PS Vita: írhatjuk a gyászjelentést
Eddig 58 hozzászólás
mcmacko
2018. november 07.
szerda 21:42






Az egészen idáig PS Vita fronton is kivételesen lelkes NIS America (tudjátok, a Disgaea mögött álló kiadó) is befejezi a Vita támogatást.

Szomorú sajtóközleményben kaptuk a hírt, hogy a NIS Amerika az utolsó három PS Vita játékát adja ki fizikai formátumban március 19-én. Igen, ez azt jelenti, hogy a játékok már megjelentek korábban digitálisan, és azt is, hogy most ez a fizikai változatról szóló megjelenés híre. De ezzel együtt ne feledjük: ez csomag lesz a NIS utolsó gesztusa a PS Vita tulajok irányába.

A három játék a The Lost Child, a Penny-Punching Princess és a The Longest Five Minutes lesz. Amerikában március 19-én jön a gyászjelentés, izé a három játék fizikai kiadása. EU megjelenésről egyelőre nincs hírünk.

A kis PS Vita szinte az utolsó támogatóját is elveszíti, ezzel pedig átadja a stafétát az indie és J-vonalon is tökéletes utódként funkcionáló Nintendo Switchnek.

...

Összesen: 58 [1-50]
1 | 2
nov 10., szombat 21:39 #58
Válasz herooftime (#57) üzenetére
Ha a helyzet "itt" nyugaton olyan szörnyű lenne, mint amire utalsz, akkor gyakorlatilag pornó se készülne már. A "műfaj" azonban továbbra is virul, sőt, az élő camozással új szintre emelkedett.

De, aki szintén végigvitt pár erogét, értem mit akarsz mondani: nyíltabban be kéne vetni az AO kategóriát.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[19] herooftime
nov 10., szombat 21:07 #57
Válasz Necroman Mk2 (#56) üzenetére
Mert a nyugati játékokban csak olyan dolgokat lehet csinálni, amit a valóságban is az ember megtenne? és a videojátékokat nem azért találták volna ki, hogy kicsit kirángassa az embert a hétköznapokból? Egy átlagos GTA gameplay videó youtubeon: fiatalok poénból belehajtanak a tömegbe, röhögnek, jönnek a zsaruk, elszórakoznak velük stb, de nem az olyanokból lesz terrorista, pont ez a helyzet azokkal a dolgokkal amiket a keleti játékokba azoknak rakni

Nyugaton most tombol a valóságban a metoo-sjw stb kultúra, pont azért nőtt meg az igény az ilyen játékokra, amknek az swjk próbálnak keresztbe tenni... Ami legalább pcn szerencsére nem megy (kezdem érteni a pc gaming master race kifejezést)
pixiv.net
nov 10., szombat 18:27 #56
Válasz Fórumozó (#36) üzenetére
Kiskorú?! Japánban 14 év felett már legális a szex - pont, mint Magyarországon Igaz, azzal nem vagyok képben, hogy művészeti ábrázolásokban lehetnek-e fiatalabbak 18 évnél vagy sem. Gyanítom, hogy igen.

#41 herooftime: Inkább egy "tehén", mint egy piszkafa.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
nov 10., szombat 18:21 #55
Válasz Cell (#32) üzenetére
Igen, emlékszem, az első évben még nyomták rendesen, csak a nyugaton az elvárások alatt teljesítő eladások miatt hamar elvesztette a fókuszt, és a Sony bölcsen inkább a következő asztali konzoljának megtolása felé mozdult. És, bizony, a PS4 sikere őket igazolta.

#30 Kimute: A Switch első éve gyenge lett volna egy Zelda: Breath of the Wild-dal meg a Mario Odyssey-vel? Amiből mindkettő 95 feletti Metacritic értékelésen áll?
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[19] herooftime
nov 10., szombat 12:48 #54
2017ben még PS Vita exkluzív játékok jöttek ki angolul pl caligula effect, Mary skelter 1 (az se jöhetne ma már cenzúra nélkül ps4re, remélem a harmadik rész switch-pcre lesz) YS8, tokyo xanadu, danganronpa v3 szintű címek jöttek, idén tavasszal digimon jött angolul, aztán azóta semmi komolyabb fejlesztés nem jött -> nyugatra.

