Bréking: szakít a Bungie és az Activision
Eddig 133 hozzászólás
mcmacko
2019. január 10.
csütörtök 21:52


A Bungie blogján lehetett olvasni a hírt egy súlyos válóperről: a cég és az Activision útjai különválnak, a Destiny kiadói joga pedig teljesen a Bungie kezébe kerül, ahogy a jelenlegi tervek állnak.

A fejlemények hosszú évek óta tartó feszültség következtében alakultak így - a Bungie alkalmazottak számára szinte örömünnep volt a kiadótól való szakítás. A Bungie bejegyzésében köszöni a rajongók fáradhatatlan, és olykor hullámvölgyeken átívelő szeretetét, és jelzik: szeretnék tovább tolni a saját szekerüket.

A deal valószínű az Activision számára is előnyös, a játékosok ugyanis közel sem vásároltak annyit például a legutóbbi Forsaken kiadásból, amekkora számokat a kiadó szeretett volna látni az éves összesítések végén. Állítólag a két vállalat között az éves őszi megjelenési ciklus hozta a legnagyobb konfrontációt - írja a Kotaku -, melynek köszönhetően minden főszezonban egy nagy kiegészítőt, vagy számozott epizódot kellett volna a Bungie-nak leadni. Ez a jövőben valószínű változni fog, a tervezett út feletti árkokat pedig szezonális tartalmakkal szeretné a Bungie áthidalni. A Destiny 2 a sok zűrös kérdés ellenére persze a Battle.net keretein belül marad egyelőre.

A Bungie pedig talán jól is tud majd kijönni a történetből. Az Activision Dárius kincsét ráköltötte a franchise felfuttatására, a most már függetlenként működő fejlesztőstúdiónak pedig egy bejáratott névvel kell helyt állni a jelenlegi piacon. Szerintünk sikerülni fog nekik.

Az Activision pedig a sikeres Crash és Spyro újrakiadások ellenére sem lehet teljesen boldog. A Skylanders bevételi források elapadása után a Destiny is kikerült a megavállalat hálójából, a cég pedig épp a Blizzard háza táján szervez költségcsökkentő átalakításokat.

Összesen: 133 [1-50]
1 | 2 | 3
jan 13., vasárnap 16:59 #133
(a hsz-k elolvasását követően) Bár én nem Destiny-zek, kétséges, hogy mi fog történni a játék és a franchise körül. A Bungie egyszer már elhagyott egy gazdag nagybácsit (Microsoft), hogy kvázi a saját útját járja. Most a kínai NetEase azzal, hogy "megkaparintotta" őket, egy igen nagy lépést tett előre, hogy az az ország is komolyabban fölkerüljön a videójátékosok térképére.
Az Activisiont meg nem féltem, mert a "hagyományos" játékaik ugyan megcsappantak, de a CoD szekér még mindig megy, a Blizzard egyelőre továbbra is jól teljesít, illetve a mobil piacon is erősen ott vannak pl. a King (a Candy Crush Saga fejlesztője) is az övék.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[38] Hunk2
jan 13., vasárnap 13:46 #132
Van az a pénz! Igen! XD Eltudom az más kérdés mit csinálnának a rajongok, tovább menyek xbox és pc hisz ezt a két platformot eteti a miki egy jó ideje.
Ahogy írtam egyelőre úgy tűnik lesz egy közös projekt, nem lepődnék meg azon legújabb HALO játékba besegítenének.
"Élni és élni hagyni"
jan 13., vasárnap 13:39 #131
Válasz Hunk2 (#130) üzenetére
Igen,de eltudod te képzelni,hogy a Destiny 3 csak Xboxra jelenne meg ? Esélytelen!!
TLOU 2
[38] Hunk2
jan 13., vasárnap 13:34 #130
Válasz GOW Beast mode (#129) üzenetére
Netease nem beleolvadt hanem 100 millió dollárt adott Bungi részére csináljanak egyelőre ismeretlen játékot. Igen ez miatt aggódik sok ember így igaz legnagyobb független játék készítő lesz a csapat most szét esik két fel az egyik Destiny tartalmat gyárt majd a másik meg a kínai valamit nagy esély van mobil játék lesz.
Nem tudom két dolog mekkora forrást emészt fel.
Lejjebb a Microsoft fejes írta, közös munkát emlegette és nem újra miki családhoz fog tartozni. Azért miki megtámogatja Bungit meg jól is jöhetnek ki, azt nezuk regén miki sok időt adott egy játék fejlesztésére és szabad kezet is nem volt olyan rossz nekik ott.
"Élni és élni hagyni"
jan 13., vasárnap 13:23 #129
Most nagyon sokan azt gondolják,hogy milyen jó lesz a Bungie-nak és pezsgőt bonthatnak. Kezdjük ott,hogy nem a Bungie vált meg az Activision-től,hanem fordítva.Miért? Egyszerűen nem voltak megelégedve az eladásokkal.A Forsaken DLC nem hozta az elvárásokat és lehetett érezni a feszültséget a két stúdió között.A Bungie nagyon kemény fába vágta a fejszét!! azt sokan elfelejtik,hogy az Activision bármennyire is patkány vagy köcsög,de ő volt az egyetlen kiadó aki 600 milliót fektetett bele a Destiny-be!!! Most ez s pénz forrás hiányozni fog Bungieknak nagyon és elvesztették a High Moon Stúdiót és még egy belsős Activision stúdió segített nekik.A kínai cég aki beleolvadt a Bungieba,NetGaes vagy valami hasonló, pontosan nem tudom a nevüket,de képes lesz azt a pénz belefektetni amit az Activision is belerakott?! Kiadó nélkül, pénz forrás nélkül nehéz lesz a Bungie dolga. És látom sokan szeretnék,hogy Bungie térjen vissza Microsoft-hoz,de ennek nagyon kevés az esélye!
TLOU 2
[17] Tomtom
jan 13., vasárnap 11:05 #128
Válasz Stinger (#110) üzenetére
...ilyen mélységű stuffoknál azért talán mégsem kellene erőltetni a felhőalapú szinkronizációt, már ha valóban így van, mert, hogy azért én ebben nem vagyok olyan biztos...legalábbis itt az EU-ban nem. Persze így olcsóbb....sokkal, kurv@ra, kibeaszottul, na de azért ez tényleg nonszensz. Szerintem a fő problémát inkább a keret szabványok inkompatibilitása, (USA - EU, stb) vagy azok be nem tartásának okozza.

