Anthem: sikerek és ígéretek
Eddig 51 hozzászólás
ne5h
2019. február 05.
kedd 20:43


Múlt hétvégén zajlott az Anthem utolsó premier előtti betekintése és dacára annak, hogy a játék technikai oldala még mindig hagyott némi kívánni valót maga után, mind az EA, mind a BioWare elégedetten foglalta össze a tapasztalatokat.

A fejlesztőcsapat elmondása szerint a két demó időszak alatt összesen 40 milliónál is több játékórát tettek a játékosok a próbaverziókba, ami mindenképpen nagy szó annak tükrében, mennyire limitáltak is voltak a tennivalók.

Az örömködés mellett a BioWare már az Anthem megjelenés utáni támogatottságán is elkezdett dolgozni (ebből egyébként kaphattunk némi kóstolót a hétvégén), valamint az előzetes változatokhoz képest sok fejlesztést és javítást ígérnek a végleges verzióval kapcsolatban.

Összesen: 51 [1-50]
1 | 2
[50] Dude
febr 08., péntek 20:45 #51
Válasz ne5h (#50) üzenetére
És valszeg maradnak náluk a jogok. Bob Iger azt mondta elégedettek az EA-vel :/
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
febr 08., péntek 9:15 #50
Válasz theSickness (#49) üzenetére
Nem csak hogy sajnálatos, de teljesen érthetetlen is, miért nem erre rendezkedtek be az EA-nél és a stúdióknál is. Egyedül a DICE az, aki valóban tudta hozni az FPS vonalat, viszont nem fér a fejembe, hogy a többi oldal miért nem tudta képviseltetni magát. Lett volna egy fasza portfóliójuk, amivel a rajongók mellett a játékosok egy igen széles táborát is lefedték volna a különböző műfajokkal.
I am such a B.A.
febr 07., csütörtök 17:52 #49
Válasz ne5h (#48) üzenetére
Ó, tényleg. Kár, hogy ebből nem lett semmi.
febr 07., csütörtök 9:50 #48
Válasz theSickness (#47) üzenetére
Emlékszem, amikor először bejelentették ezt a nagy összefonódást, még voltak olyan híresztelések, hogy 3 vonalon történnének a Star Wars játékok fejlesztései: a DICE hozná az FPS shooter vonalat, a Visceral a TPS akció-kaland vonalat, a BioWare pedig az RPG vonalat. Nyilván az egyes vonalak között lettek volna átfedések, de visszagondolva, akkor ez egy teljesen fasza elképzelésnek hangzott.
I am such a B.A.
febr 06., szerda 21:50 #47
Válasz Stinger (#46) üzenetére
Azt továbbra sem értem, az EA miért nem eresztette rá a Bioware-t egy Star Wars játék elkészítésére. Nem is azt mondom, hogy onnan folytassák, de a KotoR a maga nemében kifejezetten jó volt és a Star Wars játékok közt is kiemelkedő helyen szerepel.
febr 06., szerda 21:44 #46
Válasz alf22 (#28) üzenetére
EA will shoot down Bioware
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[3] Lackooo
febr 06., szerda 21:02 #45
Downgradelt unalmas üres szar.
There's only room for one Boss... and one Snake...
[11] p.jay
febr 06., szerda 20:41 #44
Nem lesz ez bukás. A Mass Effect online-t is sokan szeretik, az Anthem meg ugyanaz pepitában.
Én veszem, a barátaim is.
febr 06., szerda 20:21 #43
Válasz alf22 (#39) üzenetére
Ha az Anthem-nek van valós és nem vélt ellenfele, az a márciusi The Division 2.
[67] Lavitz
febr 06., szerda 19:42 #42
Azt mondom még nem késő dobni az egészet és Battle Royale irányba fordulni. Lásd tavalyi Fortnite se annak készült ami lett végül, de bejött nekik és azóta se bánják a "bukást".
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[34] Laza
febr 06., szerda 19:22 #41
Nekem van csak olyan erzesem, hogy direkt tartogatta az EA talonban ezt a BR jatekot, hogy ne az Anthem negativ velemenyek legyenek cimlapon?
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[26] Rotten
febr 06., szerda 19:12 #40
Válasz alf22 (#39) üzenetére
Szerintem nagyon sok elofizetoje van az EA/Origin Access/Premier-nek. A Metro es az FC egy honapot ha kitesz egyutt sajnos. Azutan raszabadulnak majd. En igy tervezem. Az Anthemnel nem az szerintem a gond, hogy mennyien veszik meg, hanem az, hogy mennyien fogjak jatszani mondjuk 3 honap mulva. En pl semmit sem tudok a roadmaprol. Nem tudom mit varjak el tole. A kampanyt befejezzuk a The Div2-ig. Ha addig nem mutatnak valamit, akkor felre is rakom egy jo idore, az tuti.
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[28] alf22
febr 06., szerda 18:44 #39
Válasz Rotten (#37) üzenetére
"Februarban mit vegyek?" tábort veszem alapul😀
És mellette jon far cry ami mindig sikeres, Metro ami brutal igeretes, most az Ampex és ide jön az Anthem.
Ezek közül en az Anthemre nem tippelnék top5-t se. De meglátjuk. Nem vagyok jós 😀
[28] alf22
febr 06., szerda 18:41 #38
Válasz Ákos23 (#36) üzenetére
Codnak van egy ku.anagy hater tábora. Minden trailert,bétát, tesztet fikáznak. És mellette ott van egy 10-30millios tábor is. Na azok veszik, azoknak készül.