Illetve persona3-5 dance, de az atlus utolsó játéka a Catherine full body PS4 exkluzív lesz nyugaton (az még soká lesz, addigra talán úgy meggdondolják magukat mint a steam-nintendo is tette, és nem lesz visszafogottabb a PS3 változatnál)
pixiv.net
nov 10., szombat 8:30 #53
Nekem retail változatban egyedül a Borderlands 2 volt meg, amit a nagyon jó áron megvásárolt használt géppel együtt kaptam és amit el is adtam nagyon rövid időn belül. Azon túl az összes meglévő Vita játékomat PS Store-ból szereztem be alaposan leárazva. Egyébként a fizikai formátum végső kivezetése és a Vita gyártásának leállítása tényleg jó vastag szögek a koporsóba. Jó ideje már tényleg a hattyúdal szól, leginkább japánok által előadva, ami sok mindenkinek nem jön be, pl. nekem sem.
[17] Petreszku
nov 09., péntek 12:11 #52
Válasz Cell (#51) üzenetére
Köszönöm a választ.
"Emberi törvény kibirni mindent és menni mindig tovább, még akkor is, ha már nem élnek remények és csodák." (Hemingway)
[9] Cell
nov 09., péntek 10:21 #51
Válasz Petreszku (#47) üzenetére
A gamecard-ok gyártásának leállítása csak a fizikai játékokra vonatkozik. Ha van még egyáltalán olyan fejlesztő, aki akar Vitára játékot kiadni 2019-ben, megteheti, annyi különbséggel csupán, hogy most már csak a PS Store-ra tudja azt feltölteni.

A megvásárolt játékokkal kapcsolatban pedig elvileg az a protokoll, hogy az a letöltési listádban mindig elérhető lesz.
Úgy, mint mondjuk most a PSP játékoknál. PSP-t nem gyártanak már jó ideje, UMD sincs már, mégis tudsz PSP-re (is) játékot venni a Store-ról.
[17] Petreszku
nov 09., péntek 10:03 #50
Válasz Djuree (#49) üzenetére
Mobil sok mindenre jó, sőt a mai világban nélkülözhetetlen tartozéka az életnek (sajnos), de én játékra nem használom.
"Emberi törvény kibirni mindent és menni mindig tovább, még akkor is, ha már nem élnek remények és csodák." (Hemingway)
[30] Djuree
nov 09., péntek 9:17 #49
nem kár érte. mobilra már több és jobb játék jön...olcsóbban.
I am Gabriel Angelos, Captain of the Blood Ravens. My chapter is in ruins, the sector is at war. Its worlds under siege. Chaos spreads, consumes us all. Here, we will make our final stand. Here, there will be... Retribution.
[17] helihobby
nov 09., péntek 8:37 #48
Én most már azt tudnám elképzelni, hogy ha lelövik teljesen a konzolt, akkor minden egyes játék ami fent van a store-ba Vita-ra és letölthető, legyen ingyenes és árassza el a még keveseket, akik megtartják a kis konzolt.
Én is köztük vagyok, sőt PS TV-t is vettem, de ha ez ennyire lepusztul, akkor jöhet a törés..(értsd úgy mint más konzolok játékait is képes legyen futtatni.. )
Első magyar Neo-Geo forum: http://neo-geo.hu Szervizünk: http://f27szerviz.hu
[17] Petreszku
nov 09., péntek 8:18 #47
Sziasztok! Store-ból megvett digitális játékok életben tartási ciklusáról lehet valamit tudni?
Fiókomban van jó pár cím, olyanok is amik még játékra várnak.
"Emberi törvény kibirni mindent és menni mindig tovább, még akkor is, ha már nem élnek remények és csodák." (Hemingway)
[35] kiső
nov 09., péntek 8:17 #46
Válasz szako (#43) üzenetére
Az biztos, hogy az "indi" nem igazán nagyképernyőre való, azok legjobban hordozható gépen érzik jól magukat. Vita-n Dunát lehetne rekeszteni velük annyi van belőlük.
Én el tudok képzelni egy olyan Sony kézi konzolt, ami PS5 kompatibilis, de ahogy mondtad, a látványosabb játékokat biztos nem azon tolnám, hanem az otthoni gépen, baszott nagy képernyőn. Ezért lett volna jó, ha a japcsik meghagyták volna a Vita-t a "kisebb" címekre, amire tökéletes lenne még nagyon sokáig.
Sajnos ez már nem fog megtörténni.
Amúgy fura, hogy a környezetemben milyen sokan vesznek Vita-t, hála a meggyőző képességemnek. Azzal a teméredek cuccal, ami kijött rá, egy életen át ellesznek.
[9] Cell
nov 09., péntek 7:42 #45
Válasz szako (#43) üzenetére
"Sony támogatás? Biztos remek exkluzívjaik vannak, de vajon mennyit játszana azok közül az ember 6"-on...? "

A lent linkelt listában megtalálod a választ. Gyakorlatilag az összes all-time legjobban fogyó PS Vita játék Sony/3rd party exkluzív volt.