Anno mikor ez az egész elkezdődött, 1998-2002, számos garázs cég már ezzel a problémával küszködött (pl. az X link Kai) és véresre izzadta magát, mire rendre kalapálta a szabványkülönbségeket. Persze ott, akkor -nagyon frappánsan- úgy oldották meg, hogy kiválaszthattad a hozzád legközelebb álló pajtikat, akiknél a ping-ek, és minden egyéb dolog a megadott értékeken belül esett, létrehoztál egy játszóteret, és azokkal játszhattál. Tudom, ez jelenleg a rengeteg frissítés és jogi dolgok miatt nem megoldható, de mégis volt egy olyan relatíve zárt rendszer, amiben megfelelő feltételek mellett, élvezhetően tudtál kikapcsolódni, és nem kényszerítettek rá, hogy elhagyd, csak ha akartad...
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[30] sting
jan 12., szombat 12:12 #127
Válasz Kuresz (#102) üzenetére


A PS4 megjelenésekor láttam utoljára, ha ez tényleg ingyenes még, akkor le a kalappal mekkora világot húztak fel az eltelt évek alatt..
[41] ssj4vegita
jan 12., szombat 11:50 #126
Válasz Stinger (#118) üzenetére
Ennél unalmasabb "bulit" rég láttam...
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az értelem el tud képzelni, azt el is tudja érni.
[38] Hunk2
jan 12., szombat 7:15 #125
Válasz Stinger (#118) üzenetére
Kiváncsi mi lesz ebből, Bungie nagy játék készítő most két játékot kell csinálniuk az egyik Destiny a másik meg egy ismeretlen játék amire pénzt kaptak NetEase kinai cégtől.
Tul lesznek terhelve igy nem lepődnek.meg microsoft csatlakoznának, egyszerüen sok nekik szerintem.
"Élni és élni hagyni"
[38] Hunk2
jan 12., szombat 7:11 #124
Válasz Tommy_Angelo (#123) üzenetére
Egy kettő nagyott üt.
"Élni és élni hagyni"
jan 11., péntek 23:42 #123
Válasz Stinger (#118) üzenetére
K*rva jók a gif-ek!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[2] Feco88
jan 11., péntek 22:35 #122
Válasz Hwopapa (#101) üzenetére
loadinbg timeban benne van a matchmaking, szal nem az eszi az agyadat, hanem az mire talál megfelelő p2p szervert, ahova be is tud rakni, és nem fogcsikorgatva menekülsz a lagos teleportáló játékosok elől.

