Már 90 millió felett a PS4-eladások
Eddig 94 hozzászólás
drag
2019. január 08.
kedd 09:08


Már megszoktuk, hogy az év eleji CES-en mindig kapunk friss PS4 eladási adatokat. Nincs ez másképp idén sem: a Sony bejelentette, hogy a masina összeladásai már 91.6 milliónál tartanak világszinten. Ebből 5.6 millió az év végi ünnepi szezonban, november 19. és december 31. között talált gazdára.

A játékeladások eközben már 876 millió felett járnak - az év végén több mint 50 millió szoftver fogyott a gépre. 2018 legsikeresebb first party címe a platformon a Marvel's Spider-Man volt, melyből november 25-ig több mint 9 milliót adtak el.

Összesen: 94 [1-50]
1 | 2
[10] Cell
jan 11., péntek 20:20 #94
Válasz arpi0912 (#90) üzenetére
Háát én ezt annyira nem nevezném árcsökkentésnek, inkább annak a ténynek, hogy idővel az összes elektronikai termék amortizálódik és nem lehet azért mindig ugyanazon az áron tartani magát a hardvert.
De én nem is arra céloztam árcsökkentés alatt, hogy nem csökkent egyik konzol ára sem a launch óta, hanem inkább arra, hogy ha valaki most akar beszállni ebbe a business-be, kb. most is ugyanannyit kell kicsengetnie, mint annak, aki 5 évvel ezelőtt tette ezt meg, annyi különbséggel, hogy most kap már 2, esetleg 3 játékot vagy egy plusz kontrollert is a gép mellé.

De konkrét példa: az alap PS4 a megjelenésekor ilyen 130-135 000 környékén volt, játékok nélkül.
Most, ahogy nézem, a játékok nélküli 500 GB-os Slim csomag kb. 30 000-el olcsóbb a hivatalos viszonteladóknál. Játékokkal megtoldva pedig kb. ugyanannyiba kerül most is a gép, mint 5 éve a játékok nélküli változat.
Míg ha pl. a PS3 példáját vesszük: 140-160 000 között volt a nyitóára. 5 év múlva viszont (a PS4 megjelenése előtt 1 évvel, tehát ha mondhatjuk, ugyanaz az időszak, mint ami most is van), már kb. fele ennyiért vihető volt a gép, ráadásul akár bundle-ben is.

Az ilyen jellegű árcsökkentés hiányára gondoltam. És oké, jobban a $ony oldalán írtam le, de a One-nál is kb. ilyen lehet a helyzet, leszámítva persze azt a 100 dolláros deficitet, ami a launch-kor volt a 2 gép között.
Lényeg a lényeg: szerintem a gyártók mostanság eljutottak oda, hogy elég jól kereshetnek a hardveren is és inkább nem faragnak le látványosan az árból, hanem ilyen-olyan bundle kiadásokkal és a géphez mellékelt plusz szolgáltatásokkal igyekeznek továbbra is egy magasabb szinten tartani azt. Rájöttek, hogy valószínűleg így hosszútávon jobban megéri.

Azért a $ony-nak a minőség-ellenőrzési protokollját sem kell az egekig emelni. Elvégre pl. a Knack, a The Last Guardian, az Order 1886 vagy pl. az inFamous: Second Son kritikai fogadtatása sem volt olyan egyöntetű, mint tavaly a God of War-é vagy a Spider-Man-é. Csak, mint írtam, a $ony annyira belejött ebben a generációban az exek promótálásába, hogy kvázi simán el tudja feledtetni az emberekkel a jó, de amúgy nem annyira kiemelkedő címeiket. Ehhez ráadásul az is hozzásegít, hogy a 3 gyártó közül ők rendelkeznek a legtöbb belsős csapattal, így ha az egyik stúdió projekt-je nem hozza a várt csúcsszintet, akkor az aktuális sztárstúdió hamarosan érkező projekt-je könnyen el tudja ezt feledtetni a fanokkal. (Miközben vannak olyan csapataik is, akik ebben a generációban még elő sem jöttek új játékkal (Media Molecule és Bend pl.). )

Ilyen szempontból egyértelműen látszódik az MS hátránya, hiszen ha ők 'teszemazt elb.sznak egy ex címet (pl. Recore), akkor az sokkal tovább az emberek tudatában megmarad. Ráadásul olyan szempontból is kényelmetlenebb helyzetben vannak, hogy az előző generációban felfuttatott 3 csúcsex közül 2-t már nem az eredeti csapat fejleszt és azért a beszámolók szerint ez látszódik is rajtuk. Ezért is tartom jó stratégiának, ha több stúdió és több új IP felé veszik az irányt, hogy próbáljanak minél jobban színesíteni a saját belsős címeik kínálatában. De ettől függetlenül valóban, a minőség-ellenőrzésen is fejleszteniük kell, még úgy is, hogy azért ebben a genben ők is hoztak ki néhány igazán kiváló exkluzívot, elvégre elég, ha csak a tavaly megjelent Forza Horizon 4-re vagy a Sunset Overdrive-ra vagy az Ori-ra gondolok.

