Így készült a Divinity: Original Sin 2
Eddig 7 hozzászólás
siklara
2018. december 05.
szerda 10:15


Október elején a Gameumentary jóvoltából megismerhettük a Larian Studios rögös útját a Divinity diadaláig, a most megjelent második rész pedig a sikert meghozó Divinity: Original Sin 2 fejlesztését mutatja be részletesen.

A videó tematikusan végigmegy a játék fejlesztésének főbb aspektusain kezdve a kibővült írócsapat tagjainak megszólaltatásától a művészek, dizájnerek, programozók, a zeneszerző és még egy sor Lariannál dolgozó fejlesztő beszámolójáig.

Az ismét nagy igényességgel elkészített videó a játék rajongói számára különösen érdekes részleteket is felfed. Ki hitte volna, hogy az egyik író épp arra a döglött baglyos morbid párbeszédére a legbüszkébb, amin én is a legtöbbet nevettem, vagy hogy a teljesen wtf cápás harcról a kitalálója se gondolta, hogy bekerülhet a játékba?

A videó tanúsága szerint elég klassz lehet a Larian Studiosnál dolgozni, mert a jó ötleteket nagyra értékelik és hagyják mindenki kreativitását kibontakozni.

Ha van egy szabad órád, jó szívvel ajánlom megnézésre a Gameumentary utolsó idei videóját akkor is, ha csak egyszerűen szereted a videojátélokat, érdekel a játékfejlesztés, és jóleső érzéssel tölt el, ahogy emberek baromi lelkesen mesélnek a munkájukról.

dec 06., csütörtök 10:13 #7
Válasz torppapa5 (#6) üzenetére
Nekem az első végigjátszás kb. 200 óra lett, de teljesen irreálisan elhúztam, mert nem akartam, hogy vége legyen. (na jó, volt benne mindenféle kisérletezés és többször, többféleképpen végigvitt küldetés is). Normális emberek 70-100 óta között is a végére érnek. ; D
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[15] torppapa5
dec 05., szerda 21:58 #6
Válasz siklara (#4) üzenetére
Abszolút megértem, még mindig lenyűgöz ez a játék és továbbra sem tudom kijátszani a hossza miatt... (Több mint 100 óránál tart a végigjátszás és a játék 2/3-ánál lehetek kb.)
[72] zaz
dec 05., szerda 13:41 #5
Válasz siklara (#4) üzenetére
KATT!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
dec 05., szerda 13:32 #4
Válasz zaz (#3) üzenetére
Azért, mert Klárika Larian b*zi és ezeket a hireket vallásos révületben irja, azért.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[72] zaz
dec 05., szerda 13:12 #3
Csomó ilyen videó van..azokról miért nincs ilyen cikk?
ok most csak köcsögösködök
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
dec 05., szerda 12:11 #2
Válasz thiefofdarkness (#1) üzenetére
Teljesen egyetértek, és emlitik is, meg az előző videóban többször szóba kerül, hogy a második részben igyekeztek sok ilyen hibát kiköszörülni (szerintem sikerült), meg hogy az első résznél kb. a túlélésért küzdöttek, de sokat tanultak a játékosok visszajelzéseiből.

A DOS2-nél sokkal inkább szem előtt tartották, hogy legyen felhasználóbarátabb, például most már van benne Story Mode nehézség is azoknak, akiket elsősorban a történet érdekel, de nincs türelmük a nehezebb harcokkal szivni.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
dec 05., szerda 11:41 #1
Az elsőt nemrég vittem végig. Rengeteg erénye ellenére voltak bosszantó pillanatok. A "kamu nyílt világ" ha nem csinálsz meg sorrendben bizonyos küldetéseket megakad sokszor a történet így tehát inkább hátráltat mint előny a nyitottsága. A barangolást amúgy sem díjazza, hamar levernek a nagyobb szintű ellenfelek. Hiába körökre osztott könnyen félre lehet kattintani és akkor támadás helyett odamegy, vagy említhetném a hosszas tárgy, inventory "menedzselést". Jó játék, de kell hozzá türelem,...kitartás....
Friss hírek

1866 | [Nyerd meg!] Játékeső - HÚSVÉTI MEGAMIX - SORSOLÁS

A játékeső folytatódik! A mostani nyereményjátékunkat is a szokásos módon fogjuk levezényelni, és most is teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni. A húsvéti nyuszi most extrán kitett magáért, Read Dead 2, DMC 5, Lego Movie 2, három platformon, hatféle játék... SORSOLTUNK!

18 | Gamer365 Podcast 2019 április

Hosszú-hosszú éheztetés után visszamászunk a hallójáratokba, és beszélgetünk egyet a videojáték-szcéna elmúlt heteiben történt hírekről, érdekességekről. Lesz itt Epic Store botrány, Streaming szolgáltatások, Starship Troopers, meg amit akartok.

94 | Anthem: a játék, ahol minden félrement

Ritkán látunk be a játékfejlesztés kulisszái mögé: a Kotaku háttér-riportja az a pillanat, ahol mégis. A lap tizenkilenc (volt és jelenlegi) BioWare alkalmazottat szólaltat meg, ők pedig az Anthem problémás születéséről beszélnek. Összegereblyéztük belőle a lényeget.

0 | Crash Team Racing: új borítókép

A csapat dögös formában gokartozik.

0 | Májusban jön a Layers of Fear 2

Blooberék hajókirándulása nem lesz mindennapos.

1 | Mert Persona 5-ből sosem elég

A The Royal mellett egy másik Persona 5 játék is készül.

ps4 3 | Mikroszkóp alatt a Days Gone

A Digital Foundry számolja a képkockákat és a pixeleket.

44 | Az Epic leállna az exkluzívokkal...

...ha a Steam 88 százalékot adna a fejlesztőknek / kiadóknak a jelenlegi 70 helyett.