Nem véletlen hogy annyi lengyel/magyar/román etc kollágéval vagy egy térképen.

Aztán meg még ott van az availability, tedd össze a két kezed ha találsz embert, aki nem a marson kavarog vagy valmi egyéb endgame content mapon.

ezen a timegatingelt upgrade rendszer sem segit, mert biziste, ha minden nap minden térkép adna egye engramot, akkor minden nap, minden ember elmenne az adott térképre azt az upgrade et kiszedni.
jan 11., péntek 22:28 #121
Válasz Dude (#120) üzenetére
Mer'?
[49] Dude
jan 11., péntek 21:26 #120
Válasz Stinger (#118) üzenetére
Ilyet remélni sem merek.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
jan 11., péntek 21:24 #119
Amugy remelem hogy az Acti csodbe megy majd. Megerdemelnek. Tetu banda...
jan 11., péntek 21:18 #118
éés akkor, buli indul


KATT!
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[16] eandre
jan 11., péntek 19:52 #117
Ebbol en csak jol jovok ki. Amit eddig a Destiny kepviselt messze nem nekem keszült
jan 11., péntek 19:45 #116
Válasz Kuresz (#109) üzenetére
Tesommal most nyomjuk 1.reszet, vagyis inkabb ő nyomja, lvl 14-en abbahagytam. Semmi extra a jatek... Gameplay az fasza (csak Bungie jatek), grafika oke, AI (kulonosen elszomoritott, mivel a Halo-ban mindig is ez volt kiemelkedo, persze ne legyen brutal nehez, tul sok taktikazas se legyen, mer' ugye a Pistikeknek is el kellett adni, de sik hulyek se legyen mar) tortenet kuka...
jan 11., péntek 19:36 #115
Csak remenykedni tudok, hogy az MS megvasarolja oket.
[25] Hwopapa
jan 11., péntek 19:06 #114
Válasz Stinger (#110) üzenetére
Mármint mi a felhő alapú benne? Mert ami van az bármelyik másik online játékban 10x gyorsabban tölt. Szóval ez egy jó magyarázat lenne, ha pl ott történne a számolás és nem 80 gigat foglalna a gépen
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[26] Rotten
jan 11., péntek 18:45 #113
Válasz Stinger (#110) üzenetére
Ket bekezdesnyi hozzaszolas es csak egy angol szo bekezdesenkent. Feltortek a profilod?
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
jan 11., péntek 18:10 #112
Nekem ez a jatek altatonak volt jo ejszakankent.
Papu nem sárga tetű!!
[10] Zargul
jan 11., péntek 17:30 #111
Válasz Stinger (#110) üzenetére
Régen minden jobb volt.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
jan 11., péntek 17:09 #110
Válasz Hwopapa (#101) üzenetére
Amely játékban felhő alapú, szerver-orientált gameplay mechanika van építve olyan szinten, mint a Destiny, a töltögetések és szinkronizációk hátterében jelentős százalékban az infrastruktúra és a kommunikációs folyamatok a felelősek. Ha ez nem ideális megoldásokkal társul, azok elcsúszhatnak ilyen mélységekbe.

Az a baj dudák, hogy ez egy nagyon összetett és sokszereplős történet. A jövő pedig efelé tendál, a streaming generáció terjedésével, a hálózati infrastruktúra minél nagyobb terhelésével a szolgáltatások minősége kifogásolhatóbbá, az elvárások a hangzatos buzzwordok miatt viszont magasabbá válnak. Jelenleg nehéz megmondani, hogy mi várható, de egy biztos: változik a világ és a töltési idők sem fognak eltűnni, max máshogy hívjuk majd őket
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[41] Kuresz
jan 11., péntek 16:47 #109
Botrányosan lassan tölt a játék, ezen kár vitatkozni. Annyi a különbség az 1 és a 2 között, hogy az egyben még a töltést is előtöltötte a játék.
Most itt megint lehet "hácéskodni", de nagyon sok esetben kell mondjuk ruhát is cserélni raiden, mert bizonyos ruhákkal pl több rakéta töltényt vihetsz magaddal. Ez pc-n kb 2 mp, konzolokon vagy 20. Többször volt ezért halál is. Azokról nem is beszélve, amikor a tower be se tölt, csak tölt, tölt, tölt, majd fekete képernyő... Vagy amikor betölt, de nincs senki (még az árusok se) a towerben.
Ez mind mind bungie f...ság, nem acti.

