Sekiro: így néz ki a PS4 Pro verzió
Eddig 19 hozzászólás
liquid
2019. március 09.
szombat 16:30


A Digital Foundry ment egy kört a Sekiro: Shadows Die Twice PS4 Pro verziójával. A tanulság? A preview változat teljesen rendben van, a nagyjából két hét múlva esedékes (március huszonkettő) megjelenésig további csiszolások várhatók.

[41] Kuresz
márc 14., csütörtök 13:20 #19
A stabil framerate meg mindig nem a from vedjegye...
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[11] frg_dnl
márc 12., kedd 11:33 #18
Eléggé jól fut PS4pro-n, a Dark Souls III-hoz hasonló végeredményre kell számítani akár PS4 akár PS4pro platformon, a videóból ezt tudtam értelmezni.
[26] arpi0912
márc 11., hétfő 13:21 #17
Válasz shearer (#16) üzenetére
Ezek simán beleférnek a bug kategóriába és nem csak a grafikai motor limitáltságából fakadnak. Gondolok itt a beakadásokra a tereptárgyakban. Ezek ahogy láttam itt is meglesznek (remélhetőleg még kisebb számban), de ettől függetlenül aki szereti a From játékait azoknak ezek semmit se jelentenek mint írtam is.
Én is elnéztem a Bloodborne eme hibáit és élveztem az utazást amire inivitált és valszeg a Sekironál se lesz ez másképp.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[26] shearer
márc 11., hétfő 11:57 #16
Arpi0912, Paleblood: ezek mondjuk teljesen jogosak, de technikai ertelemben veve, nem bugok. Szimplan a grafikai motor limitaltsagabol erednek. Ilyen azert kb minden masodik jatekban van (sajnos). Bug az lenne mondjuk ha Havel nem dobna a gyurut.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
[4] Paleblood
márc 11., hétfő 10:59 #15
Válasz shearer (#13) üzenetére
Van elég sokszor popup is a Bloodborneban.
Aki meg a defiled chalicebe tette a Watchdog of the old lords bosst nyaljon sót.
PSN: TAttila84
[26] arpi0912
márc 11., hétfő 10:49 #14
Válasz shearer (#13) üzenetére
Legnyilvánvalóbbak: a főhős kabátja belelóg a karakterbe néha nagyon durván (pl mikor liftezel), az ellenfelek sokszor animáció nélkül felmennek egy párkányra és a semmiben ott motoszkálnak, átütnek falakon (ami fullra ps2-es időket juttatta az eszembe, 1-2 bossnál durván kihasználtam ezt a gyengélkedését a játéknak), de azt hiszem nálam előjött olyan is, hogy kifagyott tőle a ps4, sőt volt hogy tereptárgyakba is beleakadtam. Így hirtelen ezek az ordítóbbak amikre fél év után is emlékszek.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[26] shearer
márc 11., hétfő 10:41 #13
Válasz arpi0912 (#12) üzenetére
Milyen bugokra gondolsz? Több száz órám van a Bloodborne-ban, de nem rémlik semmi. Technikai szempontból nem kifogástalanok a From játékai (pláne közvetlenül megjelenés után), de komolyabb bugok nem rémlenek egyikben sem. Sőt, framerate és matchmaking gyengélkedés, valamint töltési időkön kívül más se technikai problémám se nagyon volt.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
[26] arpi0912
márc 11., hétfő 9:06 #12
Válasz Paleblood (#4) üzenetére
Tökéletesen egyetértek. Nem rég toltam le a Bloodborne-t így frissek az emlékeim. Hangulatban non plusz ultra amit készítenek, de technikai oldalról inkább olyan 7-es mint 10-es amit csinálnak. Sok bug, ráadásul sok olyan amik a ps2-es időszakban is ordas nagy hibák voltak patchek ide vagy oda. Amit eddig láttam a Sekiro-ból is ugyan ez, hangulat + összkép + gameplay pazar, de a tipikus From hibák ugyan úgy megmaradtak.
Maximálisan meg lehet érteni, hogy sokan miért istenítik a játékaikat és miért 10 pontozzák. Én se tudtam abba hagyni és birizgálta az agyamat és folytassam és folytassam, pedig volt hogy szopatott. De objektíven szerintem még egy 9 pontos játékot se csináltak az utóbbi időben nem hogy 10-est.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[4] Paleblood
márc 09., szombat 22:31 #11
Válasz p.jay (#10) üzenetére
Hangulatban szerintem a 2 volt a leggyengébb, összecsapott lore, félkész helyszínek. Bossok terén tényleg a DS1 a gyengébb, de világban meg hangulatban üt. Nekem Nashandra nagyon antiklimatikus volt a 2 végén, kb úgy éreztem nem tudtak mit kitalálni a végére.
PSN: TAttila84
[12] p.jay
márc 09., szombat 22:24 #10
Válasz Paleblood (#8) üzenetére
A Dark Souls 2-t nem ereztem akkora visszalepesnek mint a DS1-et a Demonhoz kepest. Nagyon sok mindent jol csinalt a DS2, bossokban is sokkal jobb ( foleg a dlck ben ). A DS1 szamomra egy vadhajtas a Demonhoz viszonyitva. Tobb mindent vett el mint adott a sorozathoz. A sorozat leggyengebb tizese, ha kifejezhetem igy magam 🤔
[50] Dude
márc 09., szombat 21:27 #9
Jó játék lesz ez. De, hogy egy ilyen csapat a gen vége fele is ilyen ingadozó frames játékkal jön ki az azért... na. Még, ha csodaszép lenne.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[4] Paleblood
márc 09., szombat 20:18 #8
Válasz p.jay (#7) üzenetére
A korábbi tapasztalatok alapján pár patch úgyis ráfér majd. Én meg azért a DS2ben eléggé csalódtam az első után. A harmadik már remek, de felig ds1, felig ordítóan Bloodbornehoz készült assetekbol van összerakva.
Mindig akkor remekelnek ha új címet hoznak nem folytatást.
PSN: TAttila84
[12] p.jay
márc 09., szombat 20:13 #7
Válasz Paleblood (#4) üzenetére
Igen, igazad van, nem vitatom!
Objektiven nezve, lehet, hogy nincs a tarsolyukban tizes. De az egnek hala nem kell olyan modon analizalnom a jatekaikat. Szemelyes elmenyektol vezerelve ugy szorom az osszes Soulsra a tizest, hogy csak csorog. A Bloodborne tizese is nalam trivialis. Elfogult vagyok? Nyilvanvaloan.
2009 Februarjaban talalkoztam eloszor az egyik ( nekem elso ) jatekukkal ( Demon's Souls ), es 10 ev elteltevel sem a csalodtam a FromSoftware-ben ( 5 jatek, tobb ezer ora jatekidovel ), es nem hiszem a Sekiro utan fogom ezt elkezdeni.

