Több mint 17 millió RDR2 a boltokban
Eddig 67 hozzászólás
drag
2018. november 08.
csütörtök 07:38


Azt már eddig is tudtuk, hogy az október végén megjelent Red Dead Redemption 2 iparági rekordot jelentő 725 millió dolláros forgalmat generált az első három nap folyamán. Most azonban végre konkrét eladási adatokkal is tudunk szolgálni a Rockstar játéka kapcsán.

A Take-Two nemrég bejelentette, hogy eddig több mint 17 millió Red Dead Redemption 2-t szállítottak le a boltokba. Fontos, hogy ezek nem a tényleges eladások, de mondani sem kell, így is gigantikus mennyiségről van szó. Ez utóbbit jól mutatja, hogy az RDR2-ből már nyolc nap alatt több fogyott, mint az első részből nyolc év leforgása alatt.

Összesen: 67 [1-50]
1 | 2
[27] alf22
nov 10., szombat 14:21 #67
De lenyegtelen. Csak merengtem egyett.😀
[27] alf22
nov 10., szombat 14:17 #66
*fos
[27] alf22
nov 10., szombat 14:16 #65
Válasz Patrick Bateman (#64) üzenetére
Codazisten,gos a cod, szar a fifa,szar a pes, hulladek need for speed. Ezek mondjuk messze vannak a korrekttol😉
nov 10., szombat 13:53 #64
Válasz alf22 (#62) üzenetére
"Masokkal ellentetben en korrektul tudok ertekelni."

Igen, pont ez az amit mindenki ugyanigy gondol sajat magarol.
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
[27] alf22
nov 10., szombat 13:04 #63
Válasz vidék (#61) üzenetére
De ha megnyugtat az Uncharted ugyanez mar. Az elso jo volt es ujdonsag. A második bovult, a tobbi meg csak ratett egy lapattal es hiaba adok ra ott is 9et szamomra bőven nelkulozheto a sorozat mert meguntam.
[27] alf22
nov 10., szombat 13:01 #62
Válasz vidék (#60) üzenetére
Nem kell tulragozni. Masokkal ellentetben en korrektul tudok ertekelni. Nem mondom vmire,hogy szar mert nem jatszom vele,esetleg nem tetszik. Mint pl egy cod terszik ,nem terszik nem fos. Fos ami palcika emberkes, unalmas, semmitmondo jatek. Nyilvan egy Rockstar jatekra nem lehet mondani,hogy szar,meg fos mert minosegi a technikai resze, rengeteg folog ki van dolgozva. Csak épp olyan mint az iztelen étel. Nekem(!!). És nem találtak fel semmi újat,hogy meg kelljen vennem. Cod is 90℅ban ugyanaz. Nem ér meglepetés,ha megveszed vagy ha kihagyod.
[4] vidék
nov 10., szombat 7:41 #61
Válasz whitebalthazar (#51) üzenetére
+1
[4] vidék
nov 10., szombat 7:39 #60
‘De nem zavar,ha masnak ez 10pontos. En ugy adok rá 9et,hogy az ismét a munkának szól és nem vszínű,hogy bármikor is megveszem.’ Mist akkor osztod itt az áldást látatlanban ?
[4] Rovik
nov 09., péntek 18:43 #59
Válasz grosy (#40) üzenetére
20 óra alatt te nemhogy ajátékot a térkép negyedét sem ismered ki, ennyit arról szórakoztató marad-e. Nem nehéz elfogadni hogy középszer játék mert nem az, bármeddig szajkózod a f*szságot, jelenleg ez a gen legjobb ow játéka és az egyik legjobb játéka elismerten mindenhol. Az hogy neked meg pár embernek nem tetszik és erőltetitek hogy a rs mindenkit megvett meg hype de középszer még nem lesz sem tény sem közela valósághoz, sőt baromi messze van tőle.
[71] zaz
nov 09., péntek 15:04 #58
Válasz ne5h (#54) üzenetére
Persze hogy nem!
Anno az első részt marhasokat toltuk online GHZ vel és ezért a játékot vele kötöm össze!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 09., péntek 14:07 #57
Válasz ne5h (#52) üzenetére
Sejtem mire gondolsz, de azért kíváncsian várom a te tolladból.

