Anthem hatások a Bioware játékaira
Eddig 18 hozzászólás
Stinger
2018. szeptember 09.
vasárnap 09:23


Érdekes kijelentéseket tett Michael Gamble és Casey D. Hudson az Anthem kapcsán nemrégiben lezajlott PAX eventen: a kanadaiak sci-fi loot shootere, a Destiny mintájára épülő, de attól számos pontján különbözőségeket mutató játékának történetmesélési és kontentbővítési megoldásai nagyban befolyásolni fogják a soron következő játékokat is.

Az Anthem történet-struktúrája, amely az online szolgáltatáson keresztül jut majd el a játékosokhoz, lehetővé teszi a további/új sztorivonalak folyamatos, utólagos bővítését is, mely a jövőben érkező Dragon Age és Mass Effect játékok esetében is alkalmazott megoldás lesz majd.

Az Anthem struktúrált felépítése a központi, ún. Tarsis nevű hub-world köré épül, ahol a játékosok elsősorban a tradícionálisabb RPG-szerű és történetmesélős mechanikájú gameplay-jel szembesülhetnek, míg az online open-world területeken a loot-shoot-szerű csapatorientált/single küldetések várják majd a karaktereket.

"Ezzel a technológiával már most megvan a lehetőségünk folytatni a történeteket, amelyeket elmesélünk - ellentétben azzal az "ódivatú" megoldással, amelyet utólagos DLC-knek nevezünk. Az Anthemben alkalmazott megoldással folytatólagosan tudjuk tovább fűzni a szálakat hónapról-hónapra, még a megjelenés után is. Ezzel a módszerrel mondhatjuk azt, hogy most kibővítjük az ügynökök történetét, aztán a világban történt események hatására x/y kapcsolat, történet, vagy bizonyos küldetések megváltozhassanak a hatás-kölcsönhatás elve alapján - megteremtve annak a lehetőségét, hogy egyúttal új helyszíneket, karaktereket is bevonjunk a történetbe.

A cél az, hogy a következő játékaink mind profitáljanak ebből az újonnan kidolgozott megoldásból, legyen az a soron következő Dragon Age mítosz, vagy az univerzumunk, amely "Mass"-el kezdődik."

[24] arpi0912
szept 11., kedd 9:32 #18
Válasz Fórumozó (#17) üzenetére
Az csak a szokásos. Ezen már meg se lepődök.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[48] Fórumozó
szept 10., hétfő 18:22 #17
Válasz arpi0912 (#16) üzenetére
Nekem csak az jott le, hogy ez se lesz meg kesz a premierkor.
MEDIOCRE
[24] arpi0912
szept 10., hétfő 15:57 #16
Válasz Fórumozó (#15) üzenetére
Valahogy el kell adnia az új cuccot, szokásos marketing bullshit. Szerintem.

Nekem inkább ez a rész mondd többet az eddigieken túl:
"Ezzel a módszerrel mondhatjuk azt, hogy most kibővítjük az ügynökök történetét, aztán a világban történt események hatására x/y kapcsolat, történet, vagy bizonyos küldetések megváltozhassanak a hatás-kölcsönhatás elve alapján"

De ez is olyan dolognak hangzik, hogy a fejlesztőknek van egy tooljuk, amivel gyorsabban tudják bővíteni a játékukat vagy dinamikusabban ha úgy tetszik több automatizálással, stb de ha te mindezt egy update/dlc telepítése után érzékeled akkor eléggé bullshit szagú az egész. Gondold csak végig.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[48] Fórumozó
szept 10., hétfő 14:36 #15
Válasz arpi0912 (#14) üzenetére
"Ezzel a technológiával már most megvan a lehetőségünk folytatni a történeteket, amelyeket elmesélünk - ellentétben azzal az "ódivatú" megoldással, amelyet utólagos DLC-knek nevezünk.
MEDIOCRE
[24] arpi0912
szept 10., hétfő 12:00 #14
Válasz Fórumozó (#13) üzenetére
Dinamikusan? Nem hinném, legalábbis nekem ebből épp az jön le amit Soliduss is ír: "Az Anthemben alkalmazott megoldással folytatólagosan tudjuk tovább fűzni a szálakat hónapról-hónapra, még a megjelenés után is."
Ami máshogy megfogalmazva az ingyenes dlc, update vagy nevezzük bárminek is mostanság.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[48] Fórumozó
szept 10., hétfő 11:25 #13
Válasz soliduss (#12) üzenetére
Ha jol ertem, nem dlcrol van szo, hanem a jatek MMO reszerol, ami dinamikusan general missziokat, uj storylinet.
MEDIOCRE
[47] soliduss
szept 10., hétfő 11:01 #12
???? most mi van??

