Kevesebbet költünk a Fortnite-ra
Eddig 4 hozzászólás
liquid
2019. június 25.
kedd 06:55


A digitális eladásokat (PC + konzol + mobil) nyomon követő Superdata májusi adatai között csemegézve érdekes tényekre bukkanhat az érdeklődő. Jelesül:

1. A Fortnite ugyan még mindig éllovas a digitális bevételek tekintetében, de a játék a besöpört pénzek frontján egyértelműen lejtőn van, a tavaly májushoz képest 38 százelékkal kevesebb bevételt produkált idén. Mondjuk a "kevesebb" is irgalmatlanul nagy összeg, 203 millió dollár.

2. A battle royale bolondériát elindító PUBG ugyan nem fért bele a top tízbe májusban, de még így sem panaszkodhat. A játék továbbra is fizetős, és némileg meglepő, hogy a piacra belépő konkurensek ellenére tavaly 4.7 millió példányt adtak el belőle.

3. Szintén hiányzik az első tízből az Apex Legends - a kezdeti hatalmas lendület a jelek szerint alábbhagyott, a helyzet a júliusban debütáló második szezonnal változhat pozitív irányba.

[14] grosy
jún 29., szombat 16:00 #4
Szerencsére az EPIC store hatalmas sikernek örvend, az majd eltartja a céget
[13] muerte
jún 26., szerda 13:11 #3
Nalam nem lehet kevesennet költeni ra.
Ami nem ol meg az erosit
[38] Hunk2
jún 25., kedd 22:27 #2
Válasz Insect (#1) üzenetére
EA képviselő szerint meg nagyon jók meglepetés mechanikák! XD
"Élni és élni hagyni"
[17] Insect
jún 25., kedd 13:34 #1
Úgyis azt mondta az Epic képviselője az angliai (lootbox ügyi) parlamenti meghallgatáson, hogy nem a pénzért csinálják, szóval mindegy nekik
"Quotes on the internet are most times attributed wrong." Albert Einstein