alf22: A megalomániával kapcsolatban teljesen igazad van. Bár én szeretem, szeretek elveszni. Másrészről az első néhány órában nem élvezetesnek mondanám, hanem inkább ijesztőnek.
[27] alf22
nov 09., péntek 12:52 #56
Válasz alf22 (#55) üzenetére
*amilyet
[27] alf22
nov 09., péntek 12:51 #55
Válasz whitebalthazar (#51) üzenetére
Amijet olvasni kritikakent az mesdze van a "hányástól". Arról megy a "vita",hogy van akinek 10pontos, másnak meg 8-9.
Személy szerint nálam a Rockstar a monumentális, megaloman vilaga miatt nem tud jót készíteni.
Attól,hogy egy pláza böszme nagy még nem biztos,hogy jól is érzem magam benne. Orrbavág a túl nagy szabadság. Nyakonöntenek hirtelen mindennel. Ezzel az jár,hogy az elején "AZTAKURVAILYENNINCSBAZMEG" jön,majd átcsap "már láttam, ezt is, mozogj már, jaj újra menjek ugyanoda ahová fél órája kellett,stb,stb".
Sokan szeretik az ilyet. Én már rég meguntam, hogy 2-3 ilyen rockstar játék mást nem tud újat felmutatni mint legyen szebb és nagyobb.
De nem zavar,ha masnak ez 10pontos. En ugy adok rá 9et,hogy az ismét a munkának szól és nem vszínű,hogy bármikor is megveszem.
nov 09., péntek 12:50 #54
Válasz zaz (#53) üzenetére
Nem, nálam landolt. Remélem, nem probléma.
I am such a B.A.
[71] zaz
nov 09., péntek 12:34 #53
Válasz ne5h (#52) üzenetére
Nem GHZ írja?
No Offense!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 09., péntek 12:18 #52
Válasz whitebalthazar (#50) üzenetére
Nálam a küldetések felépítésében a hatodik fejezettől kezdődik a lejtmenet, amit az epilógus koronáz meg. Rendkívül elnyújtottnak és majdhogynem fölöslegesnek tartottam, hogy ilyen mértékben kellett az abban történteket részletezni. Persze voltak jó momentumai, de azok főleg egy karakternek és a hozzá kapcsolódó küldetéseknek köszönhetőek.
Egyébként nálam a játék más elemei is felemás képet mutatnak, mert egyfelől valóban rendkívüli mértékben kidolgozottak és aprólékosak, ugyanakkor valamikor inkább éreztem őket hátránynak, mint előnynek. És most nem csak a közlekedésre gondolok, de ezekről részletesebben majd a hamarosan olvasható tesztben térek ki.
I am such a B.A.
nov 09., péntek 11:53 #51
Válasz alf22 (#39) üzenetére
Nem teljesen így van. Hogy a gyakorlatban megmutassam mire is gondolok valójában: szerintem az új AC szörnyen gyenge minden tekintetben, mégsem hánytam tele az AC-ról szóló cikkek kommentszekcióit. Ha valakinek tetszik és jól szórakozik vele, én pedig nem, akkor nem érzek kényszert, hogy megmondjam, hogy márpedig te hülye vagy és az csak egy középszerű szar, és még a huszasod is buktad. Érted mire gondolok?
nov 09., péntek 11:41 #50
Válasz grosy (#40) üzenetére
Pont a grafikatól (na meg a néha 30 alá zuhanó fps-től) nem vagyok elájulva. Nyilván X-en vagy Pro-n más lenne az élmény, de nekem csak egy mezei S-em van.

Bukó a 20-as, mert középszerű? És mi nem középszerű akkor? Mi az, ami szerinted megér egy huszast? Mert rengetegen vesznek COD-ot, Fifat első nap, amit aztan egy évvel később újra megvehetnek. Mégsem nevezhető bukónak. De hát te tudod.