Őszintén, nem tartom magam átlag gamer-nek (legalábbis így a híreket és értesüléseket tekintve), de annyira pontosan még én magam sem értem, hogy effektíve mi értelme volt a Pro vagy az X féle mid-gen upgrade-nek a profitmaximalizáláson kívül. Jó, betört itt a 4K-hullám, de a beszámolók alapján talán a One X az, ami jobban el tud boldogulni ezzel a felbontással, de azért az is hagy némi kívánni valót maga után. Miért nem lehetett inkább azt csinálni, hogy idénre belövik a következő generáció érkezését, stabil 4K, 60 FPS HDR támogatottsággal.
Annyira nem lettek látványosan jobbak a játékok az erősebb gépeken, viszont (és itt némileg visszautalnék az első bekezdésben leírtakra) a konzolok ára továbbra sem csökkent olyan mértékben, mint az előző generációban.
De megint csak azt tudom mondani, hogy lehet, hogy valamit rosszul látok.
[1] TUKOSZ
jan 11., péntek 19:57 #93
Válasz FecoHun (#92) üzenetére
Pont olyan arrogáns vagy mint a Sony.....
[4] FecoHun
jan 11., péntek 19:37 #92
Válasz TUKOSZ (#91) üzenetére
És ??? Közöd ???
[1] TUKOSZ
jan 11., péntek 18:52 #91
Válasz arpi0912 (#89) üzenetére
Emese itt ragadt...

Kedves szerkesztők!

Az új esztendő alkalmából szeretném kérni a profilom törlését.

B.U.É.K és köszönök mindent. Fecohun
[26] arpi0912
jan 11., péntek 8:55 #90
Válasz Cell (#85) üzenetére
Azért volt árcsökkenés az x1x-nél nem is gyengén csak épp bujtatott formában. Az elején maga a gép volt beárazva 155k-ra. Aztán fél évre rá már a bundle volt 155k 3 db játékkal (és nem régiekkel), azért ez akkor is árcsökkentés még ha elsőre nem is tűnik annak. Azóta én nem is látok úgy x1x-et a boltokban, hogy ne játékkal lenne. Persze ez ugyan úgy megvolt a másik oldalt is.
Való igaz a Sonynak is sok időbe telt mire kiépítette a saját first party studióinak listáját (mondjuk sokkal sokkal jobb pozícióból indult), amit az MS is kezd kiépítgetni. Illetve van neki is egy pár first party studiója, csak azok épp azt a minőséget nem tudják lerakni az asztalra amit kéne. Rengteg próbálkozása volt az MS-nek ebben a genben koncepciótlan, közepes, bugos játékokkal amik nagyot buktak. És a baj, hogy a most bevásárolt 6 studióból 2 ha tud olyan minőséget ami ahhoz kéne hogy a következő box ne csak azzal legyen nyerő hogy a multi címek jók rajta. Én itt érzem Spencer ugyan olyan töketlenségét mint az elődeiét. Egyszer azt kommunkálja, hogy nem az ex címeké a jövő, aztán rá 1 évre meg elkötelezettek az ex címek iránt, blablabla. Most akkor mikor melyik évben mi a jövőképe? Töketlen ez is. Erre most sok olyan studiót is felvásárolt amik önállóan is csak egy közepes cuccot tudtak lerakni az asztalra, meg új studiót építenek. De ahhoz hogy ez tényleg összekovácsolódjon egy fasza studióvá ahhoz lehet a következő generáció is kevés. Főleg ha nem javítanak a minőség ellenőrzésükön ami a béka segge alatt van az új címeiknél. Egyedül a szolgáltatásokban gondolkoznak nagyon jól, abban már már túl jó dealt kínálnak. Kíváncsi vagyok vajon mikor jön el ezeknél is a kezdeti beetetés vége és vagy a tartalom csökkentés vagy az áremelés. De egyelőre parádés ez vitathatatlan.
Lássuk be az x1x se (ahogy a pro se) az átlag gamert érdekli, nekik jó a 60k-s ps4 is amin ugyan olyan jó nekik a multi cím. Ezeknek a tuning gépeknek csak mi tulajdonítunk akkora jelentőséget, és hisszük azt hogy most már pedig mindenki ilyenért fog rohanni a boltba. Kár hogy a fordítottja igaz, és épp az eladási számok sem azt mutatják, hogy mindenki tuningolt gépet akar venni.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[26] arpi0912
jan 11., péntek 8:34 #89
Válasz FecoHun (#84) üzenetére
Köszönjük Emese. 😁
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[10] Cell
jan 10., csütörtök 19:25 #88
Válasz Kuresz (#86) üzenetére
Igaz, ez a gyártó szempontjából elég lényeges tényező.
Plusz minél több exkluzívod van, annál a nagyobb a vonzástered is.

