Folytatódhat a Tomb Raider
Eddig 17 hozzászólás
ne5h
2019. április 15.
hétfő 08:22


Korábban már beszámoltunk róla, hogy a főleg a 2013-as Tomb Raider rebootból dolgozó mozifilm a jelek szerint folytatást kap, nemrég pedig a játéksorozat kapcsán érkeztek hasonló szóbeszédek.

Bár a tavaly megjelent Shadow of the Tomb Raider nem váltotta meg a világot sem a kritikusok, sem a játékosok körében, a fejlesztést vezető Eidos Montreal úgy véli, lesz még alkalma Larának bizonyítani.

Jonathan Dahan, a csapat producere nemrég egy interjúban beszélt a széria lehetésges jövőjéről. "Elképesztően meglepődnék, ha nem látnánk többet belőle. Még nem beszélhetünk arról, mi fog történni legközelebb, de nagyon meglepődnék, ha többet nem hallanánk a franchise-ról."

Dahan szerint tehát nem kell lemondanunk arról, hogy a jövőben is társuljunk Larával egy sírrablásra, a kérdés inkább az, hogy a következő részt is az Eidos Montreal készítheti vagy visszakerül a Crystal Dynamics-hez a fejlesztés.

[39] neuroflex
ápr 17., szerda 9:14 #17
Válasz Alyssa_ (#16) üzenetére
Nem. Én alig szedtem össze vmit és 0 challenge-et csináltam. Így lett kb 92% (lehet 89,nem emlekszem pontosan).
Sztem onnan még vagy 3 óra minimum van hátra. (Ha tombokat is csinálsz,akkor több is talán).
Onnan még van vissza felé út is.
...retribution...
[2] Alyssa_
ápr 17., szerda 8:51 #16
Válasz neuroflex (#14) üzenetére
Mission of San Juan, 58,97% complete. Ugye a 100% akkor van, ha minden challenge, meg gyűjthető tárgy megvan. Tippem szerint olyan 70% százalék lenne nálam a sztori befejeztével, mert pl challenge-et alig abszolváltam, a gyűjtögetnivalóból is elég sok virít a térképen.
[5] tibisan
ápr 16., kedd 20:43 #15
Én meg azon lepődnék meg elképesztően , ha még egyszer hagynám magam ennyire elvakultan beleugrani újra egy TR-t vásárlásába, ahogy azt a Shadow-nál tettem . Remélem a Crystal Dynamics-nal fog kikötni a játék , ha folytatnák újra nulláról indulva.
[39] neuroflex
ápr 16., kedd 17:34 #14
Válasz Alyssa_ (#13) üzenetére
Az még messze nem a vége.
És sztem nyomjad tovább,amíg találkozol a szörnyekkel.

Amúgy a dlc-k felemások,de pl a Nightmare az határozottan király volt.
...retribution...
[2] Alyssa_
ápr 16., kedd 17:31 #13
Válasz neuroflex (#12) üzenetére
Nem akadtam el, csak az rész nem tetszik. A vége felé járok, kis rohadék szörnyek vannak, meg mozgó platformokon kell ugrálni.
[39] neuroflex
ápr 16., kedd 9:30 #12
Válasz Alyssa_ (#10) üzenetére
Hol akadtál el?
...retribution...
[39] neuroflex
ápr 16., kedd 6:45 #11
Én meg azt mondom,hogy a 3. részre lett jó a játék. Az első elment,a második jobb volt,ez meg a legjobb.
Nekem pont az tetszett benne,hogy kényelmesen és nyugodtan lehetett haladni.
Ha pörgésre vágytam,benyomtam a Doom-ot.
...retribution...
[2] Alyssa_
ápr 15., hétfő 12:05 #10
Válasz maccc (#9) üzenetére
Szerintem a 2. volt a legjobb. A 3-ban az arányok nagyon jók, de még nem játszottam végig. Egy számomra picit idegesítő résznél abbahagytam, és nincs energiám, hogy tovább menjek. Ez nem feltétlenül a játék hibája, sokkal inkább az enyém. Másfél év alatt sokat változtam, a jelek szerint nem a legjobb irányba.
[24] maccc
ápr 15., hétfő 11:50 #9
A trilógia záró epizódja nagyon gyenge volt már, a második szodaval elment, a nyitó rész viszont kifejezetten emlékezetes maradt számomra. Kifulladt ez a formula, de amúgy vérfrissítés mellett örülnék ha visszatérne Lara.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[16] eandre
ápr 15., hétfő 11:27 #8
Uccsót már kihagytam. Erőltesség meg magukat mert semmi egyedi ötletet nm tudtak felmutatni már.
ápr 15., hétfő 11:26 #7
Válasz zaz (#6) üzenetére
Igen, ez a helyes megfogalmazás. Kár, mert vannak kurvajó fejtörők és iszonyat munka van a helyszínekben, tényleg Uncharted szint (csak itt néhol még jobban is bejárhatók az egyes helyek), viszont érezhető, hogy nincs íve az egésznek, mintha külön szakaszok lennének egymáshoz fércelve.