Ne5h: Megértem amit mondasz, sőt egyet is értek. Nekem is voltak unalmasabb pillanataim. De azt, hogy az emberek csak és kizárólag ebbe kapaszkodnak, ezzel akarják lehúzni a játékot, viccesnek tartom. Az epilogue-ról nem beszél senki, pedig számomra az a játék gyenge pontja. Az a pár óra csalódás volt számomra, hiszen előtte a sztori nálam magasra tette a mércét. Persze, odáig el is kellene jutni.
[71] zaz
nov 09., péntek 10:21 #49
Válasz grosy (#40) üzenetére
"mikor már kiismerted, egyszerűen nem szórakoztató"
Neked.
Nekem sem szórakoztató az új TR,DP meg lekilencpontozta.....
Kinek mi,ez van. Lépj túl rajta.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 09., péntek 10:20 #48
Válasz whitebalthazar (#38) üzenetére
Annyi kiegészítéssel élnék a mondandódhoz, hogy a játék vége felé, amikor az északi területen (Ambarino) kell küldetéseket felvenned és teljesítened, ott azért nincs minden bokorban város, a legközelebbitől is 5-10 perc lovaglás (ha nem hajtom szét alattam a jószágot), mire eljutok oda, hogy elindítsam a missziót. És amikor mindezt többször kell megtennem, ráadásul mindig pont ugyanazon az útvonalon megyek végig (ami nyilván érthető, hiszen furcsa is lenne, ha két perc alatt a semmiből megjelenne egy tök új hegyi ösvény), akkor az tényleg unalmas tud lenni (nekem, főleg úgy, hogy még az említett random eseményekkel se találkozni, nincs senki, akihez szólhatna a karakterem, stb).
I am such a B.A.
nov 09., péntek 9:08 #47
Válasz grosy (#45) üzenetére
Köszi, már végeztem vele. Lehet nem szórakoztam vele annyira, mint te a Zeldával, de azért jó volt
[37] neuroflex
nov 09., péntek 9:06 #46
Válasz grosy (#40) üzenetére
Mint minden pénz,amit te a Switch-re.
...retribution...
[13] grosy
nov 09., péntek 8:48 #45
Válasz lengyeljani (#42) üzenetére
Akkor lelked rajta, nyomjad 1000-el
nov 09., péntek 8:47 #44
Válasz Znealk (#43) üzenetére
Azért a ló túloldalára se kell átesni. Kimagasló ow játék, egy gigaprodukció, de nem tökéletes.
[4] Znealk
nov 09., péntek 8:41 #43
Válasz grosy (#40) üzenetére
Ilyet hogy lehet kijelenteni, hogy bukó a huszas amit erre szántunk? Neked max bukó. Ahhoz viszont über sötétnek kell lenni hogy a grafikán kívűl semmit se láss ebben a játékban. Komolyan mintha egy user review-t olvasnék a metacritic-en.


Az RDR2 igen is a generáció legjobbja lett minden szempontból, de nyilvánvaló hogy nem mindenkinek való. Viszont ha legalább érvelsz, akkor ne ordas nagy baromságokat írj.
"I have 19 hours left alive"
nov 09., péntek 8:30 #42
Válasz grosy (#40) üzenetére
"Az viszont nem, hogy a RDR2 nem kapcsol ki, hanem egyszerűen felbosszantja az egyszeri játékost"
Ekkora hülyeséget így általánosítva kijelenteni.
Jah, felbosszantja kb a vásárlók 1%-át, meg téged, aki meg se vette
Bárcsak minden játék ilyen középszerű lenne.
[4] Znealk
nov 09., péntek 8:24 #41
Válasz grosy (#40) üzenetére
Neked nem szórakoztató. Téged felbosszant, engem nem. Hoppá
"I have 19 hours left alive"
[13] grosy
nov 09., péntek 7:56 #40
Válasz whitebalthazar (#38) üzenetére
A lényeget nem érted. Ez a játék kb. 20 óra után, amikor már kiismerted, egyszerűen nem szórakoztató, terhes az "utazás", a fegyverhasználat, a random körözések, mert a ló farka leverte egy nő kalapját stb. stb. stb...
A Zelda ennek ellenére több száz óra után is ki tud kapcsolni, de ezt elismerem, hogy egyénfüggő. Az viszont nem, hogy a RDR2 nem kapcsol ki, hanem egyszerűen felbosszantja az egyszeri játékost. Nekem azért ez a hobbim, mert szórakoztat és kikapcsol. Ezt ez a cím nem képes megadni nekem. Azt is értem, hogy sokan úgy várták ezt a címet, mint a messiást, és nehéz elfogadni, hogy a grafikát leszámítva ez egy középszerű játék. Igen, bukó az a 20-as,amit erre szántál.
[27] alf22
nov 09., péntek 6:22 #39
Válasz whitebalthazar (#38) üzenetére
Erre leirod forditva😉
Győzködöd a másik oldalt,hogy márpedig az nem ugy van ahogy ők gondolják.
nov 09., péntek 0:42 #38
Minden egyes RDR 2-es cikk/hír kommentszekciója arról szól, hogy a játekosok egy része imádja a játékot és elismerően beszél róla, egy másik része pedig az előbb említett "csoportot" próbálja meggyőzni, hogy valójában nem úgy van, ahogy azt ők gondolják. Nem értem.