(Pedig szerintem nem rossz vétel a One. Ha az embert nem érdeklik az exkluzívok és csak a FIFA-val, a COD-dal, meg az aktuális AC-vel akar nem csúcs felbontásban, de kényelmesen, gond nélkül játszani, akkor neki egy teljesen jó választás. 50-60k-ért már lehet találni használt, jó állapotú gépet. Ennyiért PC-n még lehet a videokártyát sem kapnád meg.
De mondjuk igaz, ennyi erőből kb. ugyanennyiért PS4-et is vehetne.)
[4] FecoHun
jan 10., csütörtök 19:14 #87
Válasz Kuresz (#86) üzenetére
Miért vesz valaki Xbox-ot? Elárulom, mert játszani szeretne. De ez hatalmas titok, ne add tovább...
[41] Kuresz
jan 10., csütörtök 18:21 #86
Válasz Cell (#85) üzenetére
Minden mondattal egyetértek.
Viszont a végére egy megjegyzés: nem az exkluzívból bejött bevétel számít, hanem hogy mennyi hw eladást generálnak ezek a címek. Hiába "veszteséges" egy exkluzív játék, ha miatta vesz x ember adott gépet. Boxot márkahűségen kívül a mai napig nem értem, hogy miért vesz valakit (ha minőség, akkor pc, ha exkluzív, akkor bármi más).
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[10] Cell
jan 10., csütörtök 17:37 #85
Válasz arpi0912 (#83) üzenetére
Azért az Xbox részleg teljesítménye nem csak a One X eladásából tevődik össze.
Egyrészt, mint te is írtad, nem tudni, hogy az MS mennyit veszít a hardveren. (Már ha egyáltalán veszít.)
Másrészt, azért már egy ideje piacon van a masina és sem ennél, sem az alapmodellnél nem harangoztak be semmilyen árcsökkentést, miközben azért a bennük lévő hardver, hogy így mondjam, nem igazán mai darab, folyamatosan amortizálódik piacilag.
A $ony oldalán tudjuk, hogy az eladások tömegesebb részét még mindig az alap Slim modell teszi ki és nem a Pro. Szerintem ez nagyon az Xbox-nál sem lehet másképp, max. egy pár százalékkal több fogyhat a One X-ből a 4K UHD lejátszó és az erősebb hardver miatt.
Harmadrészt, a One X nem 2 évig lesz a piacon valószínűleg, hanem még egy jó darabig (ha a 360-ból indulunk ki: 2005 és 2016 között volt piacon, tehát 11 év).

Azért azt tegyük hozzá, hogy ahhoz, hogy a PS4-nek ilyen mennyiségű és minőségű exkluzív felhozatala legyen, ahhoz nagyon kellett az a pofon, amit a PS3 launch-kor kaptak. (Meg persze a Vita támogatásának leállítása, amit én szeretek mindig megjegyezni. ) Tehát, hogy így mondjam, azért ők sem egyről a kettőre szedték ezt össze, hogy egy ilyen tág és koordinált működésű first party hálózatuk legyen.
Amíg a $ony az előző genben abba nyomta a pénzt, hogy minél több külsős stúdiót leszerződtessen (pl. Quantic Dream, Insomniac) és felvásároljon (pl. Media Molecule, Sucker Punch), addig az MS-nél, mivel jól kezdték a generációt, lazán kényelmesre tudták venni a tempót és részükről a kevesebb exkluzív is bőven kifizetődő volt, mert jobban a multiplatformokból akasztották a nagyobb pénzt (ahogy most is teszik btw, nyilván ezért is így pozícionálták be a One X-et, mint a legerősebb konzolt, ami valaha készült.)
Most némileg fordult a kocka: a $ony-nak most már van annyi stúdiója, hogy kényelmesen ki tudnak hozni 2-3 minőségi exkluzívot egy évben (amit nyugodtan tudnak hosszú évekig fejleszteni, garantálva ezzel a minőséget), ráadásul most már a címek marketingelését is elsajátították ebben a generációban.
Az M$ viszont most tart ott, hogy különböző stúdiókat felvásárol. Ha sikerül nekik is egy olyan koordinált hálózatot kiépíteni, mint amilyet a $ony-nak is sikerült, annak az eredményét már nem ebben a generációban fogjuk meglátni, mivel itt 1, max. 1,5 év és érkezni fognak az utódok. És hosszútávon kifizetődőbb, ha a meglévő fejlesztéseket már inkább a következő generációra pozicionálják, mintsem erre, ami már rég lejátszódott. (Gyanítom, hogy már most jó pár Xbox-exkluzív cím van fejlesztés alatt, amit gondolom majd szépen a következő generáció kezdetére fognak belőni. Mert itt elég, ha a 2 közül valamelyik elsz.rja a launch-ot és a másik ezt kihasználva előre húz.)