Anthem
Nem mondom ,hogy ocsmany. Nem volt vele bajom se. Csak szimplán nem érzem azt,hogy ez vmi sikervaromanyos cím lenne. Őszintén sajnálom,ha megbukna. Ha igy lesz, roló lehuz és kár lenne értük.
[26] Rotten
febr 06., szerda 18:10 #37
Válasz alf22 (#26) üzenetére
Ez a ket jatek szerintem alapbol mas tabort celoz. Biztos van atfedes, de nem aggodnak miatta.
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[11] Ákos23
febr 06., szerda 16:32 #36
De az anthem mért lenne bukás? Tele van a net pozitív véleményekkel, most az, h sokan szidják, codot is minden béta után fikázzák azt mégse bukik.
[28] alf22
febr 06., szerda 16:27 #35
Válasz theSickness (#34) üzenetére
Sztem ugyanaz mint a BFV. Premierkor alig fogy ,lenyomjak az árat es orulnek ha jo 2millio összejön. Egyszerűen nem látom nyomát már hónapok ota hogy ez vmi must have cim lenne. Bfv-nel is ezt lattam es igy is lett. Ugy adtak el belole 7milliot hogy szinte vegig 50%os aron vittek. Es az ismert cim volt. Egy battlefield. Ez meg alig mutat újat es az se volt az az igazan meggyőző. Nekem nem volt vele bajom csak nem hozott lázba semmilyen szinten se.
febr 06., szerda 16:10 #34
Egyébként mindenki dobálja ezeket, de mi számít bukásnak? Ha nem jön össze az az 5-6 millió eladott példány a launch window időszakban, "csak" 4,5 millió? Botorság lenne azt hinni, hogy ez egy párszázezres cím lesz.
febr 06., szerda 16:09 #33
Azért illik szem előtt tartani, hogy a battle royal és a co-op PvE multi baromira nem fedi át egymást. Nyilván van egy réteg, akiket mindkettő érdekel, én speciel már bottal sem piszkálnék meg egy br játékot komolyabban, sokkal inkább mozgat a haverokkal közös npc-irtás.
[28] alf22
febr 06., szerda 15:56 #32
Válasz Hunk2 (#30) üzenetére
Division sztem tuti sikeres lesz. Kiforrt már
[28] alf22
febr 06., szerda 15:56 #31
Válasz soliduss (#29) üzenetére
Annyira hirtelen jött. Baszki még e3on se jelentettek be. Az ilyet szeretem😀
[38] Hunk2
febr 06., szerda 15:31 #30
Válasz alf22 (#26) üzenetére
Division 2 is többen fogják megvenni meg ott már tudni mi lesz . De itt ez most szerintem több ember kedvét vette el mint meghozta volna.
Division 2 beta sikeres lesz akkor az Anthem hamar le megy az ára.
"Élni és élni hagyni"
[47] soliduss
febr 06., szerda 15:23 #29
Válasz alf22 (#26) üzenetére
Tényleg na ez eddig fel sem tűnt. Valami marketing zseni arra gondolt ,hogy ez jó reklám lesz majd az anthem elé
[28] alf22
febr 06., szerda 14:48 #28
Válasz ne5h (#27) üzenetére
Pont az jutott eszembe. Házi bosszú
febr 06., szerda 14:32 #27
Válasz alf22 (#26) üzenetére
Ez legalább olyan, mint amikor a BF1-el együtt küldték a Titanfall 2-t a CoD ellen, amit persze a Respawn játéka sínylett meg.
I am such a B.A.
[28] alf22
febr 06., szerda 14:29 #26
Hát az EA-t egyre kevésbé értem. Necces az Anthem sikere (jóindulattal,mert sztem erősen bukni fog) erre mivel jön ki elötte? Egy váratlan titanfall BR-el ami basszus jól is van összerakva. Pont olyan ugrást csináltak mint a cod a blackouttal. Gyak tovább finomították azt. Tele van fasza ötletekkel, jó a pálya. Nem túl kicsi, nem túl nagy. Végig adják azt az igazi battle royal érzést amiről szóltak a filmek,könyvek is. A zene is baromi jól passzol ugrás alatt. A "közvetítés",hogy ki a bajnok, kit lőttek le épp. 8 eltérő HERO és hozzá a kiválasztási rész az elején.
Eddig pazar. És akkor ezt bedobják a semmiből tök váratlanul FULL INGYEn az ANthem elé. Gratula!
[47] soliduss
febr 06., szerda 13:11 #25
Válasz theSickness (#24) üzenetére
grafikai difi feltűnt nektek is? free-mission vs stronghold? Azt teszteltük egyik ismerősömmel neki pro van.... és ott is jelen volt. Távoli textúra betöltés stb....

