árkád autóversenyévé nőtte ki magát.

júl 24., szerda 8:48 #17
Maradjunk abban, hogy a GTS egy csomó mindenben nagyon jó, de az AI szerintem botrányos.

Megvettem premierben, és már az elején agy*****t kaptam, amikor láttam, hogy 3 féle nehézségi szint választható csak.

Ez kevés.

"Autósportban" 3 féle szint? Ne vicceljünk.

Gyakran tizedekért, századokért megy a csata, erre ilyen nagy különbségekkel tudom csak finomhangolni az AI-t? Ez mi?

Amúgy meg ultvra lassú a GTS AI-ja, annyira, hogy konkrétan emiatt adtam el a konzolt, (meg mert jön az iR AI is). Botrány, hogy szarrávertem az AI-t még gamepaddal is, semmi kihívás, stb.

Megtehetném, hogy egy béna szarral megyek gyors autók ellen, de akkor meg a test-test elleni csaták lesznek nevetségesek.

Az FM7-nek is van nem egy gondja, de legalább normálisan skálázható a nehézség. Más kérdés, hogy ennyi autónál és pályánál, nincs rendesen balanszolva a dolog... De amúgy elég jó, a legnehezebb szint ritkán nem elég ahhoz, hogy valamennyi kihívás legyen benne...

MÁS:

Kiv leszek erre az augusztusi update-re, mert tavaly új AI-t is ígértek... Nyilván csodát nem várok, de valami jöhetne...
Project Cars Drivers Club - Hungary [ pcarsdriversclub.hu ]
[28] lacapaca
júl 11., csütörtök 9:19 #16
Válasz arpi0912 (#15) üzenetére
Az idõbüntetéseket is be lehet lõni úgy, hogy abból ne lehessen jól kijönni. Eddig nem volt semmiféle büntetés. Annál már csak jobb lehet. Vagyis a fene tudja, azt is el lehet szúrni. A legtöbb hasonló elven müködõ játék már egy kisodródást is büntet, holott ott már maga a kisodródás is hátránnyal jár.
Nyilván nem egy majd 2 éves játékkal akarják feltalálni a spanyol viaszt, és az sem biztos, hogy a GTS megoldását tartják üdvözítõnek. Én még nem próbáltam mit alkottak, mert csak a liga versenyekben szoktam multizni, ott meg még mindig nincs semmilyen büntetõ rendszer.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
júl 10., szerda 15:33 #15
Válasz lacapaca (#14) üzenetére
Igaz, de a valóságban több féle időbüntetés is van. Játékban muszáj valaminek lennie, mert az lesz mint az FM7 rendszerénél, kb szart se ér mert többet nyersz mint a büntetés és a végén jól jössz ki. Ez a GTS-nél jobban meg van oldva például. A szellem autós dolog engem is zavar, ezért jó ahogy a GTS-ben van, automatizálva van, így tudod mire és mikor számíthatsz. Így nem lesz olyan hogy egy balfasz az ideális íven tölti le a büntetését és pont úgy vált vissza szellem autóból, hogy belerongyolj.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[28] lacapaca
júl 09., kedd 14:28 #14
Válasz arpi0912 (#13) üzenetére
A valóságban is az időbüntetések kiszabása megy. Nekem a szellemautókkal az a bajom, hogy sosem tudom mikor fog visszaváltani valós alakba, és ez zavar.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
júl 09., kedd 13:11 #13
Válasz lacapaca (#12) üzenetére
Ezért kéne bele a GTS féle rendszer, ahol a pályán kijelölt adott szakaszon automatikusan lehúzódik a kocsi, szellem lesz és letölti az idő büntetését. Ettől jobb nem kell, nem zavarja a többit nincs az hogy balfaszul beáll az ideális ívre szopatva a többit míg a büntetését letölti és kellően elveszi az ilyenek kedvét hogy csaljon. Persze az se tökéletes de jobb. Mondjuk a GTS kezdeti rendszere is jobb lenne hogy vagy letöltöd a pályán vagy még több büntetést kapsz ha megvárod hogy a végén írja hozzá. Ez az összeszámolja a büntetéseket és hozzáírja a végén egy nagyon kezdetleges megoldás.
Egyébként pont ez a baj amire utalsz is, hogy nem igazán tudják a T10-nél kiket akarnak megszólítani. Egy szélesebb tömeget, vagy inkább azokat akik versenyezni szeretnének. Lehet úgy vannak vele, hogy a következő részre jól megcsinálják, bár én ezt a teszt lehetőséget nem hagytam volna ki a helyükben ha már elindultak vele.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[28] lacapaca
júl 09., kedd 13:02 #12
Válasz arpi0912 (#9) üzenetére
Mert náluk ez nem is volt cél. Az elején még volt a Forzákban is büntető rendszer. akár időlevonással, akár a "betonba ragadós" megoldással. Ami szerintem az egyik legjobb dolog volt arra, hogy legközelebb már ne keresgélje az ember a levágásokat. Csak akkor meg azon ment a nyígás, hogy az nem valósághű.
Mostanra meg maradt egyedül a felkiáltójelezés. Már akit érdekel, hogy amúgy az ideje hova lesz rangsorolva.
Gondolom azt hitték, ha "kazuálosítanak" azzal nagyobb tömeget meg tudnak fogni.
Nem úgy néz ki, hogy bejött volna. Illetve a F6-hoz képest nem történt komoly előrelépés. A F7-nek leginkább OneX-el volt értelme, mert ott legalább a grafikai tuning eléggé szembeötlő volt.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
júl 09., kedd 13:01 #11
Válasz mcwolf (#10) üzenetére
Jaa, azt hittem a Forzára gondolsz ha már azt írtad azzal nyomulsz mostanában. Egyébként igen, a GTS rendszere se tökéletes, messze nem. Bár nálam elég jól teszi a dolgát a folyamatos fejlesztések után és csak 10-ből jó ha 1x van olyan amit írtál. A legelején volt sok eset ahol rosszul ítélt az algoritmus. De sajna ez is olyan hogy ami nálam jól működik az másnál (akár nálad) rosszul és fordítva.
Ezért is gondolom hogy az FM7-ben ezt még bőven lehetett volna csiszolni, mert jelen pillanatban kb a GTS kezdeti szintjét se éri el az egész büntető rendszer nem hogy a mostani állapotát. Ráadásul rengeteg kritika éri az Forzákat a játszhatatlan online miatt, ahol a sok idióta teszi tönkre mások játékát. Egy élő online rendszertől jobb teszt környezet nincs az ilyen rendszerek tesztelésére, mert amit zárt ajtók mögött/bétákon tesztelnek az vajmi kevés és ezt a GTS-es tapasztalatok jól mutatják.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[11] mcwolf
júl 09., kedd 10:35 #10
Válasz arpi0912 (#9) üzenetére
Én a GTS-ròl beszéltem. Sokszor kaptam agyfaxt , mikor engem büntetett vètlenül, mert kanyarban belèmszálltak hátulról.
Forzáèt nem ismerem, GTS-szal csak szinte online játszottam, mert ugye elég sokáig tartott, míg èrtèkelhető "single" módot tagjai bele.
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg
[27] arpi0912
júl 09., kedd 9:38 #9
Válasz mcwolf (#8) üzenetére
Látszik, hogy még csak most indultak el egy hosszú folyamaton. Rengeteget kéne még csinálnuik, hogy elérjék akár a GTS-ben lévő rendszer szintjét is akár (pedig az is tud érdekességeket csinálni). Ez a verseny végén hozzáadja a büntető mp-ket nagyon fapados megoldás és csak csalásra ad teret semmi több. Az hogy nyers egy kiegyenesítéssel 10-15 mp-t amiért kapsz mondjuk akár 10-20 mp büntetést semmi, hisz a lendülettel simán többet nyersz a mögötted haladóval szemben.
Ez a megoldás nagyon messze van a GTS verseny közben figyelem és kiszabom a büntetést amit le kell tölteni, most már kötelezően ki van jelölve egy szakasz ahol automatán letöltöd így nincs lehetőség túl sok trükközésre, de még az alap megoldás is jobb hogy lassítanod kell különben a verseny végén még több büntetést kapsz.
Legalább annyira támogathatták volna hogy elérjék a GTS szintjét.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[11] mcwolf
júl 08., hétfő 19:25 #8
Válasz arpi0912 (#7) üzenetére
Na hát még ez az. Alaìrom , a kezdeményezés jó, és 10-ből 7-szer jól működik , de attól sokszor hülyét kaptam, hogy belèmszálltak kanyar előtt hátulról, és én kaptam az x mp-es büntit. Ez főleg jobb helyezésnèl frusztrálò. Jobb mint a semmi, de sokszor téptem a hajam emiatt.
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg
[27] arpi0912
júl 08., hétfő 18:19 #7
A hírrhez is szólva, érdekes hogy nem támogatják tovább. A következő részig azért támogathatták volna ha az leghamarabb is jövő ősszel fog jönni.
Végülis még csak most kezdtek el kísérletezni az online büntető rendszeren amit ezek szerint egy nagyon fapados módon fejeznek be és tekintenek késznek. Pedig azt lehetett volna csiszolni a következő részig, kvázi teszt jelleggel az FM7-nél.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
júl 08., hétfő 18:16 #6
Válasz mcwolf (#5) üzenetére
" Tényleg nem csinálnak már a mint az ideális ívre húzott vonalon mennek." - Néha azt hiszem, hogy az én GTS-em valami teszt verzió mert totál mást produkál mint amikről itt olvasok. Nem mondom, hogy acélos a GTS AI-ja (mondjuk szerintem a Forzáé is ügyan olyan szar), de hogy ideális íven vonatoznának csak az egyáltalán nem igaz rá. Nálam előzik egymást, elrontják az íveket/kanyarokat, lesodródnak a pályáról, lassítanak is ha akár én akár gépi ellenfél úgy jön vissza a pályára egy kicsúszás után. Amiket írtam a lehető legmesszebb állnak a vonatozástól.
Amiben kikurt rossz a GTS AI-ja, hogy nem merik támadni a kanyarokat normális sebességgel és olyan 200 méternél fékeznek, illetve hogy a kanyarsebességük olyan 10-20 km/h-val lassabb mint ahogy egy átlag ember vesz egy kanyart. Így könnyen lehet őket kifékezni.
Viszont az új pályákon látványosan jobban versenyzik az AI is, egyszerűen nincsenek minden pályához viszonyítva. Egyiken egész jók, másokon meg nevetségesen lassúak.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[11] mcwolf
júl 07., vasárnap 21:04 #5
A GTS online részét nagyon jól összerakták, tényleg profi és letisztult az egész. Plussz a kontrolleres irányítás is jobb, sokkal jobban testreszabhatók és finomìthatòk a beállìtások.
Viszont offline a Forza sokkal jobb és tartalmasabb a GT-nèl, plussz az AI sìkhülye a GTS-ban. Tényleg nem csinálnak már a mint az ideális ívre húzott vonalon mennek. Én is pár napja cuppantam rá a Forzára, én is el leszek vele a 8.-ig. Megvettem a Season Pass-t és a VIP-t , úgyhogy jöhet a menet. Tényleg csak az irányítás lehetne kicsit testreszabhatóbb, és teljes lenne az öröm. Jó lenne érzékenység és linearitás konfigolhatòság. Majd még megpróbálom az Elite kontrolleres finomìtani az èrzèkenysèget.
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg
[10] priest
júl 07., vasárnap 19:10 #4
Válasz laja x (#3) üzenetére
Én is sok órát beletoltam nem mondom, de messze nem ez a legjobb rész a sorozatban.
Forklifts never die. They're just missing in action.
[14] laja x
júl 07., vasárnap 6:11 #3
Válasz priest (#2) üzenetére
Én napi szinten tolom szimulátorban.
Jobban bejött mint a GT Sport, pedig abba is beletettem a max órát, és kilométert.
Mindkettő támogatása példás amúgy, van amelyik ebben jobb, abban meg a másik.
Részemről köszönöm, soha rosszabbat.
Pár hónapig még el leszek vele.
A szamuráj lét egyszerü: Szolgálj hogy tiszteljenek, és tisztelj hogy szolgáljanak! PS Vita / PS4 : LAJAX02 Xbox One: LAJA X Nintendo ID/PS3: LAJAX01
[10] priest
júl 06., szombat 16:38 #2
Remélem sikerül rendesebb irányba terelni a sorozatot a 8-dik résszel. A 7-nek van/volt elég baja.
Forklifts never die. They're just missing in action.
júl 06., szombat 11:41 #1
Köszi, arpi0912!
"This is our time to medicate..."
Friss hírek