Most hosszasan kifejtettem az álláspontomat erről, aztán lehet, hogy amúgy tökre nem így van az egész. Lehet, hogy pl. az exkluzívok nem nyomnak annyit a lantba, mint amennyire gondoljuk és lehet, hogy a bevétel nagyobb részét inkább a 3rd party címek és a szolgáltatások (mint a PS Plus, PS Now, XBL Gold és Game Pass) hozzák.
[4] FecoHun
jan 10., csütörtök 17:15 #84
Válasz arpi0912 (#83) üzenetére
Muhaha, jót röhögtem. 😁
[26] arpi0912
jan 10., csütörtök 15:35 #83
Válasz Cell (#82) üzenetére
A játékosok szerintem most per pill nem már nem tudnak az MS-re berágni, berágtak már rá rég, legalábbis aki akart. Az a 2 év szerintem nem elég az x1x-nek hogy nyereséget termeljen. Azért az x1 után szinte új konzol hatása van a cpu-n kívül. 4k uhd lejátszó, több memória, videókártya. Nem vagyok benne biztos hogy nem nullszaldósan árazták be az x1x-et. Aztán fene se tudja. Ráadásul az sem jelenthető ki, hogy mindenki rohant x1x-et venni...sőt. A kezdeti lelkesedés se tartott 1-2 hónapnál tovább.
Amiket én az évek alatt láttam Spencertől, azért ő is csak a hangzatos nyilatkozatokat teszi, meg az elkötelezettségét bizonygatja. De valahogy az ő irányítása alatt se jutnak egyről a kettőre. Nem lett se több, se jobb játék az irányítása alatt mint előtte volt. Megrekedtek vele is ugyan ott. Csak a szolgáltatásokat nyomatja meg a pc-hez való közeledést.
Nem vagyok biztos abban, hogy ez a legjobb startégia ahhoz hogy a konzol piacot urald.

Nem tudom mit hoz majd a jövő, de remélem a Sony folytatja azt amit eddig csinált, mert parádésan látja el játékokkal a ps4-et. Ha csak ezt viszi tovább a sony, már akkor nehéz dolga lesz az Ms-nek, függetlenül attól hogy teszem azt erősebb gépet épít. Pont ebben a genben domborodott ki, hogy a játék ellátottság fontosabb mint a nyers erő. Lassan a Switch is beéri a one-t, pedig gyengébb. Illetve az x1x a nyers erejével se csinál csodát.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[10] Cell
jan 10., csütörtök 15:15 #82
Válasz arpi0912 (#81) üzenetére
Idén nem hiszem, hogy akármelyik gyártó előrukkolna az új hardverrel. Esetleg max. annyit, hogy az MS kihasználja az E3-on azt az egyedülálló alkalmat, hogy nem lesz ott a $ony és akár csak teaser-rel is (mint ahogyan a One X-nál is tették), de bejelentik az új gépet és ezzel máris maguk felé terelnek egy adag kíváncsi szemet.
De ha esetleg még idén ősszel elő is jönnének a next-gen Xbox-szal, akkor is már 2 éve leszünk a One X debütálásától és mivel az egy mid-gen hardver upgrade volt, nem egy teljes értékű next gen konzol, így nem hinném, hogy annyira berágnának ezért az Xbox-ra. (Főleg, mivel először úgyis cross-gen címek fognak megjelenni, tehát az új és a régi gépekre is fognak érkezni játékok.)

Persze, ehhez hozzátartozik az is, hogy itt az MS-nek is okosan kell lépnie és okosan felvezetnie a következő generációs hardvert. Mert ha megint TV-TV-TV lesz, meg erőltetik a Kinect-et és belekavarnak a használt játék business-be, akkor a következő generációban is csak sereghajtók lesznek. (Főleg, ha a $ony erre vérszemet kapva megint elviszi a reflektort azzal, hogy bejelentik, hogy náluk ilyen ugyan nem lesz, mert this is 4 the players.)
De szerintem Spancer irányítása alatt erre már nem sok esély van.

