The Division 2: bevetési nehézségek
Eddig 15 hozzászólás
ne5h
2019. május 15.
szerda 11:22


Holnap érkezik a The Division 2 első raidje, a bevetésre hangolódásba azonban némi negatív felütés is kerül. Kiderült ugyanis, hogy a 8 fős küldetés esetén nem lesz lehetőségünk matchmakinghez folyamodni, tehát indulás előtt kénytelenek leszünk 7 embert keríteni magunk mellé.

A The Division 2 minden más tevékénysége esetén rendelkezésre áll a rögtönzött csapatszervezés, a raid esetében viszont nem számíthatunk erre, ezt Alexandre Guenounou erősítette meg.

A Ubisoft még februárban tett olyan nyilatkozatot, miszerint a játék minden területén lehetőségünk lesz matchmakinghez fordulni, ezért nem meglepő, hogy a játékosok csalódottak a raid korlátozása miatt.

máj 16., csütörtök 13:56 #15
🤣🤣🤣🤣 9315;
TLOU 2
máj 16., csütörtök 10:40 #14
Válasz soliduss (#13) üzenetére
Nem szerencse volt, kőkemény csapatmunka. Az ugrálós résznél például mondtuk, mit hogyan kell csinálni, rádaásul ott még lehetőség is volt arra, hogy 1-2 ember kilépjen.

Warpriest előtti kapunyitásnál is rendesen elosztottuk a csapatokat és az újoncok is tették, amit kellett. És volt 20-30 lighttal alacsonyabb is a csapatban, ő a raid alatt húzta fel magát folyamatosan.

Nyilván kellett ehhez a folyamatos kommunikáció, hogy mi tudjuk, mit, merre, mikor kell, valamint hogy a kadétok se akarjanak hősködni. Sokkal tovább tartott, mint normál körülmények között, de nagy élmény volt. Mindenkinek.

Szóval a történet tanulsága: meg lehet csinálni a raidet randomokkal (a teljes csapat nyilván nem állhat belőlük), de ehhez kell a folyamatos kommunikáció. A matchmakinges raiddel az a legngaobb gond, hogy sokan még headsetet se használnak, úgy valóban kb lehetetlen a dolog.
I am such a B.A.
[48] soliduss
máj 16., csütörtök 10:08 #13
Válasz ne5h (#12) üzenetére
Szerencsétek volt náluk volt olyan ,hogy a taken elején az gurálós részt nem tudta abszorválni a tag.... 1 óra szopó után behúztuk. Majd a két gömb középre hordásánál sem tudták 2-3 felvenni az ütemet.

A -20-30 a light szint alatti " pro vagyok úgyis lenyomom" tagokról meg ne is beszéljünk

Szép emlékeket ,hoz vissza a Taken king raid...
máj 16., csütörtök 8:23 #12
Válasz soliduss (#11) üzenetére
"Ha 2-3 újonc volt... akkor is esélytelen volt"

Ezzel vitatkoznék, a Taken Kinges raidet megcsináltuk úgy, hogy a csapatban 3 olyan ember volt, akik még korábban nem voltak raiden (nem csak a Taken Kingesen, semelyiken). Tovább tartott, igen, meg nekünk jobban kellett figyelni, de teljesíthető volt.
I am such a B.A.
[48] soliduss
máj 16., csütörtök 8:20 #11
Válasz Laza (#10) üzenetére
Olyan címen, hogy akkor majd jönnek a kommentek, hogy " szar a raid" "nem lehet megcsinálni stb"

A destiny-ben is világosan kiírták ,hogy random emerekkel nem lehet megcsináni egy raidet.

Ha 2-3 újonc volt... akkor is esélytelen volt.... full random 8 embernek esélye sincs.
[34] Laza
máj 16., csütörtök 0:18 #10
Sosem értettem az ilyen korlátozásokat ... aki megvette a játékot hadd játszon már úgy ahogy akar ... és ha randommal akar raidelni, akkor tegye ezt. Milyen alapon zárják ki az egyszeri játékost bármilyen tartalomból 2019-ben?
Aki meg egyénileg össze akar szedni másik 7 normális játékost, tegye azt ...
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
máj 15., szerda 22:44 #9
Válasz Ákos23 (#8) üzenetére
Korábban érkeztek olyan részletek, hogy a 8 fős csapatnak két 4 fősre kell oszlani és különböző feladatokat teljesíteni.
I am such a B.A.
[11] Ákos23
máj 15., szerda 21:07 #8
Válasz theSickness (#6) üzenetére
Azért a legtöbb feladat értelmes volt, meg azért, h ne csak menj és ölj, nekem pl a kedvenc részeim mind olyanok ahol különböző feladatot kell csinálni és felbomlik a csapat. Amúgy itt is simán lehet olyan, h szét szedik a csapatot és az egyiknek kell irányítani a másikat mert pl csak az látja a dolgokat. Vszinu azért nincs matchmaking mert nem olyan lesz mint a több szimpla küldetés a játékban,mert ha olyan lenne akkor minek vették ki?
máj 15., szerda 18:06 #7
Válasz theSickness (#6) üzenetére
Ennyire túltolva szerintem a 2 esetében a raid lairek voltak, illetve talán a Riven raid egy része. Az esetek többségében ennél jóval egyszerűbb és könnyebb mechanikák voltak. Egyébként a kérdésedre válaszolva annyi értelme volt, hogy nem megint egy menj előre és lőj le mindent küldetést kaptál, hanem az egyes tagoknak fontosabb szerepük volt.
I am such a B.A.
máj 15., szerda 17:59 #6
Válasz Ákos23 (#3) üzenetére
Jó, de a Destiny raidekben számomra továbbra is olyan "feladatok" voltak, hogy amíg ketten lőnek valami lebegő izét, kettő ember guggolgat egy aranytányéron és közben köhögniük kell, az ötödik ember felemás korláton kalapot lenget és a hatodik meg lövi a bosst. Mi a g*ci értelme van ennek?