pc 1137 | [Nyerd meg!] Nyári játékeső - Lezárás

Bár a nyárnak hivatalosan vége, még van pár finomság, amit kipörgetünk, pláne amíg süt a nap. Az ördögi Dante helyett új hős jelentkezik be a kúl démonverő szerepére, a játékát pedig kisorsoljuk. A nyereményjátékban megfáradt Robotmajom most visszavonul, de nem sokáig!

12 | [GC] Gamescom 2019: mindent egy helyen

A csapatunk már Kölnben, kollektív testünk készenlétben - a Gamescom 2019 itt van a nyakunkon, mi pedig egy helyre gyűjtöttük számotokra a legfontosabb információkat a rendezvényről. Tartsatok velünk a heti utazáson, ahol a játékvilág jelene és jövője is bemutatkozik!

3 | Gamer365 podcast GC2019 #4

Minden jónak vége szakad egyszer, így most (számunkra legalább is) az idei Gamescom végére is pont került. Az utolsó nap ettől függetlenül igazén remek volt, hiszen olyan játékokat láttunk / próbáltunk, mint az Outer Worlds, az FF7 Remake, a Doom Eternal, a Call of Duty MW, vagy a Ghost Recon Breakpoint.

10 | Új platformokra költözik a League of Legends

Wild Rift alcímmel támadja be a konzolokat és mobilokat jövőre.

3 | Zombie Army 4: téli hullagyalázás

A megjelenési dátum mellé a gyűjtői kiadás is befutott.

1 | Csúszik a Divinity: Fallen Heroes

Az új dátumot pedig még a Larian sem tudja.

18 | Shadow of the Tomb Raider: kollekciós sírok

Hivatalos a Definitive Edition.

9 | Google Stadia: november 19

Megjelenési dátumot kapott a streamelős szolgáltatás.