Mindegy, én várom kíváncsian, mivel lép elő mindkét gyártó! Továbbra is azt mondom, hogy a következő generáció a mostaninál sokkal kiélezettebb lesz (és remélhetőleg ezáltal még jobb is).
[26] arpi0912
jan 10., csütörtök 12:09 #81
Válasz Cell (#76) üzenetére
Meg lennék lepve ha a következő generációs géppel az MS jönne ki hamarabb. 1 éve hozták ki az x1x-et, hülyeség lenne jövőre egy új következő generációs gépet kiadniuk. És nem a streamelős próbálkozós xone-ra gondolok. Azt lehet bepróbálják, úgyis a streamelés felé fókuszálnak inkább a tradiconális konzol + támogassuk játékokkal koncepció helyett.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[19] herooftime
jan 09., szerda 22:18 #80
Válasz Animejetix (#79) üzenetére
*ps4et
dlsite, pixiv, fantia.jp, pawoo, mangagamer, nintendo, nicovideo
[10] Animejetix
jan 09., szerda 17:34 #79
Válasz herooftime (#78) üzenetére
Hát nyugi mert nem a te véleményedre fognak alapozni amikor kihozzák a hibrid ps5-öt
NNID: Lunajetix PSN: Miss_Elisabeth
[19] herooftime
jan 09., szerda 17:29 #78
Válasz Animejetix (#77) üzenetére
Doomot és warframet 4Ktvn igen, nem a legrészletesebb a grafika de elmegy.

Handhelden fullHDben ps4portablen mondjuk 2023ban érdekesebb lenne

csak arra gondoltam hogy úgy tűnik egy handheldhez nulláról nem tudnak minden szempontból elég játékot adni, de ha a létező régebbi gépüket sikerülne kézikkonzolként legyártani ami minden létező PS4 játékot vinne az talán sikeres lenne ... vagy nem egy próbát megérne nekik vagy a Microsoftnak (xbox360 portable most, xbox1 portable 2023ban)
dlsite, pixiv, fantia.jp, pawoo, mangagamer, nintendo, nicovideo
[10] Animejetix
jan 09., szerda 16:29 #77
Válasz herooftime (#74) üzenetére
Játszottál már Switch-vel Doom-ot vagy Wolfeinsteint full hd tévén?
NNID: Lunajetix PSN: Miss_Elisabeth
[10] Cell
jan 09., szerda 16:28 #76
Válasz herooftime (#74) üzenetére
Vagy akkor vagy 2020 ősz. De szerintem sem jön idén.

Bár ez attól is függ, hogy mit lép az MS.

Szerk.: ja, bocs, azt hittem a PS5-ről írsz.
[10] Cell
jan 09., szerda 16:23 #75
Válasz arpi0912 (#71) üzenetére
+1

A Vita után hagyjanak fel a dedikált kézikonzolosdival, nem megy nekik.

Olyat esetleg el tudok képzelni, hogy valahogyan kiterjesztik a PS Now elérhetőségét pl. mobilokra és tabletekre és felturbózzák a kínálatát is (mint ahogy az MS-nek is van ilyen terve, lásd Project XCloud), de hogy egy direkt dedikált handheld-del vagy a Switch-hez hasonló hibriddel előjöjjenek a Vita történelmi bukása és a PS4 sikere után, az szerintem kizárt.
Ha mondani kéne valamit, ami a következő generációban egyfajta alappillér lesz, akkor az szerintem a cloud vagy streaming gaming. (Levédetem a szlogent, itt hallottátok először. ) Ugyanúgy lesznek lemezes játékok, meg lehet venni majd a Store-ról is címeket, mint ahogy eddig is, csak szerintem ezek mellé fel fog nőni harmadikként ez a forma is. Az új Xbox-ról is pletykálják, hogy többféle változatban készül és ha jól tudom, a One-ból is van olyan verzió, amiben már csak HDD van.
Simán el tudom képzelni, hogy majd a PS5-ből is lesz már premierjkor ilyen változat.
[19] herooftime
jan 09., szerda 16:13 #74
Válasz Animejetix (#69) üzenetére
Én nem lennék meglepve ha 2020as évek -ha lehetséges lesz- elején jönne a PS4 ilyen formában.
dlsite, pixiv, fantia.jp, pawoo, mangagamer, nintendo, nicovideo
[26] arpi0912
jan 09., szerda 15:53 #73
Válasz FooLman (#70) üzenetére
Az a baj hogy nem sok ilyen van. Mindkét erősebb gép teljesítménye a nagyobb felbontásra meg 1-2 extra effektre megy el, amit nem is olyan könnyű észrevenni DF elemzés nélkül. Plusz a fejlesztők se törik magukat azon hogy sokat öljenek a jobb gépekre való opciókban (mint a TR) pedig lehetne. Persze az több idő, pénz, stb aztán emiatt több ugyse fogy egy játékból.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[26] arpi0912
jan 09., szerda 15:51 #72
Válasz herooftime (#68) üzenetére
Eleinte ezen a generáción is azt mondták sokan, hogy ugyan az mint az előző gen. csak 1080p-ben. Aztán ha most visszatérsz az előző generációra azért látszik, hogy ettől azért nagyobb volt a változás. Csak az elején ferdítettek a midgen játékok, illetve nem is használták ki ezeknél a jelen gépek teljes teljesítményét se.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[26] arpi0912
jan 09., szerda 15:50 #71
Válasz Animejetix (#69) üzenetére
Remélem elfelejtik a kézi konzolokat a sonynál. Csinálják azt amiben jók, és ez az asztali konzolok. A kézi konzolozást hagyják meg a Nintendónak, ők meg abban jók.
Egyébként biztos hogy olcsóbb egy bika erős tabletet összerakni? Csak mert a Switch nem olcsó és cserébe messze van a bika teljesítménytől (még az alap One-tól is picivel gyengébb). Egy tényleg bika tablet szvsz drága lenne, ami mostani konzol szintet hozna kézben.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[11] FooLman
jan 09., szerda 15:44 #70
Válasz arpi0912 (#67) üzenetére
Na azt pont nem neztem. A Shadow-t igen, ott annyi elonye van, hogy az egyik utolso helyszinen a piacon a pro nem akad...
...ami gáma bugzik, az láma efix marad...
[10] Animejetix
jan 09., szerda 15:36 #69
Válasz herooftime (#68) üzenetére
De igazad lesz, csak annyi hogy a PS5 hordozható lesz és egy dokkoló segítségével fel lesz skálázva 4K-ra. A grafika pazar lesz, cartridges meghajtója lesz, de egyre nagyobb előnyt fog érezni a store letöltés. Rögtön premierkor 2 csomag közül választhatunk már ami a belső tárat illeti. SD kártyás bővítést illetően nem vagyok biztos, szerintem nem lesz bővíthető. A dokkolója tényleg komolyabb lesz a Switchéhez képest... A Sonyt lenyűgözte a nintendo sikere, követendő példa, anyagilag is olcsóbb egy bika erős tabletet összehozni mintsem egy méregdrága mini PC-t, lásd ps4 ill. One
NNID: Lunajetix PSN: Miss_Elisabeth
[19] herooftime
jan 09., szerda 14:57 #68
Válasz arpi0912 (#67) üzenetére
"de inkább kell nagyítóval nézni a különbségeket"