A kerdesedre a valasz:
Ha nem lenne worldwide launch akkor - a korabbi tapasztalatok alapjan - mar jatszanek.
márc 09., szombat 20:08 #6
Válasz igni (#5) üzenetére
De ez minket, játékosokat mennyiben érint? Legalábbis az eddigiek és a vélemények, meg a From látható keze munkája miatt nem hiszem, hogy a tesztekre akarna egy rajongó támaszkodni.
[15] igni
márc 09., szombat 19:16 #5
Válasz Paleblood (#4) üzenetére
Gondolom az Activision húzása, hogy a tesztpéldányokat csak a megjelenés napján fogja kiküldeni a sajtónak.
Switch Friend Code: SW-4131-4448-1527
[4] Paleblood
márc 09., szombat 19:07 #4
Válasz p.jay (#3) üzenetére
Mondjuk a From nem csinált még nemhogy 10, de objektíve 9 pontos játékot se.
Mindig megvannak azok az érthetetlen okból csiszolatlanul hagyott részek amikkel nem tudnak zöldágyra vergödni.

A worldwide lauch meg miért szomorít el?
PSN: TAttila84
[12] p.jay
márc 09., szombat 18:57 #3
Biztos kapja majd a tizeseket.

Meg kell egy jo Borderlands 3 aztan csak akkor jovok vissza ha a From hoz valamit megint.

Erdekes ez a worldwide launch es egyben elszomorit kisse.
[4] Paleblood
márc 09., szombat 18:33 #2
Remélem a slimen se lesz gond.
PSN: TAttila84
[17] Balee
márc 09., szombat 17:58 #1
Nagyon várom.
PS4 Pro | PlayStation VR | Nintendo Switch | Xbox One X | New 3DS XL | Wii U