A vicc ,hogy Strongholdban ennek nyoma sem volt sima ps4-en.

Ez szerntem egy story orientált játéknak indúlt coopal. Mert nincs rá más értelmes variáció ,hogy mi a francért szaggat open wordben. A városban sem jelenünk meg egymás játékában. Egészed pár hétig a közösségi térről sem volt.

Mintha az open word csak azért lenne ,hogy összekösse a jól kidolgozott és optimalizált zárt tereket... kisebb szekvenciákat. A kisebb területekre beérve a grafika látványosan felugrik... a Fps drop megszűnik. De mihent kimegyünk freeplay-be vagy az open word részbe azonnal visszajön minden.

ez az alap
KATT!

ez meg a stronghold sima ps4-en
KATT!
úgy röpködnek az effektek lassuls nélkül hogy öröm volt tolni...
febr 06., szerda 11:03 #24
Válasz Stinger (#23) üzenetére
A ME párhuzam is helytálló lehet, bár a ME gunplayt sosem szerettem, túlságosan "streamlined", még az Anthem rendszerénél is egyszerűbb. Szerencsére a fedezékes mechanikának itt nyoma sincs, az teljesen megölné a dinamikát.

Azt nem tudom, mennyiben eredeti az Anthem, így két hétvége után nem érzem, hogy lenne bármiben újító, mindössze szépen van összeollózva. Majd hosszabb távon dől el, milyen lesz. A magam részéről annyit tudok, hogy a javelin-ek funkcióinak testreszabása élvezetesebbnek tűnik már most, mint a Destiny-ben a kasztok testreszabása (leginkább mert ott nem volt túl nagy a játékos mozgástere).
febr 06., szerda 10:38 #23
Válasz theSickness (#22) üzenetére
Ez nem is baj szvsz - nem egy Destiny koppintást szeretnénk igazából látni, hanem egy annak az előnyeit tömörítő és saját, új ötleteket vagy mechanikákat elegyítő valamit.

A Lost Planet / MH tényleg elég erős hatás, de nekem pl.a gunplayből az ME3/Andromeda bizonyos akcióelemei is erőteljesen átérződtek. És ez jó.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
febr 06., szerda 10:18 #22
Válasz ne5h (#19) üzenetére
Ugyanaz a helyezkedős, aggrózós, elcsalós, markánsan (a Destiny-nél sokkal markánsabban) elütő kasztos csapatmunka köszön vissza, nekem így 2-3 Monster Hunter után nagyon olyan érzésem volt. Erre még rádobott

Egyébként én sem tagadom kategorikusan, egyértelmű a Destiny keze nyoma, főleg ami a globális felépítését és a mögötte álló szándékot illeti, csak a két hétvége alatt letisztult, valójában mennyire más.
[31] sQr
febr 06., szerda 10:05 #21
Az EA elvileg 5-6 millió eladott példányt szeretne látni március 31-ig.

Háááát. Úgy legyen.
Twitter: sequeeer | PSN / XBL: Kérdezd!
[20] WarAdmir4L
febr 06., szerda 9:54 #20
Válasz Kuresz (#3) üzenetére
Azt csak a Bungie tudja.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
febr 06., szerda 9:52 #19
Válasz theSickness (#18) üzenetére
Co-op gameplay alapján miért a Monster Hunterhez áll legközelebb?