Szerintem PS4 és PS5 között (vagy xbox1 és xbox2? ) között is majd ezt lehet elmondani, de ne legyen igazam
dlsite, pixiv, fantia.jp, pawoo, mangagamer, nintendo, nicovideo
[26] arpi0912
jan 09., szerda 14:02 #67
Válasz FooLman (#65) üzenetére
Rise of the Tomb Raider vagy a Definitive edition, a kettő közül valamelyik. Amelyikben van olyan opció a próban, hogy 1080p/30 fps mint az alapban, csak részletesebb környezet van, illetve a 1080p/60-as mód.
De ez inkább a kivétel, mert kevés ilyen játék van. Minimális plusz minden játéknál van (az ex címeknél lényegesen kevesebb mert sima ps4-en is polírozottan futnak), de inkább kell nagyítóval nézni a különbségeket (mint a DF elemzései) mintsem az van, hogy egyből ránézésre megmondod egy játékról 1080p-ben hogy ez tuti pro-n fut.
Legalábbis nekem nem ment, pedig bratyóval oda-vissza küldözgettük ugyan annak a játéknak a képeit ugyan arról a helyszínekről a pro-ps4 verza között.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[67] Lavitz
jan 09., szerda 13:31 #66
Decemberben nekem is le lett cserélve a sima egy pro+psvr2-re.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[11] FooLman
jan 09., szerda 12:59 #65
Valaki mondjon mar egy jatekot, ahol sima 1080p-ben a Pronak elonye van.
Hetkozben egy Pron jatszom, hetvegen egy siman, de eddig meg nem igazan talaltam olyat, ahol tenyleg sokat adna hozza. Nuanszokkal nem erdemes foglalkozni...
...ami gáma bugzik, az láma efix marad...
[10] Animejetix
jan 09., szerda 12:23 #64
Válasz kiső (#62) üzenetére
Egy a biztos, és pedig hogy slimen zéró hagkibocsátás van. Se a red dead, se a bf5 nem képes arra hogy felpörgesse a ventijét. Rezzenéstelenül fújja a levegőt nesztelenül mint egy laptop netezés közben. Bocsi! A laptopom hangosabb! És akinek nincs 4k tévéje annak tényleg felesleges a pro... Ennyi.
NNID: Lunajetix PSN: Miss_Elisabeth
[26] arpi0912
jan 09., szerda 11:50 #63
Válasz kiső (#62) üzenetére
Az olyan valóban.
Van különbség a pro javára ez vitathatatlan. Bár a belsős fejlesztéseknél 1080p-s tévénél jön ki szerintem legkevésbé hisz az alap verziókon is hihetetlenül néznek ki (kivéve a 60 fps mód ha van). Multi címeknél meg nagyon címe válogatja a pro patch minőségét.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[36] kiső
jan 09., szerda 11:08 #62
Válasz arpi0912 (#61) üzenetére
Nem rád értettem, mert tudom neked van, csak úgy általánosságban. A haverjaim között van olyan, aki szerint a Slim-je jobban futtatja a játékokat, meg szebb is, mint Pro-n. Menthetetlen.
[26] arpi0912
jan 09., szerda 10:51 #61
Válasz kiső (#60) üzenetére
Kár hogy amit írtam pro tualjként írtam. Ráadásul úgy hogy 1080p-ben is használtam 4k előtt.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[36] kiső
jan 09., szerda 10:46 #60
Válasz Kuresz (#58) üzenetére
Igazából ez már rengetegszer ki lett tárgyalva, csak tök feleslegesen, mert akiknek nincs Pro-ja az ragaszkodik ahhoz, hogy szinte nincs is különbség semmiben.
Mint ahogy nincs különbség Pro, meg az X között. Mondjuk aki nem látta még egyszerre a kettőt, annak biztos nincs.
[26] arpi0912
jan 09., szerda 10:46 #59
Válasz Kuresz (#58) üzenetére
Nálam ezek nem mindig gördülékenyek, ezért is írom hogy függ ez az updatektől is. Nem csak attól hogy ps4 vagy pro a gép.
Az hogy kinek mi és mennyit ér az szubjektív, nekem megérte a pro de ha nem lenne 4k-s tv-m lehet én se foglalkoznék vele.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[41] Kuresz
jan 09., szerda 9:31 #58
Válasz arpi0912 (#57) üzenetére
A játék közbeni chat menü megnyitás, menüben való navigáció, ha a háttérben fut/tölt egy játék érezhetően gördülékenyebb. Maguk a játékok is gyorsabban töltenek.
Én már úgy vagyok vele, hogy simán megéri azt a +30k-t. Főleg hosszú távon.

