A Game Informer ígérete szerint az elkövetkezendő hetekben folyamatosan számíthatunk új részletekre és látnivalókra, a FromSoftware következő játékából, a Sekiro: Shadows Die Twice-ból. Ilyen például a fent látható rövid gameplay bemutató, mely a játék egyik kezdeti területét, a Hirata Estates-et mutatja be. A videó rövidsége ellenére azonban már ebben kapunk némi újdonságot, például hogy karakterünk úszni is tud, ennek pedig biztosan jó hasznát vesszük majd a közlekedés és felfedezés során.
Ezen túl az újság jóvoltából megtudhattuk, miként is épül majd fel a korábbi From játékoktól nagyban különböző fejlődési és fejlesztési rendszer. A Sekiroban a klasszikus alapérték (élet, stamina, erő, stb) módosítással történő fejlődés helyett a skillpont alapú előmenetelt kapjuk, melynek értelmében a megölt ellenfelek egy sávot töltenek, mely maximális értékre érve egy új skillpontot ad, melyből az eltérő képességfákon nyithatunk meg új mozdulatokat. A csavar a dologban, hogy az egyes ágakat először meg kell nyitnunk különböző tárgyak megtalálásával. Az eddig részletezett ágak között találunk olyat, ami a nyers támadásokra (Samurai), a különböző kitérésekre és ezzel együtt a lopakodásra (Shinobi), valamint a főszereplő műkarjának módosításaiért (Prosthetic) szolgál majd.
Ezeken túl, a készítők elmondása szerint lehetőségünk lesz a maximális életerőnk növelésére is, ehhez azonban specifikus tárgyakat kell összegyűjtenünk, valamint utalást tettek arra is, hogy a feltámasztó képességünket is kellő mértékben kiaknázhassuk.
A némileg szegényesebb fejlesztési lehetőségek mellett azért lesz okunk felkeresni a játék központi területét, a Dilapidated Temple-t, ahol különböző NPC-kkel beszélhetünk. Ilyen például a Szobrász, aki a fejlesztéshez szükséges kiegészítőket árulja. Mellette ott van még Emma, akinél a gyógyításunkért felelős tárgyból szerezhetünk többet, ezzel növelve a túlélési esélyeinket. Rajutuk kívül az egyik leghasznosabb segítő kétség kívül a Halhatatlan Katona lesz, aki egyfajta trénerként funkcionál, nála sajátíthatunk el új, hatékony támadásokat és mozdulatokat. A csapat korábbi játékaihoz hasonlóan természetesen itt is számíthatunk további karakterekre, akikkel a világban futunk össze, ahogy a különféle questeket sem kell majd nélkülöznünk.
Végezetül a fejlesztők beszéltek a multiplayer száműzéséről is, ezt azzal indokolták, hogy a többjátékos mód implementálása nélkül egészen másképp tudják az egyes területeket kialakítani, valamint így könnyebb dolguk volt a bossfightok tervezésénél is, hiszen kizárólag egy résztvevővel kell számolniuk.
A Sekiro: Shadows Die Twice március 22-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.