Kezdjük a lovaglás/fast travel résszel. Ezek a kommentek a legviccesebbek. Elismerem, nekem is előfordult az 50+ óra során, hogy szívesen használtam volna a fast travelt, de ez csak a játék legelején a chapter 2-ben, valamint miután megnyílik az előző RDR területe. Ekkor ugyanis még felfedezetlenek a városok és nincs lehetőség a városi "taxit" használni. Utána a városok olyan sűrűn vannak a térképen, hogy, ha a célodhoz legközelebbi városhoz kocsikáztatod magadat, akkor maximum 3-4 perc alatt bárhova eljuthatsz. Szerintem ez az idő bőven nem az unalmas kategória, főleg ha cinematic módra kapcsolsz. De, ha nem, akkor is annyi minden történik azalatt a pár perc alatt, hogy hülyeségnek tartom, ha valaki szerint unalmas. Nyilván ízlések és pofonok...

Néhányaknak a random mini "történetek" sem jönnek be annyira, arra hivatkozva, hogy nem is annyira random. Valaki azt írta, vele már többször megtörtént ugyanaz: egy láncolt rab menekült volna, de ő lepuffantotta. Akkor most elmondom, hogy az a rab mellékküldetést adna, hogyha nem ölnéd meg végre. Ami ugye kellene a végigjátszáshoz. Meg amúgyis... És valóban, tényleg nem a világ legvéletlenszerűbb eseményei ezek, hiszen ez még mindig csak egy játék, egy kódsor. Egy kifejezetten hosszú kódsor.

Következő a szimuláció. Na ez most hogy is van? A Zelda fasza, mert szarrá fagyhatsz benne, de az RDR szar, mert csak pár fegyvert vihetsz magaddal... Ráadásul a lovad is távol van, hogy hallja a füttyszót... És még, ha közel is lenne, akkor is sokat kellene lovagolni... Félreértés ne essék, ez nem a Zelda ellen szólt.