Fortnite-ot és PUBG-t is tolnak elég sokan szerintem 5-6"-on manapság, pedig azok is vannak nagykonzolokra.
[9] Cell
nov 09., péntek 7:40 #44
Válasz Kumite (#35) üzenetére
Ne az aktuális standard-et nézd, hanem a 6 évvel ezelőttit, amikor még se PS4, se 4K kijelzős telefon nem volt. (Tudtommal.)
Akkoriban pl. az Uncharted, mint nyitócím (azt a gondolatot sugallva, hogy ha már premierkor így néz ki egy PS Vitás játék, akkor milyen látvány lesz később, ami sajnos nem lett....) bőven meghozta azt a katarzist látvány szempontjából, amit elvártak tőle.

theSickness: önmagában nem mentette volna meg persze, de meg lehet nézni, a PSP-s részek iránt mekkora érdeklődés volt akkoriban + a World is igen népszerű volt. Egy, a kettő közötti látvánnyal bíró dedikált MH epizód Vitán önmagában lendített volna egy nagyot a konzol eladásain. Hátha még egy GTA is jött volna rá, ahogy PSP-re is megjelent anno 2. (Jó, kihúzom az ujjam a biliből.)
[13] szako
nov 09., péntek 4:20 #43
Válasz Tommy_Angelo (#31) üzenetére
És mit játszanál rajta?
A létező szinte összes indie cím már elérhető a Switch-en, azok miatt senki nem venne még egy handheldet.
Sony támogatás? Biztos remek exkluzívjaik vannak, de vajon mennyit játszana azok közül az ember 6"-on...?

A Nintendo versenyelőnye mindig is az volt, hogy a világ legjobb szoftverfejlesztő cége. Nem elsősorban a látványos grafikára, hanem a játszhatóságra alapoznak, ami handhelden különösen fontos.

Szerintem a Sony játékokban nincs akkora vonzerő, hogy miattuk kiadjon az ember 100+k-t egy olyan gépre, ami ugyanazt tudja, mint a PS4 és pluszban a buszon is lehet játszani vele.
De ez persze csak az én véleményem.
[13] szako
nov 09., péntek 4:13 #42
Lehet, hogy Te voltál az egyetlen...

(Nekem 5 Mbites netem van, ami nem sok, de Netflixnek 1080p-re elég. A PS Now a Vitán viszont közölte velem, hogy ne röhögtessem, ilyen feltételek mellett meg sem hajlandó döccenni...
Ezután utánanéztem külföldi fórumokon, hogy máshol mi a helyzet, de nem sok pozitívumot találtam...)
[19] herooftime
nov 09., péntek 3:48 #41
Válasz Fórumozó (#36) üzenetére
A senran kagurában a konkrétan "tehenek" vannak, azt is cenzúrázzák... De a lényeg itt inkább az hogy ha amerikai kiadó akkor nyugati fejlesztőknek mindent szabad amit itt szokás, keletinek semmit sem szabad amit nyugaton nem szokás még otthon sem ami WTF.
pixiv.net
[19] herooftime
nov 09., péntek 1:01 #40
Válasz theSickness (#39) üzenetére
Egyszerű a képlet: régen a Nintendo csinálta, össztűz rájuk, abbahagyták, aztán pár hónapja a steam kezdte el, de abbahagyták a cenzúrát