Nem világmegváltásról van szó, csak ha ennyiért jobbat kapni, miért ne? Simán megéri.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[26] arpi0912
jan 09., szerda 8:23 #57
Válasz Kuresz (#55) üzenetére
A supersampling+ a boost mód se világmegváltó, az is csak ott ér valamit ahol volt pro patch és nagyobb felbontás.
Plusz van játék amelyik enélkül is bitang sima képet produkál.
A gyorsabban betölt dolgot az elfelejtettem, való igaz picit mintha gyorsabban töltene. De az hogy a menü gyorsabb az nagyban függ attól is hogy kinél épp mit csinált az update. Nálam volt már hogy egy update után pusztulat lassú lett a menü, míg nem jött a következő.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
jan 09., szerda 6:56 #56
Ha nem lenne Bloodborn PS4-en, adnam is el szepen.
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
[41] Kuresz
jan 08., kedd 21:10 #55
Válasz arpi0912 (#33) üzenetére
+ érezhetően gyorsabban betolt minden, még a menüben lépkedés is gyorsabb... + Be kell kapcsolni a supersamplinget és 1080ban se lesz recés a kép.

Én is kb a végsőkig húztam sima ps4-el, meg nálam hozzá tartozik, hogy tv-t is vettem, de megérte pro-ra váltani, mert egyszerűen tényleg jobb. 1080ban is. Ha ezt tudtam volna, már rég váltottan volna. Főleg, hogy egy premier játék áráért már le lehet cserélni.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
jan 08., kedd 21:00 #54
Jol fogy a spider man is. Az unnepi szezonban en is bezsakoltam. Megerdemli.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[11] Kazama
jan 08., kedd 20:13 #53
Válasz FecoHun (#52) üzenetére
mirol beszelsz? csak, hogy en is ertsem,...
[4] FecoHun
jan 08., kedd 20:11 #52
Válasz Kazama (#51) üzenetére
Magyar Népmesék Kazama különkiadását olvashattuk... Szép álmokat gyerekek... 😀😀😀
[11] Kazama
jan 08., kedd 19:56 #51
Válasz kakuto (#50) üzenetére
Igy van, egygepesnek mindenkeppen a ps4pro a legjobb valasztas.
190cm high end tv-n jatszom, en nem vettem eszre a one x elonyet a ps4pro-val szemben par jatek kivetelevel. ha mar ultra latvanyt akarok akkor ott a pc bar ha mar latvanynal tartunk, hiaba az izmos pc akkor sincs detroit, god of war, spiderman sorolhatnam grafika pc-n. hiaba huzom fel maxra a jatekokat akkor is alig van ami eleri az emlitett cimek vizualitasat.
[10] kakuto
jan 08., kedd 19:16 #50
Válasz Kazama (#49) üzenetére
Az mondjuk oke, bar red dead 2 az nincs, de van ps4en.
Forza horizon 4 szint nincs psre.
Most nyomom eppen a detroitot ps4 slimen mert bar volt evekig ps4em de xboxra valtottam, reszben a red dead 1 es witcher 2 jatszhatosag miatt.
Mint gep, eroben, hangtalansagban, az xbox a nyero nalam. Aki csak 1 gepet akar vegyen ps4et
[11] Kazama
jan 08., kedd 19:11 #49
Válasz kakuto (#48) üzenetére
Pc-n minden xbox-os cimmel jatszom jobb minosegben mint xbox One X-en. Tehat engem hidegen hagy az xbox.
Nintendo es playstation szamomra a konzol
[10] kakuto
jan 08., kedd 18:42 #48
Válasz Kazama (#47) üzenetére