Ez inkább azok ellen, vagy sokkal inkább azoknak, akik mindenben a hibát keresik, ahelyett, hogy inkább élveznék a játékot, de legalábbis hagynák, hogy a többiek ezt tegyék. A rekord hírnel is egyből az első kommentek közt volt, hogy: "Csak ennyi?" Hát csak ennyi. Már a rekord sem elég. Nyilvánvaló, hogy a legfelkapottabb dolgok kapják a legtöbb "utálatot", de ezek itt néha kurva viccesek. Vadászás, halászás, fő- és mellékküldetések, mellék tevékenységek, mini játékok, sztori... A játek elemeinek egy-egy részére mindig jön egy másik cím példakènt, ami márpedig hozza az RDR-2 szintjét. Lehet, hogy így van. Sőt, lehet, hogy jobb is volt abban az egy részletében. De felér az a másik cím az RDR 2-höz bármely más elemét figyelembe véve? Nem igazán. Ha néhány tekintetben nem is, nagyságában, részletességében és minőségében mindenképp forradalmi alkotás. Belemehetnénk a részletekbe, az állatok, főleg a lovak, valamint az emberek viselkedését tekintve, beszélhetnénk az animaciókról, amelyek szerintem álleejtősek, csakúgy, mint azok a legapróbb részletek, amelyeket a "bassza meg, még erre is figyeltek" mondatokkal lehet jellemezni. De nem fogok. Inkább hozok én is egy példát. AC Odyssey. Nagyszerű játék, mégis szinte semmilyen tekintetben nem hasonlítható az RDR 2-höz. Pont úgy, ahogy sok más AAA cím sem.
[3] Fronter
nov 08., csütörtök 22:48 #37
Válasz kiső (#25) üzenetére
Én ezt is vártam az RDR2-től, csak ugye sokkal szórakoztatóbban(OW). Megkaptam. Ennyi.
[66] Lavitz
nov 08., csütörtök 21:54 #36
Válasz p.jay (#31) üzenetére
Nem tudsz továbbmenni? Nincs több küldetés a térképen?
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
nov 08., csütörtök 20:34 #35
Válasz p.jay (#34) üzenetére
Ja vagy úgy... 38 óra az más
[10] p.jay
nov 08., csütörtök 19:36 #34
Válasz lengyeljani (#33) üzenetére
38 óra ( vadásztam, kincset kerestem ) alatt, ambivalens érzelmekkel sikerült eljutnom a chapter 2-ig. Ha egyértelműen tetszett volna, akkor kivárok és folytatom. De túl sok tényező megöli a szórakozást nekem.
A világa tetszik, a game szemkápráztató. De nálam ez egy GTA 5 vadnyugati köntösben, ami még rohadt bugos is, játékként meg ezer sebből vérzik.
nov 08., csütörtök 18:55 #33
Válasz p.jay (#31) üzenetére
Mondjuk chapter 2-nél még bőven újrakezdtem volna, de úgy tűnik neked alapból nem tetszett.
[10] p.jay
nov 08., csütörtök 18:49 #32
-valami
+valamint
[10] p.jay
nov 08., csütörtök 18:48 #31
Válasz ne5h (#28) üzenetére
Én azt olvastam valahol, hogy egyszerűen azokat a küldetéseket amit John, Jack, Sadie vagy Abigail ad, azokat teljesen buktuk mert az Uncle küldit csináltuk meg hamarabb. Valami ezek az npc-k csak a negyedik chapter környékén lesznek elérhetőek. De a kimaradt főküldik nem lesznek teljesíthetőek. Jó lett volna belelesni a pecázásba, de azt a küldit az a kisfiú adja. Nem láttam őt még, sem az anyját. Talán csak game legelején. Johnt is csak akkor amikor lehoztuk a hegyről. Sadie- t nem tudom ki.
Már régen dobnia kellett volna John “ olajos “ küldetését, de John sincs sehol...
A lényeg: 10/10
Mi más lehetne? Rockstar. Egyet jelent a minőséggel! Na, meg a repülő lovakkal.
[4] Znealk
nov 08., csütörtök 16:45 #30
Teljesen megérdemli! Ennyire profin összerakott játékkal még nem játszottam.
Megelőzte nálam a Bloodborne-t, így a gen legjobbja
10/10
"I have 19 hours left alive"
[48] Fórumozó
nov 08., csütörtök 15:19 #29
Válasz Rovik (#27) üzenetére
Ne izgasd fel magad,
A Zeldában a szelet, vizet felhasználva tudsz feladatokat megoldani, az elemekkel is tudsz játszani. Az más dolog, hogy mellé baszott unalmas a világa, de a lehetőség adott, erre épít a gameplay.
A RDR2-ben az időjárás lényegében teljesen haszontalan funkció, a core drainen kívül kb semmi kihatása nincs a játékmenetre, milyen ruha van rajtad. A hegyekbe normál gameplay során 2x jutsz el, mindkétszer rádadja a játék a meleg ruhát. Azon túl az esőnek, stb-nek semmi kihatása nincs rád. Alultápláltan nyomtam végig, semmi jelentősége nem volt. A Zeldában megfagysz a picsába, az esőtől nehezebben tudsz falat mászni, a kajával kapsz olyan perkeket, amivel elérhetővé válnak elérhetetlen helyek is (pl. főztem melegítő kaját, így nem kellett ruha a hegyre). Lényegesen nagyobb az interakció a környezet és a karakter között. Az RDR2-ben ez egy borzasztó hangulatos, és profin összerakott DÍSZLET, a környezetnek, környezeti hatásoknak nincs jelentős kihatása a gameplay-re.
A HZD-t annyiban hoztam fel, hogy a tracking ugyanaz. Csak a RDR2-ben behozták még mellé, hogy +1 itemet (scent cover vagy bait) is használj. De ugyanúgy, alternatív nézet, jelöld ki a nyomvonalat, és kövesd a nyomvonalat a végéig.
MEDIOCRE
nov 08., csütörtök 15:01 #28
Válasz p.jay (#22) üzenetére
Sovány vigasz, de a hivatalos közlemény szerint csak a free roamban tűnnek el azok a karakterek, ha sztori szerint beszélned kéne velük, akkor ott vannak a táborban.
I am such a B.A.
[4] Rovik
nov 08., csütörtök 14:44 #27
Válasz Fórumozó (#19) üzenetére
Hagyjuk már ezt amarhaságot hogy a HZD-ből van avadászat. Nyomkijelölés eddig is volt vadászós stuffokban. Rdr2 vadászata inkább hasonlít a Zelda vadászatára. Hzd vadászata egy full fapad semmiség aminél még a Rise of Tr vadászata is kategóriákkal szórakoztatóbb volt.
Az meg hogy a zelda világa interaktív. Hú a fémbe belevágott a villám... Komoly. Itt is fázol meleged van éhezel stb. 1-2 dolog van ami itt nincs Zeldában volt. És jópár dolog van ami itt van Zeldában meg nem volt. Jócskán komolyabb itt az OW érzés főleg az élővilág és interakció oldaláról nézve.
[27] alf22
nov 08., csütörtök 14:41 #26
Vmiert totál hidegen hagy. Ha megveszem majd akkor csak a táj,meg a random időjárás ami érdekel. Azokat jól szokták megoldani. A többi nálam monoton es unalmas (amolyan rockstaros: probalja mutatni,higy valtozatos,de nekem nem az)
[35] kiső
nov 08., csütörtök 13:06 #25
Válasz skiz0 (#24) üzenetére
Ezt nem is vitatta senki, én sem. Rengeteg apróság van benne, ami nagyon feldobja a hangulatot. Ilyen tekintetben szinte nincs konkurenciája.
Viszont maga a játék nem különbözik sokba a többi "ow"-tól. Ugyanazt a leckét olvassa fel, mint a többi műfajtárs.
[14] skiz0
nov 08., csütörtök 13:02 #24
Persze hogy más, teljesen más nívót képvisel... a legjelentéktelebb stranger küldetés is néha izgalmasabb, mint más, egyes hasonló kaliberű játék némely főküldetései voltak...