Most a sonyt kell támadni emiatt
pixiv.net
nov 09., péntek 0:36 #39
Válasz herooftime (#29) üzenetére
Jesszus, lássátok már be, hogy a még gameplayben is telibe szexuális fétisekre épülő japán címek nagyon nem egy kategóriába esnek az említett dolgokkal, akármennyire is kényelmes lenne ezt így beállítani.
nov 09., péntek 0:34 #38
Nem hinném, hogy egy Monster Hunter megmenthetne egy teljes konzolt, de tény, hogy bizarr módon elkerülte a masinát a Capcom.
nov 09., péntek 0:33 #37
Válasz Kumite (#30) üzenetére
A PlayStation All-Stars hibái, szerintem:
- a széteső karakterkínálat, nagyon nem tudták hangulatában összefésülni az egészet
- való igaz, a PS-exkluzívok részben az odavágós külső, részben meg az erős történeti szál miatt népszerűek, ebből pedig egyik sem szivárgott át ide
- kevés igazi legendás karakter volt a kínálatban (ezt illik nem összekeverni a népszerűekkel)
- a Smash játékmenet lényegét, a százalékos rendszert nem merték átemelni, pedig jórészt ez adja a Smash összecsapások magját, az ezt helyettesítő, szintezett speckós kiütések teljesen elrontották a harcok ritmusát.
[48] Fórumozó
nov 09., péntek 0:25 #36
Válasz herooftime (#29) üzenetére
Az RDR2-ben felnőtt karakterek között van - esetlegesen - ábrázolva ilyen kontent, a kérdéses japán játékokban meg kiskorú, vagy gyereknek ábrázolt kislányok vannak alig ruhában, és sokszor maga a gameplay része, hogy baszogatni kell őket.
MEDIOCRE
[47] Kumite
nov 08., csütörtök 23:27 #35
Válasz Cell (#33) üzenetére
A PS* tulajok nem mobilplatformhoz képest akarnak gyonyoru latvanyt, hanem semmihez se foghatot.
Switch: SW-2073-4677-0226 || 3DS: 2363-6322-9880 || Wii U: Kumite84
[66] Lavitz
nov 08., csütörtök 21:44 #34
Mai napig a legnagyobb baklövésnek tartom a tökéletesen működőképes ps now lelövését a kis gépről! Számomra ekkor új értelmet nyert a kis gép, hordozható stream konzol. 1-1-be switch élmény volt megelőzve korát.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[9] Cell
nov 08., csütörtök 21:09 #33
Válasz Kumite (#30) üzenetére
Azért ezzel nem teljesen értek egyet. (Mármint a 2. bekezdésben leírtakkal.)

Egyrészt, magát a brutál látványt a Vita hardveréhez képest sikerült szerintem elég jól átvinni, lásd pl. Uncharted: Golden Abyss, Killzone Mercenary vagy AC3 Liberation. Mind hozta az akkori (értsd: PS3 minőségű) standard-et.

Másrészt, azért a Nintendo-nál a Smash karakterei önmagukban is egy olyan franchise-ban vannak, ami témában közelebb áll a Smash témájához. Legalábbis pl. a brutál látvánnyal megpakolt, vérengzős, kibelezős, fejletépős Kratos és a PS All Stars mókás ugrálós-csapkodós témája számomra elég nehezen egyeztethető össze. (Talán ezért sem érdekelt a játék.) Legalábbis nekem ez olyan, mintha a Mario benne lenne a következő Mortal Kombat-ban.
Voltak jó címek és IP-k Vitára, csak az volt a baj, hogy kevés volt belőlük. (Plusz lásd az eggyel lejjebbi hsz-em.) Lennie kellett volna még egy Uncharted-nek, egy dedikált God of War-nak, egy jó Gran Turismo-nak, egy Monster Hunter-nek (mit művelt volna egy ilyen játék önmagában a Vita eladásaival) stb. Plusz az olyan egyedi új IP-k, mint a Gravity Rush vagy a Tearaway.
[9] Cell
nov 08., csütörtök 20:45 #32
Válasz Necroman Mk2 (#24) üzenetére
Akkor mutatok egy frissebb hírt, amit a napokban küldtem be (és az sem lett kirakva): az amerikai NPD összeszedte, hogy mely PS Vita játékok fogytak a legjobban all-time.

KATT!

A listában az az érdekes, hogy mind(!) olyan játék, ami 2012-ben és 2013-ban jelent meg. Gyanítom, hogy nálunk, Európában sem lehetett nagy a különbség.
Én úgy gondolom, pont ez volt az az időszak, amikor még a $ony próbálta érdemben támogatni a Vitát. Legalábbis nekem ilyenkor nem volt még semmi bajom a géppel. Jött rá évente 2-3 olyan játék, ami nagyon érdekelt és midenképp ki akartam próbálni és én ezzel elégedett voltam.
2013 után aztán ilyen jellegű játékok megjelenése gyakorlatilag úgy eltűnt, mint a kámfor.
Ekkor jött az be, hogy próbáltak mindenféle alibi alternatíva módszert bevetni, hogy eladják a Vitát (először csak az indie játékok erősödtek fel, majd a PS Now és a PS4-gyel való kompatibilitást emelték ki, majd az indie-k mellé bejöttek a JRPG-k és utóbbi 2 még máig is komoly húzóerő maradt a platform mellett), miközben a fent említett játékok fejlesztése és kiadása leállt.
(Én speciel ezért tekintem már jó ideje halottnak a platformot, de ez én vagyok.)

