Star Citizen: a pénz elfogyott, játék nincs
Eddig 47 hozzászólás
liquid
2019. május 06.
hétfő 14:06
Na de mi a helyzet a Star Citizen-nel? – kérdezheti az érdeklődő játékos, és joggal kérdezi: az alapvetően közösségi finanszírozásból készülő űrfelfedezős / kereskedős / harcolós (magyarul: Elite utángondolás) játékot hetedik éve fejleszti a Cloud Imperium, és ugyan viszonylag rendszeresen mutogatnak belőle mindenfélét, de csak nem képes kilépni az alfából.



A Forbes friss cikke ugyanakkor rámutat arra, hogy a Cloud Imperium, és az azt vezető Chris Roberts játékdizájner-legenda, az évek során a világ pénzét verte el a Star Citizen-re. Elképesztő összeget, 242 millió dollárt szedtek össze a játékosoktól (közösségi finanszírozás útján), és további 46 milliót más befektetőktől. A Forbes információi szerint a tengernyi pénzből 2017 végére alig maradt valami, a cég számlája leapadt 14 millió dollárra, és nagy bajban lettek volna, ha nem működik az új pénzszerzési ötletük – irgalmatlan pénzekért, akár darabonként háromezer dollárért árultak űrhajókat az alfában részt vevő játékosoknak.



Működött, a hajókat vették, a fejlesztés folytatódott, de mivel a pénz az űrhajók eladásából jött, a stúdió a Star Citizen-től (MMO) és a vele párhuzamosan készülő Squadron 42-től (single player) vont el erőforrásokat, hogy le tudja gyártani őket. Ebből a játékosok annyit érzékeltek, hogy a játékok csak nem akarnak elkészülni, a Star Citizen jelenlegi (alfa) állapota pedig cseppet sem kielégítő, és a fejlesztők ahelyett, hogy érdemi előrelépéseket tennének, leginkább különféle demók legyártásával vannak elfoglalva. Többeknél elfogyott a türelem, az amerikai FTC-nél (a fogyasztóvédelmi ügyekben is eljáró kereskedelmi hivatal) jelenleg 129 ügyben vizsgálódnak a Star Citizen kapcsán, van olyan játékos, aki 24 ezer dollár visszatérítését követeli a stúdiótól. Miért? Amiért a többiek is: úgy érzik, hogy hazudtak nekik, és egyáltalán nem azt kapták, amit Robertsék ígértek nekik.



A fejlesztéssel egyébként tényleg komoly problémák voltak. Roberts eredetileg 100 csillagrendszert ígért – ebből nulla készült el, jelenleg úgy tűnik, hogy egyet tudnak befejezni, ha befejezik egyáltalán. Egy a játékon két évig dolgozó fejlesztő elmondása szerint sokkolta őket, amikor Roberts a játékról, és a benne elérhető lehetőségekről beszélt, ezek már akkor sem tűntek reálisnak. Roberts elbízta magát, mert rengeteg pénz ömlött a céghez, és visszatért ahhoz a régi szokásához, hogy egyik oldalról ígérget, a másik oldalról pedig beleszól mindenbe, és mindent személyesen akar felügyelni a fejlesztés során.



Többek között ez eredményezte a fejlesztés komoly belassulását. Csak a hajók pajzsain hónapokig dolgoztak a grafikusok, mert Roberts semmivel nem volt megelégedve, így többször kellett teljesen újratervezniük mindent. David Jennison karakterdizájner 17 hónap alatt öt karaktert tudott elkészíteni – nem azért, mert lusta volt, hanem azért, mert (meglepetés) Roberts minden lépését felügyelte, és apró dolgokba is beleszólt. A kényszeres mikro-menedzselés nem csak a grafikusokra volt igaz, Roberts a cégen belül gyakorlatilag mindent és mindenkit kézivezérléssel akart irányítani.

