A PUBG nemrég érte el az 1.0-ás verziót Xbox One platformon, ami valamiféle megnyugvást kellett volna hozzon a kód állapota miatt aggódó játékosoknak. Ehelyett azonban érdekes megoldásokat választott a PUBG Corp. a teljesítménybeli problémák megoldására. (A hír írója is beleugrott a játékba, mindjárt az első meccsen beleragadt a földbe ernyőugrás után, majd a tárgyfelvétel bugzott, lehetetlen volt a földről felkapni bármit is... Brrr.)
Egy levélben jelezték a játékosok számára, hogy az instabil framerate problémákat grafikai letekeréssel fogják megoldani a készítők. Az úgynevezett downgrade az árnyékok minőségét, az SSAO részletességét és a részecskeeffektusokat érintik. Emellett a motion blur effektus, a DOF (mélységélesség), lencse effektusok, SSR tükröződések és a Subsurface Scattering hatások is lekapcsolásra kerülnek.
Tisztára, mint mikor az ember egy budget PC-n, a játék opcióiban letekeri a beállításokat.
A készítők sem örülnek a megoldásnak, reményeik szerint csak ideiglenes állapotot fog tükrözni a butított látvány. Egy olyan opció is a tervek között szerepel, ahol a látványt és a frame-rate értékeket lehet egymáshoz képest prioritizálni.
A butításról és a fejlesztői közleményről itt találhattok további információkat: KATT!