Pletyka: jön a meghajtó nélküli Xbox One
Eddig 78 hozzászólás
drag
2018. november 16.
péntek 19:45


Évek óta állandó beszédtéma, hogy mikor jön el a lemezek nélküli "digital-only" jövő, és úgy tűnik, hogy a Microsoft hamarosan meg is teszi az első lépést efelé: a Thurrott úgy értesült, hogy készül a meghajtó nélküli masina.

A pletykák szerint az új kiszerelés 2019 tavaszán kerülhet majd a boltokba, méghozzá a jelenleg 299 dolláros áron futó Xbox One S-nél "legalább 100 dollárral olcsóbban". A híresztelések arról szólnak, hogy a Microsoft egy "disc-to-digital" programot is tervez, melynek keretein belül meghatározott boltoknál be lehet majd váltani a fizikai kópiát letöltőkódra.

Egy kis adalék még ráadásnak: a Microsoft állítólag egy új Xbox One S modellel is készül 2019 második felére.

Összesen: 78 [1-50]
1 | 2
[49] Dude
nov 21., szerda 15:54 #78
Válasz muerte (#77) üzenetére
Azzz igen.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[13] muerte
nov 21., szerda 10:49 #77
Válasz Dude (#76) üzenetére
Biztos meg van a megfelelö üzleti modell amivel megeri nekik.
Apropo az XO S most akcioban 166 Euro +1 jatekkal.
Ami nem ol meg az erosit
[49] Dude
nov 21., szerda 9:52 #76
Válasz muerte (#73) üzenetére
Hiszed vagy sem nem sokkal. Akkora a tolakodás a gyartásért, hogy a cégeknek (TSMC, Glofo, Samu...) nem kell nagyon csökkenteni az árakat. Főleg, hogy az Intel is gyártási nehézségekkel küzd, akkorák a megrendelései és ugye a bebukott 10nm sem segít nekik.
Btw. azért írtam, hogy HA 200 alá. Amit ugye necces, mert drive nélkül akkor is egy 33%-os csökkenés kellene hozzá. Mert csaknúgy mondhatja az ember, hogy 2 év alatt biztos sokat csökkent a gyartási ktg. Ja csak mikor utána mész a számoknak rájössz, hogy nem is olyan biztos az.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[27] lacapaca
nov 20., kedd 20:56 #75
Válasz arpi0912 (#74) üzenetére
Oké. Csak furcsa volt, hogy olyan dolgokat vetsz fel, amikre létezik megoldás.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[24] arpi0912
nov 20., kedd 14:33 #74
Válasz lacapaca (#72) üzenetére
Személyes vélemény volt, tudom hogy ezek hogy működnek. Mondjuk én nem pereferálom, hogy a gép bekapcsoljon és töltse a dolgokat (akár standby módban) ha épp alszok vagy nem vagyok otthon. De kinek mi.
Nálam a digitális játékok kimerülnek a psplus címekben és ezígy is fog még maradni sokáig, feltéve ha nem BD meghajtó nélküli konzol leszenka következő generáció "újítása".
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[13] muerte
nov 20., kedd 11:28 #73
Válasz Dude (#42) üzenetére
2016-ota a beepitesre kerülö hardver ara is jelentösen csökkent.
Ami nem ol meg az erosit
[27] lacapaca
nov 20., kedd 9:26 #72
Válasz arpi0912 (#70) üzenetére
A One telepítéskor sem foglal le több helyet a játéknak, mint a tényleges mérete. Az alapgépen meg még ezek kisebbek is, mint X-en. A patch-ekre meg ott van megoldásként az istant-on mód, ilyenkor akár kikapcsolt állapotában is automatikusan leszedegeti ezeket.
Most egyenlõre nyilván elsõdleges a minél olcsóbb gép. GP mellé ideális. Ott nem tárolgatja az ember a játékokat. Végigviszi, letörli. Ha meg valakinek mégis kellene plusz tárhely, külsõ vinyóval bõvíthetõ.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
nov 19., hétfő 21:01 #71
Válasz Dark T (#63) üzenetére
2013-ban, amikor ezek az új játékok még csak 30-40, esetleg 50 gigások voltak, akkor még elégnek bizonyultak. Na igen, megszokták az emberek a max. 10 gigányi telepítéseket az előző genből.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[24] arpi0912
nov 19., hétfő 17:18 #70
Válasz Laza (#67) üzenetére
Pont, hogy azért tartok sok mindent a vinyón mert 1000-es net ide vagy oda a patchek és azok telepítései akkor is tudnak nyűgösek lenni. Az oké hogy a játék fél-1 óra alatt lejön, de néha egy pár gigás patch telepítése is 5-10 perc fejlesztőtől függően (plusz még több a sok patchelésnek hála manapság). Nekem meg nincs időm ilyenekre ha nem muszáj.
Úgyhogy én inkább tartogatom azokat amikkel úgyis játészok vagy még elő akarom venni platinázni. Inkább foglalja a helyet minthogy szarakodni kelljen.
Persze akinek sok ideje van...
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[24] arpi0912
nov 19., hétfő 17:13 #69
Válasz whitebalthazar (#66) üzenetére
Ez egyértelmű, csak mikor kéne akkor így szívás.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[30] Djuree
nov 19., hétfő 14:23 #68
Válasz Laza (#65) üzenetére
a digitális dolog sajnos még mindig nem elég biztonságos. egy hackertámadás és volt nincs accod. aztán vagy visszaadják bemondásra a dolgaid vagy nem...több évre visszamenőleg meg nem biztos hogy lesz mindenről fizetési igazolásod...biztos hogy nem.
I am Gabriel Angelos, Captain of the Blood Ravens. My chapter is in ruins, the sector is at war. Its worlds under siege. Chaos spreads, consumes us all. Here, we will make our final stand. Here, there will be... Retribution.
[33] Laza
nov 19., hétfő 0:27 #67
Válasz arpi0912 (#64) üzenetére
Mondjuk eleve nem kell mindent letöltve tartani, ha nem játszol vele ... na meg pl itt errefelé már a Digi minden csomagot átváltott az 1000-esre, szóval szemtelenül gyorsan jön le minden, már csak ezért sem tartogatom őket
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
nov 18., vasárnap 19:51 #66
Válasz arpi0912 (#64) üzenetére
PS-en igen, de ott is csak a telepítés idejére. Amint befejeződik, nincs szükség több tárhelyre.
[33] Laza
nov 18., vasárnap 19:37 #65
Válasz Npeti (#56) üzenetére
PC-n már 3-4 éve nem veszek dobozos cuccot, mivel minden reghez kötözz és brutál akciók vannak ... és őszintén szólva amilyen akciók vannak a PSStore-ba, már PS4-re sem veszek használtan játékot.