A központi hubból pedig 2 lesz, az egyik közülük egy social space, ami sokban hasonlíthat a Destiny-s towerre. Ezt csak érdekességként hoztam fel.

Az ultik kapcsán én előbb hasonlítanám a Borderlands-hez, mivel a loadoutok segítségével igen komolyan ki lehet aknázni a bennük rejlő lehetőséget, ahogy kombózni is nagyon jól lehet velük.

Nem akarom kategorikusan a Destiny-hez hasonlítani az Anthemet, mert nyilván nem erről van szó, de azt is kicsit meredeknek tartom, hogy csak a loot kapcsán egyeznek.
I am such a B.A.
febr 06., szerda 9:26 #18
Válasz ne5h (#17) üzenetére
Próbáltam megvizsgálni, miben mihez áll a legközelebb:

- a co-op gameplay Monster Hunter

- a gunplay Lost Planet, de nem lennék meglepve, ha a Battlefront II-t kalapálták volna át így ház belül

- a shared world dolgok / loot kérdésben Destiny

- a központi hub inkább Destiny, de azért markánsan elüt tőle, főleg a kommunikációban és a küldetések felvételében

- a küldetésrendszer egy csomó random online co-op súterre hajaz

- a képességek használata a Destiny előtt is létezett, ahogy a cooldown is, az ultimate speckókról nekem pedig a Overwatch ultik ugrottak be kapásból, amik nem csak a konkrét előnyt jelentenek, hanem a gunplay színesítése miatt is jót tesznek a játékmenetnek, ahogyan az OW-ben, úgy itt szintén ugyanúgy megkapják a fakezűek is a lehetőséget egy-egy badass támadás ellövésére

- a javelin-építéshez nem tudom, mi áll a legközelebb, de az biztos, hogy nem a Destiny, nekem voltak Front Mission áthallások (leginkább mert formailag és támadásokat nézve alapvetően lehet máshogy felszerelni a ruhákat).
febr 06., szerda 9:14 #17
Válasz Kuresz (#10) üzenetére
Ennél azért jóval több ponton állítható párhuzamba a két játék, ha kicsit jobban végiggondolod, szerintem te is rájössz erre.
Nyilván más játékokkal is mutat hasonlóságot, a képességhasználat például legalább annyira hajaz egy Mass Effect multiplayerre, mint a Warframe-re.
I am such a B.A.
[72] zaz
febr 06., szerda 9:10 #16
Válasz zaz (#15) üzenetére
ja..és a z X en 25-30 környéki FPS sem győzött meg!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[72] zaz
febr 06., szerda 9:09 #15
Én ugyan nem próbáltam de egy rakás videót és közvetítést megnéztem.
Egy dolog volt amiben egyetértettek az arcok,miszerint: szar a gunplay! Erőtlen ,semmilyen!
Destiny 2 -őt még a magamfajta potyázó is imádta (és beletolt 150 órát) a gunplay miatt....
Eddig sem állt közel hozzám ez a játék, de most még távolabb sodródtam tőle!
Mindenki másnak jó játékot hozzá!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
febr 06., szerda 9:04 #14
Válasz Kuresz (#10) üzenetére
Ennél több logikát én sem látok benne.
[25] arpi0912
febr 06., szerda 8:49 #13
Kipróbálva a demót, sokkal jobban örültem volna valami olyan számnak, hogy a 2 demó alatt x ezer bugot sikerült felderíteni és véglegesen kijavítani. Ez sokkal inkább bizakodásra adna okot, mert alapjában tényleg nem olyan rossz a játék, de a sok bug, network error (egyszer sem sikerült befejeznek a Strongholdot emiatt), felemás grafika, optimalizáció hiánya nagyon nem jó kezdést vetít előre.
Szerintem se hasonlít annyira a Destinyre mint azt a kipróbálás előtt gondoltam. Mondjuk a loot lehetne azonnali mint abban, és nem a küldetés végén, mert én megszívtam ezzel nem egyszer.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[15] skiz0
febr 06., szerda 8:28 #12
Válasz Kuresz (#3) üzenetére
Szerintem is nagyon tré, mintha vízipisztollyal lőnél valami papírbábukra...
Mindegy, akinek bejön, az játsszon csak vele - én nagyívben elkerülöm...
PSN: mucsacso
[41] Kuresz
febr 06., szerda 7:43 #11
Egyébként itt az egész koncepció a warframe-ből merít inkább. Ott vannak frame-ek, külön képességekkel, tps, repkedős, lootolós, stb. Bár az free to play és még abban is sokkal jobban meg van oldva mind a gunplay, mind a repülés. Plusz míg a BioWare gyárt hozzá annyi tartalmat, mint a warframe-ben van, még a 10 éves terv is stimmel.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
febr 06., szerda 7:34 #10
Válasz theSickness (#7) üzenetére
Egyből a Lost Planet ugrott be nekem is.


