Lehetett hallani pletykákat, hogy a 3D Realms friss anyaggal fog jelentkezni, ez meg is történt! A Wrath: Aeon of Ruin a Quake egyenes ágú leszármazottjaként próbálja meglovagolni a retro pixelvonatot.
Az eredeti Quake motorját használó Wrath: Aeon of Ruin 2019 nyarán fog megérkezni PC, Mac és Linux platformokra, majd 2020 elején PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re.
Most pedig lássuk a sajtóközlemény szövegét!
*Az Old World összeomlott, romjai között pedig egy időtlen fenyegetés bújkál. Az egykor az Ageless Sea hullámain hánykolódó Outlander egy haldokló világ partján találja magát, ahol a borzalmak közül fehér alakként kiemelkedő Shepherd of Wayward Souls megbízza a Guardians of the Old Word megmaradt tagjainak elpusztításával.
Utazz be ősi kriptákat, elsüllyedt romokat, korrupt templomokat és sötét erdőket kilenc fegyverrel, valamint tíz pusztító erejű ereklyével. Az olyan klasszikus lőfegyverekkel, mint a duplacsövű sörétes puska, könnyedén halomra lőheted ellenfeleidet, ráadásul minden mordály alternatív tüzeléssel is rendelkezik. A Retcher és a Fangspitter például halálos lövedékké változtatja az ellenfelek holttestéből kitépett hólyagokat és fogakat, de ne becsüld alá ellenfeleidet se, mert számuk és erejük folyamatosan növekszik. Tartsd élesen eszedet és kardodat egyaránt, hogy túléld a rád váró veszélyeket!
A WRATH hub világának kialakítása egy felfedezés központú, non-lineáris élményt kínál. Eleinte csak az első két birodalom érhető el, de az öt világban rejlő kulcsokkal további ajtókat nyithatsz meg, az árnyak közt megbúvó titkokat felfedezve pedig nem csak a világról tudhatsz meg többet, de rendkívül hasznos fegyverekkel is gazdagodhatsz. Arzenálodra szükséged is lesz, mert a WRATH kegyetlen szörnyei nem hagynak sok esélyt a túlélésre. Még maga a mentés is rémisztő lehet, mivel ugyan bárhol elmentheted játékállásod, de az ehhez szükséges Soul Tether száma véges. Játssz agresszívan, de taktikusan!
A WRATH ereiben a '90-es évek lövöldözős játékainak vére csörgedezik. A 3D Realms és KillPixel, valamint Quake veteránok gondozásában készülő WRATH keblére öleli az olyan klasszikusok időtlen játékelemeit, mint a DOOM, a QUAKE, a DUKE NUKEM 3D, a BLOOD, az UNREAL és a HEXEN, majd autentikus formában emeli át őket a 21. századba. A tökéletes hangulat megteremtésében a Quake Champions zeneszerzője, Andrew Hulshult, valamint a Cyberpunk 2077 senior hangmérnöke, Bjørn Jacobsen segédkezik.
„A WRATH egy sötét fantasy horror, aminek központi játékmenetét és klasszikus hangulatát gyakran próbálják utánozni, de csak ritkán sikerül. Ez egy olyan cím, ami nagy hiány a mai játékfelhozatalban” mondta Frederik Scheiber, a 3D Realms alelnöke és a WRATH producere. „A Quake veteránokból álló csapatunk, és a látnok Jeremiah 'KillPixel' Fox közösen egy garantáltan lenyűgöző kalandot fognak megalkotni.”
„A legendás eredeti Quake motorjának erejével a WRATH egyszerre idézi fel a régi szép emlékeket, és segít rengeteg kellemes újat szerezni” mondta Nikolay Baryshnikov, a 1C Entertainment CEO-ja.*