Viszont PS4-re a day1 játékok még mindig jobb áron kaphatóak dobozosan
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[24] arpi0912
nov 18., vasárnap 19:10 #64
Jogos, de én mintha úgy emlékeznék, hogy több hely kell ha letöltök egy játékot (letöltésnek hely + telepítés) mintha csak lemezről feltelepítem. Legalábbis ps-en mintha 1,5x a játék által foglal hely kéne a HDD-n, hogy fel tudja rakni digitális játék estén..
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[1] Dark T
nov 18., vasárnap 17:50 #63
Válasz whitebalthazar (#62) üzenetére
Igen. Sajnos a mai játék méretek miatt nem is értem az 500-as kiszereléseket.
nov 18., vasárnap 17:48 #62
Válasz Dark T (#61) üzenetére
A nagyobb tárhelyet nem vitatom, csak nem a digitális/lemezes variációk függvénye. Mindkét esetben gyorsan felfalják azt a pár száz GB-t.
[1] Dark T
nov 18., vasárnap 17:27 #61
Válasz whitebalthazar (#60) üzenetére
Nem kötöszködni akartam amúgy. De logikusan bele gondolva igenis kell minimum 2 terra. Azért az ember nem 1 játékkal játszik.
nov 18., vasárnap 17:25 #60
Válasz Dark T (#59) üzenetére
Bocs, költői kérdés szeretett volna lenni, csak szarul fogalmaztam.

Íme a Red Dead Redemption 2 adatai:

Disc Installation

PS4 - 99 GB installation space
Xbox One - 107 GB installation space

Digital Installation

PS4 - 99 GB installation space with an additional 50 GB for the installation process
Xbox One - 107 GB installation space