Az eredmény: hét év, közel 300 millió elégetett dollár, egy bizonytalan 2020-as megjelenési időpont a Squadron 42-re, és egy évek óta alfa-állapotú, félkésznek sem mondható Star Citizen.

[17] helihobby
máj 19., vasárnap 9:51 #47
SEGA MD-re érkező (vagy is eredetileg érkezett volna) Partium sorsa is valszeg valahol itt lehet elásva. Sajnos ez a kampányos téma, egyre többször dől be.. Éhesek az emberek. Ez van, rizikó.
Első magyar Neo-Geo forum: http://neo-geo.hu Szervizünk: http://f27szerviz.hu
[8] sti
máj 12., vasárnap 13:35 #46
Megerne egy cikket hogy mivé lett ez a videjatekos ipar. Ennyi balhet, hazugsagot, sikkasztast eddig csak a politikaban lattam. Szinta heti szinten mennek ki a cikkek arrol hogy mi lett a kedvenc hobbinkbol!
[18] chrss
máj 10., péntek 7:34 #45
Válasz Necroman Mk2 (#44) üzenetére
Ennyi ido alatt es ennyi penzbol mar reg kesz kellene lenniuk. 300 millio dollar!

Szerintem a micromanagement igazabol sosem hatasos, de ott aztan foleg nem ahova kreativitas is kell.
Photoshop Hero 3 - Filter Power!
máj 09., csütörtök 18:34 #44
Válasz chrss (#43) üzenetére
Feltételezem, hogy ez a micromanagement működött még a kilencvenes években, de ma, egy magasabb komplexitású szinten már nem, és ez okozza a gondot.
Az AGILE-t meg pont a cikkben is említett "arra fókuszáljunk, ami rövid távon bevételt hoz" jelenségre írtam, jó kérdés, hogy felsőbb kontroll nélkül mire meddig jutott volna a projekt.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[18] chrss
máj 09., csütörtök 8:05 #43
Válasz Necroman Mk2 (#41) üzenetére
Ez nem az Agile hibaja. Ez micromanagement Chris Roberts reszerol. Mar reg keszen lennenek ha bizna az embereiben es hagyna oket fejleszteni es designolni. A hajos megoldas egy “valahogy penzt kell szereznunk mert elfogyott” megoldas.
Photoshop Hero 3 - Filter Power!
[30] Djuree
máj 09., csütörtök 7:33 #42
anno én is vettem hajót hozzá még a legelején, el is adtam drágábban utána, ezekszerint jól tettem, pedig nagyon tetszett a dolog.
I am Gabriel Angelos, Captain of the Blood Ravens. My chapter is in ruins, the sector is at war. Its worlds under siege. Chaos spreads, consumes us all. Here, we will make our final stand. Here, there will be... Retribution.
máj 08., szerda 20:40 #41
Ha ez igaz, akkor valamit villantaniuk kell még az idén. Mármint: a megvásárolható űrhajókon kívül, és nem egy új trailerre gondoltam.

