Today's Developer Q&A features #FarCryNewDawn creative director Jean-Sebastien Decant! @Battlesand from Twitter asked us "What game mechanics changed over Far Cry 5?" pic.twitter.com/TqhogYJhvf— Far Cry New Dawn (@FarCrygame) 2019. január 21.
Ráfér a tartalmi és formai frissítés a Far Cry világára, tudja ezt az Ubisoft is. A Far Cry: New Dawn ezért új mechanikákat, pl. lájtos RPG elemeket is bemutat majd.
A játék kreatív direktora egy Q&A keretein belül elmondta, hoyg a programban fegyvereket is kraftolhatsz majd, a fegyverek ranggal lesznek számontartva, és az ellenfelek is egyfajta rang-szintezéssel grasszálnak majd a terepen.
A játékos új otthona, a Home Base is fejleszthető lesz. A programban emellett egy úgynevezett eszkalációs-mechanika is megjelenik majd. Az elfoglalható helyőrsöket kétféleképp lehet betámadni. A sima elfoglalás után a velünk lévő NPC-k beköltöznek majd az outpost építményeibe. A "Sqeeze" módban megszorongatott lokáció nagyobb azonnali lootot biztosít (magyarul "kisajtolhatjuk" a helyiség erőforrásait), de az ellenfelek újra elfoglalhatják ezeket. Ezután erősebb katonák népesítik majd be az őrséget, de az újbóli elfoglalás után a friss loot is zsírosabb lesz.
Hát, bízzunk benne, hogy azért más újdonságokat is kapunk majd a New Dawn kampányában - a fentiek egyelőre azért mindenképp finomhangolásnak tűnnek inkább, mint radikális belepiszkálásnak.