Amióta vannak Dlc-k... azóta vannak ingyenes tartalmak is. nem értem miért beszélnek úgy mintha feltalálták volna a spanyol viaszt.

Ingyenes dlc... .vagy több gigás patchban letelepülő story kiegészítő majdnem egy és ugyan az.
[71] zaz
szept 10., hétfő 9:37 #11
Válasz Stinger (#8) üzenetére
Nekem is vannak olyan játékok amiket mindenáron megvédek. Nincs ezzel semmi baj.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[33] Laza
szept 09., vasárnap 22:07 #10
Elég erős ez a kijelentés úgy, hogy még meg sem jelent, nem fogadta el a játékosközönség ... na meg úgy, hogy a mutogatott gameplay annyira de annyira unalmas volt, hogy rossz volt nézni, lerágott csont ..... sanszos, hogy ebből is az marad meg a népnek, mint a Destiny első része után: a rossz szájíz, amit majd igyekeznek utólagosan öblögetni.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[41] ssj4vegita
szept 09., vasárnap 21:00 #9
Tipikus előre mosdatjuk a bizonyítványunk szagú a dolog. Ezek után biztosra veszem, hogy eléggé foghíjas contenttel fog megjelenni.
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az értelem el tud képzelni, azt el is tudja érni.
szept 09., vasárnap 19:06 #8
Meggyógyultam. Már csak nevetek ezeken a kommenteken.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[17] Insect
szept 09., vasárnap 16:22 #7
Oké meggyőztek, ahogy kijött a Quarian Ark DLC az Andromédához, már rendelem is elő az Anthemet.
"Quotes on the internet are most times attributed wrong." Albert Einstein
[71] zaz
szept 09., vasárnap 15:09 #6
jujj mekkora bullshitezés!
Ha az Anthem beleáll a földbe,a BW mehet vissza a balettba táncolni.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[66] Lavitz
szept 09., vasárnap 13:16 #5
A lényeg az utolsó mondat.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[5] Hastur
szept 09., vasárnap 12:46 #4
Ez a bioware már nem az a bioware, csak egy üres név.
Semmire nem számítok már töle.
Nem csoda, hogy az egész életünket végigálmodjuk. Ébren lenni, és mindent olyannak látni, amilyen... ezt senki nem bírná sokáig. (Terry Pratchett)
[48] Fórumozó
szept 09., vasárnap 12:43 #3
"Az Anthem történet-struktúrája, amely az online szolgáltatáson keresztül jut majd el a játékosokhoz, lehetővé teszi a további/új sztorivonalak folyamatos, utólagos bővítését is"

Megirigyelték a FFXV-től a félkész fércmunka koncepcióját? Juhé.
No, legalább a Bioware-t is le lehet venni a térképről.
MEDIOCRE
[3] Beegabor
szept 09., vasárnap 12:20 #2
Ezek ugyanazon dolgok, mint korábban , de tekerjünk egyet a megfogalmazáson és újdonságként hat
[32] backstab
szept 09., vasárnap 11:57 #1
Ez kábé akkora kaliberű újdonság, mintha bejelentenék, hogy a karakterek tapasztalati pontokat gyűjthetnek, és szintet léphetnek.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"