"Működött, a hajókat vették, a fejlesztés folytatódott, de mivel a pénz az űrhajók eladásából jött, a stúdió a Star Citizen-től (MMO) és a vele párhuzamosan készülő Squadron 42-től (single player) vont el erőforrásokat, hogy le tudja gyártani őket."
Na igen, itt bukik ki a szoftverfejlesztésben manapság népszerű AGILE metodológia egyik hátulütője: ha túlságosan arra fókuszálunk, ami rövid távon a bevételeket hozza, akkor azzal könnyen sérülhetnek a hosszú távú megtérülések.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
máj 08., szerda 19:38 #40
Nem egy haver rakott bele pénzt... mind megbánta azóta..
"You know I'm right, Morty, because I'm *burp* smarter than you."
[72] zaz
máj 08., szerda 9:02 #39
Válasz Laza (#36) üzenetére
Az ilyen játékokat már kép alapján is elkerülöm.. ezért lehetett.
Chris Roberts et is meg kellett gugliznom ,hogy mit is csinált.
Fényévekre van tőlem ez a stílus.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[12] nonkeat
máj 07., kedd 22:11 #38
Az biztos, hogy a videókból képekből és magából a Star Citizen oldalából ömlik a sci-fi szerelem. Remélem kitartanak Roberts mellett, mert az az ember olyan tökélyre akarja fejleszteni álmát, amit sajnos úgy néz ki nem bír el a gamer világ.
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat
máj 07., kedd 22:10 #37
Válasz Dude (#34) üzenetére
Pontosan ezért mondtam. Ez azért már irdatlan nagy összeg csaláshoz és megkárosításhoz - eredmény van, csak nem az elvárt. Amúgy azt olvastam egy tavalyi nyilatkozatban, hogy bár a pénz leapadt, de a Squadron 42 mindenképp elkészül. Meglátjuk.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[34] Laza
máj 07., kedd 20:21 #36
Válasz zaz (#28) üzenetére
Melyik bolygon bujkaltal?
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[4] Rovik
máj 07., kedd 18:01 #35
Csak a szokásos Star Citizen. Megjelenés sehol, ami használható az még alfaverziónak is nevetséges a pénz meg fogy a semmire. Megérdemli mindenki aki ezt anyilvánvaló átverést az elmúlt években pénzzel támogatta.
[50] Dude
máj 07., kedd 16:49 #34
Válasz Stinger (#26) üzenetére
A KS most bekeményített. Valamit ki kell tolniuk, mert most nagyon rászálltak azokra, akik nem teljesítik rendesen a kampányokat.
Sajnos sok volt a pénzéhes csaló, meg a "majd valahogy lesz" projekt. Társasoknál már él ez a szigor.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
máj 07., kedd 16:05 #33
Válasz Sakee (#32) üzenetére
Nézd, tulajdonképpen nem kell neki. A beleölt pénz nagy része eleve a játékosoktól jött, így ők már kifizették az árát. Az lesz kellemetlen, ha nem készül el.
And since you asked: no. It's massive.
[30] Sakee
máj 07., kedd 15:45 #32
Lehet,hogy közeljövőben ki lesz adva,de a beletett pénzt is vissza fogja tudni termelni?
SakeeHUN@XBLive,ProjeCt Scorpion ONE X, BFV/nOOb, van Szamszung telephónom is meg Csáomi is.
máj 07., kedd 11:03 #31
Válasz Stinger (#30) üzenetére
Ja az sosem gond, nem kívánom a Star Citizen kimúlását, csak hiába mernek nagyok lenni, ha nem bírják teljesíteni a beígértek töredékét sem.