Azt meg ne felejtsük el, hogy ilyen részletes és aprólékos játék NINCS másik a piacon... és itt olyanokra gondolok, hogy lelógó faág alatt átlovagolva lehúzza fejét Arthur, és hasonlók... rengeteget ad a hangulathoz szerintem, legalábbis engem mindig elkápráztatnak ezek - persze valakinek ez nem fontos, vagy lefossa teljesen.. de szerintem ez a mértékű aprólékosság és figyelmesség maximum a Naughty Dog címeknél van/lesz meg - egyszerűen nincs konkorenciájuk ilyen téren... ezeknél fix, hogy nem emberek dolgoznak..
Az időjárás szimulációjáról pedig ne is beszéljünk, emberidegen, amit összedobtak...

Akinek meg unalmas a lovaglás, használja a fast travelt...
PSN: mucsacso
[24] maccc
nov 08., csütörtök 12:20 #23
Válasz kiső (#11) üzenetére
Pedig más.

Nekem személy szerint herótom van már a sandbox játékoktól, aminek a fő oka az az, hogy amióta ez lett a No1./piacképes singleplayer játékmenet szinte senki nem nyúlt bele igazán a klasszikus Ubi féle receptbe. (Kivétel némileg a BOTW.)

Történetesen a nagy térkép, ami vonzó marketingnek, eladásoknak egyenlő azzal, hogy sok töltelék-unalomig ismert gyüjthető, felszednivaló, meglátogatnivaló dolgokkal tolják tele, hogy kitolja a játékidőt. Nyílván ha izgalmas a világ van, aki könnyen elveszik ezen házifeladatok teljesítgetésében és szereti csinálni de a
a 15. ugyanilyen koncepcióra éplő cím után fárasztó már nagyon. Van, aki igényesen (HZ, W3) van aki igénytelenül (Ubi) csinálja de a recept ugyanez. Ennek
pedig szerintem leginkább a koherens történetvezetés, harcrendszer, kihívást jelentő gameplay issza meg a levét.