Bárhogy is matekozom, a két szám pontosan megegyezik, itt meg néhányan 2TB-s HDD-kről beszélnek. Nem tudom pontosan az összes játék hivatalos tárhely foglalási adatait, de abban biztos vagyok, hogy minimális vagy semmilyen eltérés nincs a két variáció közt. Valakik úgy látom leragadtak az előző generációnál, amikor a játékok telepítése még opcionális volt.
[1] Dark T
nov 18., vasárnap 16:46 #59
Válasz whitebalthazar (#58) üzenetére
Sokkal.
nov 18., vasárnap 15:40 #58
Válasz arpi0912 (#57) üzenetére
Átlagosan mennyivel foglal több tárhelyet a digitális, mint a lemezes változat?
[24] arpi0912
nov 18., vasárnap 15:20 #57
Válasz Necroman Mk2 (#47) üzenetére
Attól függ, hogy pl a lemezmeghajtó nélküli verzió mekkora HDD-vel érkezne. Mert ehhez a digital only elképzeléshez minimum egy 2 TB-s HDD illene. Ami azért árnyalja a BD meghajtó elhagyásának költségcsökkentését. 500 GB-s kiszereléssel csak kinevettenék magukat a 100 GB-s játék méretek között.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[35] Npeti
nov 18., vasárnap 14:57 #56
Válasz Laza (#44) üzenetére
De legalább már 5 év ott tartunk (pc-n 10), csak sokan elvi kérdést csinálnak ebből a dologból, de a technika régen adott. És aki nem megszállott lemez gyűjtő azt pont nem fogja érdekelni, hogy nincs lemez, csak az hogy az új codot 2 kattintással megtudja venni. És ez a mai játékosok olyan 70-80%-a lehet.
Értem én, csak leszarom...
[13] szako
nov 18., vasárnap 14:50 #55
Előbb vennék meg egy olyat, amire digitálisan nem lehet játékot vásárolni...
[66] Lavitz
nov 18., vasárnap 14:32 #54
Válasz Necroman Mk2 (#52) üzenetére
Jó hát ma már simán csinálhatnak egy slim kiszerelést. KATT!
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[1] Dark T
nov 18., vasárnap 13:30 #53
Hmm. Én maradok a lemezes verziónál amíg ez lehetséges. Bár kíváncsi leszek mekkora tárhellyel fog rendelkezni mert 1 terra ide édes kevés lesz. Már csak azért is mert némelyik játék eléggé zabálja a helyet.
nov 18., vasárnap 13:15 #52
Válasz Lavitz (#50) üzenetére
Nem a technikai részére céloztam, mert azt tudom, simán kivitelezhető. Inkább a dizájn, a kinézet szempontjából érzem neccesnek, lásd az általad említett példát: KATT!
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[18] Plasma
nov 18., vasárnap 13:02 #51
Válasz Dude (#42) üzenetére
Nem tartom kizártnak, hogy azzal számol az MS, hogy a Gold/Game Pass duóból legalább egyet úgyis behúznak a játékosok egy ilyen géphez. Az meg úgy max 240 dollár bevétel nekik évente, így megérheti veszteségesen kiszórni a gépeket.
[66] Lavitz
nov 18., vasárnap 12:01 #50
Válasz Necroman Mk2 (#47) üzenetére
Simán megoldható. Külső uhd bd olvasó usb-vel. 360-nál is volt külső hd-dvd olvasója.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[66] Lavitz
nov 18., vasárnap 11:59 #49
Válasz frg_dnl (#46) üzenetére
Beviszed egy disc to digital boltba.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[27] lacapaca
nov 18., vasárnap 10:46 #48
frg_dni: A Sony majd szépen jön a videójával, hogy megpróbálnak egy lemezt a One-ba belegyömöszölni, majd miután láthatóan nem megy majd, belerakják egy Ps-be
Nem féltem én õket, hogy pont ezt ne lovagolnák meg. Amúgy meg igény alapján, pont az ilyenek miatt, ez még nem zárja ki egy külsõ meghajtó lehetõségét.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
nov 18., vasárnap 10:32 #47
Válasz Laza (#44) üzenetére
Ha mondjuk úgy oldanák meg, hogy a konzolból két kiszerelés érkezik: egy drágább meghajtóval és egy 50 dollárral/euróval olcsóbb anélkül, az szerintem egy járható út. Esetleg még: maga a konzol meghajtó nélküli, de külső UHD BD olvasót külön lehet hozz venni (bár ez design szempontból kissé neccesebb).
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[10] frg_dnl
nov 18., vasárnap 10:17 #46
Ez mekkora sz*r már. Tele vagyok lemezes ps4 játékokkal. Mi van ha a sony is le fog állni véglegesen a meghajtós ps4/ps4pro-k gyártásával, sürgősen be kell gyűjtenem néhány ps4pro konzolt amíg kapható újan, bontatlanul a konzolboltokban.
[27] lacapaca
nov 18., vasárnap 0:01 #45
Igazából ez a disc-to-digital a legérdekesebb az egészben, mert ugye ez logikusan gondolkodva azt vetíti elõre, hogy ezzel együtt leállnak az optikai meghajtós gépek gyártásával.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[33] Laza
nov 17., szombat 22:16 #44
Válasz macewindu74 (#43) üzenetére
Abból megint nagy felhördülés lenne, nem tartunk még ott.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
nov 17., szombat 21:16 #43
Akkor ez jó példa vagy pletyka alap lesz, hogy a következő generáció, tényleg nem fog optikai meghajtót tartalmazni.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[49] Dude
nov 17., szombat 19:40 #42
Válasz neuroflex (#41) üzenetére
Ja ezt csak, mint adat szúrtam be. Nem tudom mennyire tudja megvágni az MS a ktg-et. 2016-ban a One S cirka 320 dolcsijába fájt nekik. Ha ezt valahogy le is vitték 200 dolcsi körülre a meghajtó nélkül akkor is megint veszteséggel fogják árulni a gépet.
Szóval lehet igazad lesz és így egy cirka 30 ropival lesz itthon olcsóbb az UHD drive nélküli OneS.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[38] neuroflex
nov 17., szombat 19:23 #41
Válasz Dude (#40) üzenetére
Az eladási kisker áron simán lehet 100. Te is tudod,mint hifis,hogy nem gyengén vannak ezek is túlárazva némely cégnél.
...retribution...
[49] Dude
nov 17., szombat 19:14 #40
Válasz neuroflex (#39) üzenetére
30-35 dolcsi körül van az UHD meghajtó az MS-nek a géphez.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[38] neuroflex
nov 17., szombat 18:58 #39
Válasz Necroman Mk2 (#38) üzenetére
Igen. Egy normális uhd bd olyan 70 körül kezdődik. (De inkább 150). Maga csak a meghajtó simán lehet 30.
De,ha megnézel pc-s optikai meghajtókat,azok is 20-nál indulnak. És azért annyira nem szar az,ami a boxban van. Bár nem is egy Oppo vagy Pana szint,az is biztos.
...retribution...
nov 17., szombat 18:48 #38
Válasz neuroflex (#36) üzenetére
De abban ott van még a ház és egyéb elektronikai részek (input panel, táp), amik a konzolokban már adottak. Nem beszélve a csomagolásról meg a szállításról.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[10] Wallace
nov 17., szombat 18:43 #37
Válasz balka (#10) üzenetére
5 eve semmit nem vettem lemezen, nem is tervezem soha tobbet. Gyorsabb, egyszerubb, kenyelmesebb. Szinte mindent akcioban veszek, ritka a premier cim nalam. Filmeknel ugyanez. Mindent digital UHD-ban, ami olcsobb, es a labam ki se kell tennem a hazbol. Plusz a temerdek stream meg on demand szolgaltato.