Jó dolog, ha egyes részei már teljesen működnek, csak ugye nem külön űrcsatát meg külön FPS-t vállaltak, hanem egy egybefüggő, "seamless", stílusokon átívelő, monumentális alkotást. Ilyen tempóban ebből 10 év múlva sem lesz semmi, főleg ha már most ennyi pénzt sikerült elnyelnie.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
máj 07., kedd 10:38 #30
Válasz theSickness (#29) üzenetére
Optimista vagyok, lőjetek le
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
máj 07., kedd 10:03 #29
Válasz Stinger (#26) üzenetére
Azért, mert a legnagyobb kampány áll mögötte, semmivel sem teszi különbbé, ha szar van a palacsintában.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[72] zaz
máj 07., kedd 9:50 #28
Most hallok róla először.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[57] renz
máj 07., kedd 9:38 #27
Túlságosan belementek a részletekbe. Előbb kellett volna egy jól használható, de kész alapjátékot összerakniuk, aztán ráértek volna folyamatosan bővíteni. De mint szokás mondani, a remény hal meg utoljára, úgyhogy temetni azért talán még korai.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
máj 07., kedd 9:31 #26
Válasz Dude (#25) üzenetére
A kickstarter valaha volt egyik legnagyobb kampányáról beszélünk, a squadron 42-nek meg kell jelennie
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[50] Dude
máj 06., hétfő 23:37 #25
Válasz Stinger (#22) üzenetére
"Valszeg elkészül." Pár éve ugyan itt tartottunk. Csak akkor még én is optimistább voltam. Most már inkább lehúzásnak érzem. 300 millió dolcsi, rengeteg év és ígéret.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[38] Hunk2
máj 06., hétfő 22:07 #24
Ez most vagy bukik vagy siker lesz! Egyik biztos!
"Élni és élni hagyni"
[2] Alyssa_
máj 06., hétfő 21:51 #23
Válasz Stinger (#22) üzenetére
Twitchen követem a játékot, a látványra még így sem lehet panasz. Igaz az Elite-hez szokott szememnek furcsák a hajók, meg úgy általában minden (cockpit, harc, utazás), de ha módom nyílna rá, szívesen kipróbálnám. Mondjuk az FPS lövölde rész elég ciki, mármint amit láttam belőle. Remélem, az Elite-be ilyet nem raknak majd, de ez sem fika, csak amit mondtam lejjebb is, hogy a kevesebb tán több lenne.
máj 06., hétfő 21:30 #22
Egyebkent itt a komment szekcióban játszott bárki a játékkal egyetlen percet is? Ami elkészült azért eléggé odab@szós, nekem volt szerencsém hozzá - a multiplayer dogfight meccsekhez és a squadron 42-höz is, bár inkább a kiváncsiságom hajtott, hogy mire képes az egykori GTX1080-am.

A modulok, amelyek aktívak bármikor elérhetőek, és az előfizetési díj ellenében meg is kap az emberfia egy tiszességes élményt ezért a pénzért, látványban hangulatban mindenképp. Lehet hőbörögni természetesen azon, hogy nem készült el a projekt teljes mértékben, de idén szokás szerint gamescomra is kiviszik a játékot és belebegtettek egy dátumot is, azaz: a financiális helyzet ellenére a single mód valszeg elkészül és az igényekből lejjebb adva még mindig lehet egy iparosmunka eredmény belőle. Nem védeni akarom a projektet és a játékot természetesen, de érdemes kicsit átpillantani a túloldalra is. A játékba (ahogy a legtöbb ilyenbe) totálisan felesleges sok pénzért űrhajókat vásárolni, az élmény megtapasztalásához bőven elég a kezdő hajó (és a későbbi upgradek) is.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[2] Alyssa_
máj 06., hétfő 21:02 #21
Válasz alf22 (#18) üzenetére
Az sincs még készen. Illetve igen, de ez még messze nem a végleges formája. Jövő év végén jön az újabb szezon, mint a Horizons, vagy a Beyond, és a fejlesztők szerint elég komoly változást hoz majd (atmoszférikus bolygókat, vagy space leget, esetleg mindkettőt, ezeket várja a nép leginkább).
[27] Rotten
máj 06., hétfő 21:02 #20
Válasz Insect (#19) üzenetére
Shenmue 3 felkeszul.
[17] Insect
máj 06., hétfő 20:55 #19
Elég pocsék lehet a menedzsment, hét éve fejlesztik, bezzeg az EA már hat éve kiadta volna
"Quotes on the internet are most times attributed wrong." Albert Einstein
[28] alf22
máj 06., hétfő 20:45 #18
Detto. Évek ota lehetett látni,de hát mindig voltak almodozok. En azt kivanom ne kapjak vissza a pénzüket. Tanuljanak belőle.
Menjek Elitre. Filleres jatek ehhez képest és az kész van legalább.
[11] mcwolf
máj 06., hétfő 20:41 #17
Én már kb. 1 éve sejtettem, hogy ez a játék a büdös életben nem függ elkészülni.
Gyanítom majd valamikor ( az eredeti álmokhoz képest) fèlkèszen kidobják a nagyèrdeműnek, aztán a bukást megèlve szépen lassan majd eltűnik a süllyesztőben.
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg
[50] Dude
máj 06., hétfő 20:40 #16
Ezt már pár éve lehetett látni. Itt kommenteltük is többen, hogy ez sosem fog megjelenni. Nevetségesek. Remélem jól megzacsizzák öket a fogyasztó védelemnél. Bár az is hülye volt szvsz, aki 24 ezer dollárt belelapátolt bakker.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
máj 06., hétfő 20:12 #15
Nagy kár érte!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[1] retiss
máj 06., hétfő 20:06 #14
Válasz liquid (#4) üzenetére
Ez nem kifogás, hogy a Forbes írta De ha kell, akkor a Forbes-ot is elküldeik a f*szba