Lehetne erről hosszasan beszélni (alapból szar a név, miért nem lett PSP2?!; Hogyan fogyhattak ezek a játékok?; Ott volt a PS4, aminek komoly support kellett, tablet/okostelefon piac térhódítása stb.), lehet érdemes lenne erről a szerkesztőknek tartani egy podcast-et. Én most nem mennék bele.

Captain Vrungel és Patrick Bateman: idő közben leesett, hogy az előző hsz-em utolsó mondatja adta az ihletet, mindenesetre köszönöm!
nov 08., csütörtök 20:00 #31
Egy picivel erősebb Vita, amit ki lehetne tükrözni TV-re, a Switch mellett még mindig tök életképes lenne, ha a Sony támogatta volna rendesen. Sajnálom a gépet, én nagyon IMÁDTAM!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[47] Kumite
nov 08., csütörtök 19:48 #30
Válasz theSickness (#20) üzenetére
Tavaly mindenki azon sírt, hogy milyen gyenge a Switch nyitóéve. Én kevinynek ki is fejtettem, hogy brutál jól fel van építve az íve. Ennek a jól felépített ívnek része a visszább léptetett 2. év, hogy azért a 3rd partyknak is legyen sikerélmény. 10/10

A Vitáról, sőt, pontosabban inkább a PlayStation All-Stars Battle Royale bukás jelenségről pedig az (volt - és még most is az) a véleményem, hogy az oka az, hogy a Sony legerősebb IP-je a látványosság. Nem Drake, nem Kratos, nem ez nem az nem amaz, hanem a brutál szép látvány. És ez a nagyon fontos IP nem volt átültethető sem egy gyengébb hordozható gépre, sem pedig a Sony Smash-ére.
Switch: SW-2073-4677-0226 || 3DS: 2363-6322-9880 || Wii U: Kumite84
[19] herooftime
nov 08., csütörtök 18:47 #29
Válasz Necroman Mk2 (#28) üzenetére
Erotikus ugyan, gyakorlatilag az történt, hogy RDR2ben lehet erotikus jelenet, anime grafikás játékban még egy fürdőruha sem lehet.

Most egy japán fejlesztő ha PS4 játékot akar kiadni csak Japánban, először kell keresni valakit aki tud angolul (Japánban az sem egyszerű) aki átbeszéli a játékot hogy mit enged meg az amerikai Sony és mit nem.

Tovább gondolva az előző kommentemet: gondolom a sega példája (amikor az amerikai-japán részleg egymással konkurált) a japán Sony emlékeiben is él, talán ezért is engednek rá mindent az amerikaiakra.
pixiv.net
nov 08., csütörtök 18:33 #28
Válasz herooftime (#25) üzenetére
Ez a cenzúra csak az erotikus játékokat érinti, vagy mást is?
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[48] Fórumozó
nov 08., csütörtök 18:29 #27
Par honapja eladtam, hullaszaga volt a fiokomnak...
MEDIOCRE
[20] ARTURUS
nov 08., csütörtök 18:24 #26
Cellnek igaza van áprilistol cartridgeot se gyárt hozzá a sony aki akkrna se tudna fizikai játékot kiadni.
Sajnálom, nagy elhetöség volt benne, de pár dolgo miatt nem ment..
Dum spiro spero!
[19] herooftime
nov 08., csütörtök 18:23 #25
A Playstation központja az amerikai Kaliforniában van 2016 óta (a fő Sony meg Japánban) , azóta nem csinált a sony Japan studio sem játékot vitára, elkezdte cenzúrázni a japán ps4 címeket Japánban is az amerikai központ (zavarta őket az ázsiai angol import)

Kezd olyan lenni mint annó a sega, ott is az Amerika és a japán részleg egymás ellen dolgozása vitte sírba a céget...
pixiv.net
nov 08., csütörtök 18:15 #24
Válasz Cell (#6) üzenetére
A kettes PS+ volt itt is hír, legalább is úgy emlékszem. De ezek tükrében nem meglepő, ha már a hivatalos támogatás végéhez közelít a konzol.