Nem látom, hogy a Division 2-ben ilyen elszállt dolgokat pakolnának.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[38] Hunk2
máj 15., szerda 17:36 #5
Válasz Kuresz (#2) üzenetére
A játékkal játszanak a probléma nagyon sok felé szét esnek az emberek. W1-5 is külön keres. PVP nel is. Egyedül DZ dob be mindenkit egymáshoz. Annyira szét vannak szórva az emberek megnehezíti a játék keresést.
"Élni és élni hagyni"
[1] Noctix
máj 15., szerda 17:31 #4
Azért árnyaltabb a helyzet itt más játékokhoz képest. Nem igazán van classrendszer, technikailag mindenki DPS tehát annyira nem vagy ráutalva a többiekre. Illetve a több nehézségi fok is bekavar olyan szempontból, hogy nem minden nehézségi fokhoz kellhet a full-team.

A Matchmaking hiánya itt fájó. A rendszer megtalálható a játék többi részén, ha meg annyira toxic lenne akkor úgyse használnák tovább, de legalább az esély meglenne...
[11] Ákos23
máj 15., szerda 16:39 #3
Várható volt. Egy komolyabb küldetés matchmakingel esélytelen, destinyben is sokan követeltek, meg mutogattak, h vannak 15-20 perces raidek, igen aki kívülről fújják a pályát, voltam randommal nem egy raiden ott is szenvedés, sőt sokszor nehezebb olyannal mintha kevesebben lennénk.
[41] Kuresz
máj 15., szerda 16:20 #2
Amennyien jatszanak meg a jatekkal, kivancsi leszek, hogy hogy fog osszejonni 8 ismeros....
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[48] soliduss
máj 15., szerda 14:37 #1
Na úgy tűnik az ubi is kezd rájönni, hogy mi is a raid.
Friss hírek

638 | [Nyerd meg!] Játékeső - Monster Jam: Steel Titans (XO)

Jön a nyár, a játékos kedv csak fokozódik - mi pedig segítünk, hogy legyen mit nyomkodni a meleg nappaliban. Tedd félre a gondokat, és játssz velünk hétről-hétre az értékes, teljes verziós videojátékokért. Gördüljenek a kövek, és a méretes kerekek, Monster Jam fieszta következik!

6 | Ilyen volt a Budapest Game Dev Day

Mi is az a BGDD? Ahogy a neve is mutatja, egyfajta fejlesztői találkozó, ahol hazai és (kisebb mértékben) külföldi játékfejlesztők osztják meg egymással a tapasztalataikat előadások és workshopok formájában. Ott voltuk, és elmondjuk, hogy milyen volt.

19 | Gamer365 [E3] podcast 2019 június

Az elmúlt másfél hét az E3-ról szólt, a videojátékok nyárkezdő ünnepe pedig tartogatott mélypontokat, és a régi idők emlékét idéző szárnyalásokat. Podcastben járjuk körül, hogy milyen volt az általános szerkesztőségi vélekedés magáról a showról és a játékokról is.

1 | Konzolokra jön a Two Point Hospital

Szeretted a Theme Hospital-t? Akkor ezt is szeretni fogod!

0 | Ghost Recon Breakpoint: újabb tesztkör

Hétvégén újra technikai tesztfázisba küldi az új Ghost Recon-t a Ubisoft - nagyon zárt körben.

0 | Automachef: kajamanufaktúra

Steamre és Switchre - mai megjelenéssel.

4 | Készül a PvZ: Garden Warfare 3?

Az EA meghívóiból erre következtetnek.

pc 6 | Ray-tracing nélkül indul a Wolfenstein

És egyelőre azt sem tudják megmondani, hogy mikor pecselik bele.