Amúgy nem szokásom azt mondani egy játékra, hogy ez rossz, vagy trailer alapján azt mondani, hogy ez földbe fog állni, de ahogy csöpögtek a játékkal kapcsolatos infók, úgy lett tisztább a számomra, hogy ez a játék olyan formájában, ahogy az ötletgazda elképzelte sosem fog elkészülni, és ehhez nem kellett egy Forbes sem. De hát én lettem a hülyegyerek azonnal, amikor meg mertem nyikkanni.

Lényeg, hogy ezt a cikket bárki kételkedő megírhatta volna, mert nem nehéz keresni aggodalmakat keltő írásokat a játék fejlesztéséről.
máj 06., hétfő 18:16 #13
Nem mondanám magam jövendőmondónak, főleg mert baromira nem mondtam meg volna, hogy eddig húzzák. De szerintem az elejétől zicceresen nagyot álmodtak ahhoz képest, hogy izomerőben (értsd: fejlesztői oldalról, szimpla humán erőforrásban) sem volt párhuzamban az elképzelt léptékkel, aztán már egy jó ideje jöttek a hírek, miszerint pénztemető. Jöttek frissítések, amelyek inkább csak a csontvázat szépítették, tartalmilag inkább több kérdést hoztak, mint amennyi kérést teljesítettek.

Nem tudom, mi volt a cél. Egy sci-fi Second Life létrehozása? Anno játékos haverokkal álmodtunk meg hasonlókat, egy játékot, amiben teljes értékű, csúcs FPS egyszemélyes sztorik és multis meccsek, TPS kalandok, jól kezelhető autóversenyek meg a többi lettek volna nyílt világgal, saját kecóval, kocsikkal, satöbbivel. Talán ez volt a cél. De amikor legutóbb láttam, elképesztő léptékű sci-fi várost láttam, amiben lehetett repkedni meg sokakkal beszélni, de mi volt a cél? Hogy élj benne?
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[41] ssj4vegita
máj 06., hétfő 18:14 #12
Ilyen kart okoznak a faszkalap managerek es megis ok usszak meg mindig a bajt es az slkalmazottak lesznek kirugva.
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az értelem el tud képzelni, azt el is tudja érni.
[30] gabi1818
máj 06., hétfő 18:06 #11
Válasz nasty (#6) üzenetére