Ez a bungie már az első destinynél sem az a halo-s bungie volt, ezt ne felejtse el senki. Aki a halo-t kitalálta, mar d1 fejlesztésekor ki lett paterolva, mert túl sok contentet és normális történetvezetést akart, nem pedig lore-okat.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a következő játékuk...
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
jan 11., péntek 16:31 #108
Válasz arpi0912 (#106) üzenetére
Ez mondjuk kurvára igaz, én még az elsőt gyűlöltem meg az űrhajós loading miatt. Más játékok sokkal tartalmasabb és méretesebb tájakat hamarabb töltenek be.
[25] arpi0912
jan 11., péntek 16:14 #107
Válasz neuroflex (#104) üzenetére
Én ha nem volt muszáj még bolygót se szerettem váltani, nem hogy towerbe rohangálni a fos töltési idő miatt. Csak néha elkerülhetetlen hogy ne menj a towerbe ha a küldetés oda szólít valamelyik hőshöz.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[25] arpi0912
jan 11., péntek 16:12 #106
Válasz Hwopapa (#101) üzenetére
Tökéletesen ez van nálam is.
Annyival egészíteném ki persze ez már csak egyéni dolog, hogy mivel kevés időm van játszani rohadtul nincs se kedvem se időm percekig a töltő képernyőt bámulni, mert mire betölt a játék el is ment a kedvem tőle. Többnyire ezért se veszem már elő a D2-t.
Ez szerintem a Bungie sara, főleg hogy 1 év után se tudták ezt orvosolni. És nem az én hálózatomnak illetve a net szolgáltatóm baja. Mert más játék érdekes módon működik.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] Hunk2
jan 11., péntek 16:08 #105
Válasz shearer (#71) üzenetére
Volt hír róla valami Kinai cég pénzt nyom alájuk, vagy csak befektetők.
Ami a lényeg egyelőre biztos nem futnak anyagi csőd felé.
"Élni és élni hagyni"
[38] neuroflex
jan 11., péntek 15:54 #104
Válasz Hwopapa (#101) üzenetére
Mondjuk lehet velem van a baj,mert én nem rohangálok a towerbe. Max 1x,ha aznapra végzek a játékkal.
...retribution...
[25] Hwopapa
jan 11., péntek 15:53 #103
Válasz arpi0912 (#99) üzenetére
Detto ilyen nálam is.
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[41] Kuresz
jan 11., péntek 15:48 #102
Válasz sting (#87) üzenetére
Warframe
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[25] Hwopapa
jan 11., péntek 15:47 #101
Válasz neuroflex (#96) üzenetére
Egy kicsi félreértés van itt szerintem.

A kolléga arra próbál reflektálni, (nálam szintén pspro, 1gigabit net, hasonló setup) hogy alapból rohadt sokat tölt a játék teljesen indokolatlanul. Nagyon sokszor a repülési animáció több percig is eltart, mire "célba ér" a gép és betölt a pálya.

És igen, rohadtul idegesítő, hogy minden szarért a towerbe kell rohangálni, 5 perc loading, összeszedni minden, kiválasztani a célt, 5 perc loading és akkor 10 perc múlva elkezdhetek játszani (plusz a rohangálás).

Ezen kívül maga a logon a játék indításától számítva nagyjából 5 teljes percet vesz igénybe. Tehát még egyszer: launch game -> bungie képernyő, x-et nyomunk amint csak lehet -> vársz, vársz, vársz -> kiválasztod a karaktered -> vársz vársz és vársz -> betölti az orbitot.

És akkor az is egy probléma, hogy rengeteg alkalommal, főleg repülési animáció közben nem tölt be a karakterlap, a fegyvermodellek, semmi. Pedig aki már eleget játszott vele, biztos nem fogja a játék közben basztatni a menüt, inkább orbitban, repülés közben akarja a ruha / fegyver színeit megváltoztatni - de NEM LEHET, mert nem tölti be a modellt.