Ez a jovo. (Vagyis, a jelen...)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
[38] neuroflex
nov 17., szombat 16:06 #36
Válasz herooftime (#12) üzenetére
Egy UHD BD player 28 ezer körüli átszámolt árral,nem sok. Reálisnak mondanám.
...retribution...
nov 17., szombat 15:48 #35
Válasz herooftime (#12) üzenetére
Szerintem maga a meghajtó nem kerül 100 dollárba, ugyanakkor ezzel a pletykált árral bizony maga a hardver veszteséges lesz. Viszont ez nagyon könnyen visszajöhet a MS-nak az XGP előfizetés árában.
Hm, meg kéne már lépniük, hogy összevonják a Goldot ezzel a játékkönyvtárral egy csomagba, és akkor tuti nyereség lesz!

#31 ne5h: A Kinect 360-on kezdte a pályafutását, és igen, ott nagy siker volt. EZt akarták továbbvinni a One-ra is, de addigra már lecsengőben volt a láz (+ ugyebár a Sony nagyon kiny... izé, szolgálta a hardcore játékosokat).
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[10] Makazen
nov 17., szombat 15:38 #34
Válasz playmore (#23) üzenetére
Mielött beírtam megnéztem az AC árát telefonon és nekem annyit mutatott.
Srry
̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿
[10] Makazen
nov 17., szombat 15:36 #33
Válasz theSickness (#25) üzenetére
Nem az akcióra akartam kihegyezni a dolgot, hanem arra, hogy a bekerülési ár mennyi, ha a 22helyett /akció címszóval/ adhatom azt 10ert is és még mindig marad valamennyi haszon.
/mindenfele feketezes nélkül/
̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿
[29] gabi1818
nov 17., szombat 15:18 #32
Nagyszerű hír 😁
That's How I Roll!
nov 17., szombat 14:28 #31
Válasz Lavitz (#28) üzenetére
A te vagy a kontroller dumát nem lőtték már el a Kinect esetében? Viccen kívül kérdezem, mintha valahonnan ismerős lenne ez a szlogen. Egyébként a korábbi teremtéses kommentedhez annyi kiegészítést, hogy a Kinect már a 360-hoz is volt, tehát nem a One "oldalbordájaként" jött.
I am such a B.A.
[37] playmore
nov 17., szombat 14:20 #30
Válasz skiz0 (#24) üzenetére
Kellenek a dlck nem érek sokat az alappal.
Cheers, love! The cavalry's here!
[24] arpi0912
nov 17., szombat 14:20 #29
Válasz backstab (#18) üzenetére
Az alap gép viszont nagyon gyenge teljesítményben lemez meghajtó ide vagy oda.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
Összesen: 78 [1-50]
1 | 2