Nem is értem a Destiny párhuzamot.
Looter? Looter. Akkor Destiny. Kb ennyi az alapja
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[57] renz
febr 06., szerda 6:40 #9
Válasz Lavitz (#4) üzenetére
Nekem is egyből ez ugrott be.
Legalább fél óra volt csak az, hogy a szerverhez kapcsolódjak...
Amúgy nem rossz játék, majd meglátjuk mi lesz belőle.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[34] Laza
febr 05., kedd 23:31 #8
Válasz igni (#5) üzenetére
Valóban sűrűn lehet őket használni, amitől MMO-s lesz az egész, és oda az a része is a Destiny-nek, ami jó volt

Na de abbahagyom, jó játékot hozzá, akinek ez bejön
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
febr 05., kedd 23:25 #7
Lehet, hogy az átfogó koncepció a Destiny-t hozza és magam is inkább vagyok a híve a Bungie nagyon baba gunplay-ének, de ez sokkal inkább amolyan Lost Planet / Monster Hunter hibrid, mint Destiny. Felépítésre, co-op koncepcióra, ilyenekre.
[34] Laza
febr 05., kedd 23:21 #6
Válasz ne5h (#2) üzenetére
Ahh, szóval találtak egy megosztó játékot, amit még annyira sem sikerült lekoppintani, mint az eredeti? Jó kezdés
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[15] igni
febr 05., kedd 23:20 #5
Válasz Kuresz (#3) üzenetére
A játék inkább a jevelinek képességeinek használatára fektet nagyobb hangsúly mint a gunplayre nem véletlen van a késességeknek kicsi cd-ja.
Switch Friend Code: SW-4131-4448-1527
[67] Lavitz
febr 05., kedd 23:08 #4
Fél órás töltés fagyásokat is belemérték?
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[41] Kuresz
febr 05., kedd 23:05 #3
Kár, hogy a gunplay konkrétan köszönőviszonban sincs a destinyhez képest...
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
febr 05., kedd 22:56 #2
Válasz Laza (#1) üzenetére
Ez nem meglepő, tekintve, hogy az EA már a bejelentés óta úgy hivatkozik rá, mint a saját "Destiny-jük", valamint az, hogy ők is ilyen 10 éves tervet találtak ki a játék mellé, eléggé jól mutatja, hogy pontosan mire is akarják/ták belőni az Anthemet.
I am such a B.A.
Összesen: 51 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

1862 | [Nyerd meg!] Játékeső - HÚSVÉTI MEGAMIX

A játékeső folytatódik! A mostani nyereményjátékunkat is a szokásos módon fogjuk levezényelni, és most is teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni. A húsvéti nyuszi most extrán kitett magáért, Read Dead 2, DMC 5, Lego Movie 2, három platformon, hatféle játék...

18 | Gamer365 Podcast 2019 április

Hosszú-hosszú éheztetés után visszamászunk a hallójáratokba, és beszélgetünk egyet a videojáték-szcéna elmúlt heteiben történt hírekről, érdekességekről. Lesz itt Epic Store botrány, Streaming szolgáltatások, Starship Troopers, meg amit akartok.

94 | Anthem: a játék, ahol minden félrement

Ritkán látunk be a játékfejlesztés kulisszái mögé: a Kotaku háttér-riportja az a pillanat, ahol mégis. A lap tizenkilenc (volt és jelenlegi) BioWare alkalmazottat szólaltat meg, ők pedig az Anthem problémás születéséről beszélnek. Összegereblyéztük belőle a lényeget.

11 | Anthem: újabb lépés a jó irányba

A legújabb patch Strongholdot hoz és töltőképernyőt tüntet el.

7 | [E3] Hajnalban indít a Square Enix

Aki élőben akarja nézni a kiadó idei konferenciáját, nem árt, ha betankol kávéból.

6 | Halo Infinite: nem lesz Battle Royale

Frank O’Connor személyesen cáfolta a pletykákat.

19 | Kemény cenzúra jön Kínában

Tiltani fogják a vért és a hullákat, beleszólnak a történelmi játékok tartalmába, és ugrik az online póker is.

0 | Chernobylite: fél óra sugárfertőzés

30 perces gameplay a Kickstarter kedvéért.