That's How I Roll!
[27] Rotten
máj 06., hétfő 18:04 #10
Mar keszul a kovetkezo resz. Star Citizen: Class action lawsuit.
máj 06., hétfő 18:00 #9
Válasz zsozsa (#1) üzenetére
Na-na, őket most ne bántsuk, éppen befejezik az idei év legjobb játékát. Jövő ilyenkor már nyugodtan lehet köpködni őket, ha megjelent a 4 story DLC is. Ha nem, akkor csak utána.
I am such a B.A.
[54] KiswechPS3
máj 06., hétfő 17:27 #8
Szuper iras, amennyire biztam a jatekban korabban, olyannyira engedtem el, foleg miutan meglattam a 10 ezer dollaros hajokat...
TOMORROW IS IN YOUR HANDS #2019.11.08
máj 06., hétfő 17:27 #7
Válasz nasty (#6) üzenetére
Csak nekünk nem volt 300 millió elkölthető dollárunk, ha lett volna, most már neuro-linken sugároznánk mindenki agyába a Gamer365 Next VR-t
And since you asked: no. It's massive.
[25] nasty
máj 06., hétfő 17:24 #6
Tiszta gamer365 next.
várjál !!!!!!!!!!!!!!! jól olvasok ? a nintyisek mágján fognak elégedni
[2] Alyssa_
máj 06., hétfő 17:17 #5
Annak ellenére is rossz erről olvasni, hogy biztosan tudom, én nem fogok játszani a Star Citizennel. Baromi ígéretes játék, tele ötlettel, de sajnos úgy néz ki, túl sok minden akar lenni egyszere. Talán ha követték volna az Elite példáját, hogy kiadják az alapot, aztán DLC-k formájában adagolják a korábban ígért dolgokat, működhetne, pont ahogy az Elite működik. Nem tökéletes a szentem, de minden egyes kiegészítő (a szükségszerű patchek után) csiszol, finomít rajta.
máj 06., hétfő 17:12 #4
Válasz retiss (#3) üzenetére
Izé, ez egy Forbes cikkben megjelent infókra alapozó írás, szóval a rajongók őket oltsák, ha már oltani kell valakit.
And since you asked: no. It's massive.
[1] retiss
máj 06., hétfő 16:59 #3
Jó, hogy kiírtad magadból, de mindjárt jönnek is a rajongók védeni játékot, és úgy mellesleg be leszel oltva, hogy hülyeségeket írsz. Miért is írnál hülyeségeket? Mert csak. Nem kell komoly ellenérv, hogy leoltsanak a rajongók. Én is félve merek egyetérteni a fent elhangzottakkal, mert engem is elküldenek melegebb helyre, de ssshhhhhh....ez titok
máj 06., hétfő 16:43 #2
Válasz zsozsa (#1) üzenetére
És olyan jó lesz, mint a Duke Forever, vagy a remek Koloniál Manírok
And since you asked: no. It's massive.
[47] zsozsa
máj 06., hétfő 16:41 #1
Majd a Gearbox befejezi...
Dzsézon Tetem a Transplanter
Friss hírek

638 | [Nyerd meg!] Játékeső - Monster Jam: Steel Titans (XO)

Jön a nyár, a játékos kedv csak fokozódik - mi pedig segítünk, hogy legyen mit nyomkodni a meleg nappaliban. Tedd félre a gondokat, és játssz velünk hétről-hétre az értékes, teljes verziós videojátékokért. Gördüljenek a kövek, és a méretes kerekek, Monster Jam fieszta következik!

6 | Ilyen volt a Budapest Game Dev Day

Mi is az a BGDD? Ahogy a neve is mutatja, egyfajta fejlesztői találkozó, ahol hazai és (kisebb mértékben) külföldi játékfejlesztők osztják meg egymással a tapasztalataikat előadások és workshopok formájában. Ott voltuk, és elmondjuk, hogy milyen volt.

19 | Gamer365 [E3] podcast 2019 június

Az elmúlt másfél hét az E3-ról szólt, a videojátékok nyárkezdő ünnepe pedig tartogatott mélypontokat, és a régi idők emlékét idéző szárnyalásokat. Podcastben járjuk körül, hogy milyen volt az általános szerkesztőségi vélekedés magáról a showról és a játékokról is.

0 | Automachef: kajamanufaktúra

Steamre és Switchre - mai megjelenéssel.

1 | Készül a PvZ: Garden Warfare 3?

Az EA meghívóiból erre következtetnek.

pc 6 | Ray-tracing nélkül indul a Wolfenstein

És egyelőre azt sem tudják megmondani, hogy mikor pecselik bele.

3 | Yooka-Laylee 2: változik a világ

A második rész nem csak perspektívát vállt, de a pályákat is alaposan átvariálja.

0 | Két új játékon dolgozik a Sumo Digital

A 2K Games-el kapaszkodtak össze, mindkét projekt nekik készül.