Azert ez az xbox one x eleg komoly gep lett, game pass se egy rossz otlet, foleg hogy max 3 fontert tudok ra elofizetni. Sok jatek kapott 4k patchet is. Mindez nem sikerulehetett volna ps4 dominancia nelkul. Azert remelem kovinek a sony es az ms is brutal gepet tesz le az asztalra. Mert a pro keveske.
[11] Kazama
jan 08., kedd 18:26 #47
Válasz igni (#43) üzenetére
igaz, de a ps3 az egy eves lemaradas, a nehez programozas, a nagy arc,stb ellenere is ledolgozta a lemaradast, sot a generacio vegere le is hagyta a 360-at.
Ebben a generacioban ez meg a csodaval sem sikerulne az MS-nek. Remenyeim szerint a kovetkezoben sem,...
[10] Cell
jan 08., kedd 17:35 #46
Válasz igni (#43) üzenetére
Remélem egyik sem!

Tudom, közhelyes sablon szöveg, de mi, fogyasztók akkor járunk a legjobban, ha mindegyik cég holtversenyben haladna egymással, mert akkor rá vannak kényszerítve arra, hogy minél több must-have tartalmat kihozzanak a termékükre és ezzel csak mi járnánk jól.

(Bár véleményem szerint a mostani generációt toronymagasan uraló $ony szerencsére nem kényelmesedett el és sorba hozta/hozza ki a jobbnál jobb exkluzívokat is pl. a PS4-re. Más kérdés ugyan, hogy nekem, mint nagy PS Vita-kedvelőnek, mai napig böki a csőrét, hogy ehhez a bravúros PS4-es eredményhez bizony igen hamar el kellett engedniük a handheld-et, hogy minden erőforrásukat az asztali konzolba tudják ölni.)
jan 08., kedd 17:07 #45
Válasz igni (#43) üzenetére
Most tippelhetnénk, hogy a következő genben megint jön a váltás, de a Sony láthatóan visszavett az arroganciából és mintha sokkal tudatosabban is terveznének.
Összesen: 94 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

411 | [Nyerd meg!] Játékeső - Sniper Elite V2 Re (XO)

Jön a nyár, a játékos kedv csak fokozódik - mi pedig segítünk, hogy legyen mit nyomkodni a meleg nappaliban. Tedd félre a gondokat, és játssz velünk hétről-hétre az értékes, teljes verziós videojátékokért. Bújj a távcső mögé, és 4K-ban eregesd a skulókat a Sniper Elite V2 remastered kiadásában.

6 | Ilyen volt a Budapest Game Dev Day

Mi is az a BGDD? Ahogy a neve is mutatja, egyfajta fejlesztői találkozó, ahol hazai és (kisebb mértékben) külföldi játékfejlesztők osztják meg egymással a tapasztalataikat előadások és workshopok formájában. Ott voltuk, és elmondjuk, hogy milyen volt.

19 | Gamer365 [E3] podcast 2019 június

Az elmúlt másfél hét az E3-ról szólt, a videojátékok nyárkezdő ünnepe pedig tartogatott mélypontokat, és a régi idők emlékét idéző szárnyalásokat. Podcastben járjuk körül, hogy milyen volt az általános szerkesztőségi vélekedés magáról a showról és a játékokról is.

22 | Újraéled a Commodore 64

A külső régi, a belső új, és hatvannégy játék jár hozzá - decemberben.

0 | Monster Jam Steel Titans: begurul a négykerekű

Megjelent a méretes kerekek játéka.

2 | Blazing Chrome: két hét még a megjelenésig

Hamarosan itt van a brutális Contra utángondolás.

0 | Alder's Blood: vadnyugati szörnyvadászat

Képregényes stílusban.

11 | Cyberpunk 2077: New Game+ ???

Ha van kedved és időd egy jövőre megjelenő játék harmadlagos attribútumairól spekulálni, ez a te híred.