kiső: Illetve ne felejtsd el az okostelefonok és tabletek elterjedését, rajtuk legálisan ingyen játszható, free2play játékok garmadájával. Ez nagy különbség a PSP korszakhoz képest!
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
nov 08., csütörtök 18:05 #23
Válasz Captain Vrungel (#22) üzenetére
Jogos!
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
nov 08., csütörtök 15:34 #22
Válasz Patrick Bateman (#21) üzenetére
Vagy pedig inkább ezt: KATT!
nov 08., csütörtök 14:16 #21
Válasz Cell (#19) üzenetére
Csak ennyit:

KATT!
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
nov 08., csütörtök 13:47 #20
Válasz soliduss (#16) üzenetére
Nem, ez nem kis túlzás.
[9] Cell
nov 08., csütörtök 13:37 #19
Válasz Captain Vrungel (#18) üzenetére
Nem tudom, mit akartál most ezzel mondani, de egészségedre!
nov 08., csütörtök 13:32 #18
Válasz Cell (#6) üzenetére
"- Jó napot kívánok! Egy vitát szeretnék.
...
- Értem. És csak egy vitát szeretne, vagy egy egész sorozatot?
- Nem is tudom. Mik az árak?
- Egy ötperces vita ára egy font. Egy tíz vitából álló sorozat pedig nyolc..."
[47] soliduss
nov 08., csütörtök 13:15 #17
Akinek van elfekbően dobozos vita cime és megválna tőle ne habozzon irni... ha nincs még meg vevő vagyok rá
[47] soliduss
nov 08., csütörtök 12:20 #16
Válasz kiső (#9) üzenetére
két gépet nem lehet teljes fordulaton tolni... ennyi.

Ugyan ez van most a Switch és a 3Ds kapcsán a nintiel is.... szegény Switchet viszok mint a cukrot... de kis túlzással még mindig a launch évéből él a kis gép.
[35] kiső
nov 08., csütörtök 11:56 #15
Válasz helihobby (#12) üzenetére
Persze, nagyon pöpec volt, de sokkal inkább toltam volna PS4-en. Akárcsak a Killzone-t.
[35] kiső
nov 08., csütörtök 11:55 #14
Válasz mcmacko (#10) üzenetére
Nekem az. Gondolom másnak meg más.
Ha táskával megyek valahova, feszt nálam van még a mai napig is. Sajnos elég sok applikációt amit a kezdetektől volt támogatva a gépen, vagy nem fejlesztenek már, vagy meg is szűnt, de még így is bőven fasza.
Egy új belépőnek, főleg egy verekedős múfajt kedvelőnek, meg maga a kánaán a rengeteg játékával.
[17] helihobby
nov 08., csütörtök 11:42 #13
Válasz szako (#3) üzenetére
Igen, csak sokkal jobban tudja ezeket mint a Switch.
Ne akarjuk már összehasonlítani a két gépet az ellenféllel. (felesleges)
Első magyar Neo-Geo forum: http://neo-geo.hu Szervizünk: http://f27szerviz.hu
[17] helihobby
nov 08., csütörtök 11:40 #12
Válasz kiső (#9) üzenetére
Uncharted az egyik legjobb játék rá, ahogy a nagygépesnél is, csak ez ügye PSV only volt.
Első magyar Neo-Geo forum: http://neo-geo.hu Szervizünk: http://f27szerviz.hu
[47] Kumite
nov 08., csütörtök 11:36 #11
Válasz mcmacko (#10) üzenetére
Szerintem sincs semmi elrontva a SNES-en
Switch: SW-2073-4677-0226 || 3DS: 2363-6322-9880 || Wii U: Kumite84
nov 08., csütörtök 11:26 #10
" a valaha volt legjobb konzolt" - ez azért költői túlzás, még úgy is, hogy imádom a gépet és az asszony a mai napig nyomkodja...
"This is our time to medicate..."
[35] kiső
nov 08., csütörtök 10:09 #9
Válasz soliduss (#7) üzenetére
Van rá nagyon sok pöpec cucc.
Én úgy érzem, a Sony többek között ott követte el a hibát, amikor olyan programokat adott ki rá, pl. Uncharted, Killzone, ami nem igazán erre a gépre teremtetett, hanem nagyképernyőn PS4-re. Plusz még kevesek is két gépet etetni teljes fordulatszámon.
A P4G, Tearaway, LBP, MH (és még sokan mások) szerű cuccokat kellett volna nyomniuk, összefogva külsős fejlesztőkkel.
Persze könnyű okosnak lennem, nem én voltam a gazda, csak kurvára bánt, hogy a valaha volt legjobb konzolt így elcseszik a japcsik.
Összesen: 58 [1-50]
1 | 2