A melléküldetésekkel az a problémám hogy a jobb címekben próbálnak írni alá egy izgibb mini sztorit de igazából ugyanarra a featurere épülő, ugyanezt csinálod végig. Dumcsi, hozol valamit, kis scan/harc zárás. De különösebben engem nem hatnak meg mert a fővonal/karakterek sokkal érdekesebbek. Töltelékek, ez a legjobb szó rá. Leginkább pedig az a probléma, hogy a millió házifeladat/gyűjtögetés óriási terület, töltelék küldetések maitt szinte az összes ilyen játékban a fő sztori kevésbé feszes, végtelenül kiszámítható és egytől-egyig felhasználja fővonalként"a nagy siker final küldetés-A,B,C,D fő hely/karakter összegyűjtése -feloldjuk a nagy küldetést.

A Rockstar az RDR2-ben ezen jócskán reformált, változtatott. A számomra legfontosabb újdonság, hogy a banda és fő/mellék küldetések mind koherensen összekapcsolódnak, előrébb viszik NEked a játékosodnak a sorsát, sztoriját nem pedig csak a helyi szatócsét, akinek a kislánya elkapta a náthát. A gyűjtögetés mellett /helyett a hangsúlyt a véletlen, útfélen előforduló random küldetések
vették át a fő szerepet. Nem a kérdőjeles faszihoz mész oda megnyitni egy párbeszédet, hogy ha felkelti az érdeklődésed hanem konkrétan valós idően belcsöppensz valamibe, ahol dönthetsz valós időben, hogy mit csinálsz. Ezek és még sok más részlet szembetűen tovább nyúl a megszokott koncepción, klasszikus sandbox komfortzónán szerintem, és ebben is rejlik a nagysága a csiszolt elemek mellett szerintem.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[10] p.jay
nov 08., csütörtök 12:18 #22
Most már csak egy rohadt patch-et kellene kiadniuk, hogy ne a tetves második chapterben kelljen rostokolni egy game breaking bug miatt.
Én már elengedtem ezt a szart, de a feleségemet érdekli és vinné tovább.
4 fő karaktert kiírt a bug a játékból, nem is értettem nálunk miért olyan foghíjas a tábor amig egyes youtube-os videókban pont az ellenkezője van.
Az item/weapon management egy vicc. Barokkos túlzással ilyen szarral még nem találkoztam tripla AAA- s játéknál. Kiválasztom a fegyvert, 3 perc múlva már teljesen más van a kezemben, vagy épp semmi nincs. Egyik nap a játékot betöltve a lovam ( egy arab telivér akit a vadonban találtam és megszelídítettem ) a sátor tetején csücsült, majd leesett és meghalt. Tiszta Bethesda game.
[24] arpi0912
nov 08., csütörtök 12:17 #21
Válasz Rovik (#18) üzenetére
A Rockstarnak is van hova fejlődnie még, mert minden pozitívuma ellenére, semmit se újított meg az RDR. Hiába is súlykolják ezt az RDR 2-be. Csak amit eddig is csinált, nagyobb tétben csinálja, szórakoztatóbb a körítés mint az első részben és persze amit csinál hihetetlenül aprólékosan és jól csinálja.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[48] Fórumozó
nov 08., csütörtök 12:03 #20
Válasz Rovik (#15) üzenetére
A zeldaban a vilag maga, nem csak az npck interaktivak. Az rdrben maga a vilag statikus.
MEDIOCRE
[48] Fórumozó
nov 08., csütörtök 12:02 #19
Válasz Rovik (#16) üzenetére
Dehat itt is. A vadaszat meg pont a HZDbol van, a nyomkijelolessel.
Ne keverd a "mi a sztori a kuldetes mogott"-et azzal, hogy effektive mit csinalsz. Az bizony maradi es semmivel sem eloremutatobb.
MEDIOCRE
[4] Rovik
nov 08., csütörtök 11:40 #18
Válasz arpi0912 (#17) üzenetére
Nem mondtam hogy szégyenkezni valójuk lenne, és nem én kezdtem az "összevetést".
HZD is jó stuff, remélem lesz is folytatása Aloy a legjobb női karakter frankón felépítve. Csak van még hova fejlődni. Ennyit mondtam.
Összesen: 67 [1-50]
1 | 2