Értem én hogy kicsinyes dolgoknak tűnnek ezek, de ha egyszer több percig loadol valami, közben meg elvileg lehetne csinálni mást is a karakterrel, akkor ugyan ne gátolja már a program ebben a játékost, illetve valamit rövidítsenek már a loading timeon, mert ez már 4 éve nevetségesen hosszú.

Nagyjából így tudnám összefoglalni, de majd kijavít, ha akar - ez nekem is böki a szemem már régóta amúgy, csak már lesz@rom és próbálom a dolgok jó oldalát nézni - ilyenkor lehet pisiszünetet csinálni, inni egyet, kávét készíteni, szendvicset összedobni, stb
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[31] Bogyi007
jan 11., péntek 15:41 #100
Válasz theSickness (#56) üzenetére
Erre egy másik Sonys belsős stúdió volt képes.
Killzone után hoztak egy Horizon Zero Dawn játékot.
Guerrilla Games akikről beszélek...
Bogyi007 a legtitkosabb titkosügynök! A titkát nem tudhatod meg, aki mégis megtudta már halott! Xbox Gamertag: Hun Bogyi007 PSN ID: Bogyi007
[25] arpi0912
jan 11., péntek 15:41 #99
Válasz neuroflex (#98) üzenetére
Na ezt kipróbálom.
Egyébként nálam ilyen a játék sebesség mint jobb oldalt: KATT!
Minden egyes indításnál. Függetlenül attól hogy korábban 100-as netem volt illetve hogy most 1000-es van. Ugyan az.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] neuroflex
jan 11., péntek 15:36 #98
Válasz arpi0912 (#97) üzenetére
Megnyomod a start gombot. Ennyi. A D1 óta működik ez.
...retribution...
[25] arpi0912
jan 11., péntek 15:24 #97
Válasz neuroflex (#96) üzenetére
A ps/box menüjére gondolsz? Mert abban mi a picsát turkáljak ha játszani akarok bazz.
Mikor elindítod a játékot hogy turkálsz a játék menüben? Meséld már el mert tényleg érdekel. De akár az is jó lenne, mikor már elindultál valahova és a repcsid animációját nézed aközben is. Mert én ilyet nem tudok.
Egyébként miért ne lehetne felróni problémaként a sok töltési időt? Más játéknál is negatívumként jelenik meg a sok töltés, akkor itt miért lenne másként.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] neuroflex
jan 11., péntek 15:11 #96
Válasz arpi0912 (#93) üzenetére
Na,nehogy már az baj legyen,hogy 1 percet várni kell egy játékot. Gyújtsuk fel a központjukat!

Én pl ezt sose veszem észre,mert olyankor a menüben turkálok.
...retribution...
[25] arpi0912
jan 11., péntek 15:08 #95
Válasz theSickness (#88) üzenetére
Hmmm... ezt nekem kellett volna a te hszed-re írni.
Pont te kapaszkodtál a mondandóm szempontjából jelentéktelen részletbe. Nem az ocsmány grafika volt annak a hsznek a lényege, de tudod te azt nagyon jól csak az a fránya kötekedhetnék bizserálja a tenyered mint mindig.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[72] zaz
jan 11., péntek 15:05 #94
Válasz neuroflex (#92) üzenetére
jaja! rajta vagyok!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[25] arpi0912
jan 11., péntek 15:04 #93
Válasz neuroflex (#91) üzenetére
Pro-n produkál ilyen szépségeket a játék. A ping az alacsony és más játéknál abszolút nem jön elő hogy az online lassú lenne. Viszont a Destiny már a kezdetek óta ilyen. Kb fél-1 perc mire kiválasztod a karaktered aztán ha mennél bolygóra is vagy kár egy Crucible meccset akkor is teker 1 percet is simán miután már összeszedte a játékosokat.
Közvetlenül a digi által behúzott huawei routerből megy a gépbe a net és lát is belőle a psn 3-400 mbitet ami elég jó főleg hogy a psn féle sebesség mérés tudjuk mennyire nincs a toppon. Nekem nagyon nem az érződik hogy az otthoni hálózattal legyen a bibi.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] neuroflex
jan 11., péntek 14:53 #92
Válasz zaz (#65) üzenetére
A 2-t azonnal pótold. Pláne,hogy már a tunningolt verziót nyomhatotd.
...retribution...
[38] neuroflex
jan 11., péntek 14:50 #91
Válasz arpi0912 (#86) üzenetére
Nem tudom milyen gépen nyomtad,de nálam egyáltalán nem tölt sokat a játék.
Az 1000es net nem garancia mindenre,hiába gondolod.
Ha a pi g-ed magas vagy be vagy nat-olva (diginél jellemző),akkor ilyenek simán lehetnek. Vagy akár egy router is okozhat hibákat.
...retribution...
[13] muerte
jan 11., péntek 14:38 #90
Válasz skiz0 (#33) üzenetére
Nem kell feltetlen csak Destiny ben gondolkodni, Egyebkent is jot tenne neki, ha most par evig pihentetnek a cimet.
Ami nem ol meg az erosit
jan 11., péntek 14:23 #89
Válasz ne5h (#82) üzenetére
Ha komplettebb, kompaktabb Destiny 3-at tudnának lerakni az asztalra, nem egy játék-csontvázat, akkor valószínűleg utána nem ígérgetniük meg hadakozniuk kellene. Gondolom.
jan 11., péntek 14:21 #88
Válasz arpi0912 (#81) üzenetére
Értem én, hogy mindenen lázasan fogást kell keresni, ami nem a szíved csücske, a leírtakat meg te írtad, nem én, ugye.
[30] sting
jan 11., péntek 14:20 #87
Válasz arpi0912 (#86) üzenetére
Jó, akkor mi a csúcs, melyik az a makulátlan cím, amely ilyen kondiciokkal, mint amivel a D2 is rendelkezik, határozottabban stabilabb, több, jobb?
[25] arpi0912
jan 11., péntek 14:09 #86
Válasz Dude (#84) üzenetére
Én is arról beszéltem,és rengeteg képem is van róla hogy nem csak a levegőbe beszélek mikor ezeket írom. Én konzolon toltam, és van vele gond dögivel. Az optimalizálás hagy kívánni valót maga után.