Lara meg tényleg lehetne már személyiség. Amíg a Rise volt annyira jó játék, hogy kevésbé zavarjon, addig itt nagyon szembetűnő volt (és a rebootban is utáltam).
[72] zaz
ápr 15., hétfő 11:02 #6
Válasz theSickness (#3) üzenetére
"meg totálisan rossz a ritmusa, nem is csoda, ha kapja az ívet"

Nem rossz a ritmusa. NINCS ritmusa.
Lara meg úgy ahogy van egy borzalmasan rossz ,hős ,főszereplő, akármi
Egyetlen olyan pillanata nincs amiért egy kicsit is szeretni,vagy utálni lehetne.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[3] DVM
ápr 15., hétfő 11:02 #5
ezen valóban max a Crystal Dynamics lepődne meg
a megjelenés után 2 héttel már féláron kínált játékok jövője másnak nem meglepetés
[72] zaz
ápr 15., hétfő 10:58 #4
KATT!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
ápr 15., hétfő 10:55 #3
Válasz ne5h (#2) üzenetére
A Deus Ex egy pár epizódos zsánerjáték egy olyan korszakban, amikor épp ez a zsáner kevésbé népszerű. A Tomb Raider nevét még rengeteg casual és nem-játékos is ismeri, és főleg a reboot óta pont olyan, amilyet a népek szeretnek manapság.
(és a Shadow pont ennek ment kicsit ellen azzal, hogy leültette a sebességet és drasztikusan lecsökkent a lövöldözős szakaszok mennyisége, meg totálisan rossz a ritmusa, nem is csoda, ha kapja az ívet)
ápr 15., hétfő 10:48 #2
Válasz theSickness (#1) üzenetére
Jól csengő brand volt a Deus Ex is, mégis megkapta a kispadot, ki tudja meddig.
I am such a B.A.
ápr 15., hétfő 10:38 #1
"Nem dobjuk ki a kukába a jól csengő brandet. A víz meg még mindig nedves."
Friss hírek

632 | [Nyerd meg!] Játékeső - Monster Jam: Steel Titans (XO)

Jön a nyár, a játékos kedv csak fokozódik - mi pedig segítünk, hogy legyen mit nyomkodni a meleg nappaliban. Tedd félre a gondokat, és játssz velünk hétről-hétre az értékes, teljes verziós videojátékokért. Gördüljenek a kövek, és a méretes kerekek, Monster Jam fieszta következik!

6 | Ilyen volt a Budapest Game Dev Day

Mi is az a BGDD? Ahogy a neve is mutatja, egyfajta fejlesztői találkozó, ahol hazai és (kisebb mértékben) külföldi játékfejlesztők osztják meg egymással a tapasztalataikat előadások és workshopok formájában. Ott voltuk, és elmondjuk, hogy milyen volt.

19 | Gamer365 [E3] podcast 2019 június

Az elmúlt másfél hét az E3-ról szólt, a videojátékok nyárkezdő ünnepe pedig tartogatott mélypontokat, és a régi idők emlékét idéző szárnyalásokat. Podcastben járjuk körül, hogy milyen volt az általános szerkesztőségi vélekedés magáról a showról és a játékokról is.

wiiu 8 | Switch: új modell, jobb akuidővel

A Nintendo szépen csendben új Switch verziót hoz forgalomba augusztusban - kisebb energia-étvággyal.

wiiu 2 | Októberben jön a Luigi's Mansion 3

A hónap legvégén, stílszerűen Halloween-re időzítve.

wiiu 12 | [Friss] Resident Evil: páros rettegés ősszel

Október végén érkezik az 5-6 duó Switch-re.

pc 15 | Ezt kéri a Control

A Remedy új akciójátéka nem kispályázik, ha pécés gépigényről van szó.

1 | Gears 5: bevetési gyakorlat

Hétvégén jön a Versus béta.