Én is pont azt mondom hogy jó a Destiny, szerintem is stabilan, fut, a látvány is okés, sőt vannak benne kifejezetten impozáns részek (de van kevésbé ilyen rész is) de messze van a csúcs technótól konzolokon (pc-n lehet hogy csúcs de én nem arról beszéltem).
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[25] Hwopapa
jan 11., péntek 14:01 #85
Válasz ne5h (#82) üzenetére
A hc rétegnek úgyse lesz soha semmi se jó, ha túl sok a tartalom és nem változatos, akkor az lesz a baj, ha kevés az, ha nyuszikán épp sapka van, akkor az...

Persze lehetne még ütni a vasat, miszerint nem ezt ígérték már a D1-el se, űrcsaták + járműves harcok, meg lootkirályság, aztán ebből se lett semmi - erről hogy ki tehet, már tök felesleges ecsetelni, mert nem lesz jobb tőle senkinek. Maga a játék az összes hibájával együtt hatalmas sikernek örvend, szarfosrövid DLC ide vagy oda.

Egyébként ott a WoW példaként, azt a kontent-mennyiséget feltölteni a D2 világába egy kisebb csodával érne fel - ha nem lenne a jelenlegi technológiával lehetetlen. Ettől függetlenül biztos lehetne még több bolygót, cruci pályát és strikeot belepakolni, ezt nem vitatom. Hát még raidet.

Amúgy nedves a álmaim netovábbja a Destiny VR. Már csak a gondolattól is libabőrös leszek, hogy be tudnánk menni Rasputinhoz körülnézni, vagy a Shattered Throne ugrálós szekcióját teljesen belső nézetből végigvinni...
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[49] Dude
jan 11., péntek 13:56 #84
Válasz arpi0912 (#80) üzenetére
Konkrétan a grafikáról beszéltem. Amihez konzolon nem volt szerencsém csak PC-n a Destiny esetében és ott semmi grafikai problémával nem találkoztam a stabil 60fps mellett 1080p-ben. Nekem a menü sem tűnt lassunak. De lehet ez a PC és SSD miatt van.
Nem azt mondjuk, hogy csúcs technó van a Destiny alatt. Csak azt, hogy rendben van. Jól néz ki, stabilan fut. Amiket írsz minden masodik játékra igaz. Legutóbb a BF1 PS4 Pro verziójával voltak hasonló gondjaim. No nem a texturákkal, hanem a menüvel. De a pl. az NBA is baromi sokat tölt. Bár lehet csak a PC-hez és az SSD-hez szoktam nagyon.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
Összesen: 133